Na apie viską girdėjom kažkada, tikėkimes šie projektai įgaus pagreitį
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Parašė D.P Rodyti pranešimąKaip supratau Konstitucijos 29 statyti pradės šiemet, jei planuojama pabaiga 2014m.
Įdomiausias mna pasirodė Vilniaus Vartų išplėtimas (Arches darbas, 15 skaidrė)
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąhttp://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013
A. Zuoko pranešimas Lietuvos ekonomikos konferencijoje. Dedu į šią temą, nes jame labai daug kalbama apie NMC. Įdomu tai, kad atsiranda kalbos ir apie Ibrahim, apie "Vėtrūnos" pastatus. Taip pat apie negirdėtą projektą prie Vilniaus vartų (čia jau kita pusė nuo NMC, bet vistiek..).
Labai įdomios skaidrės. Pažiūrėkit
P.S. Na ir straipsnis vilnius.lt: A.Zuokas Lietuvos ekonomikos konferencijoje: „Vilniaus centrinės dalies investicijų potencialas – 2 mlrd. litų“
Comment
-
"Vėtrūna" siekia restruktūrizuotis. Šie NT projektai priklauso UAB "Nekilnojamo turto gama", buvusiai antrinei Vėtrūnos įmonei, dalinai valdomai tų pačių savininkų kaip ir "Vėtrūna", kurie išsipirko ir dalį akcijų priklausiusių Snoras Invest Management..
"Verslo žinios" (VŽ) rašė, kad abi akcijų pirkėjas lygiomis dalimis valdo Vytautas Banys ir Adolfas Ginaitis, visų trijų perkamų įmonių mažumos akcininkai.
Nekilnojamojo turto gama“, buvusi UAB „Vėtrūna“ antrinė įmonė, valdo dešiniajame Neries krante esantį biurų centrą „Vilniaus verslo uostas“.
„NT Panorama“ planavo statyti 68.000 kv. m ploto pastatų kompleksą Vilniuje, o jį turėjo papuošti du modernūs bokštai. „Stelita“ drauge su „Nekilnojamojo turto gama“ planavo įgyvendinti „Projektą D“ – pastatyti modernų daugiaaukštį pastatą, jame turėjo būti aukščiausios A klasės biurų, prekybos centrų.
http://vz.lt/article/2012/8/1/snoro-...#ixzz2KzOxcF4H
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTunelio idėja tai jo. Ji buvo dar 2000 ar anksčiau. Bet aš turėjau omeny pačią vizualizaciją, kuri yra iš post 2008.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina
Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.
Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNa galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.
Comment
-
Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąTiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Tuomet upės lygyje gaunasi. Gal tunelį po upe daryti? Kiek tai kainuos?
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąTiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Comment
Comment