Kalinausko gatvėje, netoli santuokų rūmų, planuojamas naujas verslo centras. Viešajame susirinkime su visuomene, kuris vyks Vilniaus miesto savivaldybės patalpose, bus svarstomi „Architektūrinės kūrybinės grupės“ paruošti projektiniai siūlymai. Keturių aukštų pastatas būtų statomas automobilių stovėjimo aikštelės vietoje. Pirmame aukšte numatytos šios erdvės: holas biurui bei patalpos pritaikomos kavinei ar restoranui. Antrame – ketvirtame
Paskutinis taisė aidz; 2024.12.11, 00:09.
Priežastis: pridedu foti
Koks srautas iš Goštauto g.? Aš kaip pravažiuojantis kožną dieną pro ten galiu drąsiai pasakyt, jog po darbo valandų pagrindas eina iš Geležinio Vilko. Jau dabar "gerom" dienom pravažiuot nuo tilto iki sankryžos trunka apie 20min (personal rekordas - 45) tai palikus vieną juostą ten eismas visiškai sustos, nes važiuojantys nuo Liubarto tilto visą tą juostą ir užims.
Bet jei norim turėti normalų VT mieste, tai ten vis tiek reikės ieškoti kažkokios sprendimo su VT juosta (aišku, galima gal svarstyti ir maršrutų grąžinimą į Gedimino pr.). Galbūt įmanoma būtų palikti tik vieną juostą link Liubarto tilto, o link Kudirkos – daryti tris, iš kurių viena būtų VT? Tačiau problema būtų Pamėnkalnio stotelė, kurią tada reiktų iškelti į Pamėnkalnio g. (kas gal ir neblogas sprendimas, kai dabar visai netoli yra padaryta Jasinskio stotelė).
Jo, šito leidimo nėra skaitmeninėje leidimų bazėje, tai turbūt bent 10 metų senumo.
O tai kazkokia informacija, kas architechtas, kada viesinta ir pan. yra? Nes kazkaip keistai, kad leidimas pries bala zino kada duotas ir koks ten pastatas bus irgi neaisku.
Ne, nieko nepavyksta rasti, apart, kad bus 5 aukštų ir statytojo pavadinimo, kuris viešoje erdvėje buvo ir šiaip įvardintas.
Kai leidimas senas, tai viešinimas dar senesnis. Vilniaus savivaldybė, tarkim, viešinimų info trindavo iki kažkur 2020-2021 metų, kol aš nepaprašiau netrinti. Tai info rasti visai be šansų, o gal tais laikais net ir visai nebuvo viešinimo informacijos internete (o buvo pakabinta kur nors lapelyje).
Teigiamas dalykas, kad jeigu vyksta statybos darbai, tai visa ta info apie architektus turės būti pakabinta ant tvoros.
Bet jei norim turėti normalų VT mieste, tai ten vis tiek reikės ieškoti kažkokios sprendimo su VT juosta (aišku, galima gal svarstyti ir maršrutų grąžinimą į Gedimino pr.). Galbūt įmanoma būtų palikti tik vieną juostą link Liubarto tilto, o link Kudirkos – daryti tris, iš kurių viena būtų VT? Tačiau problema būtų Pamėnkalnio stotelė, kurią tada reiktų iškelti į Pamėnkalnio g. (kas gal ir neblogas sprendimas, kai dabar visai netoli yra padaryta Jasinskio stotelė).
kur kur, bet toj atkarpoj tai VT klausimas palyginus su likusiu miestu sakyčiau laikosi puikiai. Gal tik troleibusų vairuotojai kiek keiksnojasi kai pro 4 kryžmai/išilgai persirikiuojančius BMW reik į stotelė įsukt. Ten daugiau problemų sukelia srauto įsiliejimas iš GV, sukantys į Rotundo g., nes pas gale laukiančius įsijungia "nuuu aš čia gi tik trupučiūką į pimą juostą apvažiot" ir į-/išvažiavimas į pakalnės g. Tai va, vien VT juosta ten greičiau sukurs daugiau problemų nei atneš naudos, nes gale dienos visas VT stovės ant tilto kol važiuojantys iš GV keturiom juostom priešais stotelę įsilies į jasinskio g.
Statybos inspekcija turi pretenzijų „Eikos“ projektui Tauro kalno papėdėje
Nekilnojamojo turto (NT) plėtros grupės „Eika“ verslo centrui „Jasinskio 2“ statybos leidimas išduotas neteisėtai, mat teritorijoje kyla aukštesnis pastatas nei leistina, teigia Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija. Pati plėtotoja sako, kad institucijos skirtingai skaito teisės aktus ir tuomet skirtingai skaičiuoja pastato aukštį. Nė viena pusė statybų stabdyti neketina.
Comment