Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šnipiškės - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jeigu pats esat buvęs, kam pateikiat visiškai su diskusija nesusijusį pavyzdį ir vidinio kiemo, kuris nei iš vienos pusės nėra sujungtas su gatvėmis? Kodėl nerodote kaip tas pastatas atrodo nuo gatvės pusės?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Net ir šitoje foto matosi pieva ir medžiai tarp gatvės ir pastato, ir ten beveik visur taip kažkiek žalios zonos tarp namų ir gatvės.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Net ir šitoje foto matosi pieva ir medžiai tarp gatvės ir pastato, ir ten beveik visur taip kažkiek žalios zonos tarp namų ir gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, ir ta žalia juosta yra arčiausiai gatvės, kur jai ir vieta. Dar kartą: problema ne žalumos kiekyje, bet erdvės formavime ir jos komponentų išdėstyme. Vilniuje šitie dalykai daromi pagal kažkokią protu nesuvokiamą logiką. Arba išvis tiesiog tep lep stiliumi belenkaip.
Man asmeniškai nykokas vaizdas būtų, jei tik asfaltas ir trinkelės tarp pastato ir gatvės.Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.10, 16:32.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiuo atveju takas eina ir palei gatvę ir palei pastatą ir dar daug jungčių tame tarpe, kažkas pan. kaip Kernavės g. palei K17 padaryta. Ar ten dėl to kyla kokių problemų, ar reikia mindžioti žolę?
Man asmeniškai nykokas vaizdas būtų, jei tik asfaltas ir trinkelės tarp pastato ir gatvės.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kur Žalgirio g. yra gerų pavyzdžių? Kiek pamenu, visa Žalgirio gatvė be išimčių yra vienas didelis clusterfuck'as apželdinimo požiūriu.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Prie 135 verslo centro
Dar kartą: augmenijos barjeras turi būti tarp automobiliams skirtos važiuojamosios dalelės ir pėsčiųjų dalies, kuri gražiai susijungia su pastatu, o ne skaldyti pėsčiųjų erdvę, paliekant ją neatskirtą nuo automobilių dalies. Vilnius niekaip šito basic gatvių ir erdvių planavimo principo nesupranta ir tas dalykas tieisig siutina. Net ten, kur galim lengvai from scratch statyti europietišką muestą, visvien per prievartą statom mikrorajoną.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Prie 135 verslo centro
- 2 patinka
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąBūtų čia viskas ok jei tos pievutės būtų pakeltos į šiek tiek aukštesnį lygį ir apželdintos krūmais medžiais. Gerų pavyzdžių yra, net ir toj pačioj Žalgirio gavėj. Kaip dažnai atsitinka, pasirinktas pigiausias variantas, kuris gal ir ok miesto pakraštį, bet centre turi būti nepriimtas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
ar esi ten ejes salia? Ar tik nuotraukose mates? 135 tai pastatas, pro kuri uzgniauzus nosi norisi praeit kuo greiciau.
Comment
-
Reikia but is gero kosmoso, kad atrodytu, jog eiti ispraustam palei 6 juostu gatve ir kazkoki dirbtini kalna is kitos puses yra malonu ir tai geras pavyzdys. 135 pastatas yra kaip tik puikus case in point, kokie nevykeliai VMS dirba.
Idealiu atveju butu atsirades atskyrimas ne tarp pastato ir pesciuju tako, o tarp pesciuju tako ir dvirtakio. Arba bent jau tarp dvirtakio ir gatves. Dabar ten esantis ruozelis tai toks, kad net suo pasisiot nepataikys.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Net ir šitoje foto matosi pieva ir medžiai tarp gatvės ir pastato, ir ten beveik visur taip kažkiek žalios zonos tarp namų ir gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąBūtų čia viskas ok jei tos pievutės būtų pakeltos į šiek tiek aukštesnį lygį ir apželdintos krūmais medžiais. Gerų pavyzdžių yra, net ir toj pačioj Žalgirio gavėj. Kaip dažnai atsitinka, pasirinktas pigiausias variantas, kuris gal ir ok miesto pakraštį, bet centre turi būti nepriimtas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad ne, pakelti jū tikrai nereikia, nes tada tiesiog purvo upeliai liejasi ant šaligatvio.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Pakelti reikia būtent tam kad purvas nesikietų ir niekas per juos nevaikščiotų.
- 1 patinka
Comment
Comment