Nelabai suprantu, kaip kaina gali būti nustatyta tik pabaigus darbus. Juk daromas viešasis pirkimas, kuriame aiškiai nurodyti darbai ir tiekėjas teikia pasiūlymą (bendrą kainą). Tiekėjas pasirašydamas sutartį įsipareigoja tilpti į savo pasiūlytą sumą. Paskui ji išdalinama pagal turimus kvadratus ir jau taikoma valstybės parama.
Visą sumą galima sumokėti iškarto, išvengiant 3% palūkanų.
Socialiai remtiniems žmonėms, kurie ir dabar turi lengvatų, valstybė dengia 100% renovacijos kainos. Tačiau tikslių kriterijų pagal ką tai gaunama nepasakysiu, nes nebuvo aktualu.
Beje parama (40-35-30 %) mažėja ne pagal tai, kada pradėti darbai, o kada jie priduodami, taigi jei nuskilo prastas tiekėjas ir užsitampoma su pridavimu (arba kiti atvejai, kai konfliktiniai butų savininkai neįsileidžia į patalpas atlikti tam tikrų darbų) - tai gali labai brangiai kainuoti visiems gyventojams (o paskui bandyk išsiieškoti teisminiu būdu...).
Visą sumą galima sumokėti iškarto, išvengiant 3% palūkanų.
Socialiai remtiniems žmonėms, kurie ir dabar turi lengvatų, valstybė dengia 100% renovacijos kainos. Tačiau tikslių kriterijų pagal ką tai gaunama nepasakysiu, nes nebuvo aktualu.
Beje parama (40-35-30 %) mažėja ne pagal tai, kada pradėti darbai, o kada jie priduodami, taigi jei nuskilo prastas tiekėjas ir užsitampoma su pridavimu (arba kiti atvejai, kai konfliktiniai butų savininkai neįsileidžia į patalpas atlikti tam tikrų darbų) - tai gali labai brangiai kainuoti visiems gyventojams (o paskui bandyk išsiieškoti teisminiu būdu...).
Comment