Sankryžos. Turbūt todėl, kad nebūtų nieko esmingai pakeitęs, apart praplatinęs asfalto plynes.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujamiestis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠitas projektas iki leidimo nenuėjo ir, tikėkimės, nenueis.
- 1 patinka
Comment
-
Ten jokios papildomos juostos nereik, nes srautas, kuris ateina pagrinde iš Goštauto g., turėtų būti nukreipiamas į Geležinio Vilko g. (nes visi važiuoja pro Jasinskio g. į Kudirkos ir į aukštutinį Naujamiestį). O Jasinskio g. įrengti A juostą Senamiesčio kryptimi vietoje esamų dviejų automobiliams.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąBet čia vėl diskusija iš naujo. Jau daug kartų rašyta, kad pastatas statosi ant sklypo ribos, leidimų svetimoje žemėje statyti nieks neduos (kad savivaldybė galėtų koreguoti sklypų ribas, čia jau kita diskusija, ypač kai perėmė žemės valdymą iš nžt), ir galiausiai yra parengta tos sankryžos rekonstrukcija, per kurią turėtų atsirasti papildoma juosta posūkiui į dešnę, tai ne pastatas prisitrauks prie gatvės, bet gatvė prie pastato. Kada tai bus, vėl atskiras klausimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kalbi kaip koks Via Lietuva biurokratas. Negalima, nes ten tas ir anas, ir dar kažkas. Šiaip, viskas galima, ir buvo galima tai padaryti, tiesiog buvo pasirinkta nepadaryti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen jokios papildomos juostos nereik, nes srautas, kuris ateina pagrinde iš Goštauto g., turėtų būti nukreipiamas į Geležinio Vilko g. (nes visi važiuoja pro Jasinskio g. į Kudirkos ir į aukštutinį Naujamiestį). O Jasinskio g. įrengti A juostą Senamiesčio kryptimi vietoje esamų dviejų automobiliams.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPanašu, kad biškutį statybų leidimas nelabai teisėtai išduotas Jasinskio 2 gargarui.
Comment
-
Vadovaujantis esamu VTPSI sprendimu, savivaldybės administracija, tikrindama statinių projektus, turėtų pertikrinti statinių projektų rengėjų statybos projektuose nurodytus duomenis, t.y. perskaičiuoti užstatymo aukštį, intensyvumą, tankį, insoliaciją, statinio atsparumą ir t.t. Su tuo Vilniaus miesto savivaldybė kategoriškai nesutinka, nes tai reikštų, kad Statybos įstatyme ir statybos techniniame reglamente STR 1.04.04:2017 numatyta atsakomybė už projektų sprendinių tikrumą būtų perkeliama valstybės tarnautojams. Taip formuotųsi ydinga praktika, kai projekto rengėjai – atestuoti architektai ir kitų sričių specialistai bei ekspertai, atliekantys statinio projekto ekspertizę, statybos projektuose galėtų teikti klaidingą informaciją ir būti už tai nebaudžiami. Be kita ko, tokia praktika dar labiau apsunkintų statybos leidimų išdavimo procesą ar netgi paverstų jį visiškai neįgyvendinamu, nes savivaldybei tektų nepakeliamos apimties administracinė našta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen jokios papildomos juostos nereik, nes srautas, kuris ateina pagrinde iš Goštauto g., turėtų būti nukreipiamas į Geležinio Vilko g. (nes visi važiuoja pro Jasinskio g. į Kudirkos ir į aukštutinį Naujamiestį). O Jasinskio g. įrengti A juostą Senamiesčio kryptimi vietoje esamų dviejų automobiliams.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKas nors gali išversti į žmonių kalbą, kodėl teigiama, kad leidimas išduotas neteisėtai? Dėl aukštingumo?
[...]Esami įstatymai bei poįstatyminiai aktai palieka erdvės skirtingai interpretuoti tuos pačius reikalavimus, nes pastatų aukštis detaliuosiuose planuose nustatomas nuo vienaip apskaičiuoto atskaitos taško, o pastatų projektuose – nuo kitaip skaičiuojamo atskaitos taško.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Hub Rodyti pranešimą
Koks srautas iš Goštauto g.? Aš kaip pravažiuojantis kožną dieną pro ten galiu drąsiai pasakyt, jog po darbo valandų pagrindas eina iš Geležinio Vilko. Jau dabar "gerom" dienom pravažiuot nuo tilto iki sankryžos trunka apie 20min (personal rekordas - 45) tai palikus vieną juostą ten eismas visiškai sustos, nes važiuojantys nuo Liubarto tilto visą tą juostą ir užims.
Pro Jasinskio g. ir Kudirkos g. kilt į viršų turėtų būti galima tik jeigu tau reikia į teritoriją iki Basanavičiaus g. Visi kiti turėtų važiuoti pro Pietario g. ir Savanorių pr.
P.S. Įdomu kaip pasikeistų situacija, jeigu tas nusukimas į Jasinskio g. iš GV būtų uždarytas, o nusukti galima būtų tik per Goštauto g. (prie Zuoko viaduko). Tada šis maršrutas pailgėtų, o tai galbūt būtų geresnė paskata važiuot toliau GV iki Pietario g. Be abejo problema yra, kad GV prieš žiedą kemšasi.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąP.S. Įdomu kaip pasikeistų situacija, jeigu tas nusukimas į Jasinskio g. iš GV būtų uždarytas, o nusukti galima būtų tik per Goštauto g. (prie Zuoko viaduko). Tada šis maršrutas pailgėtų, o tai galbūt būtų geresnė paskata važiuot toliau GV iki Pietario g. Be abejo problema yra, kad GV prieš žiedą kemšasi.
Vargu ar palikimas tik tokio maršruto labai sumažintų eismo. Man rodos kam reikia į tolimesnį naujamiestį ir taip važiuoja per Pietario/Žemaitės.
Comment
-
Kalinausko g. 14 vėl atsirado ekskavatoriai, ant lentos parašyta, kad statomas gyvenamosios paskirties namas.. jokios info nėra nei citify nei kitur.. užsakovas - Metaloidas UAB.. Gal kas žinot kas čia atsiras?
Apie projektą pagooglinus, vienas straipsnis iš istorijos kyla, kuris nenuteikia gerai: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...butis-13332465
Iš kitos dabar stovinčio Kalinausko g. 16 namo pusės Releven vystytojas sėkmingai susipirko garažiukus, susiformavo sklypa ir atėmė iš gyventojų kiemą, ruošiasi panaikinti įvažiavimą įvažiavimą: https://citify.eu/lt/k-kalinausko-g-18/
Gyventojai panašu iš abiejų pusių bus apsupti puikių statybų, o Basanavičiaus g. 17A panašu kad prie savo namo iš viso sunkiai bepateks.
- 1 patinka
Comment
Comment