Aš pats ten esu buvęs ir mačiau, kiek daug žalių zonų, tai reiktų ir visiems trinkelistams ten nuvažiuoti.
Jeigu pats esat buvęs, kam pateikiat visiškai su diskusija nesusijusį pavyzdį ir vidinio kiemo, kuris nei iš vienos pusės nėra sujungtas su gatvėmis? Kodėl nerodote kaip tas pastatas atrodo nuo gatvės pusės?
Jeigu pats esat buvęs, kam pateikiat visiškai su diskusija nesusijusį pavyzdį ir vidinio kiemo, kuris nei iš vienos pusės nėra sujungtas su gatvėmis? Kodėl nerodote kaip tas pastatas atrodo nuo gatvės pusės?
Net ir šitoje foto matosi pieva ir medžiai tarp gatvės ir pastato, ir ten beveik visur taip kažkiek žalios zonos tarp namų ir gatvės.
Net ir šitoje foto matosi pieva ir medžiai tarp gatvės ir pastato, ir ten beveik visur taip kažkiek žalios zonos tarp namų ir gatvės.
Taip, ir ta žalia juosta yra arčiausiai gatvės, kur jai ir vieta. Dar kartą: problema ne žalumos kiekyje, bet erdvės formavime ir jos komponentų išdėstyme. Vilniuje šitie dalykai daromi pagal kažkokią protu nesuvokiamą logiką. Arba išvis tiesiog tep lep stiliumi belenkaip.
Taip, ir ta žalia juosta yra arčiausiai gatvės, kur jai ir vieta. Dar kartą: problema ne žalumos kiekyje, bet erdvės formavime ir jos komponentų išdėstyme. Vilniuje šitie dalykai daromi pagal kažkokią protu nesuvokiamą logiką. Arba išvis tiesiog tep lep stiliumi belenkaip.
Šiuo atveju takas eina ir palei gatvę ir palei pastatą ir dar daug jungčių tame tarpe, kažkas pan. kaip Kernavės g. palei K17 padaryta. Ar ten dėl to kyla kokių problemų, ar reikia mindžioti žolę?
Man asmeniškai nykokas vaizdas būtų, jei tik asfaltas ir trinkelės tarp pastato ir gatvės.
Šiuo atveju takas eina ir palei gatvę ir palei pastatą ir dar daug jungčių tame tarpe, kažkas pan. kaip Kernavės g. palei K17 padaryta. Ar ten dėl to kyla kokių problemų, ar reikia mindžioti žolę?
Man asmeniškai nykokas vaizdas būtų, jei tik asfaltas ir trinkelės tarp pastato ir gatvės.
K17 erdvė nors ir padaryta geriau, nei šiuo atveju, bet ji visvien iš principo yra padaryta blogai.
Ž135 yra tipiškas Vilniaus fakapas su apželdinimu ir pastatų (ne)integravimu į gatvę mikrorajon style. Panašiai padaryta ir prie Park Town, kur pastatas yra atskirtas fiziniais barjerais nuo pagrindinės gatvės pėsčiųjų erdvės, o pėsčiųjų judėjimas gatve yra apskritai ignoruojamas.
Dar kartą: augmenijos barjeras turi būti tarp automobiliams skirtos važiuojamosios dalelės ir pėsčiųjų dalies, kuri gražiai susijungia su pastatu, o ne skaldyti pėsčiųjų erdvę, paliekant ją neatskirtą nuo automobilių dalies. Vilnius niekaip šito basic gatvių ir erdvių planavimo principo nesupranta ir tas dalykas tieisig siutina. Net ten, kur galim lengvai from scratch statyti europietišką muestą, visvien per prievartą statom mikrorajoną.
Būtų čia viskas ok jei tos pievutės būtų pakeltos į šiek tiek aukštesnį lygį ir apželdintos krūmais medžiais. Gerų pavyzdžių yra, net ir toj pačioj Žalgirio gavėj. Kaip dažnai atsitinka, pasirinktas pigiausias variantas, kuris gal ir ok miesto pakraštį, bet centre turi būti nepriimtas.
Būtų viskas ok jeigu pastato fasadas atkartotų gatvės kreivę. Nebūtų tada tuščių diskusijų kas už žolę o kas už trinkeles ir pan.
ar esi ten ejes salia? Ar tik nuotraukose mates? 135 tai pastatas, pro kuri uzgniauzus nosi norisi praeit kuo greiciau.
Deja, taip. Ž135 yra pastatytas taip, lyg būtų užmiesčio ofisų parkas. Tik tiek, kad parkofkės tarp pastato ir šaligatvio neįspraudė, kaip padarė dauguma pastatų kitoje Žalgirio g. pusėje.
Reikia but is gero kosmoso, kad atrodytu, jog eiti ispraustam palei 6 juostu gatve ir kazkoki dirbtini kalna is kitos puses yra malonu ir tai geras pavyzdys. 135 pastatas yra kaip tik puikus case in point, kokie nevykeliai VMS dirba.
Idealiu atveju butu atsirades atskyrimas ne tarp pastato ir pesciuju tako, o tarp pesciuju tako ir dvirtakio. Arba bent jau tarp dvirtakio ir gatves. Dabar ten esantis ruozelis tai toks, kad net suo pasisiot nepataikys.
Jeigu vietoj tų pievelių būtų apželdinta tokiomis smilgomis ir dar viskas įrėminta aukštesniame lygyje, būtų visai neblogas sprendimas. Nesiimu vertinti tų pievų išdėstymo, jis ko gero nelabai vykęs kaip ir prie B135.
Būtų čia viskas ok jei tos pievutės būtų pakeltos į šiek tiek aukštesnį lygį ir apželdintos krūmais medžiais. Gerų pavyzdžių yra, net ir toj pačioj Žalgirio gavėj. Kaip dažnai atsitinka, pasirinktas pigiausias variantas, kuris gal ir ok miesto pakraštį, bet centre turi būti nepriimtas.
Tai kad ne, pakelti jū tikrai nereikia, nes tada tiesiog purvo upeliai liejasi ant šaligatvio.
Comment