Problema yra ta, kad statytojai įsigudrinę pardavinėti parkingus atskirai nuo butų, o pirkėjai nemato problemų.
Problema - ta, kad žmonės nusipirkę automobilius, galvoja , kad miestas jiems turi dovanoti erdvę automobiliui statyti. Jokių papildomų teisių tu neįgyji nusipirkęs automobilį. Labai geras video Varlamovo ta tema (tiems kas supranta rusiškai)
Problema - ta, kad žmonės nusipirkę automobilius, galvoja , kad miestas jiems turi dovanoti erdvę automobiliui statyti. Jokių papildomų teisių tu neįgyji nusipirkęs automobilį. Labai geras video Varlamovo ta tema (tiems kas supranta rusiškai)
Pagrindinė problema ta, kad aftamabylystų visuomenėje miestų ar centrinė valdžia paniškai bijo imtis bet kokių piemonių net esančių įstatymų (tokių, kaip visokios nereikšmingos KET) užtikrinimui. Net raportavus nelegaliai parkuojamas mašinas su įrodymais pagrindinis tikslas būna ne pažeidėjus nubausti, bet atsimazinti ir surasti pasiteisinimą, kodėl betvarkė turi išlikti. Iki šiol niekaip "neišsiaiškinama", kas turėtų tai užtikrinti - policija ar savivaldybė.
O nebrandžioje visuomenėje, kaip Lietuva, chamizmas tebėra laikomas daugmaž priimtina ir savaime suprantama elgesio norma. Dėl ko nelegalus ir kitiems trukdantis elgesys siekiant savanaudiškų tikslų dažnai laimi prieš visuomenės interesą ir tvarką be jokio atsako.
Pirmą žingsnį čia turi žengti miesto valdžia ir imtis ryžtingų priemonių prieš betvarkę. Pradėti bausti arba kitaip riboti betvarkės įsigalėjimą. Yra netgi gerų (deja, pakankamai retų) pavyzdžių, kur tai suveikia. Paskutinis man žinomas sąlyginai didelio masto pavyzdys yra Stanevičiaus gatvė, kur kuoliukų sukalimas praktiškai per naktį išsprendė "nėra kūr parkoci mašyna" problemą kelių šimtų metrų ilgio šaligatvio atkarpoje, kur iki tol veikė nelegalus parkingas.
Pagrindinė problema ta, kad aftamabylystų visuomenėje miestų ar centrinė valdžia paniškai bijo imtis bet kokių piemonių net esančių įstatymų (tokių, kaip visokios nereikšmingos KET) užtikrinimui. Net raportavus nelegaliai parkuojamas mašinas su įrodymais pagrindinis tikslas būna ne pažeidėjus nubausti, bet atsimazinti ir surasti pasiteisinimą, kodėl betvarkė turi išlikti. Iki šiol niekaip "neišsiaiškinama", kas turėtų tai užtikrinti - policija ar savivaldybė.
O nebrandžioje visuomenėje, kaip Lietuva, chamizmas tebėra laikomas daugmaž priimtina ir savaime suprantama elgesio norma. Dėl ko nelegalus ir kitiems trukdantis elgesys siekiant savanaudiškų tikslų dažnai laimi prieš visuomenės interesą ir tvarką be jokio atsako.
Pirmą žingsnį čia turi žengti miesto valdžia ir imtis ryžtingų priemonių prieš betvarkę. Pradėti bausti arba kitaip riboti betvarkės įsigalėjimą. Yra netgi gerų (deja, pakankamai retų) pavyzdžių, kur tai suveikia. Paskutinis man žinomas sąlyginai didelio masto pavyzdys yra Stanevičiaus gatvė, kur kuoliukų sukalimas praktiškai per naktį išsprendė "nėra kūr parkoci mašyna" problemą kelių šimtų metrų ilgio šaligatvio atkarpoje, kur iki tol veikė nelegalus parkingas.
Pritariu tokiam mąstymui.
Beje, dėl pavyzdžių, kaip gali būti kovojama su betvarke. Gyvenau keletą metų Naujamiesty chuščiovkėj. Kai įsikėliau, šalia, tarp trijų namų esantis kiemas buvo kaip bulvių laukas - važinėjo, parkavo kas kaip nori, tarp medžių, po langais, ant (buvusios) žolės. Vienos iš chruščiovkų namo pirmininkas sugalvojo apsitvarkyti, išsikvietė savivaldybės viešosios tvarkos darbuotoją, atsimenu, vakare vaikščiojo ir visą kiemą aprodė. Po šio vizito, viešosios tvarkos darbuotojas atvažiavo vieną sekmadienio pavakarę ir sudėliojo baudas visiems, kas bent vienu ratu buvo ne ant normalaus parkingo (maždaug 3/4 automobilių gavo lapelius). Po nepilno mėnesio vėl pasikartojo toks reidas, tik jau darbo dienos vakarą. Rezultate - tikrai suveikė. Aišku, lygiagrečiai pristatė visur kuoliukų, pažvyravo naujai vieną plotelį parkingui, bet visokie laipiojimai per bordiūrus ir važinėjimai tarp medžių baigėsi.
Svarbiausia, kad nepristatytų tvorų ir nepadarytų problemišku priėjimo prie ežero, kaip jau yra prie Salotės, priešingame krante nuo pliažo.
Manau kad gali ir uzstatyt, nes sklypai cia eina iki pat vandens. Pvz salia esantis viesbutis/kavine Villa Alicante ima $ uz pliaza. Kaba lentele matomoje vietoje kazkas tipo musu pliazas privatus, prasome pasalinius susimoketi.
Manau kad gali ir uzstatyt, nes sklypai cia eina iki pat vandens. Pvz salia esantis viesbutis/kavine Villa Alicante ima $ uz pliaza. Kaba lentele matomoje vietoje kazkas tipo musu pliazas privatus, prasome pasalinius susimoketi.
Tai kad ten visi maudosi ir niekas neima jokių pinigų. O iki vandens jokiu būdu negalima, juk turi būti 5 metrai prieinama zona visiems. Tik problema tame, kad dažnai tų 5 metrų neprieisi per tvoras ir nepraeinamus, nesurandamus, užžėlusius takus. Šiaip ar taip, ežeras pamėgtas vilniečių, žmonių ten būna daug, ir nesinorėtų apsunkinto praėjimo iki vandens. Aišku, nepradėsiu čia rėkauti kad nereikia statybų, stabdom, niokoja čia viską ir t. t. - tegul stato, bet normalus pliažo prieinamumas turi būti užtikrintas.
Jokių kiemų, jokių viešų erdvių, visur apslink parkingai. Panašų kad projektuotojų inspiracija buvo Žirmūnai ir kiti sovietiniai rajonai, bet kad ir ten yra daugiau erdvių...
Dar geriau atrodys kai ta balta spalva įgaus pelėsio nuo atmosferos poveikio.Tada tie namukai bus panašūs į baltos mišrainės fragmentus pavoliotus purve. Krašte kur daug dienų merkia lietūs praktiškiau naudot tamsesnius atspalvius.
na Pilaite puciasi zveriskais tempais ir nemano sustot.
1. Martyno namu antras etapas:
2. Vilmestos 11 kvartalas su matomom vizualizacijom 12, 13 kvartalo ir antzemines aiksteles automobiliu (https://www.butai.lt/11/):
Insipration:
Koki Š daro is miesto.. siaubas.
Ir perka zmones, nesvarbu kas aplink, svarbiausiai kuo zemesne m2 kaina, o kas uz lango, nors ir pragaras. Kaip Japonijoje yra namu su matiniais langais, kur net nesimato kas uz ju. Iseini ir patenki i aptverta parkinga. Asmenine komforto zona baigiasi ties buto durimis, i artimiausia traukos taska (ezera) tik vaziuoti masina.
Ir tuos butus pirks ofisine darbo jega, 90% ju kas ryta stoves nesibaigianciame kamstyje Pilaites prospekte, gadins ora ir nervus.
Comment