Šiaip užtektų elementaraus reglamentavimo, jog absoliučiai visi daugiabučiai, privalo turėti atitinkamą parkingo vietų skaičių pvz., 1.5 vietos butui, taip pat visi net dviejų aukštų namai privalo turėti liftus - elementarus aplinkos pritaikymas.
Šiaip užtektų elementaraus reglamentavimo, jog absoliučiai visi daugiabučiai, privalo turėti atitinkamą parkingo vietų skaičių pvz., 1.5 vietos butui, taip pat visi net dviejų aukštų namai privalo turėti liftus - elementarus aplinkos pritaikymas.
Čia kiek žinau yra didelė urbanistinė diskusija, kad parkingo vietų įrengimas skatina automobilizaciją ir daro miestą labai ištęstą, todėl kaip tik reikia nustatyti tik maksimalų parkingo vietų skaičių.
Čia kiek žinau yra didelė urbanistinė diskusija, kad parkingo vietų įrengimas skatina automobilizaciją ir daro miestą labai ištęstą, todėl kaip tik reikia nustatyti tik maksimalų parkingo vietų skaičių.
Parkingo vietų neįrengimas taip pat skatina chaotišką parkavimą Vilniaus miegamieji rajonai geras pavyzdys. Be to, parkavimo vietos parduodamos gyventojams nėra nemokamas parkingas.
Parkingo vietų neįrengimas taip pat skatina chaotišką parkavimą Vilniaus miegamieji rajonai geras pavyzdys. Be to, parkavimo vietos parduodamos gyventojams nėra nemokamas parkingas.
Chaotiskas parkavimas nes miestas tingi eiti ir bausti zmones uz nelegalu parkavima. Yra zmoniu kurie darys ka ir kaip nori kol nebus pasekmiu.
Chaotiskas parkavimas nes miestas tingi eiti ir bausti zmones uz nelegalu parkavima. Yra zmoniu kurie darys ka ir kaip nori kol nebus pasekmiu.
Ir taip, ir ne. Nepertvarkytuose sovietinių laikų kiemuose iš tiesų parkavimas yra liūdna. Naujos statybos - kaip kur. Perkūnkaimyje yra mokamo parkingo ir jis tuščias.
Bet kokiu atveju, kol nebus politinės valios baust už nelegalų parkavimą, tol mažas parkavimo vietų kiekis bus tiesiog taupymas miesto sąskaita, o ne automobilizmo mažinimas. Ir kaip minėjo kiti šitoje ar kitose temose, yra atskiros problemos auto turėjimas ir važiavimas juo į centrą piko metu. Vilniuje pagrindinė problema yra piko metu. Antra problema - chaotiškas nelegalus parkavimas. Jei daugelis auto naudotų tik savaitgaliais ar ne piko metu ir laikytų tvarkingai požeminėse ar daugiaaukštės aikštelėse, viskas būtų tvarkoj. Pats automobilio turėjimo faktas nėra problema. Nors kai kam gal ir atrodo kitaip.
Ir taip, ir ne. Nepertvarkytuose sovietinių laikų kiemuose iš tiesų parkavimas yra liūdna. Naujos statybos - kaip kur. Perkūnkaimyje yra mokamo parkingo ir jis tuščias.
Bet kokiu atveju, kol nebus politinės valios baust už nelegalų parkavimą, tol mažas parkavimo vietų kiekis bus tiesiog taupymas miesto sąskaita, o ne automobilizmo mažinimas. Ir kaip minėjo kiti šitoje ar kitose temose, yra atskiros problemos auto turėjimas ir važiavimas juo į centrą piko metu. Vilniuje pagrindinė problema yra piko metu. Antra problema - chaotiškas nelegalus parkavimas. Jei daugelis auto naudotų tik savaitgaliais ar ne piko metu ir laikytų tvarkingai požeminėse ar daugiaaukštės aikštelėse, viskas būtų tvarkoj. Pats automobilio turėjimo faktas nėra problema. Nors kai kam gal ir atrodo kitaip.
Aš gal kaip tik šioje vietoje ir nesutikčiau. Pats automobilio turėjimo faktas kaip tik ir yra blogai miestui. nes automobilį reikia kažkur parkuoti. Kai nebereikės jo parkuoti bus galima platinti šaligatvius vietoje tos automobilio parkavimo juostos, tankinti miestą, įrengti daugiau viešųjų erdvių vietoje parkingo aikštelių, kurių turi visos institucijos ir padaryti miestą patogesnį gyvenimui be automobilio. Aišku, viskas turi būti daroma mažais žingsniais ir pamažu, o ne iš karto revoliucija.
Aš gal kaip tik šioje vietoje ir nesutikčiau. Pats automobilio turėjimo faktas kaip tik ir yra blogai miestui. nes automobilį reikia kažkur parkuoti. Kai nebereikės jo parkuoti bus galima platinti šaligatvius vietoje tos automobilio parkavimo juostos, tankinti miestą, įrengti daugiau viešųjų erdvių vietoje parkingo aikštelių, kurių turi visos institucijos ir padaryti miestą patogesnį gyvenimui be automobilio. Aišku, viskas turi būti daroma mažais žingsniais ir pamažu, o ne iš karto revoliucija.
Automobilio turėjimo faktas trukdo miestui kai automobilis naudojamas mieste ir ypač piko metu. Jei automobilis naudojamas tarp miestų, tolesnėm kelionėm ar išvažiuot į užmiestį - kuo jis trukdo? Su sąlyga, kad yra tvarkingai priparkuotas, geriausia požeminėje irba daugiaaukštėje aikštelėje. Tada trukdo nebent tuo, kad neturėdami automobilio žmonės būtų priversti laisvalaikį leisti mieste. Taip užmiestis sudaro konkurenciją laiko leidimui mieste. Kam važiuot pagrybaut ir pasikept šašlykų bei pasitvarkyt sodyboj, jei galima generuoti ekonomiką senamiesčio kavinėj.
Na tarybiniais laikais statytų namų kiemuose buvo įrengiama vidutiniškai 10 pakavimo vietų. Ir ką mes dabar turime-purvo vonias vietoje pievų ir užstatytus šaligatvius. Jei platinsim šaligatvius bus dar daugiau vietos parkuotis.
Automobilizmą galima pažaboti, tik apmokęstinant automobilius, įvažiavimą į miesto centrą, taikant rinkliavas už parkavimą kiemuose, darant judėjimo apribojimus ir vystant VT.
Keliasdešimt parkingo vietų po žeme tik reiškia, kad mašinos nestovės ant pievutės prie namo.
Išsprendus auto eismą mieste piko metu, bet pristačius namų be adekvataus parkingo, taip, liks bėda su chaotišku parkavimu. Bet jei auto gražiai suparkuotos ir nevažiuoja piko metu - kur problema? Ar pats nuosavybės faktas kažkam bambą graužia?
Taip nedarykit pakavimo vietų ir automobilizmas sumažės.
Tiesą pasakius racijos tame yra, bet parkavimo vietos turi būti mažinamos prie darbo, ne kiemuose. Bet pasikartosiu pagrindinis faktorius dideli mokesčiai.
Matosi kad blokiniai namai. Diazainas primitivokas. O pats blogiausis kad nera perimetrinio kvartalinio uzstatymo. Vel eilute.
Tai eilutė palei perimetrą, pirmas aukštis iš vis ištisinis nenutrūkstantis, ir tarp gatvės ir pastato nėra įkišta parkingo ar tvorų. Iš pėsčiojo perspektyvos - perimetrinis užstatymas. O ar tai kad nuo antro aukšto yra tarpų nemanau kad labai didelis minusas.
Didelis minusas yra pati architektūra. Naujasis miesto centras, o statomi visiški šūdai.... Kada pagaliau architektai ir miesto vadovai pradės dėti banus naujosioms chrusčiofkėm.
Dėl dviračių takų irgi pritariu, kad nesamones daro.
Tai eilutė palei perimetrą, pirmas aukštis iš vis ištisinis nenutrūkstantis, ir tarp gatvės ir pastato nėra įkišta parkingo ar tvorų. Iš pėsčiojo perspektyvos - perimetrinis užstatymas. O ar tai kad nuo antro aukšto yra tarpų nemanau kad labai didelis minusas.
Jo. Bet nėra daromas praėjimas nuo Kernavės g. iki kitos aptarnaujančiosios gatvelės už projektuojamo pastato. Jeigu ir tolimesni pastatai bus taip pat suprojektuoti, tai pėstieji turės įveikti 200 metrų gryno užstatymo be jokių praėjimų. Tai gerokai per didelis atstumas psichologiškai.
Taip pat aptarnaujanti gatvelė negauna perimetrinio užstatymo. Lieka neaišku: ar ji bus kaip normali gatvelė ar kokia uždara, skirta tik gyventojams? Joje net šaligatvių nenusimato.
Būtent. Namai išdėstyti kaip atsiprašant kokiose fabijoniškėse. Vėjai švilpaus tarp namų. Nejauku.
Tiesą pasakius prieš 10 m. įsivaizdavau Šnipiškes, kaip tikrai kokybišką ir modernų centrą, tokį kokiu virto rinktinės gatvė: ofisai, viešbučiai, kokybiški daugiabučiai, infrastruktūra, viešos erdvės, užstatymas.
Pasirodo klydau ŠMC virsta Pašilaičiais, iš visų pastatytų daugiabučių gal tik Krokuvos yra kažkas daugiau negu "economy basic"
Tiesą pasakius prieš 10 m. įsivaizdavau Šnipiškes, kaip tikrai kokybišką ir modernų centrą, tokį kokiu virto rinktinės gatvė: ofisai, viešbučiai, kokybiški daugiabučiai, infrastruktūra, viešos erdvės, užstatymas.
Pasirodo klydau ŠMC virsta Pašilaičiais, iš visų pastatytų daugiabučių gal tik Krokuvos yra kažkas daugiau negu "economy basic"
Įdomu kas juos sulaiko nuo normalios realizacijos tokioj vietoj? Užstatymo tankio apribojimai ar fantazijos trūkumas? Juk tai ir kvadratų pardavimui daugiau gautūsi.
Comment