Jo, kai miestas dūsta kamščiuose, kai šiaurinėje tankiai apgyvendintoje miesto dalyje iš vakarų į rytus nėra alternatyvios Ozo gatvei normalios jungties - tegul stringa! Užtat turėsim vertingas dačias viduryje miesto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Daugiabučių ir biurų kvartalas "Ozo parke"
Collapse
X
-
as siek tiek pasimeciau, tai Nova statys per 2 etapus (kaip rase projektiniuose) ar per 1?
https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...-pastate-nova/
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąYes. Tiek Ozas prades ribot, tiek Siemens (del sito per pazistamus jau girdejau, kad prades ribot)
Bus tada liūdna su parkingu ten.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Siemens tai ta atvira aikštelė?
Bus tada liūdna su parkingu ten.
Ai, kam aš pirksiu tą vietą parkinge, tegul perka visokie durneliai, o aš geriau sutaupysiu ir dar matysiu ją pro langą...
- 1 patinka
Comment
-
Ribojant siemenso, mašinos persimes į Ozą. Tai privers ir Ozą reaguot Na kiekvienas nori būti gudrus ir sutaupyti tuos ~8k už parkingą. Tas labai matos ir kokiuose Linkmenų ežeruose, kur gatvėmis pravažiuot vos įmanoma, sustatytos mašinos po draudžiamais ženklais ir pan. O gyventojų dar pusės ten nėra turbūt...
Comment
-
Situacija darosi idomi. Nes vietoj laisvu parkingo teslynu formuojasi centrai, kurie maza to, kad dar atims dali parkavimo vietu, bet tuo pat metu ir nauju auto prides. Zmones turetu palengva pradet galvoti, ar tikrai verta turet automobili. Ar tikrai labai faina valanda laiko vaziuot is pigaus Avizieniu kotedzo i centra dirbti ir galiausiai pastoviai nerasti ten vietos, gauti baudu ar rasti pradurta padanga jei desperatiskai ivarys kur papuola i kieno nors kiema. Ar nera paprasciau pirkti buta arciau centro, pramest automobili, o tuo paciu ir turet visa reikiama infrastruktura gyvent, sutaupyt marias laiko ir panasiai. Kas ziuri i prieki, tie prades bent jau svarstyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąSituacija darosi idomi. Nes vietoj laisvu parkingo teslynu formuojasi centrai, kurie maza to, kad dar atims dali parkavimo vietu, bet tuo pat metu ir nauju auto prides. Zmones turetu palengva pradet galvoti, ar tikrai verta turet automobili. Ar tikrai labai faina valanda laiko vaziuot is pigaus Avizieniu kotedzo i centra dirbti ir galiausiai pastoviai nerasti ten vietos, gauti baudu ar rasti pradurta padanga jei desperatiskai ivarys kur papuola i kieno nors kiema. Ar nera paprasciau pirkti buta arciau centro, pramest automobili, o tuo paciu ir turet visa reikiama infrastruktura gyvent, sutaupyt marias laiko ir panasiai. Kas ziuri i prieki, tie prades bent jau svarstyti.
O darbo vieta toks dalykas, kuris gali dažnai keistis, tai šiuo aspektu sunku kažką labai jau prižiūrėt į priekį. Iš mano aplinkos žmonės, jei jau finansai leidžia pirkti kažką brangesnio, tai pirmoj vietoj žiūri, kad arti būtų infrastruktūra vaikam (darželiai, mokyklos), o ne patogi kelionė į darbą.
Comment
-
Parašė Well Rodyti pranešimą
Patikėk, dauguma žino, kas paprasčiau ir patogiau, bet dažniausiai ribojantis veiksnys yra finansai. Dėl to ir atsiranda toks pasirinkimas, kaip PIGUS kotedžas Avižieniuose.
O darbo vieta toks dalykas, kuris gali dažnai keistis, tai šiuo aspektu sunku kažką labai jau prižiūrėt į priekį. Iš mano aplinkos žmonės, jei jau finansai leidžia pirkti kažką brangesnio, tai pirmoj vietoj žiūri, kad arti būtų infrastruktūra vaikam (darželiai, mokyklos), o ne patogi kelionė į darbą.
Comment
-
Šiaip, norint tvarkingo parkavimo, visai būtų variantas Vilniaus savivaldybei tiesiog uždrausti (nuo tam tikro buto dydžio) butus pardavinėti be parkingo. Pvz. be parkingo leisti pardavinėti tik kokius iki 30 m2 butus, kurie akivaizdžiai bus tik nuomojami ir skirti žmonėms kurie gali neturėti automobilio. Butai tiesiog gautų privalomą parkingą ir 7-8 tūkstančiais didesnę kainą. Ir dingtų galimybė taupyti gudraujant, o neįperkant butą tiesiog tektų rinktis pigesnį rajoną ar apdailą.
Tie, kurie nusipirktų butą su parkingu, bet mašinos neturėtų (bet kiek tokių tėra?) galėtų savo parkingą išnuomoti kaimynams.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip, norint tvarkingo parkavimo, visai būtų variantas Vilniaus savivaldybei tiesiog uždrausti (nuo tam tikro buto dydžio) butus pardavinėti be parkingo. Pvz. be parkingo leisti pardavinėti tik kokius iki 30 m2 butus, kurie akivaizdžiai bus tik nuomojami ir skirti žmonėms kurie gali neturėti automobilio. Butai tiesiog gautų privalomą parkingą ir 7-8 tūkstančiais didesnę kainą. Ir dingtų galimybė taupyti gudraujant, o neįperkant butą tiesiog tektų rinktis pigesnį rajoną ar apdailą.
Tie, kurie nusipirktų butą su parkingu, bet mašinos neturėtų (bet kiek tokių tėra?) galėtų savo parkingą išnuomoti kaimynams.
Žymiai paprasčiau savivaldybei būtų užsiauginti kiaušus ir pradėti bausti už ženklų nepaisymą, statymą ant vejos ir pan. Kai nebus galimybes statyti bet kaip, tai ir nuomoninkai reikalaus buto su parkingu (jei jiens tai aktualu).
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąNesąmonė. Atsirastų visokių spėjimų sistemai ir pan. Be to, kodėl nevairuojantis žmogus privalo pirkti parkingą?
Čia kaip su kokiu alkoholio ribojimu. Už tai, kad yra daug debilų kenčia ir visi likę. Nes neatrankiosi pagal fizionomiją kuriam liept pirkt parkingą, kuriam ne.
Comment
Comment