Ten pavaizduota Mečetės gatvės išėjimas per tiltą kernavės į šnipiškes, dar viena sankryža goštauto gatvėje ir nelabai išsivaizduoju kaip pro lukiškes vienpusio eismo nauda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Buvo jau aptartas šitas dalykas kažkur forume. Tas senas variantas atmestas kaip per brangus, tokio ilgio ir formos tiltas pareikalautų per daug lėšų, o tą pievelę jau spėjo įsimylėt žalieji, taigi faktiškai tokiam tiltui jau atia. Tiltas nuo Mečetės g. – vienintelis įmanomas variantas. Arba, aišku, palikti taip, kaip yra dabar.Lietuva visiems.
Comment
-
Aš ne žaliasis, bet ta pieva yra absoliutus stebuklas. Tai realiai vienintelė rimta piknikų, aitvarų laidymo, deginimosi, kamuolio spardymo ir kitų vasaros džiaugsmų vieta miesto centre, tikra atgaiva žmonėms po darbo visuose aplink esančiuose ofisuose.
Na ir vėlgi, spręsti kamščių problemas reiktų pirmiausia apmokestinant automobilius ir smarkiai gerinant ir skatinant viešąjį transportąPaskutinis taisė pliumbum; 2013.02.20, 22:30.
Comment
-
Mano nuomone būtų labai didelė klaida, jeigu būtų taupoma šito tilto sąskaita. Dėl atvirų erdvių aplinkui šitas tiltas turėtų būti vienas labiausiai matomų Vilniaus tiltų, beto jisai turėtų būti pagrindiniu tiltu, sujungsianti naują miesto centrą su senuoju, taigi jo vieta, mano nuomone, yra netgi svarbesnė už Mindaugo tiltą dėl to ir architektūrine prasme šiam tiltui turėtų būti skiriama tikrai nemažiau dėmesio. Būtų šaunu, jeigu būtų priimtas sprendimas statyti kažką panašaus į tiltą Tbilisyje, Gruzijoje.
Comment
-
Tai ką tu parodei yra paprastas sijinis pėsčiųjų tiltas uždengtas nereikalingu stogu, kuris brangiau kainuos už patį tiltą. Kitaip tariant tokį patį stogą galima ir dabar ant baltojo tilto uždėti.
Kalba eina apie tiltą skirtą automobilių eismui. Jis tikrai nebus toks liaunas ar grakštus kaip pėsčiųjų tiltai. O ir kaina jo bus daug didesnė net esant jam visiškai paprastam nei, kad tarkim tavo parodyto "mandraus" (man asmeniškai tai panašu į pasityčiojimą iš tilto, nes jei architektas bent ką nors suprastų apie juos, tai galėtų tą stogą paversti laikančiąja tilto konstrukcija, šiuo atveju tam puikiai tiktų arka, ir sutaupyti nemažai pinigų) tilto.
Prisiminus Karaliaus Mindaugo tilto istoriją: jo "grožis" kainavo nemažai pinigų, kuris ne tai, kad būtų suteikęs kažką labai gražaus jam, bet atvirkščiai - tenkinant architektų užgaidas reikėjo jį statyti neekonomišką (tos pasvirusios pusarkės ne tik, kad nepadeda, bet tą tiltą tiesiog griauna). O vantinio tilto, tada nebuvo leista statyti, nes pilonas užgoštų Gedimino pilies bokštą.
Spėju, kad tokiu atveju geriausia naudoti iš anksto įtempto gelžbetonio arba plienbetoninį rėminį tiltą (kaip dauguma esančių netoli) arba kokį nors plieninį. Manau, kad būtų galima jį pastatyti gražų, net ir paprastos konstrukcinės schemos, kuris būtų ekonomiškas. Tik reiktų visas fantazijas palikti kur nors toli, o visą grožį stengtis pagrįsti inžinerine nauda.
Comment
-
Aš labai pritariu minčiai, kad tiltas šis būtų vienas svarbiausių. Ir jis neturi būti paprastas, inžineriškai teisingas. Gilinantis į idėją, tai juk tiltas šis sujungtų NMC ir senamiesčio zonas. Daugiau ar mažiau. NMC - tai įdomios modernios architektūros centras. Todėl ir tiltas, kaip tiesiogiai jungiantis seną ir naują, turėtų tą atvaizduoti. Čia manau be jokių kalbų architektai turėtų turėti pilną laisvę jį daryti tokį, koks ir turi būti. Inžineriai, tuo tarpu, gali padaryti viską. Ne tokių tiltų pastato. Visas, žinoma, gale remiasi į finansus.
Comment
-
Gražiausi tiltai kaip tik būna tie, kurie yra, kaip tu pavadinai, "inžineriškai teisingi". Galų gale, tiltas ir yra grynų gryniausias inžinerinis statinys. Čia ne meno centras, ne kultūros namai ar dar kas nors kam reiktų ypatingo architekto dėmesio. Mano supratimu, šioje vietoje tiltas turi atspindėti NMC, t.y. būti modernus, kas killtų iš šiuolaikinių medžiagų panaudojimo, naujų efektyvių konstrukcinių schemų ir tuo pačiu tiktų su senamiesčio kontekstu. Kalbu tikrai ne apie kažkokį dar vieną beskonį Karaliaus Mindaugo tiltą (kur vokiečių turistai sako, kad turime labai gražų senovinį tiltą), ar sovietinio tipo monstrą. Šiais laikais yra pastatytų labai gražių inžineriškai efektyvių tiltų. Net Lietuvoje yra tam tinkamų inžinierių (puikus pavyzdys, kokie pėsčiųjų tiltai buvo siūlomi Alytuje per Nemuną). Dar kartą pabrėšiu, kad gražiausi pasaulio tiltai buvo, yra ir bus inžineriškai efektyvūs.
Comment
-
Tikrai nesu ekspertas ir techninę tiltų dalį suprantu skurdokai, tačiau tiltą Tbilisyje pateikiau kaip pavizdį koks vizualinis (ne techninis) sprendimas mano nuomone šiai vietai tiktų labiausiai. Nors tu lyg ir sutinki su ta mintimi, kad tiltas šioje vietoje turėtų būti modernus (modernumą aš kažkodėl įsivaidzdavau kaip pateiktą variantą, galbūt dėl to, kad pastaraisiai metais ne daug modernių tiltų teko matyti). Bet pagrindinė mintis visgi buvo ta, kad tai neturėtų būti standartinis tiltas. Suprantama, visi tiltai turi būti pagrįsti inžineriniais skaičiavimai, net neįsivaizduoju kaip gali būti kitaip - jeigu Mindaugo tiltas yra griūvantis dėl savo unikalių konstrukcijų, tai čia jau projektuotojų bėda. Bet esmė yra, kad visi žinome kaip atrodo pigiausias ir efektyviausias sprendimas tiltui statyti, tačiau šioje vietoje nereikėtų "eilinio" varianto.
Comment
-
Parašė represser Rodyti pranešimąGražiausi tiltai kaip tik būna tie, kurie yra, kaip tu pavadinai, "inžineriškai teisingi". Galų gale, tiltas ir yra grynų gryniausias inžinerinis statinys. Čia ne meno centras, ne kultūros namai ar dar kas nors kam reiktų ypatingo architekto dėmesio. Mano supratimu, šioje vietoje tiltas turi atspindėti NMC, t.y. būti modernus, kas killtų iš šiuolaikinių medžiagų panaudojimo, naujų efektyvių konstrukcinių schemų ir tuo pačiu tiktų su senamiesčio kontekstu. Kalbu tikrai ne apie kažkokį dar vieną beskonį Karaliaus Mindaugo tiltą (kur vokiečių turistai sako, kad turime labai gražų senovinį tiltą), ar sovietinio tipo monstrą. Šiais laikais yra pastatytų labai gražių inžineriškai efektyvių tiltų. Net Lietuvoje yra tam tinkamų inžinierių (puikus pavyzdys, kokie pėsčiųjų tiltai buvo siūlomi Alytuje per Nemuną). Dar kartą pabrėšiu, kad gražiausi pasaulio tiltai buvo, yra ir bus inžineriškai efektyvūs.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąSiūlyčiau pirmiausia aptarti daugmaž realius finansavimo šaltinius.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment