Man tiek pirma tiek antra nuotrauka visai neblogai atrodo, išskyrus pirmas aukštas pirmoje nuotraukoje. Aišku antra objektyviai geresnė dėl tokių dalykų kaip dideli langai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujamiestis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kodėl nebuvo galima padaryti normalaus perimetro?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nesuprantu idėjos koncepto. Kodėl nebuvo galima padaryti normalaus perimetro? Kam tie vartai į gamtą?
Na bet čia tik svajonės, nes kaip ir sakiau, jokio perimetro ten nebus dar labai daug metų, bent jau tiek, kiek degalinės bus aktualios, nes Lietuvoje tai yra absoliučiai nepajudinami objektai. Galima lyginti nebent su draustiniais, bet ir tie pralaimi degalinėms pagal neliečiamumą.
- 3 patinka
Comment
-
Vilniaus kolegija parduoda sostinės centre esantį pastatą
https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...santi-pastata/
,,Vilniaus kolegija (VIKO) parduoda nuosavybės teise valdomą pastatą, įsikūrusį Vilniuje Naugarduko gatvėje 5. Numatomas aukcionas – tai dalis turto investavimo projekto, kurio metu už gautas lėšas planuojama įrengti biblioteką, chemijos laboratoriją ir atnaujinti bendrabutį.''
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Konceptas logiškas, nes jeigu tikimės ten perimetro (spoiler: jo ten nebus) tai vistiek tų "vartų į gamtą" vietoje būtų sort of skverelis/mini aikštė (kas šiaip gali būti visai neblogas dalykas), nes sklypų ribos kitaip neleidžia:
Na bet čia tik svajonės, nes kaip ir sakiau, jokio perimetro ten nebus dar labai daug metų, bent jau tiek, kiek degalinės bus aktualios, nes Lietuvoje tai yra absoliučiai nepajudinami objektai. Galima lyginti nebent su draustiniais, bet ir tie pralaimi degalinėms pagal neliečiamumą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Apie kokį perimetrą ten galima kalbėti, kai dauguma senų lūšnų palei gatvę yra griautinos, o naujas užstatymas turėtų būti atitrauktas nuo gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Gallery 4A | J. Basanavičiaus g. 4A
2022-05-26
Atsiveria fasadas:
Vizualizacijos iš citify (https://citify.eu/en/gallery-4a/)
- 16 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kur ten kokios lūšnos iš tos pusės? Ir jeigu kalbat apie kitą gatvės pusę, kodėl vietoje jų naujas užstatymas turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, jei visi tų lūšnų sklypai yra prie pat gatvės ir iš abiejų tų lūšnų pusių normalus užstatymas yra prie pat gatvės?Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 11:57.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtent apie tas lūšnas ir eina kalba. Taip pat tą dviejų aukštų mūrinuką Kauno/Algirdo sankryžoje. O kodėl neturėtų būti atitrauktas, jei Kauno ir Švitrigailos sankryžoje reikalinga papildoma juosta sukimui į Naujininkus nuo stoties pusės. Esama per trumpa ir nuolat užsikemša sankryža piko metu. Ir šaligatvis ten galėtų būti platesnis. Kauno gatvę, aišku, galima platinti ir Neste sąskaita.O rezultatas to visada būna vienodas - kamštyje stovi ne 2, o 3, 5, 8 juostos
Kodėl neturėtų būti atitrauktas? Na nežinau, gal dėl mano išvardintų priežasčių? Dėl sklypų ribų? Dėl esamo gatvės užstatymo? Ne?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtent apie tas lūšnas ir eina kalba. Taip pat tą dviejų aukštų mūrinuką Kauno/Algirdo sankryžoje. O kodėl neturėtų būti atitrauktas, jei Kauno ir Švitrigailos sankryžoje reikalinga papildoma juosta sukimui į Naujininkus nuo stoties pusės. Esama per trumpa ir nuolat užsikemša sankryža piko metu. Ir šaligatvis ten galėtų būti platesnis. Kauno gatvę, aišku, galima platinti ir Neste sąskaita.
- 2 patinka
Comment
-
Tos sankrižos atvejo nežinau, bet tikrai būna atvejų kai nusukimo juosta būna per trumpa. Pvz per užsidegusį žalią sekciją sukti kairėn pravažiuoja dvigubai daugiau automobilių nei telpa nusukimo juostoje. tai net vieno ciklo atveju sukantys stabdo važiuojančius tiesiai ir taip kamštis yra dirbtinai didinamas. Na aišku kitas sprendimas yra tiesiog trumpinti šviesoforo ciklą, tada dar ilgiau stovėsim
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Lol. Čia toks nuostabus rusiško mąstymo planuojant miestus pavyzdys: platinam gatves, kad nebūtų kamščiųO rezultatas to visada būna vienodas - kamštyje stovi ne 2, o 3, 5, 8 juostos
Kodėl neturėtų būti atitrauktas? Na nežinau, gal dėl mano išvardintų priežasčių? Dėl sklypų ribų? Dėl esamo gatvės užstatymo? Ne?
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Gatvių važiuojamoji dalis Naujamiestyje niekada nebebus platinama.Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 17:11.
- 1 patinka
Comment
-
Naujamiestyje atverta nauja viešoji erdvė – Amatų skveras
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1685674?copied
- 3 patinka
Comment
-
Tai jau atidarė? 3 metus tvarkė... O tuo tarpu pačia Amatų gatvę negalėjo laiku sutvarkyti? Dabar šalia uždaryta gatvė, dulkės ir technikos burzgimas.
Beje, kaip tenka matyti pravažiuojant pro šalį, tas lūšnas tarp Švitrigailos ir Amatų g. griaus. Kai kuriuose namuose jau nuo pavasario nebegyvena žmonės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia čia tos rusofobijos? Platinti reikia ten, kur yra probleminės vietos, kurios sudaro kamščius. Ne visą gatvę, o jos dalį prieš sankryžą. Taip, būtent dėl per trumpos juostos posūkiui į dešinę, dabar ten stovi 3 juostos, nes iš pirmos dar sukama į kairę ir ja važiuoja VT (3G, 15, 16 troleibusai ir 13, 23 ir 54 aut. O antra būna užimta sukančiais į dešinę, kurie netelpa į trečią juostą posūkiui. Šviesoforas posūkiui yra atskiras ir todėl ten stovi visi, įskaitant ir VT. Analogiška situacija ir Švitrigailos g. sukant į dešinę (stoties link) į Kauno g. Kol nebuvo Švitrigailos gatvėje kitose sankryžose draudimo sukti į kairę, tol pakako tos trumpos juostos Švitrigailos ir Kauno sankryžoje posūkiui į kairę. Dabar nelieka nieko kito, kaip tik platinti Švitrigailos g. ir ilginti juostą posūkiui į kairę.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKvailystė toks požiūris. O Šimašiaus ir chebros vykdoma gatvių siaurinimas yra kenkėjiška veikla, jei nedaroma nieko, kad perkelti keleivius į VT. O tam savivaldybė neturi priemonių, tačiau gatvių siaurinimu važiuoti VT žmonių nepaskatinsi. Priešingai, dalyje susiaurintų gatvių sudaromos problemos normaliam ir saugiam eismui, ypač sunkiajam transportui ir VT, nes jis tiesiog neįsipaišo į gabaritus.
- 2 patinka
Comment
Comment