Apie senamiesčio eismą aš net nekalbėjau. Aš turiu omeny, kad naujas prekybos centras sukels eismo problemų dėl padidėjusio srauto. Faktas tas, kad jis tikrai padidės ir neverta dėl to ginčytis
As matau, kad tu jau pats nesupranti del ko mes gincijames ir apie ka tema . Perskaityk is naujo nuo pradzios - tikrai as nesakau, kad eismas nepadides ir del to kaip matau mes abu sutariam - eismas padides. O tai reiskia, kad mes gincijames ne del to, o del kazko kitko, ane?
Ir apie senamiescio eismo skirtumus nuo eismo rajonuose su stambiais traukos objektais turbut as pradejau ne siaip sau kalbeti.
Dėl ko ginčijamės? Parašiau, jog kils problemų parkuojant mašiną, tada tu užginčijai, kad nekils jokių dėl kažkokio ypatingo senamiesčio eismo ir kažkokio išdėstymo.
beje,
@Mantaz: Tokios tavo kalbos apie daugiaaukscius garazus, didelius automobiliu srautus ir pan. mane labai stebina.
čia kaip matai nesutikai su mano išsakyta nuomone, jog eismas padidės
Yra didziule keliu simtu vietu nemokama aikstele prie buvusiu Sporto rumu, ji visalaik pustuste, nors nuo ten tik 3-4 minutes kelio iki Gedimino pr. ir senamiescio. Zmones tiesiog tingi paeiti keleta metru. O vertetu smarkiai apriboti parkavima senamiestyje ir situacija pasikeistu.
Kiek pamenu statant Mindaugo tilta viena is pagrindiniu ideju ir buvo ta, kad zmones palieka automobili kitoje upes puseje ir pesciomis per 10 min. atsiduria centre, senamiestyje. Taciau musu visuomene ispindejusi...
Dėl ko ginčijamės? Parašiau, jog kils problemų parkuojant mašiną, tada tu užginčijai, kad nekils jokių dėl kažkokio ypatingo senamiesčio eismo ir kažkokio išdėstymo.
Visu pirma niekur as nerasiau kad nekils jokiu parkavimo problemu. O gincijames todel, kad as manau, jog daugiaaukstis garazas gedimino prospekte butu didziule nesamone (jau nekalbant apie tai, kad ten is viso vietos jam nera - nebent vietoj kokios aikstes). Ir taip pat gincijames todel, kad tu lygini "Europa" su "g9" ir sakai, kad automobiliu srautas, bus toks pats ir dar lygindamas kalbi apie Europos garazo talpa, i kuri masinas stato dar ir verslo centro "Europa" darbuotojai ir kt.
Del: "kažkokio ypatingo senamiesčio eismo ir kažkokio išdėstymo":
Visa problema ir yra, kad tu neskiri ir nesupranti (nes rasai "kazkokio"), senamiescio "ypatumo". Taigi senamiestyje yra taip: masinos yra placiai isdestomos ne vienoje stovejimo aiksteleje ir nuo ju einama i reikiamus objektus, tai lemia ir mazesni masinu srauta gatvemis. Taip pat traukos objektai nera dideli senamiestyje ir ju yra labai daug, todel tai taip pat lemia srauto issisklaidyma. Taip "g9" bus didesnis traukos objektas nei iprasta senamiestyje ir siek tiek didesne srauto dalis atiteks jam nei aplinkiniams objektams, bet tikrai jis visko nepakeis taip, kad Gedimino prospektas taptu kazkokia automobiliu magistrale. O be to nemanau, kad uzdraudus is viso eisma atnaujintoje Gedimino prospekto dalyje "g9" nesulauktu lankytoju, nes negalima butu prie pat privaziuoti.
Parašė Mantaz
beje,
@Mantaz: Tokios tavo kalbos apie daugiaaukscius garazus, didelius automobiliu srautus ir pan. mane labai stebina.
čia kaip matai nesutikai su mano išsakyta nuomone, jog eismas padidės
Ne as to visai "nematau", as cia matau tik tavo interpretacija. Eismas padides (pesciuju ir automobiliu), bet kaip jau sakiau pagal automobiliu srauta nelyginciau jo su srautu prie "Europos" - visgi ir gatve siek tiek siauresne nei Konstitucijos prospektas ir mazesniame plote daugiau didesniu objektu (ET, savivaldybe...).
Cia kita tema, bet del tos tavo minties, kad jei "orientuotas i prabanga", tai vadinasi galima ivaziuoti i vidu su masina - as visai nesutinku. Pesciuju gatvese daznai buna ir objektu "orientuotu i prabanga". Cia aisku supratimo reikalas kaip ir del to garazo.
Tik tiek, kad tas platus mašinų išdėstymas skirstytis į apylinkes, juk kas statys mašiną Didžiojoje gatvėje, norėdamas apsipirkt G9? Turiu omeny, kad neverta pamiršt, jog eismas sustiprės, beje, net nesiūliau statyt garažo Gedimino prospekte, turėjau omeny kur nors giliau
Ždž galima ginčytis ilgai ir nuobodžiai, tad galim čia ir pabaigt
Jeigu tas "giliau" yra labai giliai, tai tada savivaldybe lyg ir planavo aplink senamiesti pristatyti stovejimo aiksteliu, nors kaip John sake jeigu niekas nestato prie sporto rumu masinu tai turbut nestatytu ir ten. Bet aisku tik tol, kol tokia padetis senamiestyje, jei uzdraustu automobiliu eisma ar bent statyma kokiose nors senamiescio gatvese viskas pasikeistu.
Del gincu, tai jei jau atsibodo ir man nepriestarauji, nes as teisus tai galim baigti.
Penktadienio 5-o kanalo Vilniaus ziniose yra blogu naujienu apie gedimino9 projekta - neleidziama jo igyvendinti del daugybes priezasciu - neleidziama daryti stiklinio stogo, griauti vidiniu pertvaru, statyti stiklinio priestato, didinti langus ir pan.
Penktadienio 5-o kanalo Vilniaus ziniose yra blogu naujienu apie gedimino9 projekta - neleidziama jo igyvendinti del daugybes priezasciu - neleidziama daryti stiklinio stogo, griauti vidiniu pertvaru, statyti stiklinio priestato, didinti langus ir pan.
Matyt ten norima autentiškoje aplinkoje sukurti Zuoko memorialinį muziejų (o gal Drėmos?)
Nežinau, bet abejoju, ar jie tokį leidimą turi. Kiek teko girdėti, parašą gavo tik nusileidus dėl kai kurių detalių, kaip pvz. tos planuotos stiklinės pašiūrės.
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Prekybos centre „Gedimino 9“ Vilniuje įsikurs iki 70 parduotuvių
Trečiadienį airių bendrovė „Duke House Asset Managers“, jos partneriai investuotojai iš Airijos ir bendrovė „Constructus“ pradėjo naujo prekybos centro Vilniuje „Gedimino 9“ rekonstrukciją.
Prekybos centras, kurio bendrasis plotas bus 18 000 kv.m, duris pirkėjams atvers 2007 metų kovą, rašoma „Lukrecija BBDO“ ir „Constructus“ pranešime spaudai.
Airijos verslininkų investicijos sieks 121 mln. litų. Gedimino prospekte, vienoje iš svarbiausių sostinės gatvių, esantis pastatas bus sutvarkytas ir pritaikytas prekybai bei miestiečių laisvalaikiui. Naujajame prekybos centre bus sukurta apie 600 darbo vietų.
„Neįmanoma išvengti palyginimų su Dublinu, mūsų gimtuoju miestu. Ekonominės tendencijos rodo, kad mažmeninė prekyba Vilniuje plėsis taip pat sparčiai kaip ir „keltų tigro“ sostinėje“, – teigė Bernardas F. Hamillas, „Duke House Asset Managers“ valdantysis partneris ir UAB „Ajolas“ valdybos pirmininkas.
Bendrasis prekybos centro plotas bus 18 000 kv. m, o parduotuvėms bus išnuomota 13 500 kv. m. Penkių aukštų prekybos centre „Gedimino 9“ įsikurs iki 70 mažmeninės prekybos parduotuvių, kurios siūlys platų mados ir gyvenimo būdo prekių asortimentą, čia veiks restoranai ir kavinės.
Gedimino prospekte įsikursiantis prekybos centras išsaugos istorinį pastato fasadą, neobarokinę puošybą ir klasicistinio stiliaus bruožus, o viduje bus sukurta prekybos ir poilsio erdvė. Pastatas išliks triaukštis, tačiau po rekonstrukcijos prekybos erdvę išplės pusrūsio ir pastogės plotai. Kad pirkėjai galėtų lengvai patekti į prekybos centrą, bus atidengtos iki 1953 m. pirmajame pastato aukšte buvusios angos.
Pastato projektavimo ir rekonstrukcijos planavimo darbus atlieka Danijos bendrovės „PLH Architects“ ir Lietuvos uždarosios akcinės bendrovės „Archinova“ architektai. Statybos darbus vykdys UAB „Constructus“. Ši komanda kartu su nekilnojamojo turto agentūra „Koba“ turėtų visiškai įgyvendinti numatomą projektą.
Buvusį Vilniaus savivaldybės pastatą už 45,521 mln. litų airių investuotojai įsigijo dar 2004 m. birželį, tačiau rekonstrukcijos projekto planavimo ir derinimo darbai užtruko beveik pusantrų metų.
„Duke House Asset Managers“ yra airių turto bendrovė, kuri specializuojasi prekybos centrų plėtros ir rekonstrukcijos srityje. Bendrovės akcijos vienodomis dalimis priklauso Bernardui F. Hamillui ir Robertui S. Neillui, dirbantiems komercinio turto ir mažmeninės prekybos vystymo srityje daugiau kaip 30 metų. Jie įgyvendino investicinius projektus Airijoje, Jungtinėje Karalystėje ir dabar investuoja Lietuvoje.
UAB „Ajolas“ yra Lietuvos bendrovė, įsteigta valdyti ir administruoti šį projektą. Visos UAB „Ajolas“ akcijos nuosavybės teise priklauso bendrovei „Duke House Asset Managers“ ir UAB „Constructus“. UAB „Ajolas“ akcinis kapitalas vertinamas 10 mln. litų.
Comment