Oranger, ar be griovimų nieko neišeitų? Papiešiau labai primityviai, tačiau šiuo atveju nereikėtų nieko griaut. Žiedinės sankryžos efektyvumas, aišku, išliktų itin mažas, todėl tokio projekto vystyti neapsimoka. Nasvytis sumąstė tunelį - jis ten tikrai turėtų būti, jeigu norima išspausti maksimalų rezultatą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąOranger, ar be griovimų nieko neišeitų?
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąOranger, ar be griovimų nieko neišeitų? Papiešiau labai primityviai, tačiau šiuo atveju nereikėtų nieko griaut. Žiedinės sankryžos efektyvumas, aišku, išliktų itin mažas, todėl tokio projekto vystyti neapsimoka. Nasvytis sumąstė tunelį - jis ten tikrai turėtų būti, jeigu norima išspausti maksimalų rezultatą.
Atvaizdas
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąGausis tas pats kas prie Operos ir baleto teatro. Nasvytis tą reikalą paišė ~1980m. Gigantizmas ir t.t. Nors realiai paėmus, tai užtenka pažiūrėti kas dygsta bus beveik tas pats.
O dabartinė padėtis: išdraskyta Lvovo gatvė, neaiškus plotas su keista skulptūra (visiškai neišnaudota vieta), 3 aukštų tarybinis baisuoklis, TEO duobė ir t.t. - tau patinka? ar tai vartai į Naują Miesto Centrą?
Comment
-
Kažin ar iš viso tokių grandiozinių permainų reikia toje vietoje. Jeigu, vis dėlto, bus nutiesta Kernavės gatvė, ji galės šiek tiek kompensuoti Kalvarijų gatvės siaurumą. O jeigu tolimoje ateityje ten bus pastatyta tramvajaus linija, ją, turbūt, vis tiek teks įkišt po žeme. Kitas variantas - išgriaut tuos šiukšlynus, tačiau čia tik dar viena utopinė mintis.
Comment
-
Norint didesnio efekto nei dabartinė X sankryža, reikėtų brėžti didesnius spindulius, o ne tokius, kaip sankryžose. Suformuoti žiedą, kuriame judėjimo greitis būtų pakankamai didelis. Klausimas, kur jie tilptų. Nekalbant jau apie humanišką erdvę (juk kalbat apie AIKŠTĘ). Šiaip, būtų gražu, aišku, bet būkim atviri - nei realu, nei logiška
Realiai dabar sankryža funkcionuoja pakankamai gerai, išskyrus posūkius į kairę, bet tai - visų didelių sankryžų problema. Srautas Kalvarijų g. ir srautas Konstitucijos pr. - Šeimyniškių g. Praleidi vieną, praleidi kitą. O posūkius į kairę arba draust, arba bent jau griežtai riboti piko metu, nes būtent jie ir užkemša sankryžas...N N N
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO kame gigantizmas? Prahoje tokių aikščių dešimtys (Vynohraduose, Deivicėje ir t.t.), ir man ten nesinori sakyti, kad tai - gigantizmas.
O dabartinė padėtis: išdraskyta Lvovo gatvė, neaiškus plotas su keista skulptūra (visiškai neišnaudota vieta), 3 aukštų tarybinis baisuoklis, TEO duobė ir t.t. - tau patinka? ar tai vartai į Naują Miesto Centrą?
Pilnai būtų galima pagerinti eismą. Išnaudoti Lvovo gatvės daly posūkiui į Kalvarijų g.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Dabar praktiškai tokia situacija kaip tavo paveikslėlyje yra Rotušės aikštė (funkciniu atžvilgiu). Gal tik medžių truksta ir žolės (kalbant apie vizualius panašumus).N N N
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąGražu. O kur dėtųsi tokiu atveju srautai visi dabartiniai, judantys Kalvarijų g., Konstitucijos pr.? Visas visuomeninis transportas. Tokio dalyko pralaidumas juk....
Comment
-
Diskusiją pratęskime šioje temoje:
Parašė oranger Rodyti pranešimąEsmė - ne žiedas, o aikštė. Srautui galima tunelį padaryti, jei nori.
Jei tau svarbiausia - srautas, kurio "nėr kur dėti", o ne viešosios erdvės, tai ginčytis nėra prasmės.
Jei imant viešąją erdve, tai turėsim kažkokią panašią į Žirmūnų g. žiedo (vadinamo "Minsko" žiedu) erdvę, kurioje tikėtinai bus dar didesnė dykynė nei yra dabar. Nes tai bus pakankamai nedidelis plotas (mažesnis už Prahos pavyzdį) iš visų pusių apsuptas intensyvaus eismo.
Ekonomiškai toks variantas būtu be galo brangus. Pagal tamstos viziją reikėtu nugriauti pastatus, išpirkti brangius sklypus, rekonstruoti sankryžas. O jei dar ir tunelius transportui statyti. Sumos siektų šimtus milijonų, o kažin kokia nauda būtu.
Norint kažkokios viešos, rekreacinės erdvės, tai tikslingiausia būtu išvystyti erdvė ties skulptūra "Pirmosios kregždės".Paskutinis taisė sleader; 2012.03.01, 00:29.
Comment
-
Kaip minėjau Viniaus tramvajaus temoje, kad viename Zuoko įkeltame klipuke užmačiau šiek tiek vizualizacijų susijusiu su NMC infrastruktūros gerinimu, tai štai projektai, kurie buvo paminėti:
Vis del to Kalvarijų gatvėi kai kurie seni pastatai bus restauruoti, pažiūrėsim kaip viskas gausis
o Lvovo gatvėj irgi įrengs visai nebloga aikštę
Taip pat matau Kernavės gatvę (tik kažkaip aš ją įsivaizdavau šiek tiek platesne, bet pažiūrėsim kaip viskas gausis, tai vis del to tik renderis) ir neblogą skeit parką prie jos:
Na ir paskutinis, kuris gali turi palikt neblogą įspudį, Neries krantinė tikėkimes panašiai ir bus rekonstruota, dabar tai jos būklė apgailėtina, tas pėščiūjų takas kuris eina prie pat upės jau seniai prašosi rekonstrukcijos, tikėkimes taip ir įvyks
Tai tiek šiam kartui, tikėkimes šie projektai stalčiuose ilgai nesėdėsPaskutinis taisė Raptor; 2012.03.01, 02:02.
Comment
-
-
Parašė Aukselis Rodyti pranešimąO kur galima pamatyti ta video?
http://www.vilnius.lt/index.php?1042080595
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąSutinku, kad tai problema. Gal tunelis iš Konstitucijos tiesiai į Šeimyniškių (po aikšte)? Gal dar kitaip. Bet sutik, kad ir dabartinė situacija, kai platus didmiesčio prospektas už Kalvarijos gatvės tampa kažkokių siauru kaklu iki pat "Žalgirio" stadiono...
sutinku su kiekvienu LBP žodžiu, būkite reslistais, viskas gerai su šita sankryža. jeigu jos pralaidumas ant ribos, tai ne reiškia kad reikia būkai platinti ir daryti žiedą. Problemos šitoj vietoj atsiranda dėl to, kad trūksta dubliuojančių gatvių. Reikia kurti lygiagrečius ryšius. Yra labiau probleminių vietų, dėl kurių kenčia ir šita sankryža: nusileidus nuo Taurakalnio, privažiavę prie Baltojo liepto, nėra galimybės patekti į kitą krantą, ir visas srautas grūdasi į Žaliąjį tilta ir į Kalvarijų g., ir pusė jo po to nori sukt į kairę. Va čia problema. Normalus transportinis tiltas ir tunelis turėtų atsirasti vietoj Baltojo ir toliau link platinamos Giedraičių, plius Mečetės g. jungtis su planuojama Kernavės g., tokie sprendimai sutvarkytų visus srautus, plius pagyvintu Šnipiškių teritorija, kur šiuo metu tarp Konstitucijos, Žalgirio, Kalvarijų ir Geležinio Vilko yra bermūdų trikampis, neprieinama ir neišnaudota teritorija.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Visa kita daugmaž gerai. Ypač pailgas skeitparkas Kernavės gatvės šiaurėje. Ten gatvės erdvė gaunasi tikrai plati, o vien pasodint alėją nebūtų pakankama.
Žodžiu viskas gerai, bet tramvajų šioje atkarpoje būtų logiška leisti smulkesnėmis dubliuojančiomis gatvėmis. Be transportinio ir erdvinio pagrįstumo, toks varijantas paintensyvintų smulkius skersinius pesčiųjų ryšius, kas palanku to vietos komercijai.Paskutinis taisė [sp]; 2012.03.01, 12:41.
Comment
-
Parašė [sp] Rodyti pranešimąLabiausiai krito į akis tramvajaus juosta praleista per vidurį Kalvarijų gatvės. gerai matosi, kad lieka po vieną juosta automobiliams ir autobusams. EPIC FAIL, sakyčiau. tokius srautus, įspaust į 2 juostas... Lygiai ta pati problema matoma vizualizacijose - Kalvarijų gatvė vaizduojama kaip rami maža gatvė prie kurios statomi kavinių staliukai. Čia Kalvarijų g., o ne Pilies. :/
Visa kita daugmaž gerai. Ypač pailgas skeitparkas Kernavės gatvės šiaurėje. Ten gatvės erdvė gaunasi tikrai plati, o vien pasodint alėją nebūtų pakankama.
Žodžiu viskas gerai, bet tramvajų šioje atkarpoje būtų logiška leisti smulkesnėmis dubliuojančiomis gatvėmis. Be transportinio ir erdvinio pagrįstumo, toks varijantas paintensyvintų smulkius skersinius pesčiųjų ryšius, kas palanku to vietos komercijai.
Nelabai yra tų smulkesnių ir dubliuojančių gatvių, kuriose galėtu formuotis keleivių srautas ir kurios būtų pakankamai plačios, kad įtalpinti tramvajų ir kitą ratinį transportą. Juo labiau, kad nutiesus tramvajų kita gatve, Kalvarijų gatvėje prašosi paliekamas kitas VT (autobusai ir troleibusai). Tai reikštu jog tramvajus pritraukia nepakankamus keleivių srautus, nes didelė dalis ir toliau naudojasi likusiais autobusų ir troleibusų maršrutais. Vadinasi išeina šnipštas. Kalvarijų g. tikrai nėra kažkokia magistralinė, greito eismo gatvė, kurioje derėtu palikti tik kitą transportą ir panaikinti VT.
Comment
-
/\ Rekonstravus Kalvarijų turgų tai vis tiek liks labiausiai lankoma vieta Vilniuje. Lankytojų į jį vien tramvajus nesuveš ir neišves. Kalvarijų g. turi likt autobusai. O ir ta vizualizacija yra nenormali. Pasakojo man apie sovietmečio planus, tai Kalvarijų g. turėjo būti vos ne visa perstatyta, nelikti aplinkinių lūšnų ir t.t. vien dėl tramvajaus.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
SPX, autobusas per valandą perveža 5-9 k žmonių viena puse, tramas - 15-18. Skirtumas 3 kartais. Kaip manai, koks dabartinis poreikis ? Viso labo 4k. Rezervui turim du kartus, o lyginant su troleibusu net iki 4 kartų.
[SP], kodėl fail ? Fail būtų paleisti tram'ą ir kitą VT į vieną gatvę. Kas ja važinėtų ? O kad mažina automobiliams eismo juostas centre tai tik sveikintina. Miesto (europos tipo) prioritetas VT+bemotoris. Kas rytą į gatves išrieda automobiliai su 1,3 žmogaus užpildymu ir dusina, dusina gatves. Ir dar labiau dusins, nes ekonomika augs neišvengiamai, kaip ir žmonių mobilumas ir galų gale automobilizacija. Nemanau, kad pasakiau kažką naujo, bet nesusilaikiau :/
Comment
Comment