Gerai pastebėta, dėl to dviračiu geriau važiuoju paprastu šaligatviu gatvės, o juk krantinė tam ir turėtų būti skirta, reiktų įrengti suoliukų, apšvietimą, kad būtų galima pasivaikščioti ar dviračiu normaliai važiuoti.
Jei nesugeba pritaikyti pėstiesiems ar kitaip "atgręžti" į miestą tai dar variantas pritaikyti automobiliams, kaip kad yra Paryžiuje.
Pas mus tai būtų geras aplinkkelis kamščiams, kai be jokių sankryžų ar šviesoforų lendant po tiltais būtų galima nuvažiuoti nuo Antakalnio iki Geležinio Vilko gatvės ar dar toliau.
Kiek problematiska yra tai, kad Neries kantai Vilniuje status ir auksti, todel norint patekti prie upes tarsi turi kazkur "eiti" t.y. leistis zemyn ir patekti i nuo miesto atskira erdve. Idealiu atveju, krantine turetu buti gatves lygyje. Dabar gi itraukti krantines i aktyvu miesto gyvenima atsieitu daug investiciju ir net neaisku, ar tai pavyktu, nes vien estetinis sutvarkymas dar nieko nereiskia.
Bent jau prie Baltojo tilto taip nėra, estetinis grožis žmones visada traukė, taip kad ;..
Kiek problematiska yra tai, kad Neries kantai Vilniuje status ir auksti, todel norint patekti prie upes tarsi turi kazkur "eiti" t.y. leistis zemyn ir patekti i nuo miesto atskira erdve. Idealiu atveju, krantine turetu buti gatves lygyje. Dabar gi itraukti krantines i aktyvu miesto gyvenima atsieitu daug investiciju ir net neaisku, ar tai pavyktu, nes vien estetinis sutvarkymas dar nieko nereiskia.
Na čia tai nesutinku ir manau, kad kaip tik tie statūs ir aukšti krantai bei "ėjimas prie upės" kaip tik yra privalumas o ne trūkumas. Ir netgi išskirtinumas šioks toks. Kai rytais einu pabėgioti Neries pakrante, tas labai puikiai pasijaučia. Pačiame Vilniaus centre jaučiuosi kaip kažkur "gamtoj" ir tai yra labai malonu Tačiau bėgant reikia žiūrėt, kad neužkliūčiau už kokios armatūros, ko tikrai neturėtų būti..
Tai dar cropinta? jei sakai kad matrica tik su 6mp.
Taip.
Parašė John
Kiek problematiska yra tai, kad Neries kantai Vilniuje status ir auksti, todel norint patekti prie upes tarsi turi kazkur "eiti" t.y. leistis zemyn ir patekti i nuo miesto atskira erdve. Idealiu atveju, krantine turetu buti gatves lygyje. Dabar gi itraukti krantines i aktyvu miesto gyvenima atsieitu daug investiciju ir net neaisku, ar tai pavyktu, nes vien estetinis sutvarkymas dar nieko nereiskia.
Paryžiuj gal ne visose vietose, bet irgi yra panašiai, t.y. reikia nusileisti. O nusileidus ten pamatysi sutvarkytą krantinę, ant kurios pilna žmonių mojuojančių praplaukiantiems laiveliams.
Čia ne Paryžius, tačiau sutvarkyti krantinę ir pastatyti suoliukus nemanau, kad labai jau daug kainuotų.
ačiū už +
O šiaip ilgai derinau palankų vėją su pažįstamu baliono pilotu... ir pavyko
dėl kiekio... bus dar šis bei tas, tačiau reikia padaryti atranką.
dėl pageidavimų - į asmeninę dėžutę.
Comment