Tai kad statybos sustojo. Pastatė tik 1 aukštą. Ir kraną vėl nuėmė, vadinasi, ilgam sustojo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujamiestis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad statybos sustojo. Pastatė tik 1 aukštą. Ir kraną vėl nuėmė, vadinasi, ilgam sustojo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad turi, nes nebūtų pradėję nei pirmo aukšto statyti. Matyti kitos problemos.
Visur normali praktika PP->statybos leidimas. Jei kažkas vykdoma ne pagal šitą tvarką, tai akivaizdu, kad kažkas apeidinėjama.
Comment
-
Parašė narkase Rodyti pranešimą
Tai paaiškinkit man, kaip gali statyt nepaviešinę PP?
Visur normali praktika PP->statybos leidimas. Jei kažkas vykdoma ne pagal šitą tvarką, tai akivaizdu, kad kažkas apeidinėjama.
Comment
-
Tai leidimai išduodami ne visam pastatui, o atskirai aukštams? Ir kokia prasmė buvo pradėti statyti vieną aukštą? Organizuoti kelioms savaitėms iš kažkur darbininkus, atvežti, pastatyti ir po to vėl nuimti kraną? Tai jau geriau palaukti ir iš karto viską pastatyti. Problemos matyt ne leidimuose, o finansuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai leidimai išduodami ne visam pastatui, o atskirai aukštams? Ir kokia prasmė buvo pradėti statyti vieną aukštą? Organizuoti kelioms savaitėms iš kažkur darbininkus, atvežti, pastatyti ir po to vėl nuimti kraną? Tai jau geriau palaukti ir iš karto viską pastatyti. Problemos matyt ne leidimuose, o finansuose.
1. Leidimas buvo daugiabučiams kiemo viduje ir verslo centrui palei gatvę;
2. Statė daugiabučius, pastatė požeminę dalį verslo centro;
3. Per tą laiką padarė detalaus plano pakeitimus ir komercinė dalis patapo gyvenamąja;
4. Dabar rengiami projektiniai pasiūlymai "pastato rekonstravimui" iš verslo centro į daugiabutį.
Pirmas aukštas greičiausiai bus tam, kad pastatas būtų užregistruotas ir jam galima būtų teisiškai rekonstrukciją padaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai leidimai išduodami ne visam pastatui, o atskirai aukštams? Ir kokia prasmė buvo pradėti statyti vieną aukštą? Organizuoti kelioms savaitėms iš kažkur darbininkus, atvežti, pastatyti ir po to vėl nuimti kraną? Tai jau geriau palaukti ir iš karto viską pastatyti. Problemos matyt ne leidimuose, o finansuose.))
- 1 patinka
Comment
-
Ir ką? Juk viskas statoma už kreditus iš banko. Namas šūdinoje vietoje, o kainos sukilo, tai gali būti, kad už tokią sumą, kuri reikalinga statybai, paskui nepavyks parduoti butų už priimtiną kainą... Nors iš kitos pusės, visokių kvailių yra, kurie mėto pinigus šlamštui.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu kam fantazuot? Viskas yra žinoma:
1. Leidimas buvo daugiabučiams kiemo viduje ir verslo centrui palei gatvę;
2. Statė daugiabučius, pastatė požeminę dalį verslo centro;
3. Per tą laiką padarė detalaus plano pakeitimus ir komercinė dalis patapo gyvenamąja;
4. Dabar rengiami projektiniai pasiūlymai "pastato rekonstravimui" iš verslo centro į daugiabutį.
Pirmas aukštas greičiausiai bus tam, kad pastatas būtų užregistruotas ir jam galima būtų teisiškai rekonstrukciją padaryti.
Comment
-
Beje berods nemačiau forume šito projekto Algirdo g. 16
Mano manymu puikus pavyzdys kaip reikia užstatynėt tokius kampus, skydines, budas, ir panašias nieko bendro su miesto centru neturinčias vietas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kažkas su adresu negerai. Algirdo 16 yra senas kampinis namas. Algirdo 14 tai ta dykvietė, kur buvo medinė lūšna.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlgirdo 16 yra kampinis namas. Nebent ten tą transformatorinę ar sandėliukus tarp Algirdo 16 ir Maximos griaus... Bet ten juk vietos nėra...
Va šita dykvietė seniai laukia užstatymo...
- 2 patinka
Comment
-
Panerių g. 49 sklype išsivalys dar viena didelė dalis teritorijos. Bus daugiabučiai ir viešbutis (turbūt irgi daugiabutis): https://citify.eu/viesbutis-ir-daugi...-paneriu-g-49/
- 7 patinka
Comment
-
Jeigu niekas nepirktų butų prie intensyvių kelių, geležinkelių ar oro uostų, tai puse miesto turėtų būti be gyventojųBet šiaip tai tik taip atrodo, kad tai sukelia kažkokias didesnes problemas, realybėje jeigu žmogus nėra super jautrus, tai pakankamai greitai prie to pripranta ir jo smegenis tuos traukinių ar lėktuvų garsus paprasčiausiai pradeda ignoruoti, juolab, kad šitas projektas yra už 400 metrų, o ne 40, kur vibracija dar galėtų jaustis, o jeigu dėl to geležinkelio ten dar ir butai būtų 10% pigesni, tai pirkėjų tikrai netruks.
Comment
Comment