Kaip supratau Konstitucijos 29 statyti pradės šiemet, jei planuojama pabaiga 2014m.
Įdomiausias mna pasirodė Vilniaus Vartų išplėtimas (Arches darbas, 15 skaidrė)
Kaip supratau Konstitucijos 29 statyti pradės šiemet, jei planuojama pabaiga 2014m.
Įdomiausias mna pasirodė Vilniaus Vartų išplėtimas (Arches darbas, 15 skaidrė)
14 skaidrėje "Pinus proprius" pastatas šalia Vilniaus Vartų irgi jau šiemet ruošiamas statybai.
A. Zuoko pranešimas Lietuvos ekonomikos konferencijoje. Dedu į šią temą, nes jame labai daug kalbama apie NMC. Įdomu tai, kad atsiranda kalbos ir apie Ibrahim, apie "Vėtrūnos" pastatus. Taip pat apie negirdėtą projektą prie Vilniaus vartų (čia jau kita pusė nuo NMC, bet vistiek..).
"Vėtrūna" siekia restruktūrizuotis. Šie NT projektai priklauso UAB "Nekilnojamo turto gama", buvusiai antrinei Vėtrūnos įmonei, dalinai valdomai tų pačių savininkų kaip ir "Vėtrūna", kurie išsipirko ir dalį akcijų priklausiusių Snoras Invest Management..
"Verslo žinios" (VŽ) rašė, kad abi akcijų pirkėjas lygiomis dalimis valdo Vytautas Banys ir Adolfas Ginaitis, visų trijų perkamų įmonių mažumos akcininkai.
Nekilnojamojo turto gama“, buvusi UAB „Vėtrūna“ antrinė įmonė, valdo dešiniajame Neries krante esantį biurų centrą „Vilniaus verslo uostas“.
„NT Panorama“ planavo statyti 68.000 kv. m ploto pastatų kompleksą Vilniuje, o jį turėjo papuošti du modernūs bokštai. „Stelita“ drauge su „Nekilnojamojo turto gama“ planavo įgyvendinti „Projektą D“ – pastatyti modernų daugiaaukštį pastatą, jame turėjo būti aukščiausios A klasės biurų, prekybos centrų. http://vz.lt/article/2012/8/1/snoro-...#ixzz2KzOxcF4H
Nu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina
Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.
Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.
Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
Jau dabar yra dalis tos gatvės atkarpos (kuri eina po Ozu).
Na galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
Kalvarijų gatvėje ne ką geresnė situacija, išvažiavimai iš kiemų kas 10 metrų, ten dar yra kai kur bent lėtėjimo/greitėjimo juostos. Šiaip ar taip, svarbu nukreipti dalį srauto nuo Kalvarijų ir Geležinio vilko gatvių.
Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.
Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.
Žinau, pats ten stoviu, bet jeigu nebus Kernavės gatvės bent iki Ozo, tuomet kamštyje vis tiek užstrigsi Kalvarijų gatvėje ar Kontitucijos pr. Aišku, nebent reikia nuvažiuoti iš centro iki Konstitucijos pr., tik jiems kelionė sutrumpėtų.
Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Kaip tai "po pieva"?
Tuomet upės lygyje gaunasi. Gal tunelį po upe daryti? Kiek tai kainuos?
Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
O tai dabartinis variantas netinka? Kernavės tiltas eitų ne virš pievos, kiek tolėliau nuo jos, pereitų į tunelį prie galerijos.
Comment