Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Verslo trikampio plėtra, "MG Valdos" ir "Transmedos" projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rugsėjo 30 d. Nusikėlė visi terminai, gal buvo pratęsę darbų pateikimo laiką ar pan.

    Comment


      Retas atvėjis, net jei išrinks patį blogiausią variantą, vistiek bus neblogai.

      Comment


        Vienas uostas iškasa kanalą, virš kurio statomas tiltas, krantinės ir t.t., kitas uostas egzistuojančiam pastate "prakerta" skylę per keletą aukštų ir nutiesia pėsčiųjų viaduką per GV gatvę. Darnu group vienas iš geresnių vystytojų bet ne iki tiek, galima pažiūrėti į Paupį, brangiai kainuojantys sprendiniai supaprastinti, upės krantinės visai neintegruotos. Net jei ir laimės šie projektai, spėčiau kad nemažai bus "supaprastinimo".

        Comment


          Bent vienas vykęs konkursas, į laimėtoją nors pirštu durk. Kodėl į NMC niekas tokių projektų nepasiūlo?

          Comment


            Kodel ne taip?
            Click image for larger version

Name:	asdasdasdasda420.png
Views:	1706
Size:	5,46 MB
ID:	1991795
            RYTAS ULTRAS

            Comment


              Lukiškių uosto idėja kažkuo primena Hamburgo Hafencity kvartalą

              Lukiškių uostas

              Click image for larger version  Name:	likeHafencity.jpg Views:	0 Size:	640,6 kB ID:	1991800

              Hafencity

              Click image for larger version

Name:	hafencity.jpg
Views:	1621
Size:	1,63 MB
ID:	1991805

              Paskutinis taisė Tamplieris; 2022.09.15, 18:47.

              Comment


                Na visiškas nusipiginimas su visais projektais. Vien pažiūrėjus į greta sovietinį užstatymą ir tas jau brangiau atrodo su savo erdviu ir medžių pilnu kiemu, kur tilptų penki nauji pastatai. Kalbant apie nusipiginimą nėra svarbiausia architektūros kokybė ar įspūdis. Dideliame mieste, priešingai nei kaime, nusipiginimas labiausiai pasimato kai siekiama iš teritorijos išspausti kuo daugiau tūrio, aukščio ir ploto, o gamtai, augmenijai ir atvirai erdvei vietos jau nelieka, mat per didelė prabanga.

                Džiaugiuosi kad teritorija tvarkoma, na bet kuo toliau, tuo panašiau, jog visiški milijoniniai miesto lygio skruzdėlynai Vilniuje tampa kasdienybe ir visiškai įprasti. O priešaky stovi darnu grupė, kurios tai tarsi auksinis žirgelis, ypač matant stadiono ar Paupio teritorijų tragišką subjaurojimą. Keli metai tvarkos iškeičiami į miesto erdvių gadinimą dešimtmečiams I ateitį.

                Net vakarų Europos didmiesčiuose tokių ankštų erdvių reikia paieškoti. Vat pvz viršuje - 10a. va 7a, aikštės dydis irgi skiriasi.
                Paskutinis taisė Antaninis; 2022.09.16, 01:46.

                Comment


                  Kaip stipriai username koreliuoja su posto turiniu...

                  Comment


                    Parašė wasabiBoi Rodyti pranešimą
                    Kodel ne taip?
                    Click image for larger version

Name:	asdasdasdasda420.png
Views:	1706
Size:	5,46 MB
ID:	1991795
                    Būtų puikus variantas. Galėtų 3Dots, Lukiškių uosto ir Gravity komandos padirbėt ir apjungti projektus į vieną.

                    Comment


                      Man tai pats gražiausias bei tinkamiausias projektas PODIUMAS.

                      Comment


                        Atrodo būtų visai gera proga dar vieną atkarpą Geležinio Vilko pakišt po pastatais, bet matyt tokios vizijos "sunkiau" realizuojamos negu tie uostai, kurių, manau, visiems aišku, kad niekas ten tikrai nepadarys

                        Comment


                          Tai aišku, kad nei uostų, nei viadukų, nei tiltų, nei bokštų ar obeliskų nebus ir kad tai yra svajukų dramblionės. Esmė – pastatų tūriai, medžiagiškumas, išdėstymas, pėstiesiems skirtų erdvių jaukumas, atsižvelgimas į kuo patogesnį judėjimą pėstiesiems/dviratininkams, integracija su VT. O visa kita yra jaukas.
                          Paskutinis taisė abruo; 2022.09.16, 11:11.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Lukiškių Uostas padarė didžiausią įspūdį iš pirmo žvilgsnio, šiandien vėl žiūrint 3DOTS - įspūdinga. Nesinori į tą patį chorą komentuoti, bet ir sunku įsivaizduoti tokius projektus įgyvendinamus ne Singapūre ar Osle, o Vilniuje. Bet gal išauš tokia diena

                            Comment


                              Toks uostas skamba cool kurnors pajūryje, kur galėtų švartuotis burinės jachtos ir kateriai. Bet ką mes matysime Vilniuje? Gal šį šrotą? Ar ten darbuotojai iš Žirmūnų ir Antakalnio laivais į darbą plauks?

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-09-16 at 11.39.14.png
Views:	1294
Size:	598,8 kB
ID:	1991981

                              Comment


                                Na, "uostas" galėtų būti ir tiesiog kaip vandens telkinys. Klausimas dėl jo užsistovėjimo, aišku. Bet kaip viena kavinėms būtų labai labai neblogai.

                                Comment


                                  Architektūra, pastatų išdėstymas tikrai super praktiškai visuose projektuose. Tik nuvylė, jog nei vienas projektas nepasiūlė absoliučiai jokios idėjos VT keleiviams. Paišo visokius kosminius tiltus, uostus, upės krantines, o Goštauto ir GV važiuojantiems autobusams net stotelių neinkomponuoja. Gal dar drąsesnių idėjų pasiūlyti, kaip pravesti VT liniją per pati centrą (po žeme ar pėsčiųjų lygyje).

                                  Comment


                                    Kad ir šrotinės bent kiek plaukiančios geldos ten stovėtų vis tiek tai būtų ok(po kiek laiko gal gi galvos turinys subręstų iki turistinių gražių laivelių kuriais galėtų organizuot pvz. kokį pramoginį pasiplaukiojimą Nerimi ar pan.). Tai ten tos įlankos manyčiau tikrai reiktų. Plius dėl architektūros, iš "Gravičio" galėtų atkelt tą žalsvą vario rūdžių spalvos pastatėlį, nes nu kiek galima štampuot vien pilkus ofisus. Vienž sakyčiau reik bent kažkiek spalvų miestui.

                                    Comment


                                      nesu tikras ar tinkama tema, bet del Eikos Dvyniu pletros nieko negirdet? Buvo P.P. kad jie ta sujungimo didins, bet ten ir parkingas toks didelis, kad vietoj jo/ant jo tilptu dar pastas(ai)
                                      Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1134
Size:	1,36 MB
ID:	1992032

                                      Comment


                                        Nenustebčiau, kad to sujungimo nedaro, nes suprato, kad gali išspausti daug daugiau iš teritorijos.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Tai aišku, kad nei uostų, nei viadukų, nei tiltų, nei bokštų ar obeliskų nebus ir kad tai yra svajukų dramblionės. Esmė – pastatų tūriai, medžiagiškumas, išdėstymas, pėstiesiems skirtų erdvių jaukumas, atsižvelgimas į kuo patogesnį judėjimą pėstiesiems/dviratininkams, integracija su VT. O visa kita yra jaukas.
                                          Parašė ciburaska Rodyti pranešimą
                                          Toks uostas skamba cool kurnors pajūryje, kur galėtų švartuotis burinės jachtos ir kateriai. Bet ką mes matysime Vilniuje? Gal šį šrotą? Ar ten darbuotojai iš Žirmūnų ir Antakalnio laivais į darbą plauks?
                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                          Architektūra, pastatų išdėstymas tikrai super praktiškai visuose projektuose. Tik nuvylė, jog nei vienas projektas nepasiūlė absoliučiai jokios idėjos VT keleiviams. Paišo visokius kosminius tiltus, uostus, upės krantines, o Goštauto ir GV važiuojantiems autobusams net stotelių neinkomponuoja. Gal dar drąsesnių idėjų pasiūlyti, kaip pravesti VT liniją per pati centrą (po žeme ar pėsčiųjų lygyje).
                                          VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS BENDRASIS PLANAS
                                          https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
                                          2020-01-29
                                          „Dėl palankios situacijos vidaus vandenų transportas Vilniuje turi perspektyvas, tačiau šiuo metu mažai išnaudojamas. Vandenų transporto vystymą riboja esama vidaus vandenų kelio būklė, nėra žiemos uosto, kur laivus būtų galima laikyti visus metus, prieplaukų, laivų nuleidimo į vandenį vietų, nesukurta infrastruktūra, kuri būtina laivybai vystyti ir integruoti šią transporto rūšį į bendrą susisiekimo (judumo) sistemą.

                                          Tikiuosi kelaivius aptarnaus VVT, vieta taps ketvirtuoju VVT parku, ir taip – senesniame Bendrajame plane buvo planuotas VT vandeniu tarp Antakalnio ir Vingio parko. Lazdynų prieplauka čia būtų šiaip link Kauno (ne miesto VT):

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	751
Size:	562,2 kB
ID:	1992219
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X