Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Hehe, gi K29 statomas vieno iš Maximos vadovų pinigų, tai ir nestabdo Ten žmonių dirba panašiai kaip ir Quadrume, tik kad K29 pastatas kelis kart mažesnis ir paprastesnis. G12 tai ten keli statybininkai tesikrapšto. Nors po parkingo baigimo manau greitės.
    Beje, šitas G12 turi ir savo dedikuotą temą čia: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=15458

    Comment


      Statoma veranda (kavinei?) prie Vilnios ir Neries santakos. Foto 2014 08 08

      Comment


        Panašu į Narvesen "kioską".

        Comment


          Geležinio Vilko g. darbai po truputį juda buv. saugomoj aikštelėj priešais "ERGO". Vystytojas "Financial Figures, UAB". Ant tvorų jau puikuojasi jų logotipai. Tik kažkada buvo minėta, kad čia bus biurai, bet jie patys rašo, kad numatoma gyvenamoji ir komercinė paskirtis. http://fin.lt/lt/top/projektai/
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Va šitas? Čia GV g. 9A. Jeigu taip, tai reikės atskiros temos, nes čia didelis pastatas.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Va šitas? Čia GV g. 9A. Jeigu taip, tai reikės atskiros temos, nes čia didelis pastatas.

              Atvaizdas
              Taip šitas.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Naujas Volkswagen (Moller Auto) autosalonas (didžiausias toks Baltijos šalyse) su servisu ir komercinėmis patalpomis žemuosiuose paneriuose, šalia Savanorių pr. Projekto vertė apie 38 mln. litų.















                Flickr

                Comment


                  tokiame centre jau tikėčiausi pamatyti visą VW modelių gamą, o ne tik Golf, Passat ir Touareg.

                  Comment


                    Pravažiavau nesenai pro Žemuosius Panerius, tai vaizdas ten dar nykokas kaip miesto vartai, ypač lyginant su tokiomis centrinėmis arterijomis kaip Narbuto, Geležinio Vilko, Ukmergės ar net Švitrigailos gatvės. Daugiau tokių projektų reikėtų ten.
                    Paskutinis taisė nomad; 2014.08.21, 17:38.
                    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                    Comment


                      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                      tokiame centre jau tikėčiausi pamatyti visą VW modelių gamą, o ne tik Golf, Passat ir Touareg.
                      Berods apie 30 automobilių vienu metu bus galima eksponuoti. Beje, autosalonas Ukmergės g. neišsikrausto, tad galbūt gama bus išskaidyta per kelis salonus.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė nomad Rodyti pranešimą
                        Pravažiavau nesenai pro Žemuosius Panerius, tai vaizdas ten dar nykokas kaip miesto vartai, ypač lyginant su tokiomis centrinėmis arterijomis kaip Narbuto, Geležinio Vilko, Ukmergės ar net Švitrigailos gatvės. Daugiau tokių projektų reikėtų ten.
                        Aš manau kad kol nepersilels kitur visos ten veikiančios gamyklos, nieko įpatingo tenai nestatys.

                        Comment


                          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                          Aš manau kad kol nepersilels kitur visos ten veikiančios gamyklos, nieko įpatingo tenai nestatys.
                          Gamyklos neprivalo keltis kažkur, o ir nėra jų ten labai daug ir tokių pavojingų kaip seniau. Realiai rajonas nuo senų laikų yra pramoninis. Apgyvendinimas ten gana retas. Aš labiau būčiau už šiuolaikiškos ir draugiškos pramonės plėtojimą ten kombinuojant su komercinėmis zonomis. Geriau visokie gamintojai išsikeltų iš Naujamiesčio, ten daugiau perspektyvų.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Berods apie 30 automobilių vienu metu bus galima eksponuoti. Beje, autosalonas Ukmergės g. neišsikrausto, tad galbūt gama bus išskaidyta per kelis salonus.
                            Manau, kad į naująjį saloną Savanorių pr. turėtų persikelti VW kėbulų remonto servisas iš Jočionių gatvės

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Berods apie 30 automobilių vienu metu bus galima eksponuoti. Beje, autosalonas Ukmergės g. neišsikrausto, tad galbūt gama bus išskaidyta per kelis salonus.
                              aš čia labiau apeliavau į tai, kokie bus tie 30 modelių. greičiausiai tai bus po benzininę ir dyzelinę Golf, Passat ir dar kelių modelių versiją, o ne bus pastatyta visa modelių gama, kartu su Golf R, Scirocco, ar Eos modeliais.

                              nors iš kitos pusės, net ir beto, visiškai gali būti suprantamas dviejų to paties dilerio centrų poreikis viename mieste, turint pirmaujančius pardavimus šalyje.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Gamyklos neprivalo keltis kažkur, o ir nėra jų ten labai daug ir tokių pavojingų kaip seniau. Realiai rajonas nuo senų laikų yra pramoninis. Apgyvendinimas ten gana retas. Aš labiau būčiau už šiuolaikiškos ir draugiškos pramonės plėtojimą ten kombinuojant su komercinėmis zonomis. Geriau visokie gamintojai išsikeltų iš Naujamiesčio, ten daugiau perspektyvų.
                                Absoliučiai. Strategija turėtų būti būtent tokia. Didžiausia Vilniaus žaizda ir nesusipratimu išlieka pačiame centre esančios Švitrigailos/Kauno/Naugarduko/Panerių gatvės, kuriose, šalia Spartos, Lelijos, Žemaitijos Pieno ir kitų panašių industrijų dar galima ir mašinų dažymo, ir anglių pardavimo paslaugas sutikti ... Visa tai reiktų kelti toliau už miesto. O Žemiesiems Paneriams tokio tipo industrijos/komercija tikrai mažiau trukdytų. Naujai sutvarkytos industrinės zonos netgi priduoda priemiesčiams modernaus šarmo.
                                Paskutinis taisė nomad; 2014.08.22, 10:53.
                                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                Comment


                                  Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                  Manau, kad į naująjį saloną Savanorių pr. turėtų persikelti VW kėbulų remonto servisas iš Jočionių gatvės
                                  Nežinau, ar viską perkels, bet čia nemažai įrengiama servisų, dažymo kameros ir t.t. Dalis bus rūsyje.





                                  Elektros įkrovimo kolonėlės:
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                    Absoliučiai. Strategija turėtų būti būtent tokia. Didžiausia Vilniaus žaizda ir nesusipratimu išlieka pačiame centre esančios Švitrigailos/Kauno/Naugarduko/Panerių gatvės, kuriose, šalia Spartos, Lelijos, Žemaitijos Pieno ir kitų panašių industrijų dar galima ir mašinų dažymo, ir anglių pardavimo paslaugas sutikti ... Visa tai reiktų kelti toliau už miesto. O Žemiesiems Paneriams tokio tipo industrijos/komercija tikrai mažiau trukdytų. Naujai sutvarkytos industrinės zonos netgi priduoda priemiesčiams modernaus šarmo.
                                    Sandra Trinkūnaitė
                                    L.R. „Sostinė“ 2007-08-09
                                    Architektų vizijose – miesto prieigų pertvarkymas

                                    Taps patrauklus verslininkams
                                    Modernūs daugiafunkciniai ir atnaujinti seni pastatai, nauji želdynai, paplatinta gatvė. Taip savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ architektai Artūras Smaliukas ir Raimundas Stupakas įsivaizduoja F.Vaitkaus, Dariaus ir Girėno, Švitrigailos gatves ir jų aplinką ateityje. Palaipsniui įgyvendinus projektą „Miesto vartai“, nuo tarptautinio Vilniaus oro uosto A.Basanavičiaus gatvės link važiuojantiems vilniečiams ir miesto svečiams nebereiktų sukti žvilgsnių nuo pakelėse esančių senų apšiurusių pastatų, nesutvarkytų želdynų, nutįsusių prekybos kioskų eilių.
                                    „Visas minėtas sostinės gatves mes norime paversti reprezentacinėmis. Juk atvykę į Vilnių turistai bei kiti svarbūs asmenys važiuodami iš oro uosto pirmiausia susipažįsta su šia miesto dalimi. Kol kas ji neatitinka tokio lygmens, koks turėtų būti“, – pasakojo įmonės „Vilniaus planas“ architektas Artūras Smaliukas.
                                    Daug miesto gyventojų prisimena ir Jungtinių Amerikos Valstijų prezidento George'o W.Busho vizitą į Lietuvos sostinę. Tuomet darbininkai už aukštų medinių sienų slėpė labiausiai nesutvarkytas pakelės vietas bei pastatus.
                                    Šioje miesto dalyje jau pradėta plėtoti infrastruktūra, kuriasi komerciniai, logistikos centrai. Rajonas tampa patrauklus verslininkams.

                                    Atnaujins ir perstatys
                                    Dar šiais metais baigtame kurti projekte teikiami pasiūlymai sutvarkyti 4,9 kilometrų atkarpą, kuri apima 143 hektarų teritoriją. A.Smaliuko teigimu, projektiniuose pasiūlymuose išdėstyta, koks turėtų būti palei gatves esančių pastatų aukštingumas, jų funkcinė paskirtis, kur turėtų atsirasti viešosios erdvės, atviros sostinės gyventojams ir miesto svečiams.
                                    „Ne pati geriausia situacija yra Dariaus ir Girėno gatvėje. Joje likę daug senų gyvenamųjų pastatų liekanų, sandėlių. Kai kuriuos pastatus reikėtų atnaujinti, kai ką – perstatyti. Šioje teritorijoje turėtų iškilti komerciniai bei logistikos centrai. Tai numatyta ir bendrajame miesto plane. Gyvenamųjų namų statyba šioje teritorijoje neturėtų būti toliau plėtojama. Juk šalia – oro uostas, juda dideli automobilių srautai“, – aiškino A.Smaliukas.
                                    Dariaus ir Girėno gatvėje yra laisvų plotų, kuriuose taip pat galėtų būtų statomi nauji pastatai.

                                    Gatvė bus platesnė
                                    Architektai taip pat siūlo ateityje iki su Žirnių gatve susisiekiančiu viaduku platinti Dariaus ir Girėno gatvę. Čia turėtų būti nutiesta keturių eismo juostų gatvė su skiriamąja dalimi.
                                    „Esame numatę, kad šioje Dariaus ir Girėno gatvėje bus atnaujinti ir esami želdynai“, – pasakojo A.Smaliukas.

                                    Rekonstrukcija palies ir Naujininkus.
                                    Numatyta, kad palei gatvę stovintys seni daugiabučiai turėtų būti atnaujinti, pertvarkytas arba iškeltas į kitą šiame rajone esantis viešojo transporto žiedas, neturėtų likti ir visos eilės prekybos kioskų.
                                    Šiuo metu rengiami ir projektiniai pasiūlymai dėl buvusio taksi parko, kuris užima didžiulę teritoriją Pelesos gatvėje. Vienas pasiūlymų – šioje vietoje taip pat turėtų įsikurti verslo centras. Su buvusiu taksi parku siejama ir drąsi idėja – perdengti geležinkelio ruožą priešais jį. Ši perdanga galėtų būti sujungta su buvusiu taksi parko pastatu.
                                    „Siūloma siaurinti geležinkelio ruožą ir šalia jo rekonstruoti arba statyti naujus pastatus“, – kalbėjo A.Smaliukas.

                                    Vietoj gamyklos – butai
                                    Pasak architekto, Švitrigailos gatvė jau yra sulaukusi verslininkų dėmesio – čia įsikūrę keli modernūs prekybos centrai.
                                    „Laikui bėgant, numatoma iš šios gatvės iškelti bendrovės „Sparta“ gamyklą. Šioje vietoje galėtų iškilti 4-8 aukštų pastatai. Pirmuose pastatų aukštuose įsikurtų biurai, parduotuvės, likusieji būtų skirti butams“, – papasakojo A.Smaliukas.
                                    Architektų planuose – ir nedidelės Amatų gatvelės išsaugojimas. Netoli jos, Kauno ir Švitrigailos gatvių sankryžoje, galėtų būti suformuotas ir skveras su skulptūromis. Likusioje Švitrigailos gatvės atkarpoje iki A.Basanavičiaus gatvės numatyta rekonstruoti ištisus senų pastatų rajonus. Šį projektą dar turėtų patvirtinti savivaldybės taryba. Kol kas juo vadovaujasi tik savivaldybės Miesto plėtros departamentas.

                                    Comment


                                      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                                      tokiame centre jau tikėčiausi pamatyti visą VW modelių gamą, o ne tik Golf, Passat ir Touareg.
                                      Būtent taip ir bus. Pagal VW strategiją visa modelių gama turi būti dengtame pavilione, net komercinis tranportas, toks kaip Crafter ar Transporter

                                      Comment


                                        Parašė miestas Rodyti pranešimą
                                        Sandra Trinkūnaitė
                                        L.R. „Sostinė“ 2007-08-09
                                        Nerealiai įdomu. O kas atsitiko su šita strategija? Švitrigailos gatvė nuo 2007 metų praktiškai nepasikeitė ...
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                          Nerealiai įdomu. O kas atsitiko su šita strategija? Švitrigailos gatvė nuo 2007 metų praktiškai nepasikeitė ...
                                          Krizė atsitiko.

                                          Laimei Švitrigailos g. yra bent keletas planuojamų ar jau statomų projektų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X