Šitą urbanistinę analizę rengė MB „Pupa – strateginė urbanistika“ - šioje srityje besispecializuojančių architektų biuras. Na, bet jei forumo ekspertai sako, kad čia blogai, tai ok, tada reiškias blogai.
Na nelabai aišku ko siekiama ta studija, ar kad gatvė būtų tas vadinamasis linijinis centras ar kad būtų kažkokia viešoji ar rekreacinė erdvė. Toks vinegretas gaunasi kur visko po biški bet nieko - gerai. Vienu ar kitu atveju, kalba eina apie itin plačią gatvę su atitinkamu judėjimo intensyvumu, triukšmu ir tarša. Neįisivaizduoju, kaip galima rimtu veidu siūlyti intensyvaus naudojimo želdynus palei miesto magistralę ir taip kompensuoti už trūkstančius želdynus Pašilaičiuose ar Perkūniemyje. Kas liečia adekvačios infrastruktūros įrengima tai pasiūlymai normalūs, bet urbanizmas (kaip ir su Varlamovu dažnai būna) nesibaigia ties suoliukais, šaligatviais ar apželdinimu. Be to, ta pati studija dabar sublizgėjo savo pasiūlymu trinkelizuoti Nidos centrinę aikštę, net nesitiki kad čia galėtų būti jų pasiūlymas
/\ Kažkodėl abejoju likusios pastato dalies atnaujinimo galimybėmis. Čia lyg ir pagal pranešimus senesnius "Keistuolių teatras" apsišiltino savo salę ir tiek tų žinių.
Palei gatvę aklinos sienos, zaborai, kuo statesni neįkopiami pylimai su kasmet paplaunamu žolės paklotu, šimto metrų pločio pievos, parazituojančių šū*krūmių plantacijos nu ir svarbiausia parkovkės, kaip gi be jų - viskas tinkama mūsų urbanistiniam supratimui, svarbu kad tik be patogiai pasiekiamos komercijos, nu kad atmosfera atrodytų tokia labiau mirus, vadinasi tvarkinga, be nereikalingo chaotiško judesio, lengvai suprantama, neapkraunanti tingaus kaukuolės turinio. Aišku renovuotojų nekaltinu, jie turbūt nelabai turėjo pasirinkimo.
Krūmus iškirs ir užstatys. Šone esantis "zavodas" irgi ilgai neturėtų gyvent nepriklausomai nuo savininkų skaičiaus. Ar čia siūlai viską nugriaut ir kalt kokį daugiabutį su jaukiomis kavinaitėmis apačioje ir langais į Laisvės pr. asfalto panoramas?
Krūmus iškirs ir užstatys. Šone esantis "zavodas" irgi ilgai neturėtų gyvent nepriklausomai nuo savininkų skaičiaus. Ar čia siūlai viską nugriaut ir kalt kokį daugiabutį su jaukiomis kavinaitėmis apačioje ir langais į Laisvės pr. asfalto panoramas?
Ten teritorijos humanizavimui užtektų tose bekraštėse pievose prisodinti medžių (kad įdomiau būtų galima kokių sakurų ar dar ko) ir bus Tokijo tower in the park. Dar buvusią spaustuvę atiduoti komercijai ar perdaryti į kokius loftus.
O patiems pastatams tik betoną nušveisti (kuris ten gražus, prabangus), kad baltai žibėtų.
Krūmus iškirs ir užstatys. Šone esantis "zavodas" irgi ilgai neturėtų gyvent nepriklausomai nuo savininkų skaičiaus. Ar čia siūlai viską nugriaut ir kalt kokį daugiabutį su jaukiomis kavinaitėmis apačioje ir langais į Laisvės pr. asfalto panoramas?
Nieko nesiūliau, bet normalus apželdinimas būtų ok. Taip pat komercijos įveist daugiau. Sutvarkyt tą griūvančią sienelę išardymo ir išvežimo na*ig būdu. O toliau esančia Sacharovo avtoparkofkę ( oi oficialiai aikštę, atsiprašau) nuleisti į -1 bei ę -2 aukštus rankomis investuotojo, kuriam bus leista užstatyti 70 procentų ploto, likusiame įrengiant Sacharovo skverą.
Sostinės Savanorių prospekte pradedamas statyti 12 mln. eurų vertės „Tokvila“ automobilių centras. Naujame centre bus įrengtas naudotų automobilių pardavimo salonas, kėbulų remonto dirbtuvės, biurų ir techninės patalpos, taip pat prekybos bei sandėliavimo patalpos nuomai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Tai bus didžiausias automobilių pardavimo ir techninio aptarnavimo centras Lietuvoje. Nuo 2022 metų antrojo ketvirčio pradėjus dirbti naujam padaliniui, dabar miesto centre įsikūrusiame salone veikiantis kėbulų remonto cechas bus iškeltas į naują pastatą, o laisvos patalpos Žalgirio gatvėje išnaudotos serviso paslaugų bei naujų automobilių ekspozicijai plėsti. Savanorių prospekte numatoma daugiau nei 250 naudotų automobilių ekspozicija po stogu su klientų aptarnavimo erdve bei kavine.
Statybos projektą įgyvendina bendrovė „Merko statyba“.
Comment