Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Lol. Čia toks nuostabus rusiško mąstymo planuojant miestus pavyzdys: platinam gatves, kad nebūtų kamščių O rezultatas to visada būna vienodas - kamštyje stovi ne 2, o 3, 5, 8 juostos Kodėl neturėtų būti atitrauktas? Na nežinau, gal dėl mano išvardintų priežasčių? Dėl sklypų ribų? Dėl esamo gatvės užstatymo? Ne?
    Gal nereikia čia tos rusofobijos? Platinti reikia ten, kur yra probleminės vietos, kurios sudaro kamščius. Ne visą gatvę, o jos dalį prieš sankryžą. Taip, būtent dėl per trumpos juostos posūkiui į dešinę, dabar ten stovi 3 juostos, nes iš pirmos dar sukama į kairę ir ja važiuoja VT (3G, 15, 16 troleibusai ir 13, 23 ir 54 aut. O antra būna užimta sukančiais į dešinę, kurie netelpa į trečią juostą posūkiui. Šviesoforas posūkiui yra atskiras ir todėl ten stovi visi, įskaitant ir VT. Analogiška situacija ir Švitrigailos g. sukant į dešinę (stoties link) į Kauno g. Kol nebuvo Švitrigailos gatvėje kitose sankryžose draudimo sukti į kairę, tol pakako tos trumpos juostos Švitrigailos ir Kauno sankryžoje posūkiui į kairę. Dabar nelieka nieko kito, kaip tik platinti Švitrigailos g. ir ilginti juostą posūkiui į kairę.

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Gatvių važiuojamoji dalis Naujamiestyje niekada nebebus platinama.
    Kvailystė toks požiūris. O Šimašiaus ir chebros vykdoma gatvių siaurinimas yra kenkėjiška veikla, jei nedaroma nieko, kad perkelti keleivius į VT. O tam savivaldybė neturi priemonių, tačiau gatvių siaurinimu važiuoti VT žmonių nepaskatinsi. Priešingai, dalyje susiaurintų gatvių sudaromos problemos normaliam ir saugiam eismui, ypač sunkiajam transportui ir VT, nes jis tiesiog neįsipaišo į gabaritus.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 17:11.

    Comment


      Naujamiestyje atverta nauja viešoji erdvė – Amatų skveras

      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1685674?copied

      Click image for larger version

Name:	image (2).jpg
Views:	1954
Size:	315,7 kB
ID:	1971648 Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1949
Size:	380,7 kB
ID:	1971649

      Comment


        Tai jau atidarė? 3 metus tvarkė... O tuo tarpu pačia Amatų gatvę negalėjo laiku sutvarkyti? Dabar šalia uždaryta gatvė, dulkės ir technikos burzgimas.

        Beje, kaip tenka matyti pravažiuojant pro šalį, tas lūšnas tarp Švitrigailos ir Amatų g. griaus. Kai kuriuose namuose jau nuo pavasario nebegyvena žmonės.

        Comment


          "Beje, kaip tenka matyti pravažiuojant pro šalį, tas lūšnas tarp Švitrigailos ir Amatų g. griaus. Kai kuriuose namuose jau nuo pavasario nebegyvena žmonės."

          Turbūt ten, kur apverstas baltas trikampis šalia mėlynos juostos.

          Click image for larger version  Name:	image (2).jpg Views:	0 Size:	82,3 kB ID:	1971677

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Gal nereikia čia tos rusofobijos? Platinti reikia ten, kur yra probleminės vietos, kurios sudaro kamščius. Ne visą gatvę, o jos dalį prieš sankryžą. Taip, būtent dėl per trumpos juostos posūkiui į dešinę, dabar ten stovi 3 juostos, nes iš pirmos dar sukama į kairę ir ja važiuoja VT (3G, 15, 16 troleibusai ir 13, 23 ir 54 aut. O antra būna užimta sukančiais į dešinę, kurie netelpa į trečią juostą posūkiui. Šviesoforas posūkiui yra atskiras ir todėl ten stovi visi, įskaitant ir VT. Analogiška situacija ir Švitrigailos g. sukant į dešinę (stoties link) į Kauno g. Kol nebuvo Švitrigailos gatvėje kitose sankryžose draudimo sukti į kairę, tol pakako tos trumpos juostos Švitrigailos ir Kauno sankryžoje posūkiui į kairę. Dabar nelieka nieko kito, kaip tik platinti Švitrigailos g. ir ilginti juostą posūkiui į kairę.
            Atlaisvinsi vieną sankryžą, užsikimš sekanti ir taip toliau, bendros miesto automobilių talpos nepadidinsi pavieniais platinimais. O patys kamščiai veikia kaip geriausias paskatinimas rinktis kitą transporto rūšį.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kvailystė toks požiūris. O Šimašiaus ir chebros vykdoma gatvių siaurinimas yra kenkėjiška veikla, jei nedaroma nieko, kad perkelti keleivius į VT. O tam savivaldybė neturi priemonių, tačiau gatvių siaurinimu važiuoti VT žmonių nepaskatinsi. Priešingai, dalyje susiaurintų gatvių sudaromos problemos normaliam ir saugiam eismui, ypač sunkiajam transportui ir VT, nes jis tiesiog neįsipaišo į gabaritus.
            Praktiškai nė vienoje susiaurintoje gatvėje nevažiuoja VT. Gal gali nurodyti bent vieną gatvę kur VT eismas sulėtėjo dėl juostų siaurinimo?

            Comment


              Naugarduko/Vytenio, anksciau buvo gazas dugnas, dabar reikia laviruot autobusam per ta mini zieda

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Naugarduko/Vytenio, anksciau buvo gazas dugnas, dabar reikia laviruot autobusam per ta mini zieda
                Bet padidėjo saugumas pėstiesiems ir dviračiams, kurie yra aukštesniam prioritete gatvėje.
                Man įdomu kur sulėtėjo autobusai be pagerėjimų pėstiesiems ir dviračiams.

                Comment


                  Parašė Sirius
                  [SIZE=14px]

                  Įdomu, kaip jums šis variantas? Noriu išgirsti forumiečių nuomonių, kuo daugiau ir įvairių.
                  Yra atskira tema, kur jau keturias dienas šitas aptarinėjama: https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post1971352

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Bet padidėjo saugumas pėstiesiems ir dviračiams, kurie yra aukštesniam prioritete gatvėje.
                    Man įdomu kur sulėtėjo autobusai be pagerėjimų pėstiesiems ir dviračiams.
                    Jėzus Marija, siūlau išvis tada uždrausti autobusus, nes nesaugu pėstiesiems. Galėsiu kartu su vienu iš forumiečių stebėtis, kodėl Vilniaus VT nedaroma jokia VT fizinė infrastruktūra gatvėse ir kodėl viešasis tokioje šiknoje.

                    Amerikietiški kalneliai Kęstučio gatvėje turbūt irgi skatina keleivius rinktis viešąjį transportą?

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Jėzus Marija, siūlau išvis tada uždrausti autobusus, nes nesaugu pėstiesiems. Galėsiu kartu su vienu iš forumiečių stebėtis, kodėl Vilniaus VT nedaroma jokia VT fizinė infrastruktūra gatvėse ir kodėl viešasis tokioje šiknoje.

                      Amerikietiški kalneliai Kęstučio gatvėje turbūt irgi skatina keleivius rinktis viešąjį transportą?
                      Bet ne apie greitąjį autobusą šnekam, ir apskritai, kiekvienoj sankryžoj nepadarysi VT pirmenybės. Kaip kitaip spręsti tokį susikirtimą kaip Naugarduko-Vytenio?
                      Ir dėl fizinio atskyrimo - teisingai padarytas jis bus saugesnis ir patogesnis ir pėstiesiems, bet VT greičiai neturi būti didinami pėsčiųjų sąskaita.

                      Comment


                        Konarskio g. projektas, Sakalauskas Mykolas, fb:
                        Click image for larger version  Name:	konk.jpg Views:	1 Size:	94,4 kB ID:	1971706 Click image for larger version  Name:	kon.jpg Views:	1 Size:	445,6 kB ID:	1971707

                        Comment


                          Nu beveik Paupys

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Bet ne apie greitąjį autobusą šnekam, ir apskritai, kiekvienoj sankryžoj nepadarysi VT pirmenybės. Kaip kitaip spręsti tokį susikirtimą kaip Naugarduko-Vytenio?
                            Ir dėl fizinio atskyrimo - teisingai padarytas jis bus saugesnis ir patogesnis ir pėstiesiems, bet VT greičiai neturi būti didinami pėsčiųjų sąskaita.
                            Viskas ok toje sankryzoje, kas moka vaziuot, nera dideliu problemu ir su autobusu pravaziuot

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                              Atlaisvinsi vieną sankryžą, užsikimš sekanti ir taip toliau, bendros miesto automobilių talpos nepadidinsi pavieniais platinimais. O patys kamščiai veikia kaip geriausias paskatinimas rinktis kitą transporto rūšį.


                              Praktiškai nė vienoje susiaurintoje gatvėje nevažiuoja VT. Gal gali nurodyti bent vieną gatvę kur VT eismas sulėtėjo dėl juostų siaurinimo?
                              Naugarduko gatvėje VT važiuoja. Dabar siaurinama Dariaus ir Girėno prie taksi parko. VT ten daug. Ir, kas juokingiausia, naikinama VT juosta.

                              Neužsikimš kita. Tame rajone Kauno ir Švitrigailos sankryža yra problematiškiausia ir jokios aplinkinės per kelis kvartalus nesikemša dėl per trumpų juostų.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Gal nereikia čia tos rusofobijos?
                                Reikia, Rusofobijos reikia visur ir kuo daugiau.

                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Bet ne apie greitąjį autobusą šnekam, ir apskritai, kiekvienoj sankryžoj nepadarysi VT pirmenybės.
                                Kodėl ne?

                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                  Konarskio g. projektas, Sakalauskas Mykolas, fb:
                                  Kokiu būdu tai yra legalu? Garantuotai esmingai sumažina dienos šviesą šalia esančiam daugiabučiui. Tarpas minimalus, o dar ir pietvakarinė pusė. Be to pastatė su gerokai mažiau nuožulniu stogu nei projekte, praktiškai pridėjo +1 aukštą.

                                  Paskutinis taisė Burnnots; 2022.06.01, 15:59.

                                  Comment


                                    Vytenio g. 46B
                                    Click image for larger version

Name:	vytenio1.jpg
Views:	1062
Size:	262,8 kB
ID:	1974600 Click image for larger version

Name:	vytenio2.jpg
Views:	1054
Size:	218,2 kB
ID:	1974601

                                    Comment


                                      Amatu skveras and Amatu gatve (with the nice surprise of demolition of a shanty)
                                      Click image for larger version

Name:	amatu1.jpg
Views:	1071
Size:	222,2 kB
ID:	1974605
                                      Click image for larger version

Name:	amatu2.jpg
Views:	1040
Size:	306,8 kB
ID:	1974606

                                      Comment


                                        That corner has another office building planned, maybe they are starting to clean the site up?

                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Taip, valoma ta teritorija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X