Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man tiek pirma tiek antra nuotrauka visai neblogai atrodo, išskyrus pirmas aukštas pirmoje nuotraukoje. Aišku antra objektyviai geresnė dėl tokių dalykų kaip dideli langai.

    Comment


      K22 - Kauno g. 22

      Click image for larger version

Name:	078936F9-FF97-4A62-9CF8-B05AAFC5F313.jpeg
Views:	1874
Size:	630,7 kB
ID:	1970732 Click image for larger version

Name:	768449C5-F346-4B49-A5B6-29E78DE2A603.jpeg
Views:	1874
Size:	648,7 kB
ID:	1970733

      Comment


        K-22 Galutinis variantas

        Click image for larger version  Name:	Citify-K22-10.jpg Views:	1 Size:	258,4 kB ID:	1970738

        Comment




          Nesuprantu idėjos koncepto. Kodėl nebuvo galima padaryti normalaus perimetro? Kam tie vartai į gamtą?
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Kodėl nebuvo galima padaryti normalaus perimetro?
            Toje gatvės pusėje nėra susiformavęs perimetras, daugiau laisvo stiliaus užstatymas, ypač po degalinės pastatymo, kuri užiima didelį plotą ir sukuria absoliučiai nejaukią atmosferą. Nors pastatas formuoja tiesią liniją, todėl jeigu kažkas iškiltų šalia, turėtų derėti.

            Click image for larger version

Name:	kauno gh..jpg
Views:	1771
Size:	115,1 kB
ID:	1970834

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą


              Nesuprantu idėjos koncepto. Kodėl nebuvo galima padaryti normalaus perimetro? Kam tie vartai į gamtą?
              Konceptas logiškas, nes jeigu tikimės ten perimetro (spoiler: jo ten nebus) tai vistiek tų "vartų į gamtą" vietoje būtų sort of skverelis/mini aikštė (kas šiaip gali būti visai neblogas dalykas), nes sklypų ribos kitaip neleidžia:

              Click image for larger version

Name:	2.PNG
Views:	1490
Size:	201,1 kB
ID:	1970946

              Na bet čia tik svajonės, nes kaip ir sakiau, jokio perimetro ten nebus dar labai daug metų, bent jau tiek, kiek degalinės bus aktualios, nes Lietuvoje tai yra absoliučiai nepajudinami objektai. Galima lyginti nebent su draustiniais, bet ir tie pralaimi degalinėms pagal neliečiamumą.

              Comment


                Vilniaus kolegija parduoda sostinės centre esantį pastatą

                https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...santi-pastata/

                ,,Vilniaus kolegija (VIKO) parduoda nuosavybės teise valdomą pastatą, įsikūrusį Vilniuje Naugarduko gatvėje 5. Numatomas aukcionas – tai dalis turto investavimo projekto, kurio metu už gautas lėšas planuojama įrengti biblioteką, chemijos laboratoriją ir atnaujinti bendrabutį.''

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Konceptas logiškas, nes jeigu tikimės ten perimetro (spoiler: jo ten nebus) tai vistiek tų "vartų į gamtą" vietoje būtų sort of skverelis/mini aikštė (kas šiaip gali būti visai neblogas dalykas), nes sklypų ribos kitaip neleidžia:



                  Na bet čia tik svajonės, nes kaip ir sakiau, jokio perimetro ten nebus dar labai daug metų, bent jau tiek, kiek degalinės bus aktualios, nes Lietuvoje tai yra absoliučiai nepajudinami objektai. Galima lyginti nebent su draustiniais, bet ir tie pralaimi degalinėms pagal neliečiamumą.
                  Apie kokį perimetrą ten galima kalbėti, kai dauguma senų lūšnų palei gatvę yra griautinos, o naujas užstatymas turėtų būti atitrauktas nuo gatvės.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Apie kokį perimetrą ten galima kalbėti, kai dauguma senų lūšnų palei gatvę yra griautinos, o naujas užstatymas turėtų būti atitrauktas nuo gatvės.
                    Kur ten kokios lūšnos iš tos pusės? Ir jeigu kalbat apie kitą gatvės pusę, kodėl vietoje jų naujas užstatymas turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, jei visi tų lūšnų sklypai yra prie pat gatvės ir iš abiejų tų lūšnų pusių normalus užstatymas yra prie pat gatvės?

                    Comment


                      Gallery 4A | J. Basanavičiaus g. 4A

                      2022-05-26

                      Atsiveria fasadas:

                      Click image for larger version

Name:	20220527_182444.jpg
Views:	899
Size:	1,96 MB
ID:	1971527
                      Click image for larger version

Name:	20220527_182525.jpg
Views:	896
Size:	2,08 MB
ID:	1971528Click image for larger version

Name:	20220527_182628.jpg
Views:	902
Size:	1,74 MB
ID:	1971529


                      Vizualizacijos iš citify (https://citify.eu/en/gallery-4a/)

                      Click image for larger version

Name:	Citify-Gallery-4A-12-735x1024.jpg
Views:	865
Size:	119,1 kB
ID:	1971530

                      Click image for larger version

Name:	Citify-Gallery-4A-13-1024x790.jpg
Views:	870
Size:	113,3 kB
ID:	1971531

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Kur ten kokios lūšnos iš tos pusės? Ir jeigu kalbat apie kitą gatvės pusę, kodėl vietoje jų naujas užstatymas turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, jei visi tų lūšnų sklypai yra prie pat gatvės ir iš abiejų tų lūšnų pusių normalus užstatymas yra prie pat gatvės?
                        Būtent apie tas lūšnas ir eina kalba. Taip pat tą dviejų aukštų mūrinuką Kauno/Algirdo sankryžoje. O kodėl neturėtų būti atitrauktas, jei Kauno ir Švitrigailos sankryžoje reikalinga papildoma juosta sukimui į Naujininkus nuo stoties pusės. Esama per trumpa ir nuolat užsikemša sankryža piko metu. Ir šaligatvis ten galėtų būti platesnis. Kauno gatvę, aišku, galima platinti ir Neste sąskaita.
                        Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 11:57.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Būtent apie tas lūšnas ir eina kalba. Taip pat tą dviejų aukštų mūrinuką Kauno/Algirdo sankryžoje. O kodėl neturėtų būti atitrauktas, jei Kauno ir Švitrigailos sankryžoje reikalinga papildoma juosta sukimui į Naujininkus nuo stoties pusės. Esama per trumpa ir nuolat užsikemša sankryža piko metu. Ir šaligatvis ten galėtų būti platesnis. Kauno gatvę, aišku, galima platinti ir Neste sąskaita.
                          Lol. Čia toks nuostabus rusiško mąstymo planuojant miestus pavyzdys: platinam gatves, kad nebūtų kamščių O rezultatas to visada būna vienodas - kamštyje stovi ne 2, o 3, 5, 8 juostos Kodėl neturėtų būti atitrauktas? Na nežinau, gal dėl mano išvardintų priežasčių? Dėl sklypų ribų? Dėl esamo gatvės užstatymo? Ne?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Būtent apie tas lūšnas ir eina kalba. Taip pat tą dviejų aukštų mūrinuką Kauno/Algirdo sankryžoje. O kodėl neturėtų būti atitrauktas, jei Kauno ir Švitrigailos sankryžoje reikalinga papildoma juosta sukimui į Naujininkus nuo stoties pusės. Esama per trumpa ir nuolat užsikemša sankryža piko metu. Ir šaligatvis ten galėtų būti platesnis. Kauno gatvę, aišku, galima platinti ir Neste sąskaita.
                            Gatvių važiuojamoji dalis Naujamiestyje niekada nebebus platinama.

                            Comment


                              Tos sankrižos atvejo nežinau, bet tikrai būna atvejų kai nusukimo juosta būna per trumpa. Pvz per užsidegusį žalią sekciją sukti kairėn pravažiuoja dvigubai daugiau automobilių nei telpa nusukimo juostoje. tai net vieno ciklo atveju sukantys stabdo važiuojančius tiesiai ir taip kamštis yra dirbtinai didinamas. Na aišku kitas sprendimas yra tiesiog trumpinti šviesoforo ciklą, tada dar ilgiau stovėsim

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Lol. Čia toks nuostabus rusiško mąstymo planuojant miestus pavyzdys: platinam gatves, kad nebūtų kamščių O rezultatas to visada būna vienodas - kamštyje stovi ne 2, o 3, 5, 8 juostos Kodėl neturėtų būti atitrauktas? Na nežinau, gal dėl mano išvardintų priežasčių? Dėl sklypų ribų? Dėl esamo gatvės užstatymo? Ne?
                                Gal nereikia čia tos rusofobijos? Platinti reikia ten, kur yra probleminės vietos, kurios sudaro kamščius. Ne visą gatvę, o jos dalį prieš sankryžą. Taip, būtent dėl per trumpos juostos posūkiui į dešinę, dabar ten stovi 3 juostos, nes iš pirmos dar sukama į kairę ir ja važiuoja VT (3G, 15, 16 troleibusai ir 13, 23 ir 54 aut. O antra būna užimta sukančiais į dešinę, kurie netelpa į trečią juostą posūkiui. Šviesoforas posūkiui yra atskiras ir todėl ten stovi visi, įskaitant ir VT. Analogiška situacija ir Švitrigailos g. sukant į dešinę (stoties link) į Kauno g. Kol nebuvo Švitrigailos gatvėje kitose sankryžose draudimo sukti į kairę, tol pakako tos trumpos juostos Švitrigailos ir Kauno sankryžoje posūkiui į kairę. Dabar nelieka nieko kito, kaip tik platinti Švitrigailos g. ir ilginti juostą posūkiui į kairę.

                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Gatvių važiuojamoji dalis Naujamiestyje niekada nebebus platinama.
                                Kvailystė toks požiūris. O Šimašiaus ir chebros vykdoma gatvių siaurinimas yra kenkėjiška veikla, jei nedaroma nieko, kad perkelti keleivius į VT. O tam savivaldybė neturi priemonių, tačiau gatvių siaurinimu važiuoti VT žmonių nepaskatinsi. Priešingai, dalyje susiaurintų gatvių sudaromos problemos normaliam ir saugiam eismui, ypač sunkiajam transportui ir VT, nes jis tiesiog neįsipaišo į gabaritus.
                                Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 17:11.

                                Comment


                                  Naujamiestyje atverta nauja viešoji erdvė – Amatų skveras

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1685674?copied

                                  Click image for larger version

Name:	image (2).jpg
Views:	1962
Size:	315,7 kB
ID:	1971648 Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1954
Size:	380,7 kB
ID:	1971649

                                  Comment


                                    Tai jau atidarė? 3 metus tvarkė... O tuo tarpu pačia Amatų gatvę negalėjo laiku sutvarkyti? Dabar šalia uždaryta gatvė, dulkės ir technikos burzgimas.

                                    Beje, kaip tenka matyti pravažiuojant pro šalį, tas lūšnas tarp Švitrigailos ir Amatų g. griaus. Kai kuriuose namuose jau nuo pavasario nebegyvena žmonės.

                                    Comment


                                      "Beje, kaip tenka matyti pravažiuojant pro šalį, tas lūšnas tarp Švitrigailos ir Amatų g. griaus. Kai kuriuose namuose jau nuo pavasario nebegyvena žmonės."

                                      Turbūt ten, kur apverstas baltas trikampis šalia mėlynos juostos.

                                      Click image for larger version  Name:	image (2).jpg Views:	0 Size:	82,3 kB ID:	1971677

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Gal nereikia čia tos rusofobijos? Platinti reikia ten, kur yra probleminės vietos, kurios sudaro kamščius. Ne visą gatvę, o jos dalį prieš sankryžą. Taip, būtent dėl per trumpos juostos posūkiui į dešinę, dabar ten stovi 3 juostos, nes iš pirmos dar sukama į kairę ir ja važiuoja VT (3G, 15, 16 troleibusai ir 13, 23 ir 54 aut. O antra būna užimta sukančiais į dešinę, kurie netelpa į trečią juostą posūkiui. Šviesoforas posūkiui yra atskiras ir todėl ten stovi visi, įskaitant ir VT. Analogiška situacija ir Švitrigailos g. sukant į dešinę (stoties link) į Kauno g. Kol nebuvo Švitrigailos gatvėje kitose sankryžose draudimo sukti į kairę, tol pakako tos trumpos juostos Švitrigailos ir Kauno sankryžoje posūkiui į kairę. Dabar nelieka nieko kito, kaip tik platinti Švitrigailos g. ir ilginti juostą posūkiui į kairę.
                                        Atlaisvinsi vieną sankryžą, užsikimš sekanti ir taip toliau, bendros miesto automobilių talpos nepadidinsi pavieniais platinimais. O patys kamščiai veikia kaip geriausias paskatinimas rinktis kitą transporto rūšį.

                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kvailystė toks požiūris. O Šimašiaus ir chebros vykdoma gatvių siaurinimas yra kenkėjiška veikla, jei nedaroma nieko, kad perkelti keleivius į VT. O tam savivaldybė neturi priemonių, tačiau gatvių siaurinimu važiuoti VT žmonių nepaskatinsi. Priešingai, dalyje susiaurintų gatvių sudaromos problemos normaliam ir saugiam eismui, ypač sunkiajam transportui ir VT, nes jis tiesiog neįsipaišo į gabaritus.
                                        Praktiškai nė vienoje susiaurintoje gatvėje nevažiuoja VT. Gal gali nurodyti bent vieną gatvę kur VT eismas sulėtėjo dėl juostų siaurinimo?

                                        Comment


                                          Naugarduko/Vytenio, anksciau buvo gazas dugnas, dabar reikia laviruot autobusam per ta mini zieda

                                          Comment

                                          Working...
                                          X