Šiaip užtektų elementaraus reglamentavimo, jog absoliučiai visi daugiabučiai, privalo turėti atitinkamą parkingo vietų skaičių pvz., 1.5 vietos butui, taip pat visi net dviejų aukštų namai privalo turėti liftus - elementarus aplinkos pritaikymas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šnipiškės - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Šiaip užtektų elementaraus reglamentavimo, jog absoliučiai visi daugiabučiai, privalo turėti atitinkamą parkingo vietų skaičių pvz., 1.5 vietos butui, taip pat visi net dviejų aukštų namai privalo turėti liftus - elementarus aplinkos pritaikymas.
Vienas iš video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=Akm7ik-H_7U
- 3 patinka
Comment
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
Čia kiek žinau yra didelė urbanistinė diskusija, kad parkingo vietų įrengimas skatina automobilizaciją ir daro miestą labai ištęstą, todėl kaip tik reikia nustatyti tik maksimalų parkingo vietų skaičių.
Vienas iš video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=Akm7ik-H_7U
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Parkingo vietų neįrengimas taip pat skatina chaotišką parkavimą Vilniaus miegamieji rajonai geras pavyzdys. Be to, parkavimo vietos parduodamos gyventojams nėra nemokamas parkingas.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Chaotiskas parkavimas nes miestas tingi eiti ir bausti zmones uz nelegalu parkavima. Yra zmoniu kurie darys ka ir kaip nori kol nebus pasekmiu.
Bet kokiu atveju, kol nebus politinės valios baust už nelegalų parkavimą, tol mažas parkavimo vietų kiekis bus tiesiog taupymas miesto sąskaita, o ne automobilizmo mažinimas. Ir kaip minėjo kiti šitoje ar kitose temose, yra atskiros problemos auto turėjimas ir važiavimas juo į centrą piko metu. Vilniuje pagrindinė problema yra piko metu. Antra problema - chaotiškas nelegalus parkavimas. Jei daugelis auto naudotų tik savaitgaliais ar ne piko metu ir laikytų tvarkingai požeminėse ar daugiaaukštės aikštelėse, viskas būtų tvarkoj. Pats automobilio turėjimo faktas nėra problema. Nors kai kam gal ir atrodo kitaip.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir taip, ir ne. Nepertvarkytuose sovietinių laikų kiemuose iš tiesų parkavimas yra liūdna. Naujos statybos - kaip kur. Perkūnkaimyje yra mokamo parkingo ir jis tuščias.
Bet kokiu atveju, kol nebus politinės valios baust už nelegalų parkavimą, tol mažas parkavimo vietų kiekis bus tiesiog taupymas miesto sąskaita, o ne automobilizmo mažinimas. Ir kaip minėjo kiti šitoje ar kitose temose, yra atskiros problemos auto turėjimas ir važiavimas juo į centrą piko metu. Vilniuje pagrindinė problema yra piko metu. Antra problema - chaotiškas nelegalus parkavimas. Jei daugelis auto naudotų tik savaitgaliais ar ne piko metu ir laikytų tvarkingai požeminėse ar daugiaaukštės aikštelėse, viskas būtų tvarkoj. Pats automobilio turėjimo faktas nėra problema. Nors kai kam gal ir atrodo kitaip.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
Aš gal kaip tik šioje vietoje ir nesutikčiau. Pats automobilio turėjimo faktas kaip tik ir yra blogai miestui. nes automobilį reikia kažkur parkuoti. Kai nebereikės jo parkuoti bus galima platinti šaligatvius vietoje tos automobilio parkavimo juostos, tankinti miestą, įrengti daugiau viešųjų erdvių vietoje parkingo aikštelių, kurių turi visos institucijos ir padaryti miestą patogesnį gyvenimui be automobilio. Aišku, viskas turi būti daroma mažais žingsniais ir pamažu, o ne iš karto revoliucija.
- 1 patinka
Comment
-
Na tarybiniais laikais statytų namų kiemuose buvo įrengiama vidutiniškai 10 pakavimo vietų. Ir ką mes dabar turime-purvo vonias vietoje pievų ir užstatytus šaligatvius. Jei platinsim šaligatvius bus dar daugiau vietos parkuotis.
Automobilizmą galima pažaboti, tik apmokęstinant automobilius, įvažiavimą į miesto centrą, taikant rinkliavas už parkavimą kiemuose, darant judėjimo apribojimus ir vystant VT.
Keliasdešimt parkingo vietų po žeme tik reiškia, kad mašinos nestovės ant pievutės prie namo.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą daugiabučio gyvenamojo namo Kernavės g. 4, Vilniuje, projektavimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
Daugiabutis priešais planuojamus Anrekos daugiabučius. Keista matyt braižomą žiedinę sankryžą, kurios nebuvo Kernavės g. projekte.
Comment
-
Parašė architipMatosi kad blokiniai namai. Diazainas primitivokas. O pats blogiausis kad nera perimetrinio kvartalinio uzstatymo. Vel eilute.
- 2 patinka
Comment
-
Didelis minusas yra pati architektūra. Naujasis miesto centras, o statomi visiški šūdai.... Kada pagaliau architektai ir miesto vadovai pradės dėti banus naujosioms chrusčiofkėm.
Dėl dviračių takų irgi pritariu, kad nesamones daro.Paskutinis taisė ArtisLT; 2018.11.14, 10:57.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai eilutė palei perimetrą, pirmas aukštis iš vis ištisinis nenutrūkstantis, ir tarp gatvės ir pastato nėra įkišta parkingo ar tvorų. Iš pėsčiojo perspektyvos - perimetrinis užstatymas. O ar tai kad nuo antro aukšto yra tarpų nemanau kad labai didelis minusas.
Taip pat aptarnaujanti gatvelė negauna perimetrinio užstatymo. Lieka neaišku: ar ji bus kaip normali gatvelė ar kokia uždara, skirta tik gyventojams? Joje net šaligatvių nenusimato.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Būtent. Namai išdėstyti kaip atsiprašant kokiose fabijoniškėse. Vėjai švilpaus tarp namų. Nejauku.
Pasirodo klydau ŠMC virsta Pašilaičiais, iš visų pastatytų daugiabučių gal tik Krokuvos yra kažkas daugiau negu "economy basic"
Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tiesą pasakius prieš 10 m. įsivaizdavau Šnipiškes, kaip tikrai kokybišką ir modernų centrą, tokį kokiu virto rinktinės gatvė: ofisai, viešbučiai, kokybiški daugiabučiai, infrastruktūra, viešos erdvės, užstatymas.
Pasirodo klydau ŠMC virsta Pašilaičiais, iš visų pastatytų daugiabučių gal tik Krokuvos yra kažkas daugiau negu "economy basic"
Comment
Comment