Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Algirdo 16 yra kampinis namas. Nebent ten tą transformatorinę ar sandėliukus tarp Algirdo 16 ir Maximos griaus... Bet ten juk vietos nėra...





    Va šita dykvietė seniai laukia užstatymo...

    Comment


      Ši dykvietė ilgai buvo naudojama kaip Vilniaus vystymo kompanijos parkavimo aikštelė, todėl ir nejudinta.

      Click image for larger version

Name:	20210506_201752.jpg
Views:	1886
Size:	2,49 MB
ID:	1904597 Click image for larger version

Name:	20210506_201822.jpg
Views:	1890
Size:	2,48 MB
ID:	1904598


      Greitu metu atsiras namukas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Algirdo 16 yra kampinis namas. Nebent ten tą transformatorinę ar sandėliukus tarp Algirdo 16 ir Maximos griaus... Bet ten juk vietos nėra...
        Aš gi įkėliau nuotraukas su nuoroda į projektą, jeigu jums kažkas neaišku, negi taip sunku atsidaryti nuorodą ir pasižiūrėti kurioje būtent vietoje planuojamas šis projektas, kas šiuo metu yra toje vietoje ir visus PP planus, vizualizacijas ir t.t.?

        Va šita dykvietė seniai laukia užstatymo...
        O šitai dykvietei jau irgi seniausiai paviešinti planai, kuriuos jūs galite rasti ir tame pačiame žemėlapyje ir ankstesniuose forumo puslapiuose.

        Comment


          Panerių g. 49 sklype išsivalys dar viena didelė dalis teritorijos. Bus daugiabučiai ir viešbutis (turbūt irgi daugiabutis): https://citify.eu/viesbutis-ir-daugi...-paneriu-g-49/





          Comment


            Po Šeimų ir Antivakserių riaušių aš jau nesistebiu, kad kas nors pirks butus Panerių g prie geležinkelio ir anglių sandėlio

            Comment


              Jeigu niekas nepirktų butų prie intensyvių kelių, geležinkelių ar oro uostų, tai puse miesto turėtų būti be gyventojų Bet šiaip tai tik taip atrodo, kad tai sukelia kažkokias didesnes problemas, realybėje jeigu žmogus nėra super jautrus, tai pakankamai greitai prie to pripranta ir jo smegenis tuos traukinių ar lėktuvų garsus paprasčiausiai pradeda ignoruoti, juolab, kad šitas projektas yra už 400 metrų, o ne 40, kur vibracija dar galėtų jaustis, o jeigu dėl to geležinkelio ten dar ir butai būtų 10% pigesni, tai pirkėjų tikrai netruks.

              Comment


                Oj ta vieta dar kiek potencialo turi. Net šiek tiek keista, kad iki šiol ten investuotojai nosies nelabai kišo.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Oj ta vieta dar kiek potencialo turi. Net šiek tiek keista, kad iki šiol ten investuotojai nosies nelabai kišo.
                  Ten vis dar veikiantis pramoninis rajonas.

                  Panerių 47 tai "Vilniaus degtinė". Tikriausiai lenkai jau ir degtinės Lietuvoje nebegamins, gamybą perkels į Lenkiją... Lietuvoje nieko nebeapsimoka gaminti. Maisto vis daugiau lenkiško, net laikraščiai spausdinami Lenkijoje ir vežami į Lietuvą kasdien...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Ten vis dar veikiantis pramoninis rajonas.

                    Panerių 47 tai "Vilniaus degtinė". Tikriausiai lenkai jau ir degtinės Lietuvoje nebegamins, gamybą perkels į Lenkiją... Lietuvoje nieko nebeapsimoka gaminti. Maisto vis daugiau lenkiško, net laikraščiai spausdinami Lenkijoje ir vežami į Lietuvą kasdien...
                    tai dabar lenkų chalopai dirbs Lietuvos ponams?

                    Comment


                      Sakau, kad "tikriausiai", o kaip bus tai pamatysime.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Jeigu niekas nepirktų butų prie intensyvių kelių, geležinkelių ar oro uostų, tai puse miesto turėtų būti be gyventojų Bet šiaip tai tik taip atrodo, kad tai sukelia kažkokias didesnes problemas, realybėje jeigu žmogus nėra super jautrus, tai pakankamai greitai prie to pripranta ir jo smegenis tuos traukinių ar lėktuvų garsus paprasčiausiai pradeda ignoruoti, juolab, kad šitas projektas yra už 400 metrų, o ne 40, kur vibracija dar galėtų jaustis, o jeigu dėl to geležinkelio ten dar ir butai būtų 10% pigesni, tai pirkėjų tikrai netruks.
                        Taip, deje į garso tarašą yra kreipiama permažai dėmesio ir "tiesiog pripranta" yra normalus "atmazas". Tikėkimės sumažėss pati tarša (pvz EV daug tylesnis už ICE automobilius).

                        Comment


                          Ne tik automobiliai teršia triukšmu, bet ir geležinkelis ir vis dar esanti pramonė (jos likučiai). Nereikia statyti ar pirkti namų ten, kur yra triukšmas, o paskui lakstyti ir visų (valdžios, pramonės, verslo ir kitų) reikalauti, kad tą triukšmą sumažintų ar panaikintų. NT ir statybų bendrovėms tai kas, jos pastatys ir parduos.

                          Comment


                            Deja šiame projekte yra tik 2 pliusai: perimetrinis užstatymas ir komercija pirmam aukšte be visokių parkingų vietoje pirmo aukšto ir kitų Vilniaus bajerių. Bet tokie čia ir pliusai, nes tai turėtų būti savaime aiškus dalykas europietiškam mieste... Na o šiaip tai jau tikrai pradeda užknist banaliausios dėžės formos ir nuobodžiausi baltai/pilkai dažyto betono/tinko fasadai. Tiems, kas mėgsta ginti tokią piguvą argumentais "tokiai vietai gerai" ir "o tai ko galima tikėtis tokioj vietoj" tai galiu tik patart pasižiūrėt kaip tokias "niekam neįdomias" teritorijas dar prastesnėse miesto dalyse konversuoja Švedijoj, Danijoj ar Olandijoj ir kokie ten atsiranda lokalūs traukos centrai su kokybiška architektūra, jaukiais vidiniais kiemais su aikštėm ir lauko kavinėm ir t.t. Na o čia bus eilinis pigus projektas, kurį galima bus priskirti prie "miegamųjų" iš kurio gyventojams norėsis kuo greičiau išvaryt "į miestą".

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ne tik automobiliai teršia triukšmu, bet ir geležinkelis ir vis dar esanti pramonė (jos likučiai). Nereikia statyti ar pirkti namų ten, kur yra triukšmas, o paskui lakstyti ir visų (valdžios, pramonės, verslo ir kitų) reikalauti, kad tą triukšmą sumažintų ar panaikintų. NT ir statybų bendrovėms tai kas, jos pastatys ir parduos.
                              Tai žinoma, automobiliai buvo tik lengvai įsivaizduojamas pavizdys. Su geležinkeliais nesu sprecialistas, bet eletriniai truakiniai irgi tyliau važiuoja, argi ne? Bent jau kiek teko Vokietijoje pagyventi viešbutyje šalia traukinio bėgių tai nieko nesigirdėjo nebent specialiai lauki ir klausaisi. Pramonė tikėkimės su laikus išsikraustys į miesto pakraštį kur nėra daug gyvenančių aplinkui.

                              Triukšmą reikėtu mažinti visur, nepriklausomai nuo to ar čia statomas naujas projektas ar ne.

                              Comment


                                Visiškai tuščia diskusija. Jūs nepirktumėte, kiti nupirks, nes suvokimas apie NT vietą yra skirtingas. Parodykite man nors vieną daugiabutį toje terotorijoje, pastatytą prie kelis metus ir stovintį pustuštį. Esu įsitikinęs, kad išpirks ten butus kaip karštas bandeles, su sąlyga, jeigu NT rinkos situacija bus panašios būsenos.
                                Kalbant apie triukšmingumą - krovininių traukinių praktiškai nebeliko, yra judrios gatvės, kaip ir daugelyje miesto rajonų. Kuo jos skiraisi nuo kitų - niekuo.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Taip, deje į garso tarašą yra kreipiama permažai dėmesio ir "tiesiog pripranta" yra normalus "atmazas". Tikėkimės sumažėss pati tarša (pvz EV daug tylesnis už ICE automobilius).
                                  Šuo, ypač jei jis dar ir paskolą turi, ir kariamas pripranta.

                                  Comment


                                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                    Visiškai tuščia diskusija. Jūs nepirktumėte, kiti nupirks, nes suvokimas apie NT vietą yra skirtingas. Parodykite man nors vieną daugiabutį toje terotorijoje, pastatytą prie kelis metus ir stovintį pustuštį. Esu įsitikinęs, kad išpirks ten butus kaip karštas bandeles, su sąlyga, jeigu NT rinkos situacija bus panašios būsenos.
                                    Kalbant apie triukšmingumą - krovininių traukinių praktiškai nebeliko, yra judrios gatvės, kaip ir daugelyje miesto rajonų. Kuo jos skiraisi nuo kitų - niekuo.
                                    Aha, taip. Pasistato namą šalia oro uosto, o paskui bėgioja ir reikalauja iškelti oro uostą. Pasistato namą, kur nėra jokių komunikacijų, mokyklų, parduotuvių, o paskui reikalauja viso to iš savivaldybės. Dar daugiau, su savo automobiliais tūkstančiai tokių užkemša miesto gatves...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Aha, taip. Pasistato namą šalia oro uosto, o paskui bėgioja ir reikalauja iškelti oro uostą. Pasistato namą, kur nėra jokių komunikacijų, mokyklų, parduotuvių, o paskui reikalauja viso to iš savivaldybės. Dar daugiau, su savo automobiliais tūkstančiai tokių užkemša miesto gatves...
                                      Nekalbu apie Jūsų paminėtus kraštutinumus. Mintyje yra konkretus NT projektas ir tikiu, kad niekas ten nei lakstys, nei aiškins, kad jiems trūksta daržų ar mokyklų, juolab lėktuvų virš galvos.

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                        Nekalbu apie Jūsų paminėtus kraštutinumus. Mintyje yra konkretus NT projektas ir tikiu, kad niekas ten nei lakstys, nei aiškins, kad jiems trūksta daržų ar mokyklų, juolab lėktuvų virš galvos.
                                        Tai ne kraštutinumai. Tai realus rezultatas, kai bukai daroma, o pasekmės visam miestui ir dar didelės. Pabandyk dabar kiekvieną prijungti prie vandentiekio ir kanalizacijos. Tam šimtų milijonų vien tik Vilniuje reikia... O jau transportui tai dar daugiau...

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Bet tokie čia ir pliusai, nes tai turėtų būti savaime aiškus dalykas europietiškam mieste... Na o šiaip tai jau tikrai pradeda užknist banaliausios dėžės formos ir nuobodžiausi baltai/pilkai dažyto betono/tinko fasadai. Tiems, kas mėgsta ginti tokią piguvą argumentais "tokiai vietai gerai" ir "o tai ko galima tikėtis tokioj vietoj" tai galiu tik patart pasižiūrėt kaip tokias "niekam neįdomias" teritorijas dar prastesnėse miesto dalyse konversuoja Švedijoj, Danijoj ar Olandijoj ir kokie ten atsiranda lokalūs traukos centrai su kokybiška architektūra, jaukiais vidiniais kiemais su aikštėm ir lauko kavinėm ir t.t. Na o čia bus eilinis pigus projektas, kurį galima bus priskirti prie "miegamųjų" iš kurio gyventojams norėsis kuo greičiau išvaryt "į miestą".
                                          Iš tiesų ko jūs tikitės? Net Paupyje, "Premium" kvartale, gal tik priartėjame prie Skandinavijos. Nes net ir ten yra paprasčiausių, tiesiog tinkuotų baltų dėžučių tik su užmestu šlaitiniu stogu, kurio gal net kas reikalavo, mat senamiestis. O ką jau kalbėti apie tikras pramoninio kvartalo konversijas, kai paliekamos kokios nors buvusios veiklos, architektūros užuominos, kas mūsų verslininkams per daug sudėtinga ir niekaip nepavyko suderinti su pelnu. Nors iš jų pusės kam sukti galvą, juk senamiestis, vis vien pirks. Iš esmės ir naujamiesčiui tas pats galioja, o šiuo metu gal net visam Vilniaus miestui,
                                          Na liko viena ten viena dėžutė su langučiais, bet tikriausiai ne dėl vertės, nes tikrai ne įdomiausias teritorijoje buvęs statinys, o tik todėl, jog patogu konvertuoti į butus ir taip tikriausiai atitiko max ploto, aukštų skaičiaus limitus, nieko daugiau neišspaustų.

                                          Kai Kopenhagoje įdomiai išsaugomi žymiai įvairesni pastatai, kaip kažkoks sandėlis 116 Ny Carlsberg Vej - Google Maps, 5 Pasteursvej - Google Maps, 31 Bohrsgade - Google Maps, 28 Bohrsgade - Google Maps ar net garažo betoninės konstrukcijos: Paradisæblevej - Google Maps

                                          Čia, aišku, kiek perspaudžiant, o jei rimtai, tai ir Osle įvairiai, prie panašių gatvių yra būtent kažkas panašaus - perimetras, be parkingo prie gatvės, bet irgi tiesiog paprastas tinkas, 0 komercijos: Oslo - Google Maps. Miesto centras, aukštesnio lygio architektūra, graži vieta, didesnis tankumas ir štai, vėl jokios komercijos: 165 Sørengkaia - Google Maps. Kartais nusprendžia, jog ir perimetras nėra reikalingas: 36 Bøkkerveien - Google Maps. Panašu, kad jiems net patinka kažkiek krūmų, pievutės priešais namus, nepilnas perimetras: 17 Mørtelverksbakken - Google Maps, 7 Spireaveien - Google Maps, 3 Spireaveien - Google Maps, Grenseveien - Google Maps (su tvora ), Malerhaugveien - Google Maps.
                                          Iš kitos pusės jie yra net ir tokius paprastesnius projektus geriau atidirbę, kiemas didelis, didelė žaidimų aikštelė, kokybiškas apželdinimas, gal 95% stovėjimo po žeme, už kokio kampo darželis: 24 Lørenvangen - Google Maps
                                          Kopenhagos centre irgi pasitaiko kai "neeuropietiški ir nemiestietiški" šabakštynai paliekami priešais namus: Constantin Hansens Gade - Google Maps. Kai į pagrindines gatves atsukamos "aklos" sienos: 91 Vesterfælledvej - Google Maps. Pirmo aukšto komercijos pateiktais atvejais nesimato ir jos tikrai nėra kiekvienoje gatvės atkarpoje. Gal jie žino, kad jos net ne visada reikia.
                                          Paskutinis taisė Antaninis; 2021.08.14, 22:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X