Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Su ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
    Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
      Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
      ​​​​​Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.

      https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/

      Comment


        Vos prieš 5 metus tose pačiose Viršuliškėse dar bazavosi tokie autobusai:


        Nors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. Deja, Lietuva nėra Kataras ir neturi lyčnų milijardų, dėl to turint limituotą biudžetą buvo pasirinkta, mano supratimu, protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus. Kai tie nauji autobusai atitarnaus, po kokių 5 metų ar pan., jau ir elektrobusų technologijos bus pažengusios ir juos galima bus pirkti už protingą kainą, o ne kaip prabangos prekę. Dėl to dar 5 metus reikėtų 'pakentėti', nors prisimenant kokie autobusai Vilniaus gatvėmis važinėjo dar ne taip seniai, tai aš nežinau ar tie nauji autobusai yra jau tokia didelė kančia.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Nors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. <...> protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus.
          Tai kad šiuo metu autobusų pirkimo numatyta, nei dyzelinių, nei kitokių ir didelę parko dalį sudaro 2004-2007 metų Volvo autobusai. Gal žinote tiksliau, kiek santykinai naujų (iki 5 metų senumo) autobusų VVT turi?

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Su ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
            Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Labai didelis klausimas, ar ji čia reikalinga.
              Tai aišku, kad ne! Ir taip perka su vaizdu į autobusų angarus ir atitinkamais garsais ir kvapais.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
                Akivaizdu, kad plėtoti reikia tramvajų, troleibusus ir jo tinklą, bet visiems gi laidai trukdo gyvent, tai ir turim šudiniausia VT tarp ES sostinių.

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                  Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.
                  Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
                    Be abejo, tik čia daug sudėtingesnė situacija. Dėl troleibusų kažkoks įsikalimas kad jie blogis, o dėl tramvajų, gal ir bus kažkas vizijose iki 2040-2050 metų, o gal ir ne. Net jei nusileis iš dangaus Kalėdų senelis ir padovanos Vilniui tramvajų (tai neabejotinai realiausias tramvajaus atsiradimo Vilniuje scenarijus), autobusų vis tiek reikės.

                    Comment


                      Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
                        Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.

                        Ciuriche, Bazelyje ar Ženevoje nevažinėja jokie dyzeliai miesto centre, viskas beveik ant bėgių arba elektriniai, hibridiniai arba bateriniai troleibusai. Dyzeliai tik periferijose.

                        Comment


                          Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                          Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
                          ​​​​​Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.

                          https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
                          Galėjo pabandymui nupirkti kokius 10 autobusų, pasižiūrėti kaip pasiteisins jų klimate. Bet tikrai ne 320 iš karto
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą

                            Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.
                            Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.
                            Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                              Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.
                              Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.
                              Pasikartosiu - tos vietos ir situacijos gerai nežinau, gal ir geresnis sprendimas parko iškėlimas/konversija. Tik jei iš principo ten tinkama vieta tokiam objektui, tai max keli metai didesnio kiekio dyzelinių autobusų pabuvimo (o gal ir nei vienų metų, neaišku kokie šios plėtros terminai/kokie autobusų parko atnaujinimo terminai) man neatrodo kaip labai rimta priežastis kad vien dėl jos būtų priimami sprendimai iškelti visą parką. Tik tiek, jei maršrutų planavimo + žemės kainos ir t.t. argumentai rodo kad iškėlimas tikrai yra racionalus sprendimas, tada aš už.

                              Comment


                                Gal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Gal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.
                                  Tai kad klausimo kaip ir nėra. Aišku, kad didesnis triukšmas bus nuo Vakarinio aplinkkelio.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tai kad klausimo kaip ir nėra. Aišku, kad didesnis triukšmas bus nuo Vakarinio aplinkkelio.
                                    Triukšmo nuo aplinkelio visiškai nėra dėl ten įrengto apsauginio pylimo. Nė garselio iš ten. Pilaitės pr. girdimas priklausomai nuo buto langų krypties, tačiau tai monotoniškas, aukštesnio dažnio garsas nuo ratų, kuris visiškai sugeriamas sienų ir langų.
                                    Tad lygiai tokie pat "ekspertai", kurie nebūna nuvykę į vietą ar atlikę analizę ir kuriems klausimų nėra, dirba ir VMS, matyt.

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                      Pasikartosiu - tos vietos ir situacijos gerai nežinau, gal ir geresnis sprendimas parko iškėlimas/konversija. Tik jei iš principo ten tinkama vieta tokiam objektui, tai max keli metai didesnio kiekio dyzelinių autobusų pabuvimo (o gal ir nei vienų metų, neaišku kokie šios plėtros terminai/kokie autobusų parko atnaujinimo terminai) man neatrodo kaip labai rimta priežastis kad vien dėl jos būtų priimami sprendimai iškelti visą parką. Tik tiek, jei maršrutų planavimo + žemės kainos ir t.t. argumentai rodo kad iškėlimas tikrai yra racionalus sprendimas, tada aš už.
                                      Tai apie visišką parko iškėlimą čia jau atskira diskusiją, tačiau dabartinės rekonstrukcijos planuose turėtų būti TIK troleibusų parko rekonstrukcija su potencialu troleibusų plėtrai ir tuo pačiu protingai organizuoti nauji autobusų parkai už miesto, kurie leistų sumažinti tuščią ridą, geriau organizuoti maršrutus ir svarbiausia sumažinti taršą mieste. Tačiau vėlgi, šiai dienai troleibusų skaičiaus didinimas nenumatytas.

                                      Comment


                                        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                                        Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.
                                        Tai gana panašiai į Vilnių. Paskutinį kartą pirko 2018 kažkur? Daugiau tokių pirkimų nebeplanuojama, o iki 2030 m. tikslas visai atsisakyti.

                                        P.S. Dujos man rodos priskiriamos prie žalio kuro, tai galima tokių autobusų bus.
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-12-07 094954.jpg Views:	0 Size:	103,6 kB ID:	2095021
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2023.12.07, 09:52.

                                        Comment


                                          Šiaip tie Šveicarijos hybridai de facto tie patys dyzeliai, turintys el.pavarą. Nuo 2030 ES nebus nebus galima naudot(jei nepavėlins) Dujos CNG ar kitos tinka. Tik tie dujiniai dyzelio kvapo aišku neturi, bet garsas dar didesnis.

                                          Šiaip tas verkimas dėl parko, toks šališkas man.. Parkas ten senai, dyzeliai laikomi jau virš 10metų, jei jau taip trukdo, kam jus ten butą pirkot? Trumpai gyvenau Mindaugo g. Oslo namuose, ten žmonės norėjo uždraust autobusus važiuojančius į stotį, bet aršiai kovojo už parkingą po langais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X