Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jūs keisti su savo kažkokiais nusistatymais prieš saikingus paraitymus ar dar kažką panašaus. Tai jau iš karto blogai, kičas, rusai ir dar bile kas. Toks jausmas, kad viskas, kas nėra lygių tiesių linijų – kičas, šlykštu ir blogai.

    Comment


      Tu paraitymu saikingumu net nekvepia

      Comment


        Reikia nepamiršti, kad pastatas yra pabaigtas iš po krizes likusio monolitinio karkaso, ir rezultas manau gavosi tikrai nepats prasčiausias. Reiktų ir likusius stovinčius griaučius (mieste kokie 5 yra), kad taip pabaigtų, manau miestas nuo to nepasidarytu "su prisiųtu blogu lopu architektūros drobėje"

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą
          Tu paraitymu saikingumu net nekvepia
          Nu taip. Va, Grafų Pliaterių rūmuose tai saikingai paraityta

          Comment


            Parašė stat Rodyti pranešimą
            Reikia nepamiršti, kad pastatas yra pabaigtas iš po krizes likusio monolitinio karkaso, ir rezultas manau gavosi tikrai nepats prasčiausias. Reiktų ir likusius stovinčius griaučius (mieste kokie 5 yra), kad taip pabaigtų, manau miestas nuo to nepasidarytu "su prisiųtu blogu lopu architektūros drobėje"
            Ir pradinis projektas atrodė labai gerai, palyginus su šituo nesusipratimu.

            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Mano akiai paraitymai net labai tinka prie griežtų formų fasado ir nei kiek jo nesumenkina. Tiesios grotos būtų atrodžiusios gana baisiai...

              Comment


                Parašė KeptaBulve Rodyti pranešimą
                Mano akiai paraitymai net labai tinka prie griežtų formų fasado ir nei kiek jo nesumenkina. Tiesios grotos būtų atrodžiusios gana baisiai...
                Grotuotos tvorelės kaip tik tiktų prie bendros a-la bauhaus stilistikos.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  viskas, kas nėra lygių tiesių linijų – kičas, šlykštu ir blogai.
                  Būtent

                  Tie balkono paraitymai yra visiška beskonybė ir apie tai reiktų kalbėti garsiau, kad tokių 'abejojančių' balsų pagrindu Lietuvojenebesidaugintų tokie architektai, kaip tie, kurie Senamiesčio Terasas 'užbaigė' (originalus projektas visai ok buvo).

                  Teisingumo dėlei reikia pabrėžti, kad aplinka šalia neblogai sutvarkyta. Tik vėlgi - paliktas 'geriausias' sovietmečio paveldas - kūšmedžiai ... Siaubingos paliktos prižėlusios liepos/alksniai, kurių pusę ten ramiai galima buvo iškirsti ar bent jau per pusę nugenėti, kad bent jau saulė prašviestų iki pastatų ...
                  Paskutinis taisė nomad; 2015.12.16, 12:01.
                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                  Comment


                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                    Būtent

                    Tie balkono paraitymai yra visiška beskonybė ir apie tai reiktų kalbėti garsiau, kad tokių 'abejojančių' balsų pagrindu Lietuvojenebesidaugintų tokie architektai, kaip tie, kurie Senamiesčio Terasas 'užbaigė' (originalus projektas visai ok buvo).
                    Ačiū už nuomonę. Bet aš nesutinku.

                    Comment


                      Gali nesutikti. Bet esi tada estetinis marginalas. Prieš šimtą metų buvo galima priraityti labai daug ir tai yra labai gražu (Art Nouveau). Bet deja dabar turbūt beveik neišeina taip daryti, kad atrodytų skoningai. Tiesiog tokia susiklosčiusi estetinės eigos Vakarų civilizacijoje realybė.

                      Comment


                        Visai normalus tas pastatas. Aišku reiktų daugiau foto arba gyvai apžiūrėti, bet kiek čia įdėta tai grotelės prie tokios griežtos architektūros tinka, lauko apdaila graži. Kiek diskutuotinas tas balkonas viršuje, bet jį įdomu būtų pamatyti iš kitų kampų. Tie seni medžiai aplink visur jaučiu man labiausiai nepatiktų.

                        Comment


                          Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                          Gali nesutikti. Bet esi tada estetinis marginalas. Prieš šimtą metų buvo galima priraityti labai daug ir tai yra labai gražu (Art Nouveau). Bet deja dabar turbūt beveik neišeina taip daryti, kad atrodytų skoningai. Tiesiog tokia susiklosčiusi estetinės eigos Vakarų civilizacijoje realybė.
                          Net ne laikuose esmė, o stilių grynume. Klasicistinis pastatas, pastatytas šiais laikais, atrodo taip pat gerai, kaip pastatytas 18-19 a. Pvz.



                          Lygiai taip pat puikiai atrodytų šiais laikais pastatytas gryno Art Nouveau stiliaus pastatas su visais priraitymais (aišku, išlaikant skonį, ko šiais laikais irgi dažnai nepavyksta padaryti ).

                          Problema, kad kai stilius pradedi maišyti (19 amžiaus eklektika irgi dėl to neretai nudreifuodavo iki kičo ), statyti istorinę architektūrą su akivaizdžiai matomomis moderniomis technologijomis (berėmiai langai, stiklinės laiptinės ir t.t.) gaunasi tikras kičas. O šiuo atveju tas ir yra: namas griežtos architektūros, tiesių linijų, o turėklai su priraitymais.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                            Gali nesutikti. Bet esi tada estetinis marginalas. Prieš šimtą metų buvo galima priraityti labai daug ir tai yra labai gražu (Art Nouveau). Bet deja dabar turbūt beveik neišeina taip daryti, kad atrodytų skoningai. Tiesiog tokia susiklosčiusi estetinės eigos Vakarų civilizacijoje realybė.
                            Na, nematau jokio argumento, kodėl toks paraitymas yra nesaikingas, marginalus ar kičinis. Yra tik išvedžiojimai, kad tai "netinka laikmečiui". Arba pavienių asmenų nuomonės kokia turi būti architektūra. Pavyzdžiui, dalis čia diskutuojančių aštriai pasisako prieš "senovinės" architektūros pastatų statymą Senamiestyje ir jų širdys maloniai plaka tik išvydus betono ir stiklo samplaką. Bet kaip minėjau, tai tėra pavienių asmenų nuomonės, kurios paprastai nėra paremtos jokiais realiais argumentais, tik nuomone.

                            Kiek čia diskutuojančiųjų yra baigę meninės krypties studijas, kad galėtų nurodinėti kokia turi būti šiuo metu statomų pastatų architektūrinė stilistika?

                            P.S. Truputį primena diskusijas dėl vamzdžio. Vieni aiškina išsijuosę, kad tai - jokiu būdu ne menas, nes menas - tai Van Gogas ar Da Vinčis, o vis kita - šlamštas ir kičas. Yra čia pas mus ir tokių žmonių forume.

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Net ne laikuose esmė, o stilių grynume. Klasicistinis pastatas, pastatytas šiais laikais, atrodo taip pat gerai, kaip pastatytas 18-19 a. Pvz.


                              Lygiai taip pat puikiai atrodytų šiais laikais pastatytas gryno Art Nouveau stiliaus pastatas su visais priraitymais (aišku, išlaikant skonį, ko šiais laikais irgi dažnai nepavyksta padaryti ).

                              Problema, kad kai stilius pradedi maišyti (19 amžiaus eklektika irgi dėl to neretai nudreifuodavo iki kičo ), statyti istorinę architektūrą su akivaizdžiai matomomis moderniomis technologijomis (berėmiai langai, stiklinės laiptinės ir t.t.) gaunasi tikras kičas. O šiuo atveju tas ir yra: namas griežtos architektūros, tiesių linijų, o turėklai su priraitymais.
                              Ne neatrodytų gerai. Nes tai yra/būtų visiškas feikas.
                              Neostilius buvo galima daryti iki modernizmo. Modernizmas permąstė formą ir funkciją ir reboot'ino architektūrą, visiškai išsivalydamas nuo dekoro.
                              Postmodernizme galima sugrįžti prie ankstesnių stilių elementų, bet jie turi būti cituojami ar perdirbti aiškiai suvokiant modernizmo poveikį architektūros evoliucijai.
                              Bet koks ikimodernistinio stiliaus imitavimas nesuvokiant ar bandant ignoruoti modernizmo ir postmodernizmo procesus yra automatiškai mėgėjiškumas, kičas, ar geriausiu atveju, baudrilardiškas simuliakras.

                              Comment


                                Kodėl modernizmas ar post-modernizmas yra kone privalomas stilius? Nei tai yra numatyta kokiame statute ar dar kur, nei ką. Išskyrus tavo nuomonę, kad tik tokios stilistikos architektūra gali egzistuoti dabar. Tarsi imi ir ignoruoji faktą, kad šiuo metu pasaulyje egzistuoja ir galbūt gimsta dešimtys naujų stilių.

                                Comment


                                  kazkas yra gerai pasakes: Jei nemoku parasyti knygos, tai bent jau pakritikuosiu Tokiu krepsiniu treneriu Lietuvoj netuksta.
                                  Nelabai ir tie raityti balkonu strypai cia matosi. Sakyciau minimaliai. Vaizdas is virsaus, ten geriau matysis viskas

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Kodėl modernizmas ar post-modernizmas yra kone privalomas stilius? Nei tai yra numatyta kokiame statute ar dar kur, nei ką. Išskyrus tavo nuomonę, kad tik tokios stilistikos architektūra gali egzistuoti dabar. Tarsi imi ir ignoruoji faktą, kad šiuo metu pasaulyje egzistuoja ir galbūt gimsta dešimtys naujų stilių.

                                    Creatium, jei tu būtum teisus, tai daug kas laisvai galėtų būti multimilijardierius. Užtektų paimti ir daryti kokios nors epochą imituojančius meno dirbinius ar interjero baldus ir parduoti juos už tiek pat, kiek autentika eina aukcionuose. Jei pabandysi pamąstyti, kodėl taip nesigauna daryti, tai gal rasi atsakymą į savo klausimą. Tai nėra mano nuomonė, tai yra Vakarų kultūros situacija.

                                    Modernizmas ir postmodernizmas nėra "stiliai", tai suvokimas ir reakcija į visą per amžius sugeneruotą estetinę informaciją bei pasikeitusią technologinę situaciją.

                                    Comment


                                      Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                                      Creatium, jei tu būtum teisus, tai daug kas laisvai galėtų būti multimilijardierius. Užtektų paimti ir daryti kokios nors epochą imituojančius meno dirbinius ar interjero baldus ir parduoti juos už tiek pat, kiek autentika eina aukcionuose. Jei pabandysi pamąstyti, kodėl taip nesigauna daryti, tai gal rasi atsakymą į savo klausimą. Tai nėra mano nuomonė, tai yra Vakarų kultūros situacija.

                                      Modernizmas ir postmodernizmas nėra "stiliai", tai suvokimas ir reakcija į visą per amžius sugeneruotą estetinę informaciją bei pasikeitusią technologinę situaciją.
                                      Nesupratau palyginimo. Baroko laikotarpio tapyba yra brangi ne vien dėl to, kad ji yra baroko laikotarpio, o ir dėl to, kas ją nutapė, kokybė. Dabar gi tavo teiginys sueina į tai, kad VDA tapyboje mokoma baroko tapybos technika (traukiu iš oro, bet jie analizuoja tuos laikotarpius) yra kičas. What the? Autentiškas renesanso laikotarpio pastatas yra vertingas dėl to, kad galbūt yra išlikę mažai to laikotarpio pastatų. Naujas renesanso stiliumi pastatytas pastatas nebus toks vertingas, čia tiesa. Tačiau tai jo nepadaro kiču.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Net ne laikuose esmė, o stilių grynume. Klasicistinis pastatas, pastatytas šiais laikais, atrodo taip pat gerai, kaip pastatytas 18-19 a. Pvz.

                                        Atvaizdas


                                        Lygiai taip pat puikiai atrodytų šiais laikais pastatytas gryno Art Nouveau stiliaus pastatas su visais priraitymais (aišku, išlaikant skonį, ko šiais laikais irgi dažnai nepavyksta padaryti ).

                                        Problema, kad kai stilius pradedi maišyti (19 amžiaus eklektika irgi dėl to neretai nudreifuodavo iki kičo ), statyti istorinę architektūrą su akivaizdžiai matomomis moderniomis technologijomis (berėmiai langai, stiklinės laiptinės ir t.t.) gaunasi tikras kičas. O šiuo atveju tas ir yra: namas griežtos architektūros, tiesių linijų, o turėklai su priraitymais.
                                        Nesutikčiau. Jokia savimi ir savo kultūra pasitikinti valstybė, kuri praėjo Art Nouveau ar Klasicizmą savo laiku, dabar tokiu stiliumi nestato.

                                        O stato tokiame stiliuje kompleksuotos valstybės (Turkija, Rusija, Kinija etc.), kurios tos epochos istorijos neturi ir tokiu būdu nori ją sukurti.

                                        KAIP tai daroma (tavo iškelta dilema) yra antrinis klausimas, nes užgožia faktą, kad bet koks stilius adekvatus yra tik SAVO LAIKE.
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Parašė eikantas x Rodyti pranešimą
                                          ne neatrodytų gerai. Nes tai yra/būtų visiškas feikas.
                                          Neostilius buvo galima daryti iki modernizmo. Modernizmas permąstė formą ir funkciją ir reboot'ino architektūrą, visiškai išsivalydamas nuo dekoro.
                                          Postmodernizme galima sugrįžti prie ankstesnių stilių elementų, bet jie turi būti cituojami ar perdirbti aiškiai suvokiant modernizmo poveikį architektūros evoliucijai.
                                          Bet koks ikimodernistinio stiliaus imitavimas nesuvokiant ar bandant ignoruoti modernizmo ir postmodernizmo procesus yra automatiškai mėgėjiškumas, kičas, ar geriausiu atveju, baudrilardiškas simuliakras.
                                          +1.

                                          Dar pridėčiau, kad tas senesnių stilių simuliavimas dažniausiai atskleidžia kompleksus inferior kultūros, kuri tokiu būdu bando 'praleidusi istorinį traukinį' tuos savo esminius trūkumus kompensuoti ...
                                          Paskutinis taisė nomad; 2015.12.17, 20:34.
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X