Tiek butu ir nei normalaus kiemo, nei poilsio infrastrukturos salia nieko nera. Cia gyvenant su mazu vaiku net visiskai nera kur pasivaikscioti, daugiabutis plynam lauke be nieko. Sita teritorija antras Perkunkiemis pagal gerbuvi. Tarybiniai rajonai turejo pesciuju promenadas, apgalvotus zaliuosius koridorius. Cia salia nera visiskai nieko - i artimiausia miskeli reikia eiti pro busimaji mcDonalds ir toliau laviruoti dvieju plyteliu saligatviu 15 minuciu peškadralint.
Kad šiais laikais, kai visi tokie mobilūs ir daug keliauja, nebėra tiek aktualu šalia namų būtinai turėti parką. Žmonės vieną dieną varo į vingio parką kitą verkių, dar kitą į bernardinų ar senamiestį, o dar kitą į kokį pažintinį taką, nes taip įdomiau nei kasdien trintis prie namų. Prieš 10 metų ir seniau prestižiniai kvartalai buvo tie, kurie šalia turėjo dideles žialias zonas kaip valakampiai, santariškės, o kokiame markučių parke dauguma ten vaikščiojančių buvo vietiniai. Dabar pirmoje vietoje yra lokacija mieste ir gera infrastruktūra aplink, todėl einamiausi projektai yra naujamiestyje, šnipiškėse, nors dažnai šalia namų didelių parkų ten nėra.
Tai tikrai nėra pateisinimas tokioje geroje vietoje neįrengti jokio parkelio ir ramesnės vietos toliau nuo gatvės ir triukšmo. Jaunoms šeimoms tikrai nekoks pasirinkimas. Normalus, didelis kiemas prie namo yra būtinas vaikams žaisti. Yra prūdukas netoli, kurio aplinką galima būtų sutvarkyti, deja, Pilaitės pr. per arti.
Kad šiais laikais, kai visi tokie mobilūs ir daug keliauja, nebėra tiek aktualu šalia namų būtinai turėti parką. Žmonės vieną dieną varo į vingio parką kitą verkių, dar kitą į bernardinų ar senamiestį, o dar kitą į kokį pažintinį taką, nes taip įdomiau nei kasdien trintis prie namų. Prieš 10 metų ir seniau prestižiniai kvartalai buvo tie, kurie šalia turėjo dideles žialias zonas kaip valakampiai, santariškės, o kokiame markučių parke dauguma ten vaikščiojančių buvo vietiniai. Dabar pirmoje vietoje yra lokacija mieste ir gera infrastruktūra aplink, todėl einamiausi projektai yra naujamiestyje, šnipiškėse, nors dažnai šalia namų didelių parkų ten nėra.
Na jo, vaikai viena diena eis žaist į Vingio parką, kitą į Verkių, kai mažiau namų darbų užduos gal į kokius Trakus ar Lentvarį nuvarys, mobilūs dabar tie vaikai...
Kad šiais laikais, kai visi tokie mobilūs ir daug keliauja, nebėra tiek aktualu šalia namų būtinai turėti parką. Žmonės vieną dieną varo į vingio parką kitą verkių, dar kitą į bernardinų ar senamiestį, o dar kitą į kokį pažintinį taką, nes taip įdomiau nei kasdien trintis prie namų. Prieš 10 metų ir seniau prestižiniai kvartalai buvo tie, kurie šalia turėjo dideles žialias zonas kaip valakampiai, santariškės, o kokiame markučių parke dauguma ten vaikščiojančių buvo vietiniai. Dabar pirmoje vietoje yra lokacija mieste ir gera infrastruktūra aplink, todėl einamiausi projektai yra naujamiestyje, šnipiškėse, nors dažnai šalia namų didelių parkų ten nėra.
Ne.
Tai blogo miesto planavimo pavyzdziai ir tiek. Tam ir egzistuoja miesto architektas, bendrieji planai ir panasus dalykai - tam kad uztikrint visaverti patogu gyvenima ne vien zmonems nuo 20 iki 50 metu, bet ir visiems kitiems.
Ir siaip is patirties sakau, kad su laiku pradeda labai uzknist kai tam kad pasivaiksciuoti parkelyje esi priverstas kazkur vaziuoti.
Deja tiesa, kad Vilniuje su parkais ir žaliomis erdvėmis vis dar yra blogai. Paguoda tik tokia, kad ne per seniausiai buvo dar blogiau. Parkai ir skverai realiai yra miesto infrastruktūra ir turi būti kuriama kaip tokia su aiškia logika ir išdėstymu, o ne kaip kažkoks atsitiktinis 'jei liks pinigų' atributas. Nepadeda ir tai, kad visuomenė ir net visokios medžių mylėtojų bendruomenės visiškai nesuvokia, kas yra miesto parkas ir kaip tai turi būti daroma bei tvarkoma.
Kad šiais laikais, kai visi tokie mobilūs ir daug keliauja, nebėra tiek aktualu šalia namų būtinai turėti parką. Žmonės vieną dieną varo į vingio parką kitą verkių, dar kitą į bernardinų ar senamiestį, o dar kitą į kokį pažintinį taką, nes taip įdomiau nei kasdien trintis prie namų. Prieš 10 metų ir seniau prestižiniai kvartalai buvo tie, kurie šalia turėjo dideles žialias zonas kaip valakampiai, santariškės, o kokiame markučių parke dauguma ten vaikščiojančių buvo vietiniai. Dabar pirmoje vietoje yra lokacija mieste ir gera infrastruktūra aplink, todėl einamiausi projektai yra naujamiestyje, šnipiškėse, nors dažnai šalia namų didelių parkų ten nėra.
Mano patirtis su vaikais kardinaliai priešinga. Labai sudėtinga yra bet kur nuvažiuoti ir tuo pačiu labai gerai, kai vaikai gali daugiau kuo užsiimti prie namų ir jų nereikia specialiai vežioti.
Iš esmės čia ir yra vienintelis argumentas pagal kurį reikia rinktis gyvenamąją vietą. Nes pats nuvažiuoti į darbą gali ir į kitą miesto galą su automobiliu, o vaikų neprivežiosi arba teks darbą mesti.
Horizon(kuris man primena bendrabutį) aikštelėje berods tik vienas liftas. Aukšte po 7 butus, 16 aukštų, matematika paprasta 112 butų ir vienas liftas. Tai ką good luck jo belaukiant
Horizon(kuris man primena bendrabutį) aikštelėje berods tik vienas liftas. Aukšte po 7 butus, 16 aukštų, matematika paprasta 112 butų ir vienas liftas. Tai ką good luck jo belaukiant
Iš jų web esančių planų panašu, jog 2 liftai skirtingo dydžio.
Na, kaip Viršuliškėse tarp greitkelių ir parkingų tai neatrodo pigu. Ten jau nėra didelio skirtumo nuo kokios Pilaitės, kur kaina už kvadratą kokiais 500 EUR/m2 mažesnė.
Čia tik mano subjektyvi nuomonė, bet nemažai daliai žmonių kaip tik patinka gyventi kuo aukščiau dėl gražaus atsivėriančio vaizdo, kas šiek tiek padidina paklausą, lyginant su paprastu daugiabučiu kur nors laukuose už minėtos Pilaitės. Ir čia net nebūtina, kad vaizdas būtų į centrą, pasižiūrėkite į nuotraukas iš televizijos bokšto
Viršuliškės turi privalumų prieš Pilaitę. Jos žymiai arčiau centro, nesijauti taip atskirtas nuo miesto. Ypač ta dalis tarp Laisvės-Buivydiškių-Viršuliškių gatvių.
Viršuliškės turi privalumų prieš Pilaitę. Jos žymiai arčiau centro, nesijauti taip atskirtas nuo miesto. Ypač ta dalis tarp Laisvės-Buivydiškių-Viršuliškių gatvių.
Ta minėta Viršuliškių dalis tai praktiškai tik Sudervės kapinės. Čia turbūt kiekvieno žmogaus skirtingos preferencijos, tačiau man atrodo, kad jei patinka miesto centras, gyveni centre. O jei labiau mėgsti laiką leisti gamtoje, turėti daugiau erdvės, renkiesi Pilaitę. O ta Viršuliškių skersgatvio dalis tai apskritai gyvenimas tarp didžiulių gatvių, aplinkkelių, stovėjimo aikštelių ir plovyklų...
Ta minėta Viršuliškių dalis tai praktiškai tik Sudervės kapinės. Čia turbūt kiekvieno žmogaus skirtingos preferencijos, tačiau man atrodo, kad jei patinka miesto centras, gyveni centre. O jei labiau mėgsti laiką leisti gamtoje, turėti daugiau erdvės, renkiesi Pilaitę. O ta Viršuliškių skersgatvio dalis tai apskritai gyvenimas tarp didžiulių gatvių, aplinkkelių, stovėjimo aikštelių ir plovyklų...
Retas Pilaitės gyventojas gali svarstyti ar pirkt centre ar Pilaitėje nes ten gamta arčiau (nesutvarkyti šabakštynai).
Retas Pilaitės gyventojas gali svarstyti ar pirkt centre ar Pilaitėje nes ten gamta arčiau (nesutvarkyti šabakštynai).
Kažkodėl neretas mąstymas, kad jei tik gali sau leisti, gyveni centre. Tam tikrom situacijom tas tinka, bet ne universalu. Gentrifikaciją labiau skatina augančios pajamos jaunų specialistų segmente, jiems gyventi centre yra praktiška. Šeimoms su vaikais nėra geras variantas, kai būstas mažesnis, parkavimas ribotas, triukšmas didesnis, ir viešosios erdvės labai ribotos.
Aš dalinai pritariu Pakalniui, kad Pilaitės plėtra gana geras miesto pavyzdys, bent jau dėl daugiabučių kvartalų (nekalbu apie socialinę infrastruktūrą ar individualių namų kvartalus). O gamta nėra šabakštynai, nes turbūt pusė Vilniaus suvažiuoja dabar į Pilaitės/Karoliniškių miškus "gamtos". Gamtos sąvoka turėtų šiuo atveju skirtis Žvėrynui (Vingio parkas) ir Pilaitėj (tvarkingi miškeliai be didesnės infrastruktūros).
...
Aš dalinai pritariu Pakalniui, kad Pilaitės plėtra gana geras miesto pavyzdys...
Pilaitės plėtra buvo išsemta prieš kokius 5 metus. Jau prieš pora metų ryto kamsčiai iš Pilaitės prasidėdavo nuo pačios Pilaitės, o kiek dar per kelis metus toje pusėje pristatyta tiek daugiabučių, tiek kotedžų, tiek indv. namų ir juk stato toliau. Pridėkime tas mašinas į prieš porą metų buvusio kamščio pabaigą ir paskaičiuokim iki kur nusidrieks mašinų eilė. Jei ne karantinas tai jau būtų viskas ten pastrigę.
Akivaizdu kad Pilaitėje reikia drausti tolimesnę plėtrą ir leidimus statyti kol nepervėlu, bet kad jau tikrai per vėlu. Iš vakarų pusės miesto link ten tik vienas kelias ir joks kitas kelias per aplinkui ar per šonus nepadės net jei padaryt po 10 juostų, jei dauguma vistiek turi grįžti miesto link per narbutą, o kitas nuvažiavimas miesto link šeškinėj arba 10 km per aplinkelį.
Protu nesuvokiama kodėl toliau išduodami leidimai plėsti Pilaitę ir ten kažką dar statyti. Nebent Vilniaus vizionieriai jau mato aerobusų parko perspektyvas ir pigus skrydžiai miesto visuomeniniu transportu jau greitai
Šiaip, tokie satelitiniai miestai kaip Pilaitė gali normaliai funkcionuoti, tik tam būtina sąlyga yra greitas masinis viešasis transportas t.y. iki Pilaitės turėtų eiti metro ar priemiestinio traukinio linija.
Nieko, ir vėl išplatins nuasfaltuos po dar vieną juostą ir viskas vėl važiuos. Ir nėra jokio induced demand, čia išgalvotas terminas gi vyksta progresas...
Teisingesnis sprendimas pastatyti ministerijų meistelį šalia VA/Pilaitės pr. ir dideli srautai nevažiuos į centrą, pasuks į kitą pusę žiūrint iš kitų miegamųjų rajonų pusės.
Comment