Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pilaitė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Džon Rodyti pranešimą

    Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
    Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
    Kalbant apie pilaitę, tai ten bent man atrodo geresnė situacija negu lyginant tas pačias santariškes ar fabijoniškes. VT ten daug daug geresnis, negu kokioj žalgirio g. kur stovi linkmenų nesąmonės ir dar lipdo paparčiu namus, ten nėra normalaus VT tam kampe. Su šalitgatviais (nekalbu apie laukus, kur lipdo jau galima sakyt už pilaitės) situacija normali. Su kamščiais situacija aiški, bet per daug nedramatizuoju, ne visi pradeda darbą nuo 8h ryto.

    Kas dėl kamščių, tai vieninteliai kamščiai turbūt pilaitėje būna pačiu piko metu (ne visi važiuoja į darbą su auto 7:30), kitu atveju centras ten pasiekiamas daug greičiau negu iš kokių santariškių ar fabijoniškių. Kaip ten bebūtų, jeigu būtų neriboti finansai, tai vis dėlto geriausia, gyvent kur nors arčiau centro, pvz olimpiečių g. ir t.t. Bet ten ta centro rezidencija, miesto ritmu, raitininkų ir kiti projektai, tai atrodo kaip šiuolaikiniai bendrabučiai, butai pritaikyti sakyčiau low-middle class pirkėjams po 40kv. kas yra mano požiūriu neverti tų prašomų pinigų sumos. Pirkti 50kv. kokiam nors centro rezidencijos projekte už 140k eur, kai už panašią sumą, kad ir toj pačioj pilaitėj gali nusipirkt 140kv su normaliu parkingu. Dėl senėjimo, kas ten lieka iš būto centro rezidencijoj ir toj pačioj pilaitėj? Sakyčiau jau geriau namukas pilaitėj, nei butukas centro rezidencijoje ar panašiame projekte vien dėl didesnės privatumo galimybės.

    Taip pilaitėj prarasi dalį pramogų ir greičiausiai tingėsi keliaut į miesto centrą, bet nebūtinai gyvendamas miesto centre lankysi visus renginius ir t.t., labiau priklauso nuo gyvenimo būdo.

    O galutiniam apmąstyme, nematau Vilniuje dabartiniu metu gerų projektų, kolkas viskas klijuojama, bet kaip ir be jokios vizijos. Dauguma projektų neverti tų prašomų pinigų. Pilaitė auga vien dėl to, kad ten normalesnė infrastruktūra negu kokioje tarandeje ar bajoruose. Sakyčiau, pilaitė perorientuojama į jaunų šeimų rajoną, sprendžiant pagal detaliuosius planus. Įdomiau, kaip ten atrodys viskas, kai tas rajonas dar labiau pasens.
    Paskutinis taisė fromoziris; 2019.01.05, 23:43.

    Comment


      1.nelygink snipiskiu projektu su pilaites. Tai kaip diena ir naktis. Vienas rajonas tik pradejo keistis ir labai i gera, kitas - ateiti turi tamsesne
      2. Per tiek laiko per kiek tu nuvaziuosi is pilaites iki centro, is tu paciu linkmenu ezeru gali nueit pescias.
      3. Jei tau tavo isvardinti projektai yra middle-low, tai Pilaites turetu but ant tiek zemo lygmens, kad nesugalvoju vardo. Ar jie verti savo pinigu - cia jau kitas klausimas.
      4. Pilaite auga didele dalim (siuo metu) del to kad ten pigiau

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        1.nelygink snipiskiu projektu su pilaites. Tai kaip diena ir naktis. Vienas rajonas tik pradejo keistis ir labai i gera, kitas - ateiti turi tamsesne
        2. Per tiek laiko per kiek tu nuvaziuosi is pilaites iki centro, is tu paciu linkmenu ezeru gali nueit pescias.
        3. Jei tau tavo isvardinti projektai yra middle-low, tai Pilaites turetu but ant tiek zemo lygmens, kad nesugalvoju vardo. Ar jie verti savo pinigu - cia jau kitas klausimas.
        4. Pilaite auga didele dalim (siuo metu) del to kad ten pigiau
        1. Gal ir neteisinga lygint, kas dėl tamsios ateities, tai čia galbūt dar visos Lietuvos problema bus, o ne vieno mikrorajono.
        2. Čia teisus būsi, iš linkmenų tikrai greičiau nueisi iki centro negu iš pilaitės.
        3. Aš ir nerašiau, kad pilaitė yra premium segmentas, bet ir tų anksčiau įvardintu projektų negalėčiau vadint premium.
        4. Nepanašu, kad ten kada nors sustos tas augimas. Beto, labai dažnai viena iš priežasčių be 'pigiau', bent jau iš mano pažįstamų rato yra pasikeitusi šeimyninė padėtis. Kas prieš tai gyveno butuose (tose pačiose šnipiškėse) nusprendžia iškeist butus į didesnius gyvenamuosius plotus tuose "priemiesčiuose", o butus tiesiog išnuomoja. Bet čia vėlgi matyt finansų klausimas.
        Paskutinis taisė fromoziris; 2019.01.06, 00:51.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Pagarba.
          O Zygiui tai nepakenktų pakeliauti po europą, po aziją, palyginti skirtumus ir tuomet susimastyti, kokios tų skirtumų priežastys.
          Iš naujų mikrorajonų Pilaitė turbūt yra arčiausiai idealiojo miesto modelio, nors žinoma ir su daugybe trūkumų.
          Aš esu laaabai daug keliavęs, po labai įvairius kraštus - gerokai daugiau nei dauguma čia susirinkusių. Galiu pasakyti, jog kamščiai dideli ir neretai didesni susidaro tuose pačiuose vakaruose - Stokholme ar Briusely (ypač). Kokioj Kopenhagoj ramu, nes ten taxation through the roof. Žmonės renkasi autobusą ne dėl to, kad nesukeltų kamščių, o todėl, kad tai jiems yra geresnis variantas. Šiuo metu man į darbą centre su mašina trunka nuvažiuoti 12-20 min. Su autobusu truktų >40 min, be to tektų važiuoti su visokiais smirdinčiais stoties ir pan. aborigenais. Nenoriu, nes tai man nenaudinga.

          NIEKUR pasauly VT žmonių nesirenkamas dėl kažkokių idealistinių dalykų - mažesnės taršos, mažesnių kamščių etc. Na, nebent kvailas esi ir nevertini savo laiko. VT renkamasi, kai valdžia sukuria teigiamas ar neigiamas paskatas - smarkiai pabrangina įvažiavimą į miestą (Londonas) ar parkavimą; labai apmokestina mašinas, pagerina/atpigina VT, optimizuoja VT taip, kad gerokai greičiau su juo gali nuvykti į darbą ir pan. Bet tamsta žvelgiat pro kreivą veidrodį, jei galvojat, jog respecto taškai žmones persodins į autobusus. Žmonės žiūri iš mikro, ne makro perspektyvos. Kol jų Utility funkcijos: U(mašina) > U(VT), tol važinės mašinomis.

          Comment


            Parašė Zygis Rodyti pranešimą

            Aš esu laaabai daug keliavęs, po labai įvairius kraštus - gerokai daugiau nei dauguma čia susirinkusių. Galiu pasakyti, jog kamščiai dideli ir neretai didesni susidaro tuose pačiuose vakaruose - Stokholme ar Briusely (ypač). Kokioj Kopenhagoj ramu, nes ten taxation through the roof. Žmonės renkasi autobusą ne dėl to, kad nesukeltų kamščių, o todėl, kad tai jiems yra geresnis variantas. Šiuo metu man į darbą centre su mašina trunka nuvažiuoti 12-20 min. Su autobusu truktų >40 min, be to tektų važiuoti su visokiais smirdinčiais stoties ir pan. aborigenais. Nenoriu, nes tai man nenaudinga.

            NIEKUR pasauly VT žmonių nesirenkamas dėl kažkokių idealistinių dalykų - mažesnės taršos, mažesnių kamščių etc. Na, nebent kvailas esi ir nevertini savo laiko. VT renkamasi, kai valdžia sukuria teigiamas ar neigiamas paskatas - smarkiai pabrangina įvažiavimą į miestą (Londonas) ar parkavimą; labai apmokestina mašinas, pagerina/atpigina VT, optimizuoja VT taip, kad gerokai greičiau su juo gali nuvykti į darbą ir pan. Bet tamsta žvelgiat pro kreivą veidrodį, jei galvojat, jog respecto taškai žmones persodins į autobusus. Žmonės žiūri iš mikro, ne makro perspektyvos. Kol jų Utility funkcijos: U(mašina) > U(VT), tol važinės mašinomis.
            Ai tai viskas tvarkoj, vienas kito nesupratom iškart. Aš ir pats važinėju automobiliu, bet ne į centrą ir vt man būtų minimum pusantros valandos su 2 persėdimais. Lyginant su maršrutu Pilaitė - centras skirtumas, kaip naktis ir diena. Čia neblogas vt, nors dar nėra pilnos pirmenybės visose atkarpose. Juo labiau, kad tai grynai miegamasis rajonas, tad reikalingas greitas vt iki potencialių darboviečių.
            Kamščiai deja visada bus. Skirtumas tik kiek žmogus pasirengęs iškęsti nepatogumų, kol nuspręs pasirinkti greitesnį ir pigesnį vt.
            Ir beje kiekvienas automobilistas turėtų būti suinteresuotas, kad kiti jo "konkurentai" rinktųsi vt, (net jei tai reikštų eismo juostų atėmimus, parkingų apmokestinimus ir pan.)o ne pulti ginti automobilistus - bent tiek tamsta suprantat?
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.06, 09:54.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Ir beje kiekvienas automobilistas turėtų būti suinteresuotas, kad kiti jo "konkurentai" rinktųsi vt, (net jei tai reikštų eismo juostų atėmimus, parkingų apmokestinimus ir pan.)o ne pulti ginti automobilistus - bent tiek tamsta suprantat?
              Papasakok, kai bent vieną forume moralais perauklėsi į VT persėsti

              Comment


                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                Papasakok, kai bent vieną forume moralais perauklėsi į VT persėsti
                Bet chamizmas bei demonstratyvus vt niekinimas turbūt ne vieną paskatino iš VT persėsti prie barankos. o tai iš esmės vienas ir tas pats.

                Comment


                  Pilaite is "paukscio skrydzio"

                  Comment


                    Patricija Kirilova
                    Abejingų šiam Vilniaus rajonui nėra: keikia, bet dėl mažų kainų būstą pirko ir pirks
                    https://www.miestai.net/forumas/foru...C4%97je/page38
                    Pilaitę galima drąsiai vadinti rajonu, kuris per pastarąjį dešimtmetį augo labiausiai. Čia pastatyta ne viena dešimtis naujų projektų ir, nors kritikai jau baksnoja pirštais į vis augančias Pilaitės problemas, statybos dar nesustoja, o būsto pasiūla vis didėja.
                    Kažkoks užsakytas tekstas apie tai, kad Pilaitė netaps Perkūnkiemiu (o Šudelka irgi netaps?) ir kad pasiūlos kiekis augs ir kad savivaldybė rūpiasi kažkaip ir tai, kad, anot Pakalnio, perspektyvus rajonas.

                    Comment


                      nzn ar tiesa, bet is pilaites iki menulio g., kur (policijos pastatas) na realiai 2km (pilaites pr.) vaziuoja 1 val ryte.

                      Comment


                        /\ jauciu kokios avarijus atveju ar snygio metu. kitais atvejais - sunku butu patiket. Gyvena keli pazistami, tai sake po Taurupes sutvarkymo situacija tikrai pasikeite i geraja puse

                        Comment


                          /\ tikrai nera taip blogai, viskas ten normaliai, jei kas nors neivyksta

                          Comment


                            Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                            nzn ar tiesa, bet is pilaites iki menulio g., kur (policijos pastatas) na realiai 2km (pilaites pr.) vaziuoja 1 val ryte.
                            Netiesa.
                            Iki 2017 pabaigos tikrai buvo lb didelė problema, kamščio galas Pilaitės pr už bažnyčios būdavo. Iki darbo ties Grand'u iš Pilatės net eidamas pėškom lenkdavau kamštį.
                            O 2018 pradžioj kažkas buvo pakeista ir kamščiai dingo (gal šviesoforai perbalansuoti, nes Pilaitės-Laisvės rytais ir vakarais ciklas tikrai skiriasi, gal policija rytais reguliuojanti srautą pedagoginio žiede, nes didele dalim kamštį lemdavo užsikimšusi Narbuto g., o dabar ji rytais gana laisva, na ir aišku Taurupės g. nuasfaltavus lb nuėmė srautą).
                            Db kartais būna pastringa (dažniausiai ryšium su labai pablogėjusiom oro sąlygom, pūga ir pan.), bet gana retai ir iki ankstesnių kamščių toli gražu.
                            Šiaip ko tikrai trūksta, tai normalios A juostos nuo pat Pilaitės iki Laisvės pr.

                            Comment


                              Projektas Pilaitej: https://m.aruodas.lt/namai-vilniuje-...6FDistrict%3D1

                              Raso, kad 18 kotedzu, bet vizulkese matosi 39 is viso
                              Click image for larger version

Name:	vilnius-pilaite-sauluvos-g.jpg
Views:	304
Size:	122,4 kB
ID:	1711842

                              Comment


                                Suskaičiuoju 36 butus 12 pastatų po 3 butus.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Suskaičiuoju 36 butus 12 pastatų po 3 butus.
                                  Pastatų tai 13

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                    Pastatų tai 13
                                    Ups

                                    Comment


                                      Gilužio rivjerai išduotas statybos leidimas: https://citify.eu/giluzio-rivjera/

                                      Comment


                                        Lėja, Tėja, Mėta ir Rivjera. Skurduma vardų ir pavadinimų

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Gilužio rivjerai išduotas statybos leidimas: https://citify.eu/giluzio-rivjera/
                                          Vis dar nemažai kas grūdasi į Pilaitę

                                          Comment

                                          Working...
                                          X