Kur tikrai galetu but rimtas kompleksas, tai vietoj Rimi ir tos parkovkes-laukymes. Ten tirkai gerai susiziuretu masyvus, pakankamai aukstas komplesas, su perimetriniu uzstatymu, kuriame butu ir gyvenamieji ir ofisai ir resotanai su kavinukem, bei taip pat tilptu ir nemazas vidinis kiemas.
Tai aš tik priminsiu kas ten turėjo atsirast jau beveik prieš 20 metų
Su snipiskiu perspektyvom problema, kad ten biski saligatvio truksta palei pastata, bet VMS tai p***i konkreciai, nei jie atsakingi uz kitu verlus, nei uz miestieciu gerbuvi. Siaip cia bene didziausias peilis verslams Snipiskese- elementarus gatves infrastrukturos ir viesojo transporto nebuvimas.
Man nerealiai linksma ta vieta - tenka praeiti per šatrijos gatvę gana dažnai ir kiekvieną kartą pagalvoju kokie VMS debilai - šaligatvis ir trinkelėmis grįsta gatvė baigiasi ties perspektyvų 1 etapu. Ties naujai pastatytu perspektyvų 2 etapu nėra nei šaligatvio, nei grįstos gatvės, lithome papylė skaldos ir tuom viskas baigėsi. Pasižiūrėjau kokie atvių tvarkymo projektai yra numatyti ten - ties skanseno 2 etapu šatrijos gatvės atkarpą ir šaligatvius įrengs YIT, bet 20-30 metrų atkarpa ties perspektyvų 2 etapu tarp skanseno 2 ir perspektyvų 1 etapo lieka be nieko, t. y. ir be šaligatvio, ir be grindimo (kaimo keliukas)....nu debilai, realiai debilai.
Man nerealiai linksma ta vieta - tenka praeiti per šatrijos gatvę gana dažnai ir kiekvieną kartą pagalvoju kokie VMS debilai - šaligatvis ir trinkelėmis grįsta gatvė baigiasi ties perspektyvų 1 etapu. Ties naujai pastatytu perspektyvų 2 etapu nėra nei šaligatvio, nei grįstos gatvės, lithome papylė skaldos ir tuom viskas baigėsi. Pasižiūrėjau kokie atvių tvarkymo projektai yra numatyti ten - ties skanseno 2 etapu šatrijos gatvės atkarpą ir šaligatvius įrengs YIT, bet 20-30 metrų atkarpa ties perspektyvų 2 etapu tarp skanseno 2 ir perspektyvų 1 etapo lieka be nieko, t. y. ir be šaligatvio, ir be grindimo (kaimo keliukas)....nu debilai, realiai debilai.
Manau nori pakišti laidus po žeme, todėl ir nekloja grindinio, kad nereiktu visko išrausti poto. Bet, kad laidus pakišti ir trobelės turi nusigriauti? Bet čia tik mano nuomonė.
Manau nori pakišti laidus po žeme, todėl ir nekloja grindinio, kad nereiktu visko išrausti poto. Bet, kad laidus pakišti ir trobelės turi nusigriauti? Bet čia tik mano nuomonė.
Bėda ta, kad tai atkarpai nėra jokio projekto - nei kabeliavimui, nei gatvės įrengimui. Ten lithome papylė skaldos, kad bent humaniškiau atrodytų.
Man nerealiai linksma ta vieta - tenka praeiti per šatrijos gatvę gana dažnai ir kiekvieną kartą pagalvoju kokie VMS debilai - šaligatvis ir trinkelėmis grįsta gatvė baigiasi ties perspektyvų 1 etapu. Ties naujai pastatytu perspektyvų 2 etapu nėra nei šaligatvio, nei grįstos gatvės, lithome papylė skaldos ir tuom viskas baigėsi. Pasižiūrėjau kokie atvių tvarkymo projektai yra numatyti ten - ties skanseno 2 etapu šatrijos gatvės atkarpą ir šaligatvius įrengs YIT, bet 20-30 metrų atkarpa ties perspektyvų 2 etapu tarp skanseno 2 ir perspektyvų 1 etapo lieka be nieko, t. y. ir be šaligatvio, ir be grindimo (kaimo keliukas)....nu debilai, realiai debilai.
Mano spėjimas būtų, jog pirmu etapu dar galiojo sena tvarka, jog vystytojas buvo įpareigotas sutvarkyti tam tikrą infrastruktūrą, o antru etapu jau nauja tvarka, kai vystytojas moka infrastruktūros mokestį ir VMS turėtų įrengti. Ar ne taip dabar sugalvota sistema?
Mano spėjimas būtų, jog pirmu etapu dar galiojo sena tvarka, jog vystytojas buvo įpareigotas sutvarkyti tam tikrą infrastruktūrą, o antru etapu jau nauja tvarka, kai vystytojas moka infrastruktūros mokestį ir VMS turėtų įrengti. Ar ne taip dabar sugalvota sistema?
Gali pasirinkti - arba moki įmoką, arba rašaisi sipis ir darai darbus ir/ ar moki dalį įmokos. Vystytojui 90% atvejų yra naudingiau rašytis sipis, dėl: i) atlikdamas darbus konkrečiai prie savo projekto tu sukuri reikalingą infrą savo projektui, gerini jo aplinką ir didini turto likvidumą, ii) gerini savo grąžą (nepasirašęs sipis, infros įmoką turi sumokėti prieš sld, o su sipis turi susitvarkyti iki projekto pridavimo). Tais atvejais, kai vms prašo realiai neįgyvendinamų darbų atlikimo arba žinai, kad užsivelsi į ilgas derinimo procedūras, geriau mokėti įmoką. Visais kitais įgyvendinamos infros atvejais yra geriau daryti darbus.
Greituoju būdu primečiau, kad lithome turėjo čia mokėti ~90k infros įmokos - tokios sumos tikrai būtų užtekę tiek suprojektuoti, tiek įrengti šaligatvį ir 20-30m gatvės atkarpą prie savo projekto. Vertinant, kad jie dalį gatvės yra padarę ties pirmu etapu, kažkokių sunkumų su derinimu tikriausiai neturėtų būti, o kodėl nedarė - klausimas. Turbūt pagalvojo ciniškai - kam vargintis, eiti projektuoti ir daryti, jeigu ir taip išpirks....su butais gal ir taip, bet komercija beveik visa laisva 1 aukšte. Ir turbūt nesurišo galvoj siūlų, kad be normalios gatvės ir praeinamumo/ prieinamumo niekas ten neveiks 1 aukšte, todėl komercijos niekas ir neperka (kita priežastis - labai dideles patalpas padarė...).
O vms debilai dėl to, kad lithome išduodami sąlygas dėl 1 etapo liepė suprojektuoti ir įrengti atkarpą tik prie savo projekto, o ne iki yit, nors naujasis įstatymas jau gulėjo ant stalo sąlygų išdavimo metu ir buvo galima numatyti, kad lieka 20-30m atkarpa, kurios realiai niekas neįrengs ateity. Toks taškinis mąstymas....
Labai panašu į gatveles Viršuliškių skg. kvartale. Aš nesuprantu, kaip galima taip projektuoti gatves gyvenamuosiuose kvartaluose. Kur nors pramoninėse zonose miestų pakraščiuose – taip, tinka idealiai, asfaltas ir šaligatvis. Bet ten, kur gyvena žmonės, kur jie eina pasivaikščioti, susitinka su kaimynais, pėščiomis eina iki parduotuvės, darželio, mokyklos... Kas turėtų suktis projektuotojų galvose, kad tokį š....ą daryti. Ar jie niekad nebuvo apsilankę vakariau Lenkijos? Ar nematė gerų gyvenamųjų kvartalų pavyzdžių? Ar jiems nerūpėjo, nesidomėjo? Aš nesuprantu.
O gal čia paprastas post-sovietinio viešų erdvių po**uizmo ir klaikaus amerikietiško individualizmo darinys „nori pasivaikščiot? Sėsk į mašiną ir važiuok į Vingio parką!“? Tik institucionalizuotas.
Šnipiškių vystymo Strategijos veiksmų planas: 220322 - Snipiskiu strategija - veiksmu planas - viesinimui (vilnius.lt)
Įdomu, kad Linkmenų g. nori padaryti pagrindine Šnipiškių ašimi. Nežinau kaip tai veiks toje atkarpoje su stadionu ir New Skansenu. Bet pamąstymų yra įdomių. Įvardinti nauji skverai: Krokuvos skveras, Linkmenų skveras.
Įdomu. Bet čia panašu yra senesnis dokumentas. Dabar kaip suprantu rengiamas kažkoks naujesnis, kuris manau turės iš šito elementų nemažai, nes dirba tie patys žmonės.
O gal čia paprastas post-sovietinio viešų erdvių po**uizmo ir klaikaus amerikietiško individualizmo darinys „nori pasivaikščiot? Sėsk į mašiną ir važiuok į Vingio parką!“? Tik institucionalizuotas.
Ne, čia elementarus siekis iš š išspausti maximumą vaško.
O kodėl ne? Pas mus gi laukinis kapitalizmas.
Konstitucijos pr. pabaigoje, šalia Lietuvos vaikų ir jaunimo centro, planuojamas naujas verslo centras.
Įspūdingas pastatas, kurį statys UAB „Inrega“, turėtų iškilti prie Geležinio Vilko ir Lvivo gatvių sankirtos.
Administracinės paskirties septynių aukštų pastatas su požemine automobilių saugykla suprojektuotas vietoje buvusios ūkinės ir gamybinės teritorijos Lvivo g. 68A ir Lvivo g. 64 sklypuose.
27 tūkst. kv. m ploto pastate numatyta prekybos, maitinimo paslaugų, administracinės patalpos, konferencijų salė.
Greta pastato bus sutvarkytos pastato prieigos, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai. Teritorija bus atvira visuomenei.
Projektas parengtas pagal konkursą laimėjusių lietuvių architektų biuro „Arches“ projektą „White River“.
Comment