Aš tik galvoju, kur visos stoties rajono "puošmenos" dėsis, jei numatytos pertvarkos ir pinigai atkeliautų čia?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujamiestis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąAš tik galvoju, kur visos stoties rajono "puošmenos" dėsis, jei numatytos pertvarkos ir pinigai atkeliautų čia?
Planai geri, tikiuosi įgyvendinsSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąSuprast kas parašyta dar gebu, įdomu kur dėsis narkomanai, prostitutės, girtuokliai ir kitos stoties "puošmenos".Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąPirmiausia užtektų uždaryti "kabakus", išvaikyti prostitutes ir narkodilerius. Įdomiai atrodytų, kaip savivaldybė uždėtų baudas sau, kadangi ten nemažai miesto turto arba bažnyčios. Privatūs asmenys ten mažai ką turi ir labiau linkę tvarkytis.Labai seniai tame rajone esu buvęs, todėl nežinau, kiek ten pasikeitusi situacija, bet yra ir labiau tvarkymo vertų vietų.
Paprastesnis būdas sutvarkyti tą kvartalą - perkelti stotį su visais degradais į kitą vietą, bet to turbūt niekas nedarys.
Gal tikrai, autobusų stotį reiktų iškelti šalia oro uosto? Ir padaryti autobusų sustojimo vietą aptvertoje teritorijoje, atskirą, skirtą lėktuvų ir tarpmiestinių autobusų keleiviams, kad liptum tiesiai į autobusą vežantį į miestą, iš miesto. Kad neturėtų galimybės susidurti su valkatomis. Nes turistai iš dalies maitina valkatas, skatina jų tokį gyvenimą.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTen jų tikrai nėra daug, nes už tai sodinama. Daugiausiai yra prašančių pinigų, renkančių tarą, siūlančių prekes. Oro uoste neteko daug jų matyti.
Gal tikrai, autobusų stotį reiktų iškelti šalia oro uosto? Ir padaryti autobusų sustojimo vietą aptvertoje teritorijoje, atskirą, skirtą lėktuvų ir tarpmiestinių autobusų keleiviams, kad liptum tiesiai į autobusą vežantį į miestą, iš miesto. Kad neturėtų galimybės susidurti su valkatomis. Nes turistai iš dalies maitina valkatas, skatina jų tokį gyvenimą.
AS nebūtina kelti prie oro uosto, galima, pavyzdžiui, į Žemuosius ar Aukštuosius Panerius, nes ten vietos kiek tik nori. Tačiau vien tik AS perkėlimas į kitą rajoną problemos neišspręstų, nes dar lieka traukinių stotis. Galbūt ją galima perkelti į N. Vilnią ar tuos pačius A. Panerius?
Comment
-
Kas cia per nesamones apie perkelima? Labai stipriai abejoju ar apsimoka kelti stotis i kazkokius uzmiescius. Traukiniu stotis ten ir liks nes jos kelti nei apsimoka nei yra prasmes o autobusu stotis tai daznai buna arba virs traukiniu stoties arba po zeme po kokia aikste. As manau kad visai praktiska butu rekonstruot ta traukiniu stoti, perdengt peronus ir virs ju ne parkinga o AS padaryt, tada pralaisvetu vietos ir galima butu geriau apstatyt stoties perimetra ir paverst pagaliau ta uzkampi centru.
Comment
-
Ne tokia jau ir nesąmonė perkelti stotį į kitą rajoną (ne užmiestį!). Per didelė prabanga miestui turėti tokius objektus pačiame senamiestyje su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis: bomžais, narkomanais ir prostitutėmis. Todėl normali rekonstrukcija turėtų apimti ir stočių iškeldinimą. Tačiau neabejoju, kad sukiltų panašūs asmenys, jog jiems per toli važiuoti į kažkokius Panerius, nes įpratę važiuoti iš senamiesčio.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąNe tokia jau ir nesąmonė perkelti stotį į kitą rajoną (ne užmiestį!). Per didelė prabanga miestui turėti tokius objektus pačiame senamiestyje su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis: bomžais, narkomanais ir prostitutėmis. Todėl normali rekonstrukcija turėtų apimti ir stočių iškeldinimą. Tačiau neabejoju, kad sukiltų panašūs asmenys, jog jiems per toli važiuoti į kažkokius Panerius, nes įpratę važiuoti iš senamiesčio.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąNe tokia jau ir nesąmonė perkelti stotį į kitą rajoną (ne užmiestį!). Per didelė prabanga miestui turėti tokius objektus pačiame senamiestyje su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis: bomžais, narkomanais ir prostitutėmis. Todėl normali rekonstrukcija turėtų apimti ir stočių iškeldinimą. Tačiau neabejoju, kad sukiltų panašūs asmenys, jog jiems per toli važiuoti į kažkokius Panerius, nes įpratę važiuoti iš senamiesčio.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąNe tokia jau ir nesąmonė perkelti stotį į kitą rajoną (ne užmiestį!). Per didelė prabanga miestui turėti tokius objektus pačiame senamiestyje su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis: bomžais, narkomanais ir prostitutėmis. Todėl normali rekonstrukcija turėtų apimti ir stočių iškeldinimą. Tačiau neabejoju, kad sukiltų panašūs asmenys, jog jiems per toli važiuoti į kažkokius Panerius, nes įpratę važiuoti iš senamiesčio.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąDaugelyje Europos miestų viskas yra daug maž centre ar aplink jį. Tik papildomi terminalai būna atokesnėse miesto vietose, tarkim prie svarbesnių magistralinių išvažiavimų ir pan. Vilniuje su autobusais panašiai ir turėtų būti, jei atidarys antrą terminalą Fabijoniškėse.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąNepamiršk, kad stotimi naudojasi ne tik tos stoties miesto gyventojai, jiem čia menkiausia problema būtų važiuoti į pakraštį jei susisiekimas tikrai geras būtų (greitas, dažnai kursuojantis, patogus). Nepatogumai būtų kaip tik kitų miestų gyventojams, kuriem daug patogiau kai stotis yra miesto viduryje. Galbūt galite pateikti pavyzdžių kur centrinės stotys stovi miesto pakraščiuose (Sostinėse ir šiaip ne kaimo dydžio miestuose).
Nepatogumai kitų miestų gyventojams? Reikia tvarkyti susisiekimą, o ne stotį saugoti senamiestyje.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąTai centre, bet ne senamiestyje. Pavyzdžiui, tarptautiniai maršrutai nuo Panoramos tikrai pasiteisino - ir miestas netoli, ir ne senamiestis.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSenamiesčio kampas labiau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąStotis ir taip pakankamai toli nuo pagrindinio centro židinio - Gedimino pr., o dabar jau ir NMC dešiniojo Neries kranto. Stoties kitur iškelti nėra nei vietos, nei poreikio, čia labai patogu, nes šalia ir geležinkelio stotis, paprasčiau organizuoti VT darbą.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąPrahos ir Talino tikrai toliau nuo senamiesčio, nei Vilniaus.
Nepatogumai kitų miestų gyventojams? Reikia tvarkyti susisiekimą, o ne stotį saugoti senamiestyje.Paskutinis taisė k0fis; 2015.08.04, 13:10.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąNe tokia jau ir nesąmonė perkelti stotį į kitą rajoną (ne užmiestį!). Per didelė prabanga miestui turėti tokius objektus pačiame senamiestyje su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis: bomžais, narkomanais ir prostitutėmis. Todėl normali rekonstrukcija turėtų apimti ir stočių iškeldinimą. Tačiau neabejoju, kad sukiltų panašūs asmenys, jog jiems per toli važiuoti į kažkokius Panerius, nes įpratę važiuoti iš senamiesčio.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąLabai sėkmingai bomžais atsikratė Užupis, gal atsikratys ir Šanchajus, manau atsikratys ir stoties rajonas. Anksčiau ar vėliau rajonas pritrauks investicijas ir sukurs gerbuvį ir išstums asocialus į miesto pakraščius.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąTai centre, bet ne senamiestyje. Pavyzdžiui, tarptautiniai maršrutai nuo Panoramos tikrai pasiteisino - ir miestas netoli, ir ne senamiestis.Paskutinis taisė kasparas.v; 2015.08.04, 14:15.
Comment
Comment