Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradeda?
    Click image for larger version

Name:	04EEBD6F-0EE1-429E-B1E2-B31282A83460.jpeg
Views:	989
Size:	373,1 kB
ID:	1825441 Click image for larger version

Name:	8B7727ED-5627-4880-A767-1353AE1AF2E5.jpeg
Views:	987
Size:	390,3 kB
ID:	1825442

    Comment


      Neturi leidimo dar, bet turbūt greit gaus, jeigu ruošiasi.

      Comment


        Mcdonald's Pilaites. pr.

        Click image for larger version

Name:	20200911_152325.jpg
Views:	788
Size:	439,9 kB
ID:	1825485

        Comment


          Vizulkės naujo verslo centro Žirnių g. (https://mzprojektai.lt/projektas/nau...ai-zirniu-g/):
          Click image for larger version  Name:	3-21.jpg Views:	0 Size:	330,9 kB ID:	1825518 Click image for larger version  Name:	1-19.jpg Views:	0 Size:	334,4 kB ID:	1825519 Click image for larger version  Name:	2-21.jpg Views:	0 Size:	323,3 kB ID:	1825520
          Paskutinis taisė digital; 2020.09.15, 10:02. Priežastis: pataisytas URL

          Comment


            Jau kuris laikas yra pardavinėjamas sklypas su pastatais Verkiuose, bet šiandien netyčiau užmačiau ten numatytą daugiabučių (ar gal ofisų?) projektą. Labai masyvus atrodo. Beje, failai su datos nuorodom 2020/08
            Skelbimas:
            https://www.ntzemelapis.lt/patalpos/...0818);3-284491

            Projektas:
            https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-transai/
            Click image for larger version  Name:	image_102510.jpg Views:	0 Size:	276.5 KB ID:	1825522
            Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.09.15, 14:30.

            Comment


              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
              Pasirodė pirmieji planai dėl 5,5HA konversijos Žirmūnuose. Komercinės paskirties sklypas bus
              Click image for larger version  Name:	1.PNG Views:	443 Size:	673.5 KB ID:	1825402
              radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
              Click image for larger version  Name:	1-21.jpg Views:	23 Size:	328.4 KB ID:	1825525 Click image for larger version  Name:	3-24.jpg Views:	23 Size:	333.1 KB ID:	1825526 Click image for larger version  Name:	2-24.jpg Views:	23 Size:	332.4 KB ID:	1825527
              Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.09.15, 10:15.

              Comment


                Kareivių gatvė bus ištisas kamštis. Šiaurinė gal kiek padės, bet Kareivių-Verkių-Lakūnų mazgas jau dabar problema, o bus tikra transporto katastrofa.

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  Kareivių gatvė bus ištisas kamštis. Šiaurinė gal kiek padės, bet Kareivių-Verkių-Lakūnų mazgas jau dabar problema, o bus tikra automobilių transporto katastrofa.
                  Pataisiau Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Pataisiau Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti
                    O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.

                    Comment


                      https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                        radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
                        17 (!) identiškų masyvių daugiabučių, išmėtytų šachmatų tvarka? Jūs rimtai? Jau nekalbu apie tai, kad pats Pakalnis pripažįsta, jog ši Vilniaus vieta išskirtinė tuo, jog ėjimo pėstute atstumu nėra jokių parkų. Šiaurės miestelis viena nykiausių vietų Vilniuje, betono džiunglės, ten verkiant reikia žaliųjų erdvių.

                        Comment


                          nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu

                          Comment


                            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                            nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
                            Gerai, nes jau buvau sunerimęs, kad Šiaurės Korėja atidarė savo statybų filialą Vilniuje.

                            Comment


                              Ta teritorija, kaip ir kita kitoje sankryžos pusėje, prašėsi užstatymo, bet transporto srautai bus kosminiai. Dar berods Prodo turi sklypą prie Impulso.

                              Comment


                                jop, apie hektarą ten jie turi.

                                Comment


                                  Parašė Snikelis Rodyti pranešimą
                                  https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.
                                  Ka siulai? Nauja juosta kiekvienai imanomai sukimo krypciai? Viadukus ir tunelines perejas?

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                    O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.
                                    Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

                                    Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

                                      Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
                                      Greičiau jau ateitų tie laikai, o tai užknisa su savo V8 kamsčiuose stovėti.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

                                        Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
                                        Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
                                        Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                          Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
                                          Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
                                          Nesuprantu prie ko čia tie butelio kakliukai, lygtais asmeninis transportas su jais nesusidurtų, kuriam be dedikuotų juostų jie pasireiškia daug stipriau, nes prieš problemines vietas susidaro didesni kamščiai. O jei nėra A juostų tuomet visi juda vis tiek kartu.

                                          VT jau dabar daug kas renkasi, ideali sistema gali būti siekiamybė, bet ji tikrai nebūtina, jog kažkam VT būtų jau dabar partrauklesnė transporto priemonė. Visi žmonės unikalūs su skirtingais maršrutais, poreikiais, prioritetais laikui (kiti sugeba autobuse dirbti - atrašinėti email'us ir pan., todėl laikas praleistas kamštyje jiems nebūtinai yra sugaištas laikas) ir t.t.

                                          Kodėl viskas turi veikti idealiai visoje sistemoje irgi neaišku, nes važiuojantiems tik kažkuriuo vienu maršrutu aktualu tik kaip sklandžiai sistema veiks būtent tame maršrute.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X