Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pastatas palei Beatričės g. ir visas kiemas?

    Ten yra leidimai tik nuotekynės tvarkymui bei elektros įvadui. Nieko rimčiau, nebent kokie gerokai senesni.
    sitam svirnui irgi ka tik nuarde stoga. Neaiskus likimas.

    https://www.google.com/maps/@54.7033...7i13312!8i6656

    Comment


      Issamesnis renderis:


      Click image for larger version  Name:	1828407A-B0D8-49E0-8905-3BAEF5A6D74A.jpeg Views:	2 Size:	254,5 kB ID:	1716862 Projektas Matau Vilniu. II.etapas prasides rugsejo menesi, del transformatorines perkelimo reikalu. Beje , zemiau esantis busimas SPA/hotel projektas jau juda, vidyje darbai vyksta.

      Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.04.21, 13:40.

      Comment


        Sis SPA

        Comment


          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

          sitam svirnui irgi ka tik nuarde stoga. Neaiskus likimas.

          https://www.google.com/maps/@54.7033...7i13312!8i6656
          Kiek žinau tai ten berods ten ofisų pastatas suprojektuotas ir tas projektas po miestą vaikščiojo parsidavinėjo.

          Comment


            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
            Issamesnis renderis:

            Uuu jau matau kaip bus lengva pasukti link namų leidžiantis nuo kalno Ten eismas intensyvus, tai tikrai nusimato daug avarijų ir kamsčių dėl stovinčių ir laukiančių pasukti. Arba sulauksime šviesoforo, nors logiškai tiesiog nereikėtų leisti tokiose vietose daryti kairiuosius posūkius.

            Comment


              Tikiuosi VMS nenusileis ir nepadarys tokio kraštutinio idiotizmo kaip kairysis posūkis toje vietoje (Kudirkos g.). Be to, juk į tuos namus galima bus patekti per Alūdarių g. Bent sprendžiant iš šito renderio, tai brukšniuota linija yra tokioje vietoje, kur būtų patogu tik išvažiuoti, bet neįvažiuoti.

              Comment


                Aš tai visas dvigubas ištisines tokiais apstatyčiau. Punktyrai būtų išimtiniai atvejai.
                Click image for larger version  Name:	signalas.jpg Views:	1 Size:	14,1 kB ID:	1716908
                Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.21, 22:51.

                Comment


                  Posūkis į kairę negerai, bet nereikėtų savęs apgaudinėti su mintimi, kad jeigu kairysis posūkis bus panaikintas, tai kartu žmonėms išnyks poreikis sukti į kairę. Šitoj vietoj po dvi juostas į vieną pusę ir netgi kažkam sukant į kairę gali vykti nepertraukiamas eismas. Ten kur vyksta nerpertraukiamas eismas kamščiai nesusidaro, jie susidaro sankryžose ir štai kaip žmogus važiuotų, jeigu šitoj vietoj būtų panaikintas kairysis posūkis:



                  T.y. vietoj vieno kairiojo posūkio, reikėtų atlikti 5 kairiuosius posūkius ir dar pora dešinių, priedo ne šiaip kažkur, o sankryžose, kamščių prasme toks maršrutas būtų nepalyginamai blogesnis nei tiesiog vienas kairinis posūkis. Tiesą sakant jeigu būtų mano valia, tai aš iš vis čia padaryčiau išvažiavimą į aludarių gatvę, per kur laisvai galima būtų patekti į magistralinę Geležinio vilko gatvę, nes dabar visą išvažiuojamą srautą turi sugerti viena sankryža prie Vilniaus vartų, dėl kurios per mažo pralaidumo piko metu užsikiša net kelios gatvės.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Posūkis į kairę negerai, bet nereikėtų savęs apgaudinėti su mintimi, kad jeigu kairysis posūkis bus panaikintas, tai kartu žmonėms išnyks poreikis sukti į kairę. Šitoj vietoj po dvi juostas į vieną pusę ir netgi kažkam sukant į kairę gali vykti nepertraukiamas eismas. Ten kur vyksta nerpertraukiamas eismas kamščiai nesusidaro, jie susidaro sankryžose ir štai kaip žmogus važiuotų, jeigu šitoj vietoj būtų panaikintas kairysis posūkis:



                    T.y. vietoj vieno kairiojo posūkio, reikėtų atlikti 5 kairiuosius posūkius ir dar pora dešinių, priedo ne šiaip kažkur, o sankryžose, kamščių prasme toks maršrutas būtų nepalyginamai blogesnis nei tiesiog vienas kairinis posūkis. Tiesą sakant jeigu būtų mano valia, tai aš iš vis čia padaryčiau išvažiavimą į aludarių gatvę, per kur laisvai galima būtų patekti į magistralinę Geležinio vilko gatvę, nes dabar visą išvažiuojamą srautą turi sugerti viena sankryža prie Vilniaus vartų, dėl kurios per mažo pralaidumo piko metu užsikiša net kelios gatvės.
                    Iš gatvių tinklo pusės tai visai nebloga mintis ten būtų sankryža patekimui į aludarių gatvę, bet realybėje ten nuolydžiai per dideli pilnavertei sankryžai - nepraeitų joks projektas. O kad patekti į namus, tai yra kitų alternatyvių maršrutų, nebūtinai važiuojant būtent šia gatve. Ir kiekvienas netikėtas sustojimas kairiam posūkiui iškart kuria bangos efektą per kelias sankryžas. Neveltui gi atkarpoje nuo pat geležinkelio uždraudinėjo tuos kairius posūkius.

                    Comment


                      Nesupratu tuomet šito: jeigu ruošiama Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/ tai kodėl negalima buvo pagalvoti apie tokį dalyką, nes toji sankryža bus itin aktuali absoliučiai visiems, kad ten aplink statoma.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Nesupratu tuomet šito: jeigu ruošiama Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/ tai kodėl negalima buvo pagalvoti apie tokį dalyką, nes toji sankryža bus itin aktuali absoliučiai visiems, kad ten aplink statoma.
                        Dar prieš pasirodant šiam projektui, siūliau vietoje kairių posūkių bei perėjų naikinimo, perdaryti abi sankryžas į vieną bendrai organizuojamą mazgą. Tai buvau užsipultas kaip durnelis, nežinantis Gostų bei Snipų ir kad "pralaidumas" ir "saugumas" taip nesprendžiami.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.22, 11:10.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          T.y. vietoj vieno kairiojo posūkio, reikėtų atlikti 5 kairiuosius posūkius ir dar pora dešinių, priedo ne šiaip kažkur, o sankryžose, kamščių prasme toks maršrutas būtų nepalyginamai blogesnis nei tiesiog vienas kairinis posūkis. Tiesą sakant jeigu būtų mano valia, tai aš iš vis čia padaryčiau išvažiavimą į aludarių gatvę, per kur laisvai galima būtų patekti į magistralinę Geležinio vilko gatvę, nes dabar visą išvažiuojamą srautą turi sugerti viena sankryža prie Vilniaus vartų, dėl kurios per mažo pralaidumo piko metu užsikiša net kelios gatvės.
                          Ir kas čia tokio? Senamiestyje dar ne tokius ratus reikia iki namų privažiuot. Tiesiog pardavinėjant akcentuoti, kad užkietėjęs automobilistas šioje vietoje sunkiai išgyvens, ir durti pirštu į madingą darnų judumą Perdarinėti eismą dėl vieno bloko nebūtų protinga.

                          Comment


                            tas blokas kimstu sankryzas, todel logiskiau jam leisti sukti i kaire, kad jis vietoj vienos vietos kimsimo, nedarytu to keliose.

                            Comment


                              /\ Čia tiek triukšmo dėl ir taip esančios punktyrinės linijos?

                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Naugarduko namai

                                Click image for larger version

Name:	P90402-155802.jpg
Views:	124
Size:	230,0 kB
ID:	1717659

                                Click image for larger version

Name:	P90402-155747.jpg
Views:	119
Size:	235,4 kB
ID:	1717661

                                Click image for larger version

Name:	P90402-155533.jpg
Views:	121
Size:	234,4 kB
ID:	1717660

                                Comment


                                  Namas kaip ir nieko. Na bet ta parkingo vagina, nėra žodžiu.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Namas kaip ir nieko. Na bet ta parkingo vagina, nėra žodžiu.
                                    Hm, man užkliūna tik toks dalykas: šalimais to įvažiavimo į parkingą yra toks namas (kur kebabinė), tai jie pastatė tvoreles su ištiesta viela, matyt, kad vijokliai užaugtų ir uždengtų, o problema tame, kad ta siena, kurie jie bando uždengti yra baisi, t.y. aprūpėjusi, apipaišyta. Aš to vystytojo vietoje būčiau nupirkęs tos pačios sienų spalvos dažų ir iš naujo perdažęs prieš tai galbūt etapais pertinkaves. Tai tikrai nekainuoja žiaurius pinigus. Manau ir gyventojai to namo nepyktų.
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2019.04.25, 16:54.

                                    Comment


                                      "N-Garden" mūrijami apatiniai aukštai. Iki pilno aukštingumo dar trūksta 3 aukštų.

                                      Click image for larger version

Name:	ngarden_20190426.jpg
Views:	153
Size:	464,8 kB
ID:	1717989

                                      Comment


                                        Birzelio namai

                                        Click image for larger version

Name:	EDFA3175-A6CD-48CA-BA2F-3CABFB0DF180.jpeg
Views:	143
Size:	281,3 kB
ID:	1718112Click image for larger version

Name:	6D63E7F5-D986-4AF5-9C63-DFA774DB0F86.jpeg
Views:	139
Size:	293,4 kB
ID:	1718113Click image for larger version

Name:	B6FE04AF-EFA1-4F8B-85DC-CA659D172992.jpeg
Views:	228
Size:	286,5 kB
ID:	1718114Click image for larger version

Name:	D5164664-0CAB-456F-8697-9D165DF9E02B.jpeg
Views:	145
Size:	280,2 kB
ID:	1718115Click image for larger version

Name:	54F70B07-5BB0-4CDA-BD82-E8DFC0B83492.jpeg
Views:	139
Size:	300,5 kB
ID:	1718116Click image for larger version

Name:	CF9738DE-7523-4ECC-9962-A94B96A78CA9.jpeg
Views:	151
Size:	295,1 kB
ID:	1718117Click image for larger version

Name:	6354BFD7-CB11-483E-8ACB-1B5B76719923.jpeg
Views:	145
Size:	286,0 kB
ID:	1718118

                                        Comment


                                          Buves Submarinas Vytenio g.

                                          Click image for larger version

Name:	A0B8F1A4-39A0-4A34-BF05-86EC66C9E52D.jpeg
Views:	236
Size:	290,3 kB
ID:	1718144Click image for larger version

Name:	4935D8C7-30A1-40F4-A600-85AAC6B84743.jpeg
Views:	232
Size:	292,2 kB
ID:	1718145

                                          Comment

                                          Working...
                                          X