Projektas Matau Vilniu. II.etapas prasides rugsejo menesi, del transformatorines perkelimo reikalu. Beje , zemiau esantis busimas SPA/hotel projektas jau juda, vidyje darbai vyksta.
Uuu jau matau kaip bus lengva pasukti link namų leidžiantis nuo kalno Ten eismas intensyvus, tai tikrai nusimato daug avarijų ir kamsčių dėl stovinčių ir laukiančių pasukti. Arba sulauksime šviesoforo, nors logiškai tiesiog nereikėtų leisti tokiose vietose daryti kairiuosius posūkius.
Tikiuosi VMS nenusileis ir nepadarys tokio kraštutinio idiotizmo kaip kairysis posūkis toje vietoje (Kudirkos g.). Be to, juk į tuos namus galima bus patekti per Alūdarių g. Bent sprendžiant iš šito renderio, tai brukšniuota linija yra tokioje vietoje, kur būtų patogu tik išvažiuoti, bet neįvažiuoti.
Posūkis į kairę negerai, bet nereikėtų savęs apgaudinėti su mintimi, kad jeigu kairysis posūkis bus panaikintas, tai kartu žmonėms išnyks poreikis sukti į kairę. Šitoj vietoj po dvi juostas į vieną pusę ir netgi kažkam sukant į kairę gali vykti nepertraukiamas eismas. Ten kur vyksta nerpertraukiamas eismas kamščiai nesusidaro, jie susidaro sankryžose ir štai kaip žmogus važiuotų, jeigu šitoj vietoj būtų panaikintas kairysis posūkis:
T.y. vietoj vieno kairiojo posūkio, reikėtų atlikti 5 kairiuosius posūkius ir dar pora dešinių, priedo ne šiaip kažkur, o sankryžose, kamščių prasme toks maršrutas būtų nepalyginamai blogesnis nei tiesiog vienas kairinis posūkis. Tiesą sakant jeigu būtų mano valia, tai aš iš vis čia padaryčiau išvažiavimą į aludarių gatvę, per kur laisvai galima būtų patekti į magistralinę Geležinio vilko gatvę, nes dabar visą išvažiuojamą srautą turi sugerti viena sankryža prie Vilniaus vartų, dėl kurios per mažo pralaidumo piko metu užsikiša net kelios gatvės.
Posūkis į kairę negerai, bet nereikėtų savęs apgaudinėti su mintimi, kad jeigu kairysis posūkis bus panaikintas, tai kartu žmonėms išnyks poreikis sukti į kairę. Šitoj vietoj po dvi juostas į vieną pusę ir netgi kažkam sukant į kairę gali vykti nepertraukiamas eismas. Ten kur vyksta nerpertraukiamas eismas kamščiai nesusidaro, jie susidaro sankryžose ir štai kaip žmogus važiuotų, jeigu šitoj vietoj būtų panaikintas kairysis posūkis:
T.y. vietoj vieno kairiojo posūkio, reikėtų atlikti 5 kairiuosius posūkius ir dar pora dešinių, priedo ne šiaip kažkur, o sankryžose, kamščių prasme toks maršrutas būtų nepalyginamai blogesnis nei tiesiog vienas kairinis posūkis. Tiesą sakant jeigu būtų mano valia, tai aš iš vis čia padaryčiau išvažiavimą į aludarių gatvę, per kur laisvai galima būtų patekti į magistralinę Geležinio vilko gatvę, nes dabar visą išvažiuojamą srautą turi sugerti viena sankryža prie Vilniaus vartų, dėl kurios per mažo pralaidumo piko metu užsikiša net kelios gatvės.
Iš gatvių tinklo pusės tai visai nebloga mintis ten būtų sankryža patekimui į aludarių gatvę, bet realybėje ten nuolydžiai per dideli pilnavertei sankryžai - nepraeitų joks projektas. O kad patekti į namus, tai yra kitų alternatyvių maršrutų, nebūtinai važiuojant būtent šia gatve. Ir kiekvienas netikėtas sustojimas kairiam posūkiui iškart kuria bangos efektą per kelias sankryžas. Neveltui gi atkarpoje nuo pat geležinkelio uždraudinėjo tuos kairius posūkius.
Nesupratu tuomet šito: jeigu ruošiama Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/ tai kodėl negalima buvo pagalvoti apie tokį dalyką, nes toji sankryža bus itin aktuali absoliučiai visiems, kad ten aplink statoma.
Nesupratu tuomet šito: jeigu ruošiama Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/ tai kodėl negalima buvo pagalvoti apie tokį dalyką, nes toji sankryža bus itin aktuali absoliučiai visiems, kad ten aplink statoma.
Dar prieš pasirodant šiam projektui, siūliau vietoje kairių posūkių bei perėjų naikinimo, perdaryti abi sankryžas į vieną bendrai organizuojamą mazgą. Tai buvau užsipultas kaip durnelis, nežinantis Gostų bei Snipų ir kad "pralaidumas" ir "saugumas" taip nesprendžiami.
T.y. vietoj vieno kairiojo posūkio, reikėtų atlikti 5 kairiuosius posūkius ir dar pora dešinių, priedo ne šiaip kažkur, o sankryžose, kamščių prasme toks maršrutas būtų nepalyginamai blogesnis nei tiesiog vienas kairinis posūkis. Tiesą sakant jeigu būtų mano valia, tai aš iš vis čia padaryčiau išvažiavimą į aludarių gatvę, per kur laisvai galima būtų patekti į magistralinę Geležinio vilko gatvę, nes dabar visą išvažiuojamą srautą turi sugerti viena sankryža prie Vilniaus vartų, dėl kurios per mažo pralaidumo piko metu užsikiša net kelios gatvės.
Ir kas čia tokio? Senamiestyje dar ne tokius ratus reikia iki namų privažiuot. Tiesiog pardavinėjant akcentuoti, kad užkietėjęs automobilistas šioje vietoje sunkiai išgyvens, ir durti pirštu į madingą darnų judumą Perdarinėti eismą dėl vieno bloko nebūtų protinga.
Namas kaip ir nieko. Na bet ta parkingo vagina, nėra žodžiu.
Hm, man užkliūna tik toks dalykas: šalimais to įvažiavimo į parkingą yra toks namas (kur kebabinė), tai jie pastatė tvoreles su ištiesta viela, matyt, kad vijokliai užaugtų ir uždengtų, o problema tame, kad ta siena, kurie jie bando uždengti yra baisi, t.y. aprūpėjusi, apipaišyta. Aš to vystytojo vietoje būčiau nupirkęs tos pačios sienų spalvos dažų ir iš naujo perdažęs prieš tai galbūt etapais pertinkaves. Tai tikrai nekainuoja žiaurius pinigus. Manau ir gyventojai to namo nepyktų.
Comment