Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujamiestis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlgirdo 16 yra kampinis namas. Nebent ten tą transformatorinę ar sandėliukus tarp Algirdo 16 ir Maximos griaus... Bet ten juk vietos nėra...
Va šita dykvietė seniai laukia užstatymo...
- 2 patinka
Comment
-
Panerių g. 49 sklype išsivalys dar viena didelė dalis teritorijos. Bus daugiabučiai ir viešbutis (turbūt irgi daugiabutis): https://citify.eu/viesbutis-ir-daugi...-paneriu-g-49/
- 7 patinka
Comment
-
Jeigu niekas nepirktų butų prie intensyvių kelių, geležinkelių ar oro uostų, tai puse miesto turėtų būti be gyventojų Bet šiaip tai tik taip atrodo, kad tai sukelia kažkokias didesnes problemas, realybėje jeigu žmogus nėra super jautrus, tai pakankamai greitai prie to pripranta ir jo smegenis tuos traukinių ar lėktuvų garsus paprasčiausiai pradeda ignoruoti, juolab, kad šitas projektas yra už 400 metrų, o ne 40, kur vibracija dar galėtų jaustis, o jeigu dėl to geležinkelio ten dar ir butai būtų 10% pigesni, tai pirkėjų tikrai netruks.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąOj ta vieta dar kiek potencialo turi. Net šiek tiek keista, kad iki šiol ten investuotojai nosies nelabai kišo.
Panerių 47 tai "Vilniaus degtinė". Tikriausiai lenkai jau ir degtinės Lietuvoje nebegamins, gamybą perkels į Lenkiją... Lietuvoje nieko nebeapsimoka gaminti. Maisto vis daugiau lenkiško, net laikraščiai spausdinami Lenkijoje ir vežami į Lietuvą kasdien...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ten vis dar veikiantis pramoninis rajonas.
Panerių 47 tai "Vilniaus degtinė". Tikriausiai lenkai jau ir degtinės Lietuvoje nebegamins, gamybą perkels į Lenkiją... Lietuvoje nieko nebeapsimoka gaminti. Maisto vis daugiau lenkiško, net laikraščiai spausdinami Lenkijoje ir vežami į Lietuvą kasdien...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu niekas nepirktų butų prie intensyvių kelių, geležinkelių ar oro uostų, tai puse miesto turėtų būti be gyventojų Bet šiaip tai tik taip atrodo, kad tai sukelia kažkokias didesnes problemas, realybėje jeigu žmogus nėra super jautrus, tai pakankamai greitai prie to pripranta ir jo smegenis tuos traukinių ar lėktuvų garsus paprasčiausiai pradeda ignoruoti, juolab, kad šitas projektas yra už 400 metrų, o ne 40, kur vibracija dar galėtų jaustis, o jeigu dėl to geležinkelio ten dar ir butai būtų 10% pigesni, tai pirkėjų tikrai netruks.
Comment
-
Ne tik automobiliai teršia triukšmu, bet ir geležinkelis ir vis dar esanti pramonė (jos likučiai). Nereikia statyti ar pirkti namų ten, kur yra triukšmas, o paskui lakstyti ir visų (valdžios, pramonės, verslo ir kitų) reikalauti, kad tą triukšmą sumažintų ar panaikintų. NT ir statybų bendrovėms tai kas, jos pastatys ir parduos.
- 1 patinka
Comment
-
Deja šiame projekte yra tik 2 pliusai: perimetrinis užstatymas ir komercija pirmam aukšte be visokių parkingų vietoje pirmo aukšto ir kitų Vilniaus bajerių. Bet tokie čia ir pliusai, nes tai turėtų būti savaime aiškus dalykas europietiškam mieste... Na o šiaip tai jau tikrai pradeda užknist banaliausios dėžės formos ir nuobodžiausi baltai/pilkai dažyto betono/tinko fasadai. Tiems, kas mėgsta ginti tokią piguvą argumentais "tokiai vietai gerai" ir "o tai ko galima tikėtis tokioj vietoj" tai galiu tik patart pasižiūrėt kaip tokias "niekam neįdomias" teritorijas dar prastesnėse miesto dalyse konversuoja Švedijoj, Danijoj ar Olandijoj ir kokie ten atsiranda lokalūs traukos centrai su kokybiška architektūra, jaukiais vidiniais kiemais su aikštėm ir lauko kavinėm ir t.t. Na o čia bus eilinis pigus projektas, kurį galima bus priskirti prie "miegamųjų" iš kurio gyventojams norėsis kuo greičiau išvaryt "į miestą".
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tik automobiliai teršia triukšmu, bet ir geležinkelis ir vis dar esanti pramonė (jos likučiai). Nereikia statyti ar pirkti namų ten, kur yra triukšmas, o paskui lakstyti ir visų (valdžios, pramonės, verslo ir kitų) reikalauti, kad tą triukšmą sumažintų ar panaikintų. NT ir statybų bendrovėms tai kas, jos pastatys ir parduos.
Triukšmą reikėtu mažinti visur, nepriklausomai nuo to ar čia statomas naujas projektas ar ne.
Comment
-
Visiškai tuščia diskusija. Jūs nepirktumėte, kiti nupirks, nes suvokimas apie NT vietą yra skirtingas. Parodykite man nors vieną daugiabutį toje terotorijoje, pastatytą prie kelis metus ir stovintį pustuštį. Esu įsitikinęs, kad išpirks ten butus kaip karštas bandeles, su sąlyga, jeigu NT rinkos situacija bus panašios būsenos.
Kalbant apie triukšmingumą - krovininių traukinių praktiškai nebeliko, yra judrios gatvės, kaip ir daugelyje miesto rajonų. Kuo jos skiraisi nuo kitų - niekuo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, deje į garso tarašą yra kreipiama permažai dėmesio ir "tiesiog pripranta" yra normalus "atmazas". Tikėkimės sumažėss pati tarša (pvz EV daug tylesnis už ICE automobilius).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąVisiškai tuščia diskusija. Jūs nepirktumėte, kiti nupirks, nes suvokimas apie NT vietą yra skirtingas. Parodykite man nors vieną daugiabutį toje terotorijoje, pastatytą prie kelis metus ir stovintį pustuštį. Esu įsitikinęs, kad išpirks ten butus kaip karštas bandeles, su sąlyga, jeigu NT rinkos situacija bus panašios būsenos.
Kalbant apie triukšmingumą - krovininių traukinių praktiškai nebeliko, yra judrios gatvės, kaip ir daugelyje miesto rajonų. Kuo jos skiraisi nuo kitų - niekuo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Aha, taip. Pasistato namą šalia oro uosto, o paskui bėgioja ir reikalauja iškelti oro uostą. Pasistato namą, kur nėra jokių komunikacijų, mokyklų, parduotuvių, o paskui reikalauja viso to iš savivaldybės. Dar daugiau, su savo automobiliais tūkstančiai tokių užkemša miesto gatves...
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nekalbu apie Jūsų paminėtus kraštutinumus. Mintyje yra konkretus NT projektas ir tikiu, kad niekas ten nei lakstys, nei aiškins, kad jiems trūksta daržų ar mokyklų, juolab lėktuvų virš galvos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąBet tokie čia ir pliusai, nes tai turėtų būti savaime aiškus dalykas europietiškam mieste... Na o šiaip tai jau tikrai pradeda užknist banaliausios dėžės formos ir nuobodžiausi baltai/pilkai dažyto betono/tinko fasadai. Tiems, kas mėgsta ginti tokią piguvą argumentais "tokiai vietai gerai" ir "o tai ko galima tikėtis tokioj vietoj" tai galiu tik patart pasižiūrėt kaip tokias "niekam neįdomias" teritorijas dar prastesnėse miesto dalyse konversuoja Švedijoj, Danijoj ar Olandijoj ir kokie ten atsiranda lokalūs traukos centrai su kokybiška architektūra, jaukiais vidiniais kiemais su aikštėm ir lauko kavinėm ir t.t. Na o čia bus eilinis pigus projektas, kurį galima bus priskirti prie "miegamųjų" iš kurio gyventojams norėsis kuo greičiau išvaryt "į miestą".
Na liko viena ten viena dėžutė su langučiais, bet tikriausiai ne dėl vertės, nes tikrai ne įdomiausias teritorijoje buvęs statinys, o tik todėl, jog patogu konvertuoti į butus ir taip tikriausiai atitiko max ploto, aukštų skaičiaus limitus, nieko daugiau neišspaustų.
Kai Kopenhagoje įdomiai išsaugomi žymiai įvairesni pastatai, kaip kažkoks sandėlis 116 Ny Carlsberg Vej - Google Maps, 5 Pasteursvej - Google Maps, 31 Bohrsgade - Google Maps, 28 Bohrsgade - Google Maps ar net garažo betoninės konstrukcijos: Paradisæblevej - Google Maps
Čia, aišku, kiek perspaudžiant, o jei rimtai, tai ir Osle įvairiai, prie panašių gatvių yra būtent kažkas panašaus - perimetras, be parkingo prie gatvės, bet irgi tiesiog paprastas tinkas, 0 komercijos: Oslo - Google Maps. Miesto centras, aukštesnio lygio architektūra, graži vieta, didesnis tankumas ir štai, vėl jokios komercijos: 165 Sørengkaia - Google Maps. Kartais nusprendžia, jog ir perimetras nėra reikalingas: 36 Bøkkerveien - Google Maps. Panašu, kad jiems net patinka kažkiek krūmų, pievutės priešais namus, nepilnas perimetras: 17 Mørtelverksbakken - Google Maps, 7 Spireaveien - Google Maps, 3 Spireaveien - Google Maps, Grenseveien - Google Maps (su tvora ), Malerhaugveien - Google Maps.
Iš kitos pusės jie yra net ir tokius paprastesnius projektus geriau atidirbę, kiemas didelis, didelė žaidimų aikštelė, kokybiškas apželdinimas, gal 95% stovėjimo po žeme, už kokio kampo darželis: 24 Lørenvangen - Google Maps
Kopenhagos centre irgi pasitaiko kai "neeuropietiški ir nemiestietiški" šabakštynai paliekami priešais namus: Constantin Hansens Gade - Google Maps. Kai į pagrindines gatves atsukamos "aklos" sienos: 91 Vesterfælledvej - Google Maps. Pirmo aukšto komercijos pateiktais atvejais nesimato ir jos tikrai nėra kiekvienoje gatvės atkarpoje. Gal jie žino, kad jos net ne visada reikia.Paskutinis taisė Antaninis; 2021.08.14, 22:12.
- 4 patinka
Comment
Comment