Rugsėjo 30 d. Nusikėlė visi terminai, gal buvo pratęsę darbų pateikimo laiką ar pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Verslo trikampio plėtra, "MG Valdos" ir "Transmedos" projektai
Collapse
X
-
Vienas uostas iškasa kanalą, virš kurio statomas tiltas, krantinės ir t.t., kitas uostas egzistuojančiam pastate "prakerta" skylę per keletą aukštų ir nutiesia pėsčiųjų viaduką per GV gatvę. Darnu group vienas iš geresnių vystytojų bet ne iki tiek, galima pažiūrėti į Paupį, brangiai kainuojantys sprendiniai supaprastinti, upės krantinės visai neintegruotos. Net jei ir laimės šie projektai, spėčiau kad nemažai bus "supaprastinimo".
- 1 patinka
Comment
-
-
Na visiškas nusipiginimas su visais projektais. Vien pažiūrėjus į greta sovietinį užstatymą ir tas jau brangiau atrodo su savo erdviu ir medžių pilnu kiemu, kur tilptų penki nauji pastatai. Kalbant apie nusipiginimą nėra svarbiausia architektūros kokybė ar įspūdis. Dideliame mieste, priešingai nei kaime, nusipiginimas labiausiai pasimato kai siekiama iš teritorijos išspausti kuo daugiau tūrio, aukščio ir ploto, o gamtai, augmenijai ir atvirai erdvei vietos jau nelieka, mat per didelė prabanga.
Džiaugiuosi kad teritorija tvarkoma, na bet kuo toliau, tuo panašiau, jog visiški milijoniniai miesto lygio skruzdėlynai Vilniuje tampa kasdienybe ir visiškai įprasti. O priešaky stovi darnu grupė, kurios tai tarsi auksinis žirgelis, ypač matant stadiono ar Paupio teritorijų tragišką subjaurojimą. Keli metai tvarkos iškeičiami į miesto erdvių gadinimą dešimtmečiams I ateitį.
Net vakarų Europos didmiesčiuose tokių ankštų erdvių reikia paieškoti. Vat pvz viršuje - 10a. va 7a, aikštės dydis irgi skiriasi.Paskutinis taisė Antaninis; 2022.09.16, 01:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė wasabiBoi Rodyti pranešimąKodel ne taip?
Comment
-
Tai aišku, kad nei uostų, nei viadukų, nei tiltų, nei bokštų ar obeliskų nebus ir kad tai yra svajukų dramblionės. Esmė – pastatų tūriai, medžiagiškumas, išdėstymas, pėstiesiems skirtų erdvių jaukumas, atsižvelgimas į kuo patogesnį judėjimą pėstiesiems/dviratininkams, integracija su VT. O visa kita yra jaukas.Paskutinis taisė abruo; 2022.09.16, 11:11.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Architektūra, pastatų išdėstymas tikrai super praktiškai visuose projektuose. Tik nuvylė, jog nei vienas projektas nepasiūlė absoliučiai jokios idėjos VT keleiviams. Paišo visokius kosminius tiltus, uostus, upės krantines, o Goštauto ir GV važiuojantiems autobusams net stotelių neinkomponuoja. Gal dar drąsesnių idėjų pasiūlyti, kaip pravesti VT liniją per pati centrą (po žeme ar pėsčiųjų lygyje).
- 3 patinka
Comment
-
Kad ir šrotinės bent kiek plaukiančios geldos ten stovėtų vis tiek tai būtų ok(po kiek laiko gal gi galvos turinys subręstų iki turistinių gražių laivelių kuriais galėtų organizuot pvz. kokį pramoginį pasiplaukiojimą Nerimi ar pan.). Tai ten tos įlankos manyčiau tikrai reiktų. Plius dėl architektūros, iš "Gravičio" galėtų atkelt tą žalsvą vario rūdžių spalvos pastatėlį, nes nu kiek galima štampuot vien pilkus ofisus. Vienž sakyčiau reik bent kažkiek spalvų miestui.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai aišku, kad nei uostų, nei viadukų, nei tiltų, nei bokštų ar obeliskų nebus ir kad tai yra svajukų dramblionės. Esmė – pastatų tūriai, medžiagiškumas, išdėstymas, pėstiesiems skirtų erdvių jaukumas, atsižvelgimas į kuo patogesnį judėjimą pėstiesiems/dviratininkams, integracija su VT. O visa kita yra jaukas.Parašė ciburaska Rodyti pranešimąToks uostas skamba cool kurnors pajūryje, kur galėtų švartuotis burinės jachtos ir kateriai. Bet ką mes matysime Vilniuje? Gal šį šrotą? Ar ten darbuotojai iš Žirmūnų ir Antakalnio laivais į darbą plauks?Parašė Horn Rodyti pranešimąArchitektūra, pastatų išdėstymas tikrai super praktiškai visuose projektuose. Tik nuvylė, jog nei vienas projektas nepasiūlė absoliučiai jokios idėjos VT keleiviams. Paišo visokius kosminius tiltus, uostus, upės krantines, o Goštauto ir GV važiuojantiems autobusams net stotelių neinkomponuoja. Gal dar drąsesnių idėjų pasiūlyti, kaip pravesti VT liniją per pati centrą (po žeme ar pėsčiųjų lygyje).
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
2020-01-29
„Dėl palankios situacijos vidaus vandenų transportas Vilniuje turi perspektyvas, tačiau šiuo metu mažai išnaudojamas. Vandenų transporto vystymą riboja esama vidaus vandenų kelio būklė, nėra žiemos uosto, kur laivus būtų galima laikyti visus metus, prieplaukų, laivų nuleidimo į vandenį vietų, nesukurta infrastruktūra, kuri būtina laivybai vystyti ir integruoti šią transporto rūšį į bendrą susisiekimo (judumo) sistemą.“
Tikiuosi kelaivius aptarnaus VVT, vieta taps ketvirtuoju VVT parku, ir taip – senesniame Bendrajame plane buvo planuotas VT vandeniu tarp Antakalnio ir Vingio parko. Lazdynų prieplauka čia būtų šiaip link Kauno (ne miesto VT):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
Comment