Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pilaitė - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams
Comment
-
Parašė Džon Rodyti pranešimąPraėjus 15–20 metų, tie dideli ir belekaip padaryti Vilniaus ir Kauno priemiestiniai kotedžynai bus didesni getai, negu Krasnūcha ar Slabotkė.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąIdomi versija. O kas nutiks urbanistikoje po tiek metu?
Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.Paskutinis taisė Džon; 2018.12.29, 18:42.
- 3 patinka
Comment
-
Aišku, getas mūsų kalboje reiškia apleistus namus, kas priklausys nuo gyventojų pajamų. Todėl ten neatrodys kaip favelos, ir išvaizdos prasme nebus getas. Bet ten bus prastėsnis priėjimas prie miesto paslaugų ir manau kad su laiku ten koncentruosis lower-middle-class. Nors dabar tuos naujus A+ klasės kotedžus (būsimą getą) perka upper-middle-class.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams
Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.
Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.29, 19:41.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Džon Rodyti pranešimą
Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
Aš už tai, kad būtų vystomos esamos miesto dalys - na gerai, ne visi gali gyventi centre ar Žvėryne, bet yra didžiuliai miegamieji rajonai. Jie turi būti tvarkomi, daromi patrauklesniais, o tušti plotai juose ir tarp jų (o jų tikrai labai daug) - užstatomi.
Pilaitė techniškai irgi yra miegamasis rajonas, bet jos lokacija yra jau per daug tolima ir nepatogi. Aišku, kas jau ten apsigyveno - gyvens, bet nesiūlyčiau jos dar labiau vystyti ir plėsti, jeigu manęs kas klaustų. Iš viso, už aplinkkelio - jokių naujų daugiabučių. Vietoj to, nukreipčiau energiją ir resursus į priešingą, nepelnytai pamirštą miesto pusę (nors ir visai prie pat centro esančią) - Naujininkai, Liepkalnis, Pavilnys, Kalnėnai. Dėl šios miesto pusės nevystymo Vilnius yra labai asimetriškas su visomis iš to išplaukiančiomis problemomis.Snowflakes will attack U <3
- 9 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
gera verslo nisa, nusipirkit busiuka ir pirmyn. Jau matau Kalnenuose bei Tarandej desimtis kas valanda belaukianciu pakelese kol juos kazkas pavez iki miesto.
Galbūt nereiktų mikriukų grąžinti tokių ale 90 stilium, bet galima tą reikalą civilizuoti
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Deja bet miesto planavimo ir VT plėtros prasme tai būtų žingsnis atgal. Šioje vietoje nei kiek ne gaila tų, kurie perka namus 40 km nuo Centro ar visų apleistoje vietoje.
Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.
Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.
Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.
Manau, kad pirkti namą Vilniuje neapsimoka nei už Pilaitės, nei arčiau miesto. Vienu atveju per toli, kitu atveju per brangu. Antakalnis arčiau cento ir Žvėrynas yra tik pasiturintiems.Paskutinis taisė andyour; 2018.12.30, 21:29.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Manau, kad pirkti namą Vilniuje neapsimoka nei už Pilaitės, nei arčiau miesto. Vienu atveju per toli, kitu atveju per brangu. Antakalnis arčiau cento ir Žvėrynas yra tik pasiturintiems.
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Tiek to, tie priemiesčių gyventojai, jų atstumas - jų reikalas, bet jų automobiliai užkemša miestą. Pilaitės spūstys labai įtakojamos būtent priemiesčių automobilių. Mikriukai juk gali būti civilizuoto VT dalis, kaip tarkim senamiestyje važinėja padorūs mikriukai
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.30, 22:22.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTaip jų automobiliai yra didelė problema, pilnai sutinku, deja nesutinku, kad mikriukai yra tas kelias kuriuo turi eiti miestas, Senamiestyje kol kas važinėja mikriukai, kol kas.. Tiesiog manau yra nesąžininga miestiečių atžvilgiu švaistyti resursus delt tų, kurie įsikūrė 30 km. nuo Centro, kai dar yra kur tobulėti miesto ribose. Ir taip važinėja VT į visokias Kuprioniškes.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalbu, kad dauguma perkančiųjų nepamatuoja visų aspektų, taip skatindami miesto plėtrą į rugių laukus, o po to nori ir miesto komunikacijų ir susisiekimo.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O Pailaitės pr. dar nėra palaidotas kamščių?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Well Rodyti pranešimą
Dabar, kai Taurupės g uždėjo 'laikiną' asfaltą, Pilaitės pr. jau gana padori situacija (ypač, jeigu nesileidi Narbutu, o išsuki link Vakarinio ar Laisvės pr). Būna užsikiša, bet daugiau pavieniai atvejai, ne taip kaip pernai, kai vos ne kasdien viskas stovėdavo nuo Vydūno rimi iki Žvėryno.
- 2 patinka
Comment
Comment