Gautas statybų leidimas naujam prekybos centrui Šeškinės poliklinikos pašonėje
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ikos-pasoneje/
Šis pastatas bus atsuktas į gatvę (viduj kažkokių komercinių erdvių, panašu, neformuos), tačiau, kaip visada, nuo pėsčiųjų tako bus atskirtas parkingu. Žmonės eis toli nuo komercijos ir maišysis su iš prekybos centro (ir į jį) važiuojančiais automobiliais. Dėl to gatvė nebus jauki vaikščiojimui ar važinėjimui dviračiu - ji yra automobiliams skirtos komercijos ir planavimo pavyzdys.
Pavyzdžių, kaip reikėtų daryti tokią automobilizuotą gatvę šalia didelio kelio palengvinant eismą tiek automobiliams, tiek pėstiesiems galima rasti daug kur rytų Europoje. Pridedu pavyzdį iš Novi Sad (nuo traukinių stoties link centro einanti arterija) - ten parkavimo vietų irgi daugybė, tačiau pėsčiųjų takas yra nutiestas prie parduotuvių, dėl ko kartais pamiršti, kiek aplinkui automobilių. Su automobiliais pėsčiųjų eismas maišosi mažiau nei kokiame Gedimino prospekte. Nežinau, dėl kokių priežasčių tai nėra daroma, bet Ukmergės gatvės šlykštumas toliau yra marinuojamas dešimtmečiams į priekį.
Šeškinėje, netoli poliklinikos, vietoj 1988-aisiais statyto administracinio pastato, planuojama statyti naują prekybos centrą. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog tai bus trijų aukštų prekybos paskirties pastatas su sporto paskirties patalpomis 2-3 ame aukštuose. Požeminiame aukšte planuojama automobilių saugykla, greta pastato planuojamos papildomos 59 parkavimo vietos.
Šis pastatas bus atsuktas į gatvę (viduj kažkokių komercinių erdvių, panašu, neformuos), tačiau, kaip visada, nuo pėsčiųjų tako bus atskirtas parkingu. Žmonės eis toli nuo komercijos ir maišysis su iš prekybos centro (ir į jį) važiuojančiais automobiliais. Dėl to gatvė nebus jauki vaikščiojimui ar važinėjimui dviračiu - ji yra automobiliams skirtos komercijos ir planavimo pavyzdys.
Pavyzdžių, kaip reikėtų daryti tokią automobilizuotą gatvę šalia didelio kelio palengvinant eismą tiek automobiliams, tiek pėstiesiems galima rasti daug kur rytų Europoje. Pridedu pavyzdį iš Novi Sad (nuo traukinių stoties link centro einanti arterija) - ten parkavimo vietų irgi daugybė, tačiau pėsčiųjų takas yra nutiestas prie parduotuvių, dėl ko kartais pamiršti, kiek aplinkui automobilių. Su automobiliais pėsčiųjų eismas maišosi mažiau nei kokiame Gedimino prospekte. Nežinau, dėl kokių priežasčių tai nėra daroma, bet Ukmergės gatvės šlykštumas toliau yra marinuojamas dešimtmečiams į priekį.
Comment