Autorius nežinomas, bet koks skirtumas kas yra autorius, jei pavekslas geras. Jei aš pasakysiu, kad šis paveikslas pas mane garaže metosi, o autorius vienas pažistamas alkašas, nuo to gi paveiklas netaps blogesnių..
Būčiau paieškojęs dar daugiau jo darbų, tik todėl ir klausiau.
Zosys, nejau manai, kad pagal geriausias sovieitinio mentaliteto tradicijas bet kuris kolūkietis mėšlinais batais sprendžia "va čia mianas, o va čia tai niaaa"?
Tai gera injekcija i turizmo sektoriu turtingoje valsybeje, bet ne Lietuvoje, kur dviguba sio projekto kaina butu "nuskalpuota" per mokesciu sistema. Be to, reiketu ne vien pastatyti muzieju, bet ir tinkamai ji pristatyti, o tam taip pat reikia lesu.
Projektas sužavėjo daugelį žmonių Vilniuje ir už jo ribų. Jo praradimas - tai pamoka visiems.
Pritarciau Silber, paprasciausiai ne dabar, ne tokiais laikais Lietuvai to reikia, kai zmoniu galvose visai kiti dalykai rupi. Nekalbu jau apie skaidruma tokiu projekteliu...
Pritarciau Silber, paprasciausiai ne dabar, ne tokiais laikais Lietuvai to reikia, kai zmoniu galvose visai kiti dalykai rupi. Nekalbu jau apie skaidruma tokiu projekteliu...
O apie kokius tokius "žmones" jūs čia kalbat?
Gal apie tuos, kurie per savo varganą gyvenimą nei vieno muziejaus/spektaklio/parodos nėra aplankę?
Yra du variantai: arba tau rūpi kažkas daugiau, nei dešros gabalas burnoj, arba ne.
Visa kita tik spekuliacija.
Oranger, as visiskai sutinku su tuo ka kalbate, bet butent daugumai rupi tik desros gabalas burnoj nedaugiau. Gi puikiai zinome ekonomine situacija. Be to atsiprasau, kad mano gyvenimas varganas kaip ir kitu varguoliu, bet mes irgi zmones ar ne?
Oranger, as visiskai sutinku su tuo ka kalbate, bet butent daugumai rupi tik desros gabalas burnoj nedaugiau. Gi puikiai zinome ekonomine situacija. Be to atsiprasau, kad mano gyvenimas varganas kaip ir kitu varguoliu, bet mes irgi zmones ar ne?
Visi yra žmonės. Bet tie, kuriems kultūra nerūpi, neturėtų ir kišti savo trigrašį į diskusijas apie tai - kokios kultūros reikia ar nereikia. Na, o apie dešros gabalą taip pasakyčiau: kai visą gyvenimą rūpi tik dešros gabalas, gyvenimo pabaigoje yra rizika tapti tik mėšlo gabalu.
Visi yra žmonės. Bet tie, kuriems kultūra nerūpi, neturėtų ir kišti savo trigrašį į diskusijas apie tai - kokios kultūros reikia ar nereikia. Na, o apie dešros gabalą taip pasakyčiau: kai visą gyvenimą rūpi tik dešros gabalas, gyvenimo pabaigoje yra rizika tapti tik mėšlo gabalu.
Kokia arogancija. Žmonės dėl to ir emigruoja masiškai, kad galėtų užsidirbti ne tik ant "mėsos gabalo". Ir būtent tiems, kurie neuždirba pakankamai daug ir atrodo, kad tokios milžiniškos investicijos ne ten ir ne vietoj. Ir tas kultūrinis išprusimas visai ne nuo piniginės dydžio priklauso, kaip jūs bandėte teigti. Kiek dabar televizijos ekranuose tikrų meno žmonių, o ne pinigų darymo mašinų?? Menas patapo verslu.
O dėl paties Gugenheimo tai jis tikrai ne Vilniui. Kažkas čia teigė, kad tai taptų miesto simboliu. Būtent, kam reikia, kad jis taptu kažkokiu svetimkūniu visam mieste? Kas iš to jei visas miestas nesutvarkytas, o turėsim vieną gražiausių muziejų. Muziejų ir be Gugenheimo galima daugybė pristatyti, tiksliau RESTAURUOTI SAVO KULTŪRINĮ PAVELDĄ. Važinėjote kada nors po Lietuvos, Latvijos dvarus? Net graudu pažiūrėjus kaip atrodo Rundale pilis ir kaip atrodo Lietuvoje esantys dvarai: tas pats garsusis Pakruojo dvaras, Biržų dvaras su su sovietiniais elementais. Manau sutvarkius normaliai savo kultūros paveldą, turistų sulauktume tikrai daug.
Kokia arogancija. Žmonės dėl to ir emigruoja masiškai, kad galėtų užsidirbti ne tik ant "mėsos gabalo". Ir būtent tiems, kurie neuždirba pakankamai daug ir atrodo, kad tokios milžiniškos investicijos ne ten ir ne vietoj. Ir tas kultūrinis išprusimas visai ne nuo piniginės dydžio priklauso, kaip jūs bandėte teigti.
Kur gi aš taip teigiau? Nesupratote paprastos minties, o jau puolat komentuoti.
Kaip tik jūsų teigimas, jog žmonės išvažiuoja uždirbti ne tik mėsai, bet ir kultūrai, rodo jog pats pririšate žmogaus kultūros lygį prie jo piniginės.
O dėl paties Gugenheimo tai jis tikrai ne Vilniui. Kažkas čia teigė, kad tai taptų miesto simboliu. Būtent, kam reikia, kad jis taptu kažkokiu svetimkūniu visam mieste?.
ar miesto simbolis = svetimkūnis? Kodėl?
Kas iš to jei visas miestas nesutvarkytas, o turėsim vieną gražiausių muziejų. Muziejų ir be Gugenheimo galima daugybė pristatyti, tiksliau RESTAURUOTI SAVO KULTŪRINĮ PAVELDĄ.
o iš to tas, kad pritraukęs investicijas bei turistų pinigus muziejus suneštų pinigus miestiečiams bei galimybę restauruoti kultūrinį paveldą.
Važinėjote kada nors po Lietuvos, Latvijos dvarus? Net graudu pažiūrėjus kaip atrodo Rundale pilis ir kaip atrodo Lietuvoje esantys dvarai: tas pats garsusis Pakruojo dvaras, Biržų dvaras su su sovietiniais elementais. Manau sutvarkius normaliai savo kultūros paveldą, turistų sulauktume tikrai daug
naiviai manote...tarsi žmonės iš vakarų Europos nebūtų matę dvarų - už mūsiškius su klumpakojų bei svietmušių ekspozicijomis tūkstančiai dvarų Europoje įdomesni. Tuo tarpu vien jau neįprastos architektūros Gugenheimu bei jo turiniu gali pasigfirti retas miestas ar šalis.
Bet ką jau čia, vis vien viskas baigta - runkeliai patenkinti čepsi, Gugenheimo nėra ir nebus - galima rakinti temą.
Skaitykite iki galo. Kitam sakinį buvo parašyta, kad tas miesto simbolis išsiskirtų savo dizainu ir stilium iš viso miesto konteksto. Ar tai tinkamai reprezentuotų visą miestą?
o iš to tas, kad pritraukęs investicijas bei turistų pinigus muziejus suneštų pinigus miestiečiams bei galimybę restauruoti kultūrinį paveldą.
Nemanau, kad kalbant apie pinigus iš muziejų galima šnekėti apie investicijas kitiems projektams. Tiesiog per lėtai ateinantys pinigai, per maži kiekiai, kad kaip jūs sakote galima būtų gautus pinigus investuoti kažkur.
naiviai manote...tarsi žmonės iš vakarų Europos nebūtų matę dvarų - už mūsiškius su klumpakojų bei svietmušių ekspozicijomis tūkstančiai dvarų Europoje įdomesni. Tuo tarpu vien jau neįprastos architektūros Gugenheimu bei jo turiniu gali pasigfirti retas miestas ar šalis.
Kodėl pas visus tas noras būti išskirtiniais tuo pačiu būdu? Ėjimas lengviausiu keliu. Gal tada tegu sukuria ką nors išskirtinio? Koks gi čia neįprastumas, kai Gugenheimų pasaulyje jau yra. Tada jau tegu sukuria kažką tikrai išskirtinio, su nauja idėja.
Aplankyt tokį muziejų, be abejo būtų įdomu, bet sakyt, kad jis apsimokėtų tokiam miestui kaip Vilnius, gana drąsu.
Skaitykite iki galo. Kitam sakinį buvo parašyta, kad tas miesto simbolis išsiskirtų savo dizainu ir stilium iš viso miesto konteksto. Ar tai tinkamai reprezentuotų visą miestą?
Čia tai tikras "perlas"...
Turbūt tas muziejus turėjo atrodyti kaip namelis iš Rumšiškių (tik 20 kartų didesnis) arba kaip Žirmūnų daugiabutis. Tada jau tikrai visi plotų rankytėmis, nes tai "ne svetimkūnis"!
Čia tai tikras "perlas"...
Turbūt tas muziejus turėjo atrodyti kaip namelis iš Rumšiškių (tik 20 kartų didesnis) arba kaip Žirmūnų daugiabutis. Tada jau tikrai visi plotų rankytėmis, nes tai "ne svetimkūnis"!
Kiekvienas išverčia taip kaip nori Nereikia pulti į kraštutinumus
Kai žmogus turi už ką pavalgyt, tada jam rupi ir kultūra, o kai reikia mąstyti už ką pamaitint šeimą, tada nelieka tokiems dalykams kaip spektaklis.
Oi, gal nereikia tų ašarų... Žinau daug žmonių, kurie turi kuklų stalą namuose, bet nepraleidžia naujų filmų, spektaklių ir parodų. Ir žinau tokių apsiėdusių, kurie išleidžia tūkstančius visokiems niekalams ir burnoja ant visko - kaip yra blogai čia gyventi... Jei žmogus domisi kultūra, ji yra jam reikalinga kaip oras, jis niekada nesupriešins jos su dešra.
Comment