Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
Collapse
X
-
Prekybos centrai ir stovėjimo aikštelės yra žymiai geriau, nei baisus daugiabutis(o ne baisių, statoma labai mažai). Kodėl? Nes, pakilus žemės kainai ir trūkstant ploto, galima bus vystyti kokybišką projektą, parkingą pakišant po žeme, prekybos centro atžvilgiu- jį įkuriant pirmam aukšte. Kitas dalykas, su vienu savininku galima rasti kalba, nei su 180 butų savininku.
Tad tokioms vietoms, kurios dar nepribrendo iki "Premium"- Adform biruo lygio, tai geriausia, kas gali nutikti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPrekybos centrai ir stovėjimo aikštelės yra žymiai geriau, nei baisus daugiabutis(o ne baisių, statoma labai mažai). Kodėl? Nes, pakilus žemės kainai ir trūkstant ploto, galima bus vystyti kokybišką projektą, parkingą pakišant po žeme, prekybos centro atžvilgiu- jį įkuriant pirmam aukšte. Kitas dalykas, su vienu savininku galima rasti kalba, nei su 180 butų savininku.
Tad tokioms vietoms, kurios dar nepribrendo iki "Premium"- Adform biruo lygio, tai geriausia, kas gali nutikti.
P.S. Su sąlyga, kad daugiabutis pirmame aukšte turi verslui vietas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ir taip ir ne. Prekybos centrai su aikštelėmis nekuria pėstiesiems draugiškos aplinkos. Didžiulės erdvės ir pirmenybė automobiliams tiesiog skatina automobilizaciją. Miestui tai nėra gerai. Ne tik vizualine prasme, tačiau ir kitomis. Juoba, kad daugiabutis nebūtinai turi būti baisus.
P.S. Su sąlyga, kad daugiabutis pirmame aukšte turi verslui vietas.
https://www.google.lt/maps/@54.70809...7i13312!8i6656Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.22, 14:51.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tokie daugiabučiai irgi nekuria gyvenimui draugiškos aplinkos, pirmų aukštų gyventojai neturi ramybės dėl vaikštančio ir važiuojančio srauto į komercines patalpas (į jas juk ne tik gyventojai eina), vaikai laksto po parkingą ir pan. Geriau toks variantas, kai gyvenama ir komercinė zonos atskirtos - daugiabutis su savo uždara teritorija ir šalia PC su visa komercija, pvz. neblogas pavyzdys Antakalnio terasos su šalia esančia IKI. Apskritai dabar dauguma daugiabučių statomi tokiu principu net ir centre. O čia ne toks geras variantas iš senesnių laikų, atvažiavęs iš kito miesto galo pirkti santechnikos, turi parkuotis į daugiabučio parkingą, kur šalia laksto vaikai ir nėra vietos normaliai parkuotis:
https://www.google.lt/maps/@54.70809...7i13312!8i6656
Yra atliktas ne vienas tyrimas, kuriuose nagrinėti ypatingai JAV atvejai, t.y. kodėl kai kuriuose miestuose pėsčiųjų pilna, o kitur pilna automobilių. Viena pagrindinių priežasčių - kvartalų dydis. Patrauklus ir lengvai pereinamas kvartalas yra didelė paskata gyventojui eiti pėsčiomis, o ne važiuoti. Pavyzdžiui, jeigu Rinktinės g. būtų iš abiejų pusių statomi pastatai be praėjimo jų viduryje (pvz. vienas ilgas Marriot ir vienas ilgas Ibis), tai ta gatvė būtų negyva pėsčiųjų atžvilgiu. Tuo tarpu dabar statomi 4 pastatai, kurie turės praėjimus, taip formuojami nedideli atstumai žmonėms eit. Tikėtina, kad kvartalas bus aktyvus. Panašiai ir su prekybos centrais bei automobilių aikštelėmis. Jeigu centras palei pat gatvę, o aikštelė jo gale - gal dar nieko (nors vis tiek netaupoma viena statant 1 aukšto centrus). Bet pas mus net taip nedaroma. Pas mus pirma automobilių aikštelė, tada prekybos centras, o pėstieji turi zigzagais tarp automobilių bėgiot. Tada visi važiuoja, o ne eina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Pliusas tai vietai geras, bet tie sprendiniai, kuriuos kažkada seniai mačiau būtų tą vietą padarę gana neblogu kvartalu. Šiaip Europoje LIDL galima rasti ir pirmuose komercinių ar gyvenamųjų pastatų aukštuose.
hosting pic
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nieko gero. Tavo pasiūlytu atveju yra smarkiai švaistoma miesto erdvė, taigi vėl didėja atstumai mieste, taigi vėl didėja poreikis automobiliui.
Yra atliktas ne vienas tyrimas, kuriuose nagrinėti ypatingai JAV atvejai, t.y. kodėl kai kuriuose miestuose pėsčiųjų pilna, o kitur pilna automobilių. Viena pagrindinių priežasčių - kvartalų dydis. Patrauklus ir lengvai pereinamas kvartalas yra didelė paskata gyventojui eiti pėsčiomis, o ne važiuoti. Pavyzdžiui, jeigu Rinktinės g. būtų iš abiejų pusių statomi pastatai be praėjimo jų viduryje (pvz. vienas ilgas Marriot ir vienas ilgas Ibis), tai ta gatvė būtų negyva pėsčiųjų atžvilgiu. Tuo tarpu dabar statomi 4 pastatai, kurie turės praėjimus, taip formuojami nedideli atstumai žmonėms eit. Tikėtina, kad kvartalas bus aktyvus. Panašiai ir su prekybos centrais bei automobilių aikštelėmis. Jeigu centras palei pat gatvę, o aikštelė jo gale - gal dar nieko (nors vis tiek netaupoma viena statant 1 aukšto centrus). Bet pas mus net taip nedaroma. Pas mus pirma automobilių aikštelė, tada prekybos centras, o pėstieji turi zigzagais tarp automobilių bėgiot. Tada visi važiuoja, o ne eina.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Teoriškai didėja, bet juk geriausias miestas gyventi nebūtinai yra tankiausias? JAV situacija tokia, kad beveik visi žmonės gyvena individualiuose namuose. Bet imant daugiabučius, tai žmonėms tikrai geriau gyventi tokiuose kvartaluose kaip žvėryno namai arba antakalnio terasos, o ne šiaurės miestelis, todėl dabar statoma atskiriant zonas. Dabar jau pėsčiaisiais ir dviratininkais žymiai labiau rūpinamasi, pvz. net ta pati IKEA, kuri yra gyvenamų teritorijų užkampyje ir orientuota į pirkėjus su automobiliais, bet net ir ten, kiek pridaryta pėsčiųjų ir dviračių takų, poilsio zona, patogi VT stotelė ir pan. Palyginimui:
Žmonėms geriausia gyventi privačiuose namuose, kaip JAV. Arba išvis kur nors miške prie ežero. Čia nieko naujo nepasakysim. Skirtumas tarp Šiaurės miestelio ir Antakalnio terasų esminis yra toks, kad didžioji dalis Šiaurės miestelio yra išsvajotieji prekybos centrai su milžiniškais parkingais. Terasose jaukumą kuria to nebuvimas, bet minusas atsiranda, kad nėra verslo. Todėl šalia atsirado IKI. Tuo atveju gal ir nieko - kvartalas turi savo parduotuvę netoli. Tačiau tai nėra miesto centras, kur yra didelė veiksmo koncentracija. Centrinėse dalyse tokios teritorijos reikš, kad bus mirties zonos (daugiabučiai, verslo centrai) ir aktyvios zonos (prekybos centrai). Tai vėl gi yra blogai.
Ne šiaip sau visuose miestuose yra gyvybingi senamiesčiai. Ne dėl senų pastatų, o dėl diferenciacijos tarp gyvenamųjų plotų, parduotuvių, restoranų ir verslo centrų. Ir dėl to, kad senamiesčiai turi tankų gatvių tinklą, taigi yra patrauklūs vaikščiojant pėsčiomis.
Pavyzdžiui, NMC Vilniuje turi turbūt gana aukštą tankumo lygį, ypač kai bus baigta Arfa. Tačiau jis yra miręs, nes labai nepatogus pėstiesiems - plačios gatvės, dideli atstumai tarp pastatų. Vien nuo Savivaldybės iki Europos kito galo nueiti reikia nemažai laiko, ką bekalbėti apie dar toliau.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Jūs tikriausiai matėte šiuos pasiūlymus, darytus prieš beveik 10 metų. Bet ten buvo įvairių niuansų, dėl ko toks projektas būtų sunkiai įgyvendinamas. Kita vertus, LIDL'ui lieka atrištos rankos vystyti sklypą ateityje į kažką panašaus.
hosting pic
http://schoolsweek.co.uk/wp-content/...IDL-school.pngKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ir kaip dažnai į IKEA eini pėsčiomis? Čia labai priklauso nuo parduotuvės tipo. Tokios parduotuvės, kaip IKEA, nėra statomos miestų centrinėse dalyse. O maisto prekių yra.
Žmonėms geriausia gyventi privačiuose namuose, kaip JAV. Arba išvis kur nors miške prie ežero. Čia nieko naujo nepasakysim. Skirtumas tarp Šiaurės miestelio ir Antakalnio terasų esminis yra toks, kad didžioji dalis Šiaurės miestelio yra išsvajotieji prekybos centrai su milžiniškais parkingais. Terasose jaukumą kuria to nebuvimas, bet minusas atsiranda, kad nėra verslo. Todėl šalia atsirado IKI. Tuo atveju gal ir nieko - kvartalas turi savo parduotuvę netoli. Tačiau tai nėra miesto centras, kur yra didelė veiksmo koncentracija. Centrinėse dalyse tokios teritorijos reikš, kad bus mirties zonos (daugiabučiai, verslo centrai) ir aktyvios zonos (prekybos centrai). Tai vėl gi yra blogai.
Ne šiaip sau visuose miestuose yra gyvybingi senamiesčiai. Ne dėl senų pastatų, o dėl diferenciacijos tarp gyvenamųjų plotų, parduotuvių, restoranų ir verslo centrų. Ir dėl to, kad senamiesčiai turi tankų gatvių tinklą, taigi yra patrauklūs vaikščiojant pėsčiomis.
Pavyzdžiui, NMC Vilniuje turi turbūt gana aukštą tankumo lygį, ypač kai bus baigta Arfa. Tačiau jis yra miręs, nes labai nepatogus pėstiesiems - plačios gatvės, dideli atstumai tarp pastatų. Vien nuo Savivaldybės iki Europos kito galo nueiti reikia nemažai laiko, ką bekalbėti apie dar toliau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kam yra minusas, kad pvz. antakalnio terasose nėra to verslo? Aš kartais į tą IKI užsuku pakeliui į antakalnį, tai man tikrai patogiau taip, nei lįsti su auto arba ir pėsčiom eiti į vidinį kvartalo kiemą, gyventojams irgi žymiai ramiau ir saugiau, kai nėra tos IKI parduotuvės pirmam aukšte kvartalo viduryje, žodžiu visiems geriau. Senamiestis yra laisvalaikio, turistinė zona, nereiktų jo lyginti su komerciniais ir gyvenamaisiais rajonais, visas miestas ir neturi ir negali būti pilnas žmonių kaip senamiestis, nėra tikslo dirbtinai kišti parduotuvių ar kokių naktinių klubų į gyvenamus namus, jei to niekam nereikia. Žvėryno namų gyventojams geriau eiti į Panoramą, Vingrių namų į Mindaugo Maximą ir pan.
* Važiuoti į Mindaugo Maximą.
Va ir minusas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
* Važiuoti į Panoramą.
* Važiuoti į Mindaugo Maximą.
Va ir minusas.
Comment
-
Gedimino prospekte duris atvers moderni „Live Square“ erdvė
Atviroms mintims. Tokiu šūkiu miestiečius kvies nauja vieta Vilniaus Gedimino prospekte – „Live Square“. Čia iškils daugiafunkcinis kompleksas, kurį sudarys modernus verslo centras, apartamentai, viešoji erdvė su lauko terasa miestiečiams ir pirmasis Lietuvoje pasaulinio garso tinklo „Hilton Garden Inn“ viešbutis. Žinomi ir pirmieji verslo centro nuomininkai – jais tapo advokatų kontora „Sorainen“.
Comment
Comment