Aš esu už kritiką ir įdėjų pasiūlymą, bet ne už eilinę diskusija, kaip viskas blogai, tai tegul parašo, ką reiktu keisti, kaip būtų geriau, o ne eilinį syki verkti.
"Netepsi - nevažiuosi" Gyvenamieji namai kyla geometrine progresija, bet gi ne tai užkemša Pilaitės pr. rytinio piko metu, o būtent prekybos centro lankytojai vykstantys apsipirkti darbo dienomis iki 9val. ryto. Vakare srautai gal kiek labiau pasiskirstę. Bet vistiek problema sprendžiama ne nuo to galo.
Tai ir turi patepti. Lietuvoj kiekvienas pc saustatosi po durną šviesoforą, sudarantį kamščius - galit pažiūrėt į Naugarduko Maximą ir Lidl šalia. Net jei ryte ir nevažiuos pirkėjai ten, tai vis tiek eismą stabdys.
Na šiuo atveju ten jau yra "durnas" šviesoforas, kuris atsirado panaikinus išvažiavimą link Buivydiškių iš aplinkkelio ir įrengus Pociūno gatvę vietoj to. Tada buvo kalbama, kad ties kiekviena gatve estakados nepastatysi, kas suprantama, bet dabar kai išleisti pinigai naujai sankryžai ir naujai jungiamąjai gatvei, vėl kalba krypsta į papildomą viaduką. Bet aš labiau kalbu apie tai, kad pirmiausia žmonių susiekimą turėtų užtikrinti tie kas tuos žmones ten įkurdina - būsto vystytojai, o ne prekybos centras kuriame tie žmonės pakeliui sustos, jei jau valdžia ieško kas turi apmokėti sąskaitas.
"Netepsi - nevažiuosi" Gyvenamieji namai kyla geometrine progresija, bet gi ne tai užkemša Pilaitės pr. rytinio piko metu, o būtent prekybos centro lankytojai vykstantys apsipirkti darbo dienomis iki 9val. ryto. Vakare srautai gal kiek labiau pasiskirstę. Bet vistiek problema sprendžiama ne nuo to galo.
Laba diena. Čia kur taip ryte iki 9 val. PC perpildyti pirkėjų??? Kad net gatvės kemšasi? Pensininkai tokiu metu perka, bet automobiliais jie mažai važinėja.
Laba diena. Čia kur taip ryte iki 9 val. PC perpildyti pirkėjų??? Kad net gatvės kemšasi? Pensininkai tokiu metu perka, bet automobiliais jie mažai važinėja.
O apie tokį dalyką kaip sarkazmas ponas esate girdėjęs?
Laba diena. Čia kur taip ryte iki 9 val. PC perpildyti pirkėjų??? Kad net gatvės kemšasi? Pensininkai tokiu metu perka, bet automobiliais jie mažai važinėja.
Va tame ir esmė, kad aš Pilaitės į centrą važinėju kasdien ir matau situacijos pasikeitimą su kiekviena naujove. Didžiausia problema yra rytinio piko metu - dažniausiai kamštis būna nuo Pupos iki Laisvės pr., bet kartais ir nuo pat Karaliaučiaus gatvės. Vakare pastovėti tenka tik nuo Laisvės pr. iki Prismos sankryžos. Na dar kas atvažiuoja aplinkkeliu tiems komplikuotai gaunasi pakilti iki Pociūno sankryžos, bet ir tai tik piko metu. Dėl to argumentas, kad dar labiau apsunkės Pilaitės pr. atrodo kaip iš piršto laužtas. Nes būtent, kad niekas nevažiuoja į prekybos centrus 9 val ryte, o tie kas pakeliui po darbo sustos, jau ar taip ar taip važiuoja namo tuo pačiu Pilaitės pr. kaip ir iki tol. Taip, kažkiek prisidės ir pašalinio srauto, bet nemanau kad tiek daug kiek prisideda pastačius penkis papildomus daugiaukščius, o daugiaaukščiams galo kolkas nesimato, nes vis nauji kranai kyla, o dar kiek neužbaigtų statybų
Siaip tai regis turi but atskiri projektai. Karaliauciaus slenis visada tokius rode, o tas virsuje - mazesnis projektas, kuris turi but statomas siek tiek vakariau nei Karaliauciaus slenis. I adresa labai demesio kreipt nereik, nes visa gatbe stipriai keiciasi
Siaip tai regis turi but atskiri projektai. Karaliauciaus slenis visada tokius rode, o tas virsuje - mazesnis projektas, kuris turi but statomas siek tiek vakariau nei Karaliauciaus slenis. I adresa labai demesio kreipt nereik, nes visa gatbe stipriai keiciasi
Sklypo rytinė dalis (t.y. nuo Elbingo g. į rytus) jau suprojektuota apstatyti kartu su Karaliaučiaus slėnio daugiabučiais - aukščiau Luko numestoje nuorodoje matoma, kad Karaliaučiaus slėnis projektavosi daugiabučius šiame sklype (Sklypas Nr. 1). Taigi, sklypas tas pats. O dabar sugalvojo papildomai dar 2 daugiabučius ir 120 butų
Comment