Tada per žinias sakė, kad yra du verslinykai, kurie ten kažką ir kažkaip...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
Collapse
X
-
Nuotraukos darytos 2016 03 26
Būsima "Liepkalnio Norfa" (jei čia minėta informacija buvo tiksli).
Fotografuota iš šitos vietos:
https://www.google.lt/maps/@54.65250...7i13312!8i6656
Šiuo metu šioje vietoje jau stipriai pakitusi aplinka ir sutvarkyta infrastruktūra.Paskutinis taisė M1gdas; 2016.03.26, 20:12.
Comment
-
Ar čia tik mano įspūdis, bežiūrint į šitas nesibaigiančias statomų ir naujų, absoliučiai niekuo vienas nuo kito nesiskiriančių (forma ir turiniu) prekybos centrų nuotraukas, kad:
- Lietuvos verslininkai absoliučiai neturi vaizduotės ir nepripažįsta jokių kitokių (inovatyvių) biznio Lietuvoje idėjų; arba
- Užsienio investiciniai fondai, kurie dažnai tiesiogiai arba netiesiogiai finansuoja visas šitas statybas, labai naiviai vertina paklausą/potencialią rinką; arba
- Ir tie ir tie visiškai užmiršo 2008 pamokas ir nebemoka vertinti rizikos?There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąAr čia tik mano įspūdis, bežiūrint į šitas nesibaigiančias statomų ir naujų, absoliučiai niekuo vienas nuo kito nesiskiriančių (forma ir turiniu) prekybos centrų nuotraukas, kad:
- Lietuvos verslininkai absoliučiai neturi vaizduotės ir nepripažįsta jokių kitokių (inovatyvių) biznio Lietuvoje idėjų; arba
- Užsienio investiciniai fondai, kurie dažnai tiesiogiai arba netiesiogiai finansuoja visas šitas statybas, labai naiviai vertina paklausą/potencialią rinką; arba
- Ir tie ir tie visiškai užmiršo 2008 pamokas ir nebemoka vertinti rizikos?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąjie turi puikia vaizduote kaip idejus kuo maziau pinigu istraukti jų kuo daugiau.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Stato galingiausią Lietuvoje plovyklą, plaus iki 200 automobilių per valandą
Gal kas turit Premium narystę ir galit viską straipsnį įmest?
Comment
-
Stato galingiausią Lietuvoje plovyklą, plaus iki 200 automobilių per valandą
Vilniuje trūksta automobilių plovyklų, mano UAB „Ainava“. Kitąmet Vilniuje, Pilaitėje, ji planuoja atidaryti modernų automobilių švaros centrą su galinga tekstiline tuneline automobilių plovykla, kurios pajėgumas sieks iki 200 automobilių per valandą. Iš viso per 5 m. į naujas plovyklas šalies didmiesčiuose numatoma investuoti iki 20 mln. Eur.
Naująjį automobilių švaros centrą „Ainava“ netrukus pradės statyti Pilaitės prospekto ir Vilniaus vakarinio aplinkkelio kampe. Į jį ketinama investuoti 2,5 mln. Eur. Atidaryti centrą planuojama 2017 m. vasarį–kovą.
„Tai bus, ko gero, moderniausias automobilių švaros centras Baltijos šalyse. Jį sudarys dvi tekstilinės tunelinės automobilių plovyklos, VIP klientų aptarnavimo zona bei savitarnos zona, į kurią įvažiavę klientai galės išsiurbti automobilio saloną, išsiplauti kilimėlius. Šios paslaugos bus teikiamos po stogu, tad jomis bus patogu naudotis ir žiemą“, – pasakoja Arūnas Jaseliūnas, valymo paslaugų UAB „Ainava“ generalinis direktorius.
Jo teigimu, naujajame centre veiksianti plovykla išsiskirs moderniomis technologijomis, plovimo kokybe ir itin aukštu našumu.
„Tokio komplektavimo automobilių plovyklų, kokia bus mūsiškė, kol kas nėra ne tik Vilniuje, bet ir Baltijos šalyse. Plovyklą sudarys ilgas – 30 m – tunelis, tad į jį įvažiavęs automobilis bus nuplaunamas ir saugiai, ir švariai. Be to, mūsų plovykloje nebus eilių, darbas joje vyks labai greitai, mat veiks dvi linijos, iš kurių kiekviena galės nuplauti iki 100 automobilių per valandą“, – pasakoja „Ainavos“ vadovas.
Dar neužpildyta rinka
„Ainava“ yra viena didžiausių patalpų valymo paslaugų teikėjų šalyje. Iki šiol automobilių valymu ji beveik neužsiėmė – valydavo tik automobilių salonus, bet šių paslaugų mastai buvo nedideli.
„Idėją imtis plovyklų verslo brandinome 7 metus ir pagaliau ji pradeda virsti kūnu. Investuoti į automobilių plovyklas nusprendėme, nes Vilniuje per menka automobilių plovimo paslaugų pasiūla. Dabar prie tekstilinių plovyklų, kai susidaro dešimties automobilių eilė, tas, kuris atvažiuoja vienuoliktas, apsisuka ir išvažiuoja – nusprendžia nebelaukti. O mūsų centre nebus eilių. Automobiliai į plovyklą judės nepertraukiamu srautu, tad žmogus galės nusiplauti automobilį sugaišdamas daugiausia 15 minučių“, – kalba p. Jaseliūnas.
Naujasis „Ainavos“ automobilių centras užims 1.800 kv. m plotą, jame planuojame sukurti 30 naujų darbo vietų.
Centras bus dalis Pilaitės prospekte planuojamo statyti 4.000 kv. m ploto „Ainavos“ komplekso. Trijų pastatų kompleksą sudarys jau minėtas automobilių centras, sandėliai ir biurų korpusas. Ten persikels „Ainavos“ Vilniaus biuras, be to, nedidelę dalį biurų patalpų ketinama išnuomoti kitoms įmonėms.
Pasak „Ainavos“ vadovo, investicija į šį kompleksą sieks 5 mln. Eur, iš kurių 1 mln. Eur sudaro investicija į sklypą.
Sklypų naujoms plovykloms statyti „Ainava“ dairosi ir Kaune bei Klaipėdoje.
„Iš viso didžiuosiuose miestuose per 5 metus ketiname atidaryti 5 plovyklas. Investicijos į jas, įskaitant Vilniaus plovyklą, gali sudaryti 15–20 mln. Eur. Investuojama bus iš savų lėšų bei paskolų“, – dėsto „Ainavos“ vadovas.
Plečiasi ir kiti
Rankų sudėję nesėdi ir jau veikiantys plovyklų tinklai.
Štai UAB „Plaunu pats“ – didžiausias automobilių savitarnos plovyklų tinklas Lietuvoje – planuoja statyti dar dvi naujas – po vieną Klaipėdoje ir Kaune.
„Leidimus jau turime, statyti bus pradėta balandį, o baigta – birželį. Į kiekvieną iš plovyklų bus įdėta apie 200.000 Eur“, – sako Arvydas Budrikis, „Plaunu pats“ franšizės ir tinklo plėtros vadovas. Pasak jo, plėstis dar yra kur ir Vilniuje.
„Vilniuje irgi turime planų, bet dar negavome leidimo statybai, tad kol kas nenoriu daug kalbėti. Sostinėje planuojame statyti tekstilinę tunelinę plovyklą, tikimės, kad ji galėtų būti atidaryta kitų metų pavasarį“, – atskleidžia p. Budrikis.
Šiuo metu tinkle „Plaunu pats“ visoje Lietuvoje yra 15 plovyklų. Įmonei priklauso ir viena tekstilinė plovykla. Ji veikia Vilniuje ir gali sutvarkyti 50–60 automobilių per valandą.
Ponas Budrikis sako, kad „Ainavos“ planuojama statyti tekstilinė plovykla Pilaitėje, ko gero, išties bus pati našiausia iš šiuo metu veikiančių Lietuvoje.
„Mano galva, planuojamas „Ainavos“ plovyklos pajėgumas – iki 200 automobilių per valandą – net viršija Vilniaus poreikius“, – svarsto jis.
VŽ rašė, kad į naujas automobilių plovyklas investuoja ir UAB „Vilokta“ bei UAB ‚„ELCA Holding“.
Štai ‚„ELCA Holding“ pernai Marijampolėje atidarė nekontaktinio plovimo technologijos principu veikiančią automobilių savitarnos plovyklą, o per artimiausius 2–3 metus yra numačiusi atidaryti iki 30-ies tokių plovyklų. Daugumą jų ketinama įkurti netoli greitojo maisto restoranų – dėl klientų traukos.
Kol kas veikia tik viena plovykla – Marijampolėje, tačiau jau šią gegužę duris atvers dar trys – po vieną Vilniuje, Utenoje ir Panevėžyje. O iki šių metų pabaigos ‚„ELCA Holding“ plovyklų skaičius, planuojama, išaugs iki 17. Jų bus atidaryta Klaipėdoje, Marijampolėje, Varėnoje, Kaune, Vilniuje, Grigiškėse, Šiauliuose, Mažeikiuose, Alytuje, Kaune, Tauragėje.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...iu-per-valanda
Comment
-
Lyg ir dar nebuvo forume rašyta apie bandymą trukdyti Lidlui statyti savo krautuvę, vietoj buvusio Kelių policijos pastato. Šiaip pasisakiau už griovimą, bet čia visai respectable architektai ir architektūros studentai susirinko, tai gal kas galėtų apšviesti, kuo tas pastatas toks vertingas?
http://bustas.lrytas.lt/architektura...u-surmulys.htm
Prie buvusio Kelių policijos pastato Vilniuje susirinko keliasdešimties žmonių būrys, tarp kurių – garsūs šalies architektai: Audrius Ambrasas, Gintaras Čaikauskas, Rolandas Palekas, Linas Naujokaitis, Linas Tuleikis.
Comment
-
Parašė abcd Rodyti pranešimąLyg ir dar nebuvo forume rašyta apie bandymą trukdyti Lidlui statyti savo krautuvę, vietoj buvusio Kelių policijos pastato. Šiaip pasisakiau už griovimą, bet čia visai respectable architektai ir architektūros studentai susirinko, tai gal kas galėtų apšviesti, kuo tas pastatas toks vertingas?
http://bustas.lrytas.lt/architektura...u-surmulys.htm
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPuikus pastatas, vienas geresniu to laikmecio architekturos pavyzdziu. Rekonstravus ir prilipdzius moderniu daliu butu super.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąJūs gal juokaujat?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad dauguma didžiųjų architektų yra tos pačios nuomonės. Tai matyt, kad tas pastatas tikrai yra ypatingas kažkuo.
Comment
-
Tai blogai matote, p. Kasparai. Ir ne, deep'as nejuokauja, p. Areli.
Ir jeigu Jūs nematote, tai reiškia, kad TIK Jums jis nevertingas.
Gal daugiau pasidomėkite šiuo pastatu, nuvažiuokite pasižiūrėti į vietą.
Kelios citatos ir straipsniai iš interneto platybių. Tiesiog. Savišvietai:
Audrys Karalius, PRIE ARCHITEKTŪROS KAPO: KODĖL LAIDOJAME TAI, KĄ TURIME GERIAUSIO? - >http://www.pilotas.lt/index.php/lt/pozicija/item/4401
<...>
„Aš ir dabar nesuprantu, kaip pagal tuo metu galiojusius griežtus reikalavimus buvo įmanoma suprojektuoti tokį drąsiai plastišką pastatą. Tai tiesiog vadovėlinis pavyzdys, kad ir utilitarus administracinis pastatas gali tapti architektūriniu įvykiu, jeigu architektus tuo metu aplanko įkvėpimas“ - sako Audrius Ambrasas
<...>
<...>
Matas Siupsinskas Jau esu atsakinėjęs: "Kodėl tai turėtų būti gražu klausia žmonės artimai nesusidūrę su architektūra, arba bent jau apie ją nepasidomėję. Tai nėra tipinis, utilitarus ir niekuo neišskirtinis sovietmečio pastatas. Tai pastatas kuris tuo metu pralenkė bukas ekonomiškos ekonomikos klišes ir sugebėjo Vilniui pasiūlyti šį tą vakarietiško, šį tą kokybiškai ir kūrybingai suprojektuoto. Žodžiu čia nei statybinė šiukšlė, nei sena ferma. Be to ką savo straipsnyje surašė Karalius galima pastebėti, kad pastate panaudotas šešėlių žaidimas ant banguojančių paviršių, efektingai džiazuojama su ertmėmis, ritmu, horizontalės ir vertikalės kontrastu. Taip pat čia nesunku rasti žiupsnį Alvar Aalto Baker House pulsavimo sumišusio su Aldo Rossi rūstumu ir Mario Botta bravūriškumu. Tai kodėl turiu važiuoti į Suomiją, Italiją arba Šveicariją ir ieškoti ten geros architektūros kai gerų pavyzdžių turime čia vietoje? Man ne tik gražu, man gaila, kad išpilame statinę gero vyno, nes būrelis eilinių piliečių nesupranta kodėl jis vertingas ir kažkam (o dievai!) netgi skanus."
<...>
Dar daugiau čia: Vilniaus mero žinutė feisbuke pribloškė architektų bendruomenę-> http://bustas.lrytas.lt/architektura...endruomene.htm
Dar daugiau apie sovietinių metų architektūrą: Sovietmečio architektūra: nuteista be įrodymų->http://www.kamane.lt/Spaudos-atgarsi...sta-be-irodymu
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąNes laimejo kazkoki sovietines architekturos priza tais "gerais sovietiniais laikais". As matau tik nostalgijos apsireiskima.
Comment
-
Dekui. Kadangi architektura suprantu tik per grazu/negrazu, toks isaiskinimas labai padeda. As zymiai daugiau suprantu apie automobilius ir nemaza dalis vertingu eksponatu daugumai buna nieko nevertos pabaisos, bet zinanciam istorija jos labai vertingos. Cia tas pats. Tik aisku siek tiek keista, kad architektai anksciau jo nepromoutino.
Comment
Comment