Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sankryžos. Turbūt todėl, kad nebūtų nieko esmingai pakeitęs, apart praplatinęs asfalto plynes.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Šitas projektas iki leidimo nenuėjo ir, tikėkimės, nenueis.
      Tikėkimės. Ta viena papildoma juosta blogiau nei želdynai. Normalaus perimetro vis tiek ten niekad nebus. Tiek priekyje už sankryžos tuščia, tiek į dešinę.

      Comment


        Ta viena papildoma juosta leistų sumažinti kamštį, kuris nuo pat Liubarto tilto tęsiasi.

        Comment


          Suprasčiau, jei nuo Liubarto tilto iki pat Kudirkos g. viena juosta būtų skirta tik VT, bet jei tai neplanuojama, tai ir jokių papildomų juostų nereikia.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Ten viena juosta ir yra skirta VT. Bet toje atkarpėlėje tarp Dainavos g. ir Kudirkos g. A juostos nėra abiem kryptimis. Jei dar Liubarto tilto link kažkaip galima apsieiti, tai priešinga kryptimi papildoma juosta reikalinga. Kaip A ir kaip sukantiems į Kudirkos g. dešinėn.

            Comment


              Ten jokios papildomos juostos nereik, nes srautas, kuris ateina pagrinde iš Goštauto g., turėtų būti nukreipiamas į Geležinio Vilko g. (nes visi važiuoja pro Jasinskio g. į Kudirkos ir į aukštutinį Naujamiestį). O Jasinskio g. įrengti A juostą Senamiesčio kryptimi vietoje esamų dviejų automobiliams.

              Comment


                Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                Bet čia vėl diskusija iš naujo. Jau daug kartų rašyta, kad pastatas statosi ant sklypo ribos, leidimų svetimoje žemėje statyti nieks neduos (kad savivaldybė galėtų koreguoti sklypų ribas, čia jau kita diskusija, ypač kai perėmė žemės valdymą iš nžt), ir galiausiai yra parengta tos sankryžos rekonstrukcija, per kurią turėtų atsirasti papildoma juosta posūkiui į dešnę, tai ne pastatas prisitrauks prie gatvės, bet gatvė prie pastato. Kada tai bus, vėl atskiras klausimas.
                Kalbi kaip koks Via Lietuva biurokratas. Negalima, nes ten tas ir anas, ir dar kažkas. Šiaip, viskas galima, ir buvo galima tai padaryti, tiesiog buvo pasirinkta nepadaryti.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Kalbi kaip koks Via Lietuva biurokratas. Negalima, nes ten tas ir anas, ir dar kažkas. Šiaip, viskas galima, ir buvo galima tai padaryti, tiesiog buvo pasirinkta nepadaryti.
                  Gal nori paaiškinti kaip statyti pastatą tau nepriklausančioje žemėje?

                  Comment


                    Kam ta žemė priklauso? VMS?

                    Comment


                      Dabar taip, bet kai projektavo pastatą priklausė NŽT.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ten jokios papildomos juostos nereik, nes srautas, kuris ateina pagrinde iš Goštauto g., turėtų būti nukreipiamas į Geležinio Vilko g. (nes visi važiuoja pro Jasinskio g. į Kudirkos ir į aukštutinį Naujamiestį). O Jasinskio g. įrengti A juostą Senamiesčio kryptimi vietoje esamų dviejų automobiliams.
                        Tai yra nelogiška. Nes sukančių iš Jasinskio (nuo Liubarto tilto pusės) į dešinę, į Kudirkos g. yra nemažai.

                        Comment


                          Panašu, kad biškutį statybų leidimas nelabai teisėtai išduotas Jasinskio 2 gargarui.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Panašu, kad biškutį statybų leidimas nelabai teisėtai išduotas Jasinskio 2 gargarui.
                            po šios informacijos aš specialiai atėjau čia pažiūrėti kaip pradės putoti šito forumo visos traumuotos raganos

                            Comment


                              Vadovaujantis esamu VTPSI sprendimu, savivaldybės administracija, tikrindama statinių projektus, turėtų pertikrinti statinių projektų rengėjų statybos projektuose nurodytus duomenis, t.y. perskaičiuoti užstatymo aukštį, intensyvumą, tankį, insoliaciją, statinio atsparumą ir t.t. Su tuo Vilniaus miesto savivaldybė kategoriškai nesutinka, nes tai reikštų, kad Statybos įstatyme ir statybos techniniame reglamente STR 1.04.04:2017 numatyta atsakomybė už projektų sprendinių tikrumą būtų perkeliama valstybės tarnautojams. Taip formuotųsi ydinga praktika, kai projekto rengėjai – atestuoti architektai ir kitų sričių specialistai bei ekspertai, atliekantys statinio projekto ekspertizę, statybos projektuose galėtų teikti klaidingą informaciją ir būti už tai nebaudžiami. Be kita ko, tokia praktika dar labiau apsunkintų statybos leidimų išdavimo procesą ar netgi paverstų jį visiškai neįgyvendinamu, nes savivaldybei tektų nepakeliamos apimties administracinė našta.
                              https://www.delfi.lt/news/daily/lith...imas-120070801

                              Comment


                                Kas nors gali išversti į žmonių kalbą, kodėl teigiama, kad leidimas išduotas neteisėtai? Dėl aukštingumo?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Ten jokios papildomos juostos nereik, nes srautas, kuris ateina pagrinde iš Goštauto g., turėtų būti nukreipiamas į Geležinio Vilko g. (nes visi važiuoja pro Jasinskio g. į Kudirkos ir į aukštutinį Naujamiestį). O Jasinskio g. įrengti A juostą Senamiesčio kryptimi vietoje esamų dviejų automobiliams.
                                  Koks srautas iš Goštauto g.? Aš kaip pravažiuojantis kožną dieną pro ten galiu drąsiai pasakyt, jog po darbo valandų pagrindas eina iš Geležinio Vilko. Jau dabar "gerom" dienom pravažiuot nuo tilto iki sankryžos trunka apie 20min (personal rekordas - 45) tai palikus vieną juostą ten eismas visiškai sustos, nes važiuojantys nuo Liubarto tilto visą tą juostą ir užims.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Kas nors gali išversti į žmonių kalbą, kodėl teigiama, kad leidimas išduotas neteisėtai? Dėl aukštingumo?
                                    Taip, tiktai dėl to. Yra Eikos citata, kad:
                                    [...]Esami įstatymai bei poįstatyminiai aktai palieka erdvės skirtingai interpretuoti tuos pačius reikalavimus, nes pastatų aukštis detaliuosiuose planuose nustatomas nuo vienaip apskaičiuoto atskaitos taško, o pastatų projektuose – nuo kitaip skaičiuojamo atskaitos taško.

                                    Comment


                                      Parašė Hub Rodyti pranešimą

                                      Koks srautas iš Goštauto g.? Aš kaip pravažiuojantis kožną dieną pro ten galiu drąsiai pasakyt, jog po darbo valandų pagrindas eina iš Geležinio Vilko. Jau dabar "gerom" dienom pravažiuot nuo tilto iki sankryžos trunka apie 20min (personal rekordas - 45) tai palikus vieną juostą ten eismas visiškai sustos, nes važiuojantys nuo Liubarto tilto visą tą juostą ir užims.
                                      Nu tai nuo Geležinio vilko g. ir Goštauto g. Visi atvažiuoja pro tą patį užkilimą tilto šone.

                                      Pro Jasinskio g. ir Kudirkos g. kilt į viršų turėtų būti galima tik jeigu tau reikia į teritoriją iki Basanavičiaus g. Visi kiti turėtų važiuoti pro Pietario g. ir Savanorių pr.

                                      P.S. Įdomu kaip pasikeistų situacija, jeigu tas nusukimas į Jasinskio g. iš GV būtų uždarytas, o nusukti galima būtų tik per Goštauto g. (prie Zuoko viaduko). Tada šis maršrutas pailgėtų, o tai galbūt būtų geresnė paskata važiuot toliau GV iki Pietario g. Be abejo problema yra, kad GV prieš žiedą kemšasi.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        P.S. Įdomu kaip pasikeistų situacija, jeigu tas nusukimas į Jasinskio g. iš GV būtų uždarytas, o nusukti galima būtų tik per Goštauto g. (prie Zuoko viaduko). Tada šis maršrutas pailgėtų, o tai galbūt būtų geresnė paskata važiuot toliau GV iki Pietario g. Be abejo problema yra, kad GV prieš žiedą kemšasi.
                                        Dabar kartais važiuot pro Verlso trikampį ir pro ten lipt ant viaduko gaunasi kampo nukirtimas ir kamščio uodegos iš išsitęsiančios pačiame GV apvažiavimas. Negražu, bet iš praktikos kartais taip gaunasi greičiau.

                                        Vargu ar palikimas tik tokio maršruto labai sumažintų eismo. Man rodos kam reikia į tolimesnį naujamiestį ir taip važiuoja per Pietario/Žemaitės.

                                        Comment


                                          Kalinausko g. 14 vėl atsirado ekskavatoriai, ant lentos parašyta, kad statomas gyvenamosios paskirties namas.. jokios info nėra nei citify nei kitur.. užsakovas - Metaloidas UAB.. Gal kas žinot kas čia atsiras?
                                          Apie projektą pagooglinus, vienas straipsnis iš istorijos kyla, kuris nenuteikia gerai: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...butis-13332465

                                          Iš kitos dabar stovinčio Kalinausko g. 16 namo pusės Releven vystytojas sėkmingai susipirko garažiukus, susiformavo sklypa ir atėmė iš gyventojų kiemą, ruošiasi panaikinti įvažiavimą įvažiavimą: https://citify.eu/lt/k-kalinausko-g-18/

                                          Gyventojai panašu iš abiejų pusių bus apsupti puikių statybų, o Basanavičiaus g. 17A panašu kad prie savo namo iš viso sunkiai bepateks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X