Niekas nedraudė tvarkyti gatvių prieš 20, 10, 5 metus, lygiai kaip ir aprūpinti gyventojus vandentiekiu. Bėda kad viskas buvo gražiai apleista, tikintis, kad visi vietiniai išparduos savo sklypus ir išsinešdins. Todėl Šnipiškės ir liko su tokia reputacija, kurią įgijo.
Sutinku, kad reikia vystyti tranzitines pėsčiųjų/dviratininkų jungtis per rajoną. Pvz. jungčiai Saltoniškės - Kalvarijų turgus puikiai tiktų Daugėliškio, Fino gatvės. Visą gatvių tinklą ir šiandien būtų galima išasfaltuoti ir be šaligatvių ar dviračių takų. Giedraičių g. pavyzdys parodė, kad tas atskirimas visiškai nepraktiškas siaurose gatvėse. Kodėl ten nebuvo padaryta shared space, man neaišku.
Vystytojai nėra motyvuoti statyti prie vandens kolonėlių? Come on. Apskritai vystytojai yra motyvuoti statyti kažką patvaraus tik jeigu taikomasi į prestižo klasę, kaip kad Paupyje. Miesto architektūros skyrius neturi jokių svertų sureguliuoti, kokios medžiagos bus naudojamos.
Sutinku, kad reikia vystyti tranzitines pėsčiųjų/dviratininkų jungtis per rajoną. Pvz. jungčiai Saltoniškės - Kalvarijų turgus puikiai tiktų Daugėliškio, Fino gatvės. Visą gatvių tinklą ir šiandien būtų galima išasfaltuoti ir be šaligatvių ar dviračių takų. Giedraičių g. pavyzdys parodė, kad tas atskirimas visiškai nepraktiškas siaurose gatvėse. Kodėl ten nebuvo padaryta shared space, man neaišku.
Vystytojai nėra motyvuoti statyti prie vandens kolonėlių? Come on. Apskritai vystytojai yra motyvuoti statyti kažką patvaraus tik jeigu taikomasi į prestižo klasę, kaip kad Paupyje. Miesto architektūros skyrius neturi jokių svertų sureguliuoti, kokios medžiagos bus naudojamos.
Comment