Tą aikštę tvarkyt reikia, bet apžvalgos bokštas ten visiškai ne į temą. Tiesą sakant blogesnės vietos apžvalgos bokštui Vilniuje vargu ar galima būtų surasti. Kad tuo įsitikinti, užtenka pakelti droną ir pasižvalgyti - vaizdas baisus ir geriausiu atveju po kokių 10 metų nebus gėda iš ten kažką apžvelgti. O statyti bokštą, nes jis gražiai iš apačios atrodo, neapsimoka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šnipiškės - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTą aikštę tvarkyt reikia, bet apžvalgos bokštas ten visiškai ne į temą. Tiesą sakant blogesnės vietos apžvalgos bokštui Vilniuje vargu ar galima būtų surasti. Kad tuo įsitikinti, užtenka pakelti droną ir pasižvalgyti - vaizdas baisus ir geriausiu atveju po kokių 10 metų nebus gėda iš ten kažką apžvelgti. O statyti bokštą, nes jis gražiai iš apačios atrodo, neapsimoka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTą aikštę tvarkyt reikia, bet apžvalgos bokštas ten visiškai ne į temą. Tiesą sakant blogesnės vietos apžvalgos bokštui Vilniuje vargu ar galima būtų surasti. Kad tuo įsitikinti, užtenka pakelti droną ir pasižvalgyti - vaizdas baisus ir geriausiu atveju po kokių 10 metų nebus gėda iš ten kažką apžvelgti. O statyti bokštą, nes jis gražiai iš apačios atrodo, neapsimoka.
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąPasiskolinau is to paties threado:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai pats paneigiat savo žodžius. Kam tada ten kažką tvarkyt, jeigu visur aplink "vaizdas baisus ir geriausiu atveju po kokių 10 metų nebus gėda iš ten kažką apžvelgti"? Kam tada išvis kažką tvarkyt Šnipiškėse, kam tos Giedraičių, Fino, Kernavės gatvės, jeigu dar 10 metų vis tiek bus baisu? Viskas turi būti daroma planuojant į ateitį, tad kaip pats sakot po 10 metų vaizdas iš to bokšto trauktų žmones ateit ar net atvažiuot iš kitų rajonų pasidaryt gražių nuotraukų instagramui (jeigu po 10 metų jis dar bus aktualus). O jeigu šis bokštas nebus pastatytas tvarkant aikštę dabar, jis ten neatsiras niekada.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai pats paneigiat savo žodžius. Kam tada ten kažką tvarkyt, jeigu visur aplink "vaizdas baisus ir geriausiu atveju po kokių 10 metų nebus gėda iš ten kažką apžvelgti"? Kam tada išvis kažką tvarkyt Šnipiškėse, kam tos Giedraičių, Fino, Kernavės gatvės, jeigu dar 10 metų vis tiek bus baisu? Viskas turi būti daroma planuojant į ateitį, tad kaip pats sakot po 10 metų vaizdas iš to bokšto trauktų žmones ateit ar net atvažiuot iš kitų rajonų pasidaryt gražių nuotraukų instagramui (jeigu po 10 metų jis dar bus aktualus). O jeigu šis bokštas nebus pastatytas tvarkant aikštę dabar, jis ten neatsiras niekada.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąUž poros šimtų metrų stovi NMC, Radisson viešbutyje yra restoranas paskutiniam aukšte, gal dar atsiras koks bokštas su atvira apžvalgos aikštele - tai miestui nieko nekainuos, o iš aukščiau apžvelgti bus galima 10 kartų daugiau.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąGeriau jie ten nieko nespėtų padaryt (yra daug šansų pagal viską) iki kol pasikeis VMS sudėtis. Čia tokie nuoširdūs palinkėjimai pamačius vaizdeli kur buvo tos boružėlės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen kita juosta yra dviratininkų takas.Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas,...
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?
Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
Reikia susitaikyti, kad tilto nebus, o Kalvarijų g. tranzitinio statuso irgi neteks, ten turbūt tik laiko klausimas kada įrengs A juostas iš abejų pusių ir automobiliams liks tik po juostą abejomis kryptimis per visą gatvės ilgį.
Toje miesto dalyje automobilių pagrindiniams srautams teks judėti Kareivių g., Ozo g., G.V., Konstitucijos pr, Žirmūnų g. ratu. Ir šiaip miestas plečiasi labiau į vakarus, tai jei norim (kažkodėl) bent dalį miesto išlaikyti patogiu automobilistams, tai gera mintis yra tai daryti tik į vakarus nuo G.V. gatvės. Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT, o jei susitvarkai gyvenimą (namai, darbas, vaikų mokyklos, būreliai), kad nereikia lįsti į centrą - gali ir toliau patogiai naudotis automobilį.
Nėra prasmės iš dabartinės sistemos kai visiems nepatogu. Čia yra padarinys to, kad žmonės nesitvarko savo gyvenimų, kad jiems būtų patogu ir po to skundžiasi iš esmės kitais tokiais pat asmenimis sedėdami kartu kamščiuose.
Iš tiesų aš ir pats turiu privilegiją važinėti į darbą automobiliu, bet bent kol kas neaptogumų nesukelia, nes piko metu judu daugumai priešinga kryptimi. Kai pradės kelti nepatogumus - kažką keisiu, bet tikrai nekęsiu sukandęs dantis kamščiuose
- 4 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąJeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
Aš tik manau, kad jos apskritai turėtų būti kažkur miesto pakraščiuos, pvz Santariškėse, Paneriuose, Saulėtekyje, tik įvažiavus į Perkūnkiemį, Pilaitės ir Vakarinio aplinkkelio mazge ir pan., o miesto gyventojams tai neproblema ir iškart į VT sėstis. Gal Vienoje ir gali iki centro privažiuoti, bet Viena žymiai didesnė, tai ir pats centras didelis. Vilniuje irgi G.V. gatvės pagalba gali iki pat centro privažiuoti, tas pats Pietinis miesto aplinkkelis visai šalia centro.
Bet kokiu atveju prievartos juk nebus, kas norės sedėti kamščiuose, galės ir toliau tai daryti.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 15:48.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąŠiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.
Comment
Comment