Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškės - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ta danga miesto centre, prie dangoraižių, yra turbūt sunkiausiai suvokiamas dalykas Vilniuje. Kaip? Tiek metų? Tokia būklė? Negi niekas nematė?
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Man tai lengviausiai suprantamas įrodymas, kad mes ne taip toli nuo pabėgome nuo post-sovietinio pasaulio.

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        Ta danga miesto centre, prie dangoraižių, yra turbūt sunkiausiai suvokiamas dalykas Vilniuje. Kaip? Tiek metų? Tokia būklė? Negi niekas nematė?
        Tai, kad visi viską mato. Juk ne kartą diskutuota apie dangų būkles visam mieste. Kai miesto valdžia ir bendrai visuomenė visiškai pilnai toleruoja automobilių eismą šaligatviais, tai ir turime rezultatą. Toje "Šnipiškių promenadoje" važinėja visi kurjeriai ir kas tik nori per tas dangas. Net ir viską ten perklojus ir padarius daugiau-mažiau normalia aplinka, viskas bus išmalta vien per maisto tiekėjus, kurie veža produktus visoms kavinėms ten esančioms to sovietinio pastato pataltpose bei kurjerių, kurie veža siuntas į paštomatus prie CUP.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą

          Tai, kad visi viską mato. Juk ne kartą diskutuota apie dangų būkles visam mieste. Kai miesto valdžia ir bendrai visuomenė visiškai pilnai toleruoja automobilių eismą šaligatviais, tai ir turime rezultatą. Toje "Šnipiškių promenadoje" važinėja visi kurjeriai ir kas tik nori per tas dangas. Net ir viską ten perklojus ir padarius daugiau-mažiau normalia aplinka, viskas bus išmalta vien per maisto tiekėjus, kurie veža produktus visoms kavinėms ten esančioms to sovietinio pastato pataltpose bei kurjerių, kurie veža siuntas į paštomatus prie CUP.
          Arba galima padaryt normaliai, kad atitiktų poreikius.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Įdomu, kad renderiuose susiprotėja viską paišyt gerai, tik realybėje tokios nesąmonės gaunasi. Dėl Kernavės g. pranešiau per tvarkaumiestą, tai atmazas buvo, kad neva "pagal projektą", kas, žinoma, yra melas.
            renderiuose tiesią liniją nupieš lengviau nei įlanką.
            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Įdomu ką su tuo šlaituku darys. Su tokiu statumu bet koks mulčius byrės ir šaligatvis bus kaip šiukšlynas. Subetonuot atraminę sienutę ir užsodint krūmais matyt per sunku...
            Nieko nedarys. plaus purvą į šaligatvį 5 metus kol šlaitas susilygins su apatine dalimi.
            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

            Aš manau kad automobilistams nepakeliui su realybe, nes įsivaizduojat kad mieste prie kiekvieno pastato galima sutalpinti parkingo vietas meistrui, kurjeriui, uošvei, draugui, darbuotojui, pirkėjui, valgytojui, ir tuo pačiu tas miestas netaps vienu dideliu parkingu tiek stovėjimo vietomis, tiek kamščiais.
            Šiaip tai būtent jiems ir turėtu būti parkingo vietos. T.y. gyventojai turėti laikyti daugiaaukščiuose, o prie namo vietos būtų tik trumpalaikio stovėjimo visokiems meistrams, kurjeriams, klientams.
            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Arba galima padaryt normaliai, kad atitiktų poreikius.
            duoti kurjeriams teisingas transporto priemones? Baikit nemanau.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              duoti kurjeriams teisingas transporto priemones? Baikit nemanau.
              Padaryti normalią dangą su normaliu pagrindu, kad netrupėtų. Šiaip ar taip sniegą ten valo traktoriais. Net jei atmuši kurjerius - vistiek bus išlaužyta. Jei bus pritaikyta traktoriams - netrukdys ir kurjeriai.

              Nors paštomatus vistiek reiktų perkelti į vietą kur galima privažiuoti. Dėl parduotuvių ir kabakų reiktų pažiūrėt kokius dar turi įėjimus

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Šiaip tai būtent jiems ir turėtu būti parkingo vietos. T.y. gyventojai turėti laikyti daugiaaukščiuose, o prie namo vietos būtų tik trumpalaikio stovėjimo visokiems meistrams, kurjeriams, klientams.
                Parkingo vietos taip neveikia, kad būtų dedikuotos vieno namo poreikiams, nes naudosis ir bet kas iš aplinkui kam patogu. O jeigu bandysime daryti, kad kiekvienas namas turėtų užtektinai vietų visiems įmanomiems poreikiams, ir kad niekam nereikėtų ieškoti parkingo vietos toliau, tai kaip ir sakau, miestas bus ištisas parkingas, kaip kai kuriuose Amerikos miestuose, kur kas antras sklypas yra skirtas parkavimui.

                Parkingo vietas reikėtų skaičiuoti kvartalui ar kelių šimtų metrų spinduliu. Miesto BP Viešojo Transporto stotelės yra planuojamos kad visiems būtų pasiekiamos iki 500m atstumu, tai parkingo vietos galėtų būti skaičiuojamos tuo pačiu principu. Konkrečiai šitoje vietoje parkingo vietų 500 m spinduliu yra smarkiai daugiau, nei reikia.

                Comment


                  Parašė urbanis Rodyti pranešimą
                  Tvora su "Grindos" atributika. Matyt VMS pagaliau pasidarė gėda ir pakeis trinkeles remonto būdu.
                  Dabar ta pėsčiųjų gatvė yra nesusipratimas sovietinio urbanizmo (jei toks iš viso buvo) palikimas. Planuota gatvė nuo Žalio tilto iki Lietuvos, su pagrindine pėsčiųjų srautų kryptimi į/iš Univermago. O priešais Univermagą komercijos nebuvo, ten planuotas buitinių paslaugų kompleksas ar dar kažkas panašaus ir aprūpinimas ėjo iš naujosios Ukmergės gatvės.
                  Dabar pagrindinis srautas yra statmenai tai gatvei, nuo Balto tilto ir aukštyn. Galima būtų palikti aikštę priešais CUP'ą, bet tarp buvusio Planetariumo ir Šv. Rapolo daryčiau mažo intensyvumo gatvę. Ir tuos laiptus nacher griauti reikia ir padaryti normalią aikštę priešais bažnyčią.

                  Comment


                    Savivaldybė, beje, norėjo rekonstruot tuos laiptus nuo Žaliojo tilto sankryžos, atstatant buvusią koplytėlę. Mačiau jų protokoluose, kad bus rengiamas arch. konkursas tai daliai iki planetariumo su atstatymu.

                    Comment


                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                      Dabar ta pėsčiųjų gatvė yra nesusipratimas sovietinio urbanizmo (jei toks iš viso buvo) palikimas. Planuota gatvė nuo Žalio tilto iki Lietuvos, su pagrindine pėsčiųjų srautų kryptimi į/iš Univermago. O priešais Univermagą komercijos nebuvo, ten planuotas buitinių paslaugų kompleksas ar dar kažkas panašaus ir aprūpinimas ėjo iš naujosios Ukmergės gatvės.
                      Dabar pagrindinis srautas yra statmenai tai gatvei, nuo Balto tilto ir aukštyn. Galima būtų palikti aikštę priešais CUP'ą, bet tarp buvusio Planetariumo ir Šv. Rapolo daryčiau mažo intensyvumo gatvę. Ir tuos laiptus nacher griauti reikia ir padaryti normalią aikštę priešais bažnyčią.
                      Bet kai ateityje bus Artery, CUP biurai, STEAM centras ir Konstitucijos 14A tai ta pėsčiųjų gatvė bus labai svarbi jungtis nuo Kalvarijų tilto stotelės. Aš jau dabar jei su 1G važiuoju, naudojuosi ja pasiekti ir tolimesnius taškus Konstitucijos prospekte.

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Bet kai ateityje bus Artery, CUP biurai, STEAM centras ir Konstitucijos 14A tai ta pėsčiųjų gatvė bus labai svarbi jungtis nuo Kalvarijų tilto stotelės. Aš jau dabar jei su 1G važiuoju, naudojuosi ja pasiekti ir tolimesnius taškus Konstitucijos prospekte.
                        Bus, bet ir jau senai yra. Ten visada buvo srautai. Gal Kenobiams iš automobilio tokių dalykų nesimato (čia dauguma tokių faktų šaudytojų iš lempos). Tie, kas pastoviai ten vaikšto, žino, kad visada pilna žmonių, ypač piko valandomis. Niekas tikrai neina aplink iki Konstitucijos pr. Tiesiog tuos laiptus reikia pakeisti patogesniais, padaryti pandusus neįgaliesiems ir kitiems ratuotiems, įrengti naujus suoliukus, padaryti atskirą privažiavimą aptarnaujantiems automobiliams. Na ir svarbiausia, pakeisti pačią dangą. Žinau atvejų, kai žmogus ten padėjęs koją ne ten susižaloja sausgysles.

                        Comment


                          O Tikriems architektams tai būtinai reikia perdaryti tą vietą, kur 300 metų buvo sankryža, į Ispanijos aikštę.

                          Comment


                            Šito lyg dar nebuvo?

                            Pateikti keturi pasiūlymai, kaip gali atrodyti naujas kvartalas Žalgirio gatvėje


                            Bendrovė „MB projektas“ ( UAB “Merko būstas” dukterinė įmonė) organizavo projekto „Daugiabučių gyvenamųjų namų kompleksas Žalgirio g. 131, Vilniuje“ kviestinį uždarą vieno etapo architektūrinį konkursą. Projekto konkursui pasiūlymus pateikė 4 dalyviai iš 5 pakviestų.

                            Pateiktų darbų vertinimas vyks uždarame vertinimo komisijos posėdyje. Komisijos pasėdis numatomas šių metų birželio 3 d. Konkurso rezultatų ir nugalėtojo paskelbimas numatytas birželio 16 d.

                            isuomenė gali pateikti savo pastabas arba pasiūlymus iki birželio 01 d. elektroniniu paštu jurate.rutkauskiene@merko.lt

                            https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...Vtqr2TWOGurREI

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              O Tikriems architektams tai būtinai reikia perdaryti tą vietą, kur 300 metų buvo sankryža, į Ispanijos aikštę.
                              Nu tai, kad tauški nesąmones. Kokia nauda būtų iš tos gatvės? Juolab dar ir penkiašalė sankryža gautųsi, tai gal iškart įkalam žiedą?

                              Ir šiaip čia idiotiškas argumentas, kad buvo 300 metų. Tai tuos 300 metų visi ten su bričkute važinėjo.

                              Ta promenada vienintelis jaukus dalykas tame NMC. Elementariai sutvarkius būtų saldainiukas. Visur dabar pasaulyje vertinamos tokios konversijos į pėsčiųjų gatvę, tai šitam mat sovietinis planavimas. Nu p*dc, atsiprašant, kokių NSO čia gali sutikti.

                              Comment


                                Su tokiais, kurių nick name'as Eruditas, dar mano senelė patarė neprasidėti. Bet dar kartą ir paskutinį. Pasaulyje pėsčiųjų gatvės vertinamos nevienareikšmiškai, kai kuriais atvejais gyvumo žymiai daugiau sukuria mažo intensyvumo gatvės. Jos yra natūralesnės ir organiškesnės miestui.

                                Comment


                                  Mažo intensyvumo gatvė nes neužtenka apvažiavimo Konstitucijos pr. ir Kalvarijų gatvėmis? nes kažką išspręs eismo įvedimas? ar dėl to kad ten istoriškai buvo gatvė (praignoruojant tai kad konstitucijos pr. atsirado tik prieš 20 metų). aš sakyčiau kad ta gatvė galėtų būti labiau draugiška dviračiams, teoriškai galėtų būti pagrindinė dviračių trasa per NMC, nes Kalvarijų g. link tilto takas nelabai tilps. todėl turėtų būti sutvarkyti laiptai, kaip ir rašė Tikras architektas
                                  gaila kad toje vietoje nėra labai daug kasdienės komercijos ar jaukių vietų pasedėti, na žinote, išgerti tą savo capuccino. dabar šiek tiek ta vieta išgyvena eilinio CBD gyvybingumo sindromą (t.y. žmonės pasirodo per pietų pertrauką ir dingsta pasibaigus darbo valandoms).

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Su tokiais, kurių nick name'as Eruditas, dar mano senelė patarė neprasidėti. Bet dar kartą ir paskutinį. Pasaulyje pėsčiųjų gatvės vertinamos nevienareikšmiškai, kai kuriais atvejais gyvumo žymiai daugiau sukuria mažo intensyvumo gatvės. Jos yra natūralesnės ir organiškesnės miestui.
                                    Jei jau taip, tai man net bobutės poteriukų nereikia, kad žinočiau, jog bumbeklis yra bumbeklis.

                                    Bet jei rimtai, kame tu čia tą reikalingumą gatvės matai? Nu rimtai. Jau senai visi privažiavimai iš kitų pusių ir net iš esmės fiziškai nesijungia su ta promenada. Ar čia dėl tų kelių dpd mikriukų, kurie iki vcup paštomato važiuoja gatvę tiesim? Gal tada paprasčiau paštomatą į pirmą aukštą perkelti

                                    Comment


                                      Gatvė reikalinga ne tiek dėl funkcionalumo, kiek dėl autentikos. Visų pirma, dėl tų fckng laiptų panaikinimo. Dėl visų tų betoninių sienelių, ypač prie Kalvarijų g. panaikinimo. Aš ten (t.y. prie sankryžos) matau visai nebloga aikštės erdvę su įdomiais vaizdais. Tie laiptai, tos betoninės sienelės, na man tai brutalizmo invazija ir tiek. O gatvė gali būti ir visai neskirta transportui, tiesiog vieno lygio važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų.

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                        Gatvė reikalinga ne tiek dėl funkcionalumo, kiek dėl autentikos. Visų pirma, dėl tų fckng laiptų panaikinimo. Dėl visų tų betoninių sienelių, ypač prie Kalvarijų g. panaikinimo. Aš ten (t.y. prie sankryžos) matau visai nebloga aikštės erdvę su įdomiais vaizdais. Tie laiptai, tos betoninės sienelės, na man tai brutalizmo invazija ir tiek. O gatvė gali būti ir visai neskirta transportui, tiesiog vieno lygio važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų.
                                        Tie laiptai tiesiog pagerina prieinamumą, nes ten yra gan didelė nuožulna, kažkur apie 10 m altitudžių skirtumas nuo sankryžos iki VCUP. Gatvė gautųsi stati. Manau, kad tokia gatvė kaip tik būtų nedraugiška pėstiesiems, o tuo labiau ratuotiems. Nesakau, kad tie esami laiptai yra geri, pvz. pandusai tokie statūs, kad raketinio kuro neįgaliajam reikia norint užvažiuoti, bet visą tai galima sutvarkyti. Aš gal net matyčiau tokius laiptus kaip Paupyje, kurie ir gali būti patogūs ir reprezentatyvūs. Kas pasakys, kad Paupio "serpantinas" neatrodo autentiškai.

                                        Kartais atrodo, kad šitam forume pasigaunat kažkokią įdėją ir po to ją pagal nutylėjimą visur dedat. Bet taip dalykai neveikia. Kai kur tikrai idiotiškai atrodo tos betoninės sienutės pagal šaligatvį, nesueinantys "lygiai" ir t.t., bet čia yra kas kita. Ta tavo siūloma aikštė prie bažnyčios, nu tai irgi 5 metrai altitudžių skirtumas. Juk kažkur kažkaip ta nuožulna vistiek turės lūžti. Ar turėsim autentiškiausią pasaulyje "kreivą" aikštę prie bažnyčios?

                                        Nereikia išradinėti dviračio ties dalykais, kurie yra užtektinai geri. Reikia tiesiog remonto. Gero remonto su kokybiškomis medžiagomis, akcentais ir patogiais pandusais. Tik tiek.

                                        Comment


                                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                          Gatvė reikalinga ne tiek dėl funkcionalumo, kiek dėl autentikos. Visų pirma, dėl tų fckng laiptų panaikinimo. Dėl visų tų betoninių sienelių, ypač prie Kalvarijų g. panaikinimo. Aš ten (t.y. prie sankryžos) matau visai nebloga aikštės erdvę su įdomiais vaizdais. Tie laiptai, tos betoninės sienelės, na man tai brutalizmo invazija ir tiek. O gatvė gali būti ir visai neskirta transportui, tiesiog vieno lygio važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų.
                                          Aš nesuprantu kuo autentiška, natūrali ar organiška yra automobilių eismo gatvė. Iki pat 20 amžiaus pradžios tokios apksritai pasaulyje neegzistavo. O dabar užkilus laiptais ten principe ir yra gatvė - pėstiesiems, dviračiams ir kitam lėtam ir netriukšmingam transportui - tokia kokia ji ir buvo iki pat automobilių eros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X