Kritikavau pirmą variantą ir rašiau pastabas, tad smagu matyt, kad 1/10 atvejų tai atneša naudos, bet sunku suprasti kaip vystytojai patys nesupranta, kad miesto centre, kur ir taip yra pilna urbanistine prasme nepataisomai sugadintų vietų, nereikia tų aklinų sienų ir kad pirmieji aukštai turi būti komerciniai ir maksimaliai atviri žmonėms.
Ar neaklina siena reiškia kad galima parduoti su didesne pelno marža? Jeigu ne, tai aišku kodėl nesupranta
Vystytojai pasistengė - jei nueisite gyvai prie šito objekto, pamatysite didžiausią QR kodą gyvenime.
O šiaip džiugu, daug metų buvo autoservisas su apleistais viršutiniais aukštais, dabar pataps loftais tame užimčiausiame Vilniaus kieme. Tik įtariu, kad dėl insoliacijos trūkumo gyv. paskirties ten nesigaus.
Pliusai:
Labiau kontekstui tinkanti stogo linija
Labiau kontekstui tinkantys balkonai
Geresnis gatvės lygis priekyje pastato (tik kam tą suknistą žolės gabaliuką paliko vėl, kas su tais mikrorajoniniais architektais ir gamtos ieškojimu ten, kur jos nėra?)
Minusai:
Tos rudos plytelės visiškai netinka pastatui, ta pastato dalis atrodo kaip koks 90-ųjų priestatas.
Šoninės sienos gatvės lygis nepakankamai geras. Taip, yra įvažiavimas į parkingą, bet gatvės lygį iki jo galima sutvarkyti. Neturiu dabar pavyzdžių, bet artimiausia ką galiu prisiminti yra šis pastatas Naugarduko gatvėje irgi esantis ant kalniuko - pastato langai leidžiasi iki pat įvažiavimo į parkingą (norint pritaikyti šiam pavyzdžiui reikia kažkiek fantazijos įsivaizduoti pastatą virš įvažiavimo).
Statybos projektas, puslapis 34: "Planuojamuose sklypuose šiuo metu yra prastos būklės mažaaukščiai gyvenamieji namai neregistruoti Kultūros vertybių registre, neturintis vertingųjų savybių, kuriuos numatoma griauti."
Nors Kauno/Švitrigailos sankryža keičiasi tik į gerą per tokius projektus, bet dievulėliau, koks siaubas yra Amatų g. 9 (autoservisas), Kauno g. 27 (tuščia nugriauto namo vieta), Kauno g. 25 (nerenevuotas daugiabutis), Švirtrigailos g. 27 (pats kampas, lyg ten dar gamyba vykdoma kažkokiu elektros įrenginių), Švitrigailos g. 40A (sugriūvęs pastatas) ir visi tie namai Kauno g., kur berželiai ant stogų auga ir fasadai siaubingi. Ir atminkite, tai vienas pagrindinių trasporto mazgų ir kelias iš oro uosto ir stoties.
Nors Kauno/Švitrigailos sankryža keičiasi tik į gerą per tokius projektus, bet dievulėliau, koks siaubas yra Amatų g. 9 (autoservisas)
Šitas gali būti ir visai ne problema, ir didžiulė problema, priklausomai nuo savininkų požiūrio ir adekvatumo. Bet galėjo būti ir 100 kartų blogiau, pvz vienas iš visiškai nepajudinamų Vilniuje objektų - degalinė, plovykla ir t.t.
Kauno g. 27 (tuščia nugriauto namo vieta)
Visiškai ne problema. Tai kas tuščia bus užstatyta, klausimas tik kuo.
Kauno g. 25 (nerenevuotas daugiabutis)
Čia bendra Vilniaus problema (net, sakyčiau, absoliutus fail'as), bet gal Vytenio g. 46B ir kiti daromi/jau padaryti darbai paskatins ir juos apsitvarkyti.
Švirtrigailos g. 27 (pats kampas, lyg ten dar gamyba vykdoma kažkokiu elektros įrenginių)
Jau matau po kokių 3-5 metų 35m2 "Lofto loftus" po 5K už kvadratą
Švitrigailos g. 40A (sugriūvęs pastatas)
Čia gali būti labai didelė problema, nes nuojata kužda, kad nugriovus jį vienas iš prekybos tinklų užsinorės įkišti ten savo parduotuvę su nuostabiu parkingu tarp jos ir gatvės.
ir visi tie namai Kauno g., kur berželiai ant stogų auga ir fasadai siaubingi.
Vat čia yra viena didžiausių to rajono problemų, kurią bus labai labai sudėtinga išspręsti.
Bet visgi didžiausia šio rajono problema yra tas "avtamabilysto kampelis" su Neste, Plaunu Pats ir autoservisu, kuriame galėtų tilpti pusė Cyber City projekto, ir kuris toks ir liks dar kelis dešimtmečius.
Bet visgi didžiausia šio rajono problema yra tas "avtamabilysto kampelis" su Neste, Plaunu Pats ir autoservisu, kuriame galėtų tilpti pusė Cyber City projekto, ir kuris toks ir liks dar kelis dešimtmečius.
Nemanau, kad tiek metų atsilaikys. Beveik tas pats buvo Jasinskio g. (keli servisai šalia buv. Tango arenos, ta pati Neste), dabar nė pėdsako. Spėju, kad pajudės su stoties kvartalo konversija.
Nors Kauno/Švitrigailos sankryža keičiasi tik į gerą per tokius projektus, bet dievulėliau, koks siaubas yra Amatų g. 9 (autoservisas), Kauno g. 27 (tuščia nugriauto namo vieta), Kauno g. 25 (nerenevuotas daugiabutis), Švirtrigailos g. 27 (pats kampas, lyg ten dar gamyba vykdoma kažkokiu elektros įrenginių), Švitrigailos g. 40A (sugriūvęs pastatas) ir visi tie namai Kauno g., kur berželiai ant stogų auga ir fasadai siaubingi. Ir atminkite, tai vienas pagrindinių trasporto mazgų ir kelias iš oro uosto ir stoties.
I know On a positive side, they are building a new (and perhaps unexpected) square just in front of the "Tyre Museum". Vienaragiu bus stop will be moved in front of Cyber City. In the background, the cranes on the Vytenio 46B project site.
I know On a positive side, they are building a new (and perhaps unexpected) square just in front of the "Tyre Museum". Vienaragiu bus stop will be moved in front of Cyber City. In the background, the cranes on the Vytenio 46B project site.
Man atrodo, kad čia yra kažkaip susiję su Vytenio g. 46B projektu, tiesiog erdvė prieš pastatą ir tiek, nes skveras ten jau yra šalia. giuffro, sunku būtų įsivazduoti, kad Italijoje būtų kažkas panašaus tokioje miesto vietoje.
Nepraėjo šioje vietoje slum clearance... Vakarų Europoje dar septintajame dešimtmetyje buvo galima rasti tokių lūšnelių. Sovietmečiu kažkodėl jų irgi neišvertė, turbūt buvo paprasčiau statyt naujus mikrorajonus laukuose.
Kaip man nesinori ten požeminės perėjos! "Panoramoje" koks vargas atvažiuoti iš Žvėryno pusės su dviračiu... Su dukra ne kartą turėjome palikti priešingoje pusėje, kad nereikėtų tįstis į apačią, po to vėl į viršų. "Europoje" masė žmonių naudoja netoli esančią antžeminę perėją. Atrodė, kad seniai visi išmokome pamoką, kad požeminės perėjos mieste yra blogis. Kaip įtikinti savivaldybę, kad neduotų leidimo tam?
Tai, kad šita požeminė perėja nebus panaši į nei vieną iš išvardintų. Abiejose jos pusėse nebus laiptų (arba bus su pandusais dviračiams) ir bus įrengta komercinė zona.
Bus žymiai geriau negu dabar esanti antžeminė perėja.
Comment