Esmė tik ta, kad gyvenant centre (ar vienoje jo pusėje, ar kitoje) ir dirbant jame kamščiai apskritai turėtų būti mažai aktualūs, nes iš esmės nesi priverstas vairuoti ir viskas yra lengvai pasiekiama be automobilio.
Net ir apsipirkimo problemą išsprendžia didesnė kuprinė.
Kodėl tuomet šalia centro esančių naujų daugiabučių parkingai dienos viduryje būna apytuščiai kaip ir esančių toliau nuo centro daugiabučių, o problemos dėl parkingo trūkumo irgi tokios pat kaip ir periferijoje.
Kodėl tuomet šalia centro esančių naujų daugiabučių parkingai dienos viduryje būna apytuščiai kaip ir esančių toliau nuo centro daugiabučių, o problemos dėl parkingo trūkumo irgi tokios pat kaip ir periferijoje.
Kultūriniai ypatumai. Žmonės dar nesumąstė, kad galima nevažiuoti kilometro automobiliu, daliai ne lygis ("mano baba pas karves su dviračiu važiavo, aš tikrai į darbą neminsiu"). Tik tas nereiškia, kad tokią automobilizmo kultūrą reikia puoselėti, o ne juos perauklėti.
Artrodo, kad visai nebus antžeminių stovėjimo vietų
Anksčiau irgi nebuvo planuota antžeminių vietų. Kaukysos g. Savivaldybė planuoja keisti gatvės rekonstrukcijos projektą įrengiant parkavimo vietų išilgai gatvės.
Pagrindinis šio ir ankstesnio projekto skirtumas tai požeminis parkingas - anksčiau jis buvo pusiau atviras, dėl ko buvo apskųstas Vilnelės slėnio gyventojų.
Kultūriniai ypatumai. Žmonės dar nesumąstė, kad galima nevažiuoti kilometro automobiliu, daliai ne lygis ("mano baba pas karves su dviračiu važiavo, aš tikrai į darbą neminsiu"). Tik tas nereiškia, kad tokią automobilizmo kultūrą reikia puoselėti, o ne juos perauklėti.
Kilometro niekas ir nevažinėja, tiesiog nedaug tokių namų ūkių, kur abiem ir darbai, visokie vaikų darželiai, ir dar didesnis prekybcentris šalia namų, kad nereiktų niekur važinėti.
O ne atvirkščiai? Iš pradžių išviešino uždarą, tada atsiminė, kad yra cheap ir išviešino su pusiau atviru?
Gali būti ir taip, tiksliai neatsimenu. Manau, kad ir dabar jiems nepavyks prastumti projekto - dabar bandoma iš vieno požeminio parkingu padaryti du atskirus (nors įvažiavimas ir išvažiavimas vis vien bus bendras) ir dar prie to įrengiant 42 parkavimo vietas elektromobiliams, nes tos vietos į bendrų vietų skaičių neįeina. Viskas dėl atstumų nuo Vilnelės slėnio namų, kad būtų jis kuo mažesnis.
Šiaip labai keista, kad aruodas portale statytojas jau apie kokį mėnesį pardavinėja butus, nors realiai leidimo statyboms dar negavo ir neaišku kada gaus. Aišku bando naudotis situacija rinkoje, bet ar taip galima pagal įstatymus?
39 puslapyje vizualizacijoje matosi parkavimas palei gatvę su pastatytais automobiliais.
Dar reikia neužmiršti kiek parkavimo vietų atsuras ant žolės šalia namo nebent ten gyvens koks labai aktyvus fotografas.
Vizualizacijose daug kas gali būti pavaizduota, bet nereiškia, kad taip bus - dėl to reikia žiūrėti į projekto brėžinį, t.y. į 27 ir 28 puslapį. Pagal juos parkingas palei gatvę nenumatytas, bet kaip ir minėjau, šiuo metu kaip ir keičiamas gatvės rekonstrukcijos projektas,kad visgi būtų parkavimo vietų ir palei gatvę.
Man kaip diletantui, kyla klausimas. Tai kas liks iš to putplasčio po 20 metų? Ar jis ten kažkoks ypatingas?
Blokai pagaminti gamykloje preciziškai, be jokių tarpų, šilumos tiltelių ir kitų žmogiškojo faktoriaus klaidų, tai apšiltinimo ten liks tikrai daugiau nei ant kreivarankių blogomis oro sąlygomis mūrijamos sienos. Beje, paprastai apšiltinimas yra vata, o ne putplastis.
Blokai pagaminti gamykloje preciziškai, be jokių tarpų, šilumos tiltelių ir kitų žmogiškojo faktoriaus klaidų, tai apšiltinimo ten liks tikrai daugiau nei ant kreivarankių blogomis oro sąlygomis mūrijamos sienos. Beje, paprastai apšiltinimas yra vata, o ne putplastis.
O kaip pritvirtintas išorinis betono sluoksnis prie vidinio betono sluoksnio "be jokių šilumos tiltelių"?
Blokai pagaminti gamykloje preciziškai, be jokių tarpų, šilumos tiltelių ir kitų žmogiškojo faktoriaus klaidų, tai apšiltinimo ten liks tikrai daugiau nei ant kreivarankių blogomis oro sąlygomis mūrijamos sienos. Beje, paprastai apšiltinimas yra vata, o ne putplastis.
Jeigu tai LT gamykloj, dar pasiginčyčiau dėl "preciziškumo" žinant , kokie lietuviai kreivarankiai būna, žinoma ne tiek kiek ukrainiečių/baltarusių kreivarankių lipdytos sienos.
Jeigu tai LT gamykloj, dar pasiginčyčiau dėl "preciziškumo" žinant , kokie lietuviai kreivarankiai būna, žinoma ne tiek kiek ukrainiečių/baltarusių kreivarankių lipdytos sienos.
Nu jau, nu jau Tų "kreivarankių" įmonės tikriausiai eksporto nedaro, reikalavimų netaiko? Pamirškit jau tokius dalykus, kai statybos ne fizinio namo su Valodia ir Česka iš N. Vilnios.
Comment