Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Visų pirma, toje vietoje neturėtų būti leidžiama vystyti gyvenamųjų kvartalų, kadangi nesuplanuota jokia socialinė infrastruktūra, pagal normatyvus numatytos žaliosios erdvės. Bet kadangi miesto bendrasis planas yra guminis, tai gali statyti bet ką. Gali netgi statyti gyvenamuosius namus ir vadinti juos viešbučiais. Konkrečiai Mūnų atveju dar gerai, kad bus tie ofisai, tačiau kitoje gatvės pusėje jau pastatyti gyvenamieji namai su fasadu tiesiai į gatvę.
    Va būtent. Čia ir yra problemos šaknys. Kol miesto ateitį sprendžia ne savivaldybė, o NT vystytojai (ir visokie naųjų namų valdų savininkai), tol problemų su tarša, VT ir pan. tik daugės.

    Kad įmanoma sąlyginai normaliai suplanuoti parodė Paupio pavyzdys – nejau savivaldybė nepajėgi to suderinti su kitais NT vystytojais? Negi neturi svertų kurti normalią miesto aplinką?
    Paskutinis taisė abruo; 2025.04.25, 15:08.
    Lietuva visiems.

    Comment



      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
      Nors iš esmės kalbant konkrečiai apie Kareivių gatvės prieigas, ten net negali būti išsukimai į kiekvieną sklypą taip, kaip jie yra dabar, nes tai neatitinka gatvės paskirties. Jei leisime sau pasvajoti, tai galvoti kaip sumažinti motorinių transporto priemonių srautus, bet čia jau kosmoso sritis mūsų sprendimų priėmėjams.

      Visų pirma, toje vietoje neturėtų būti leidžiama vystyti gyvenamųjų kvartalų, kadangi nesuplanuota jokia socialinė infrastruktūra, pagal normatyvus numatytos žaliosios erdvės. Bet kadangi miesto bendrasis planas yra guminis, tai gali statyti bet ką. Gali netgi statyti gyvenamuosius namus ir vadinti juos viešbučiais. Konkrečiai Mūnų atveju dar gerai, kad bus tie ofisai, tačiau kitoje gatvės pusėje jau pastatyti gyvenamieji namai su fasadu tiesiai į gatvę. Konkretesnį pastatų išdėstymą teritorijoje turėtų reguliuoti kvartalo detalusis planas, kurie nėra daromi nes "biurokratija". Idealiu atveju savivaldybės planavimo skyrius turėtų padaryti studiją, numačius kad konversija į gyvenamąją paskirtį galėtų vykti mažiausiai triukšmo ir taršos paveiktose zonose, o labiausiai paveiktose zonose vertėtų statyti kitos paskirties pastatus. Tokios studijos pagrindu tada daromas DP.
      Nori prieiti iki Bay area neleidimo statyti tradicijos sukūrimo? Miesto išsiplėtimo stiprinimo vejant naujus projektus į rajono sav. suburbs stiliumi? Sprendiniai galėtų būti įvairiausi nuo teritorijų rezervavimo soc. reikmėms kai lenkiamas teritorijos pajėgumas, kam savivaldybės gavo teises dėl žaliųjų erdvių, nuo skatinimų parengiant tą reikalingą plėtrą iki atvirkščiai – papildomų laikinų įmokų jai finansuoti (amerikietiškas counties special tax modelis). Bet jokiu būdu ne tai, ką siūlai.

      Žinant VMS derinimų ir tuo labiau projektų įgyvendinimo tempus, tai šitoks pretekstas būtų absoliutus peilis.

      Comment


        Na taip, aš norėjau pasakyti kad turėtų būti daugiau intervencijos iš savivaldybės pusės, marinuoti teritorijų nereikia.

        Comment


          Teko užmesti akį į mmap daromą Banginio vietoje rengiamą urbanistinę koncepciją ir pakalbėti su pačiais rengėjais. Gaila, neleido fotografuoti brošiūros su vaizdine medžiaga (tiesą sakant, nežinau, kodėl, nes anokia čia paslaptis), bet visas teritorijos planas iš akies atrodo kažkas daugmaž panašaus į tai, ką matome Vingio Akropolio renderiuose ar paupyje t.y. normalus perimetrinis užstatymas, daug komercijos, realus pastatų mixed use ir t.t. Bekita ko, planuojamas ir VT toks kaip mini hub'as su normaliomis autobusų stotelėmis, kaip ir turėtų būti įprasta prie tokio stambaus lokalios reikšmės centro. Tai manau belieka laukti realių projektų ir žiūrėti, kas ten gausis realybėje, bet kol kas atrodo kad idėjos yra tikrai geros ir galima atsargiai tikėtis gero rezultato.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Teko užmesti akį į mmap daromą Banginio vietoje rengiamą urbanistinę koncepciją ir pakalbėti su pačiais rengėjais. Gaila, neleido fotografuoti brošiūros su vaizdine medžiaga (tiesą sakant, nežinau, kodėl, nes anokia čia paslaptis), bet visas teritorijos planas iš akies atrodo kažkas daugmaž panašaus į tai, ką matome Vingio Akropolio renderiuose ar paupyje t.y. normalus perimetrinis užstatymas, daug komercijos, realus pastatų mixed use ir t.t. Bekita ko, planuojamas ir VT toks kaip mini hub'as su normaliomis autobusų stotelėmis, kaip ir turėtų būti įprasta prie tokio stambaus lokalios reikšmės centro. Tai manau belieka laukti realių projektų ir žiūrėti, kas ten gausis realybėje, bet kol kas atrodo kad idėjos yra tikrai geros ir galima atsargiai tikėtis gero rezultato.
            o čia Senukai patys vystys?

            Comment


              Tai žinoma labai gerai. Bet, viso to rajono tarp Kareivių-Žirmūnų-Kalvarijų tolesnė plėtra, be rimtų VT infrastruktūros sprendimų, veda prie visiško transporto kolapso tame rajone. Ten jau dabar bet kokiu dienos metu kamščiai. Jau nekalbant apie piko valandas

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Tai žinoma labai gerai. Bet, viso to rajono tarp Kareivių-Žirmūnų-Kalvarijų tolesnė plėtra, be rimtų VT infrastruktūros sprendimų, veda prie visiško transporto kolapso tame rajone. Ten jau dabar bet kokiu dienos metu kamščiai. Jau nekalbant apie piko valandas
                Tas pats urbanistas, kuris darė prezentaciją, sutiko, kad "pavėlavom apie 10 metų" su tramvajum ir šiaip VT plėtra. Aišku, nominaliai tai nieko nereiškia, nes esminių pokyčių greit nebus, bet aš visgi pradedu matyti šiokį tokį pokytį ir garsesnį kalbėjimą tarp urbanistų, kad Vilniuje yra didelė problema su VT ir kad reikia statyti tramvajų. Nepamirškim, kad dar visai neseniai Pakalnis apskritai neigė problemos egzistavimą, o tramvajaus idėją tiesiog išjuokė pezėdamas nesąmones apie miesto tankį. Tai, imho, pokytis specialistų galvose yra, dabar reikia, kad jis greičiau atsirastų ir politikų galvose.

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                  o čia Senukai patys vystys?
                  Balic Shopping Centers

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Balic Shopping Centers
                    Rakausko vyresniojo įmonė.

                    Comment


                      šikna ten su kamščiais yra iš esmės šiaurinėje dalyje ties Kareivių ir idealiu atveju sietųsi su Šiaurinės g. projekto įgyvendinimu pilnai iki 3 etapo tuo pačiu nukraunant Kalvarijų/Kareivių/Verkių, Kareivių/Žirmūnų sąnkryžas. Nelabai matau protingų alternatyvų, per daug ten viskas užmazgyta.
                      Kokia tram linija Santariškės - Stotis nieko neišspręstų.
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.11, 19:28.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        šikna ten su kamščiais yra iš esmės šiaurinėje dalyje ties Kareivių ir idealiu atveju sietųsi su Šiaurinės g. projekto įgyvendinimu pilnai iki 3 etapo tuo pačiu nukraunant Kalvarijų/Kareivių/Verkių, Kareivių/Žirmūnų sąnkryžas. Nelabai matau protingų alternatyvų, per daug ten viskas užmazgyta.
                        Kokia tram linija Santariškės - Stotis nieko neišspręstų.
                        Kareivių Žirmūnų kaip tik užsikrautų po Šiaurinės dar daugiau, meras jau svaigo apie viadukus. Aišku dėl sulėtėjimo dar kalta situacija ant Valakampių tilto, bet kiek mes galime pagaliau taikytis prie automobilių, kuriais dažniausiai važinėjama po vieną.
                        Geriau sutvarkytų Lukšio gatvę, pravestų normalų maršrutą tarp Pramogų arenos ir Šilo tilto, dabar juokinga kad tarp Antakalnio ir Šeškinės/Jeruzalės tėra epizodiškai važiuojantis 50 autobusas, kuris ir tai važiuoja ne Lukšio gatve.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                          Kareivių Žirmūnų kaip tik užsikrautų po Šiaurinės dar daugiau, meras jau svaigo apie viadukus. Aišku dėl sulėtėjimo dar kalta situacija ant Valakampių tilto, bet kiek mes galime pagaliau taikytis prie automobilių, kuriais dažniausiai važinėjama po vieną.
                          Geriau sutvarkytų Lukšio gatvę, pravestų normalų maršrutą tarp Pramogų arenos ir Šilo tilto, dabar juokinga kad tarp Antakalnio ir Šeškinės/Jeruzalės tėra epizodiškai važiuojantis 50 autobusas, kuris ir tai važiuoja ne Lukšio gatve.
                          Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.

                          Valakampių tiltas ne problema. Koks skirtumas ar stovėt kamštyje Kareivių gatvėje ar ties Valakampių tiltu.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.

                            Valakampių tiltas ne problema. Koks skirtumas ar stovėt kamštyje Kareivių gatvėje ar ties Valakampių tiltu.
                            Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.
                              kai problema Nemenčinės liaudys, tai nors visus Žirmūnus viena didelė gatvė paversk skirtumo jokio. problema, kad vietiniai toliau kaltins miesto plėtra (ir tikėtina viadukams nesipriešins), o ne Nemenčinės barakų gyventojus.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                Jau dabar nuo Lietuvos banko pusės pasukti Valakampių tilto pusėn problematiška. Dėl to ir mąsto apie viaduką ties Batų kalnu.. nors galėtų galvoti pagaliau apie tiltą prie Ožkinių - nusiimtų didžioji dalis eismo nuo Žaliųjų ežerų, Verkių gatvės ir to paties Valakampių tilto.
                                Pilnam Šiaurinės plane ten berods ir buvo viadukas.

                                Ožkinių tilto atveju arba prisidėtų eismo Žaliųjų ežerų gatve (Santariškės/Jeruzalė <-> Antakalnis/Nemenčinė), arba ant Valakampių tilto (Balsiai <-> Žirmūnai/centras/VA/visa kita). Nors sumoj turbūt gautųsi tas ant to ir apkrova abiejose vietose liktų ta pati su persidėliojusiais maršrutais. Dėl Verkių gatvės - vargu ar ten kažką iš esmės pakeistų toks tiltas.

                                Comment


                                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                  kai problema Nemenčinės liaudys, tai nors visus Žirmūnus viena didelė gatvė paversk skirtumo jokio. problema, kad vietiniai toliau kaltins miesto plėtra (ir tikėtina viadukams nesipriešins), o ne Nemenčinės barakų gyventojus.
                                  Nemenčinės barakų, Antakalnio galo, iš tos pačios Naujos Vilnios į šiaurinę Vilniaus dalį neretai greičiau per Antakalnį ir Valakampius. Iš principo bėda normalaus aplinkelio nebuvimas šiaurės-rytinėje pusėje. Arba bendrai automobilizacija, kurią išsprendus būtų galima augint bulbes su burokais tiek VA, tiek GV.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Pilnai įgyvendinus Šiaurinę neužsikrautų.
                                    O tai kur išgaruotų Šiaurine gatve atvykstantys automobiliai Žirmūnuose? Nusiimtų nebent grynai į Žirmūnų šiaurę vykstantis srautas, o visas kitas, įskaitant ir naują, į tą pačią Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžą.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Nemenčinės barakų, Antakalnio galo, iš tos pačios Naujos Vilnios į šiaurinę Vilniaus dalį neretai greičiau per Antakalnį ir Valakampius. Iš principo bėda normalaus aplinkelio nebuvimas šiaurės-rytinėje pusėje. Arba bendrai automobilizacija, kurią išsprendus būtų galima augint bulbes su burokais tiek VA, tiek GV.
                                      visas ofisyno planktonas vis tiek per Kareivių važioja. o dėl aplinkkelių taip čia viena iš problemų, esmė niekas nekalba apie juos, o tik apie tai, kad pastačius viena papildomą namą mieste jie mašinos neturės kur parkuoti.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                        O tai kur išgaruotų Šiaurine gatve atvykstantys automobiliai Žirmūnuose? Nusiimtų nebent grynai į Žirmūnų šiaurę vykstantis srautas, o visas kitas, įskaitant ir naują, į tą pačią Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžą.
                                        Pilnam variante Kareivių/Žirmūnų turėjo pavirst dviejų lygių sankryža kiek pamenu.

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                          visas ofisyno planktonas vis tiek per Kareivių važioja. o dėl aplinkkelių taip čia viena iš problemų, esmė niekas nekalba apie juos, o tik apie tai, kad pastačius viena papildomą namą mieste jie mašinos neturės kur parkuoti.
                                          Katro ofisyno? Į ofisynus už Spaudos rūmų Šiaurine būtų patogiau. Ozo ofisynai išvis pakeliui. Turbūt net į verslo šiltnamius Laisvės prospekto pradžioj. Dėl Konstitucijos prospekto ofisų parko nežinau. Pasukt iš GV į juos šikna rytais, tai gal per Žirmūnus važiuoja ir jiems anei Kareivių, anei Šiaurinė kaso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X