Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
- žmonės iš aplinkinių rajonų gauna galimybę pasiekti darbo vietą pėsčiomis ir atsisakyti automobilių
- žmonės gyvenantys centre ar apylinkėse turi pradėti naudotis automobiliais ar VT kelionėms į darbą, o kadangi centras ir jo apylinkės yra gausiau apgyvendinti, kelionių į darbą skaičius, be jokios abejonės, tik išauga.
- žmonėms, kurie gyvena kitame miesto gale (ne centre), pasunkėja kelionės VT, nes į centrą visada bus daugiau maršrutų nei į Viršuliškes, tad atsiranda pasikeitimai ir (ir taip jau katastrofiškai blogi) variantai VT dar suprastėja
Šitas kolchoz-modernistinis šlapias sapnas apie ofisų paskirstymą po miestą tam, kad 'pasiskirstytų srautai' veikia tik jei visi į darbą važiuoja automobiliais (kas irgi yra kolchoz-modernistų šlapias sapnas). Normaliame mieste taip dalykai neveikia. Aš palaikau maišytus ofisų ir gyvenamų namų rajonus, bet būtent tokiam planavimui ir reikia geriausio VT. Be jokios abejonės, pro Viršuliškes turi eiti LRT linija Pilaitė - Viršuliškės - NMC, kad šis rajonas veiktų gerai. Taip pat būtina jame planuoti miesto komerciją (kaip jau rašiau) ir rezultatas gali gautis stebėtinai neblogas.
Kvestionuoti A juostų reikalingumą tokio dydžio mieste ir tokiame tankyje jau reikia būti, nepyk, truputį ufonautu.
Comment