Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

NMC - naujasis miesto centras

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Projektas tikrai geras seip nesitikejau,kad isrinks. Kaip kokiam Briuselyje. Tik del tos aklinos plytibes sienos nelabai graziai atrodo.

    Comment


      Projektas toks šiaip sau, bet bent ta siena gelbsti vaizdą.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Šiuo atveju nėra nei kiek nei išpūsta, nei užaštrinta.



        Pamiršote parašyt "kolkas". Kolkas nėra svarbi sankryža (gal nelabai supratot ką turėjau omeny, svarbi pėsčiųjų srautų jungtis, mega automobilių sankryžos ten laimei niekada ir nebus) nes kolkas nėra kur per ten eiti. Atsiradus Japoniškam sodui, šiam projektui ir Lvivo 93-99 tai bus labai judri vieta, darbo metu gal net judriausia NMC sankryža po šios. Plius žiūrint nuo kitos labai svarbios NMC vietos, nuo Quadrum/Lvivo 59 (ateity, sakyčiau, potencialiai kokybiškiausia ir labiausiai "miestietiška" NMC vieta) Lvivo gatvės perspektyvą "uždarys" šita 7 aukštų aklina siena iš blokų.



        Na ok, paprastas klausimas: per kur į Japonišką sodą eis Europos, Tower, Lvovo 59, ir senesnių KP ir Lvivo gatvės daugiabučių gyventojai?
        Jei tiek bėdų ta siena kelia (o ji tikrai iškrenta iš vaizdo, nes kitoje pusėje stiklas, o čia chruščiovo laikų 7-aukščio siena), galima susisiekti su vystytojais ir architektais, išdėstyti argumentus.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Šiuo atveju nėra nei kiek nei išpūsta, nei užaštrinta.
          Būtent dėl to ir pradėjau šią diskusiją nes mano asmenine nuomone gerokai išpūtėt šios sienos "problemiškumą".

          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Pamiršote parašyt "kolkas". Kolkas nėra svarbi sankryža (gal nelabai supratot ką turėjau omeny, svarbi pėsčiųjų srautų jungtis, mega automobilių sankryžos ten laimei niekada ir nebus) nes kolkas nėra kur per ten eiti. Atsiradus Japoniškam sodui, šiam projektui ir Lvivo 93-99 tai bus labai judri vieta, darbo metu gal net judriausia NMC sankryža po šios. Plius žiūrint nuo kitos labai svarbios NMC vietos, nuo Quadrum/Lvivo 59 (ateity, sakyčiau, potencialiai kokybiškiausia ir labiausiai "miestietiška" NMC vieta) Lvivo gatvės perspektyvą "uždarys" šita 7 aukštų aklina siena iš blokų.

          Na ok, paprastas klausimas: per kur į Japonišką sodą eis Europos, Tower, Lvovo 59, ir senesnių KP ir Lvivo gatvės daugiabučių gyventojai?
          Aš NMC laikau gan didelę teritoriją nuo Saltoniškių iki ex Žalgirio stadiono, toje visoje teritorijoje abejočiau ar bus antroj vietoj pagal srautus, nes yra dar ir visokios realios sankryžos su keliais kurie kažkur veda tarkim Kalvarijų/Konstitucijos pr. arba jei tik pėsčiųjų kad ir Baltasis tiltas-NMC. Tokių traukos "sankaupų" tikiu kad dar bus ne viena. Japoniškas sodas kaip ir ok, žiūrėsim koks jis išvis bus, tik kažin ar ne sezonu jis bus kažkoks didelis traukos centras, o tie keli daugiabučiai prie Konstitucijos pr. naudosis Lvivo gatve einant link Japoniško sodo bet tai juokingi skaičiai, iš gilesnių Šnipiškių kur bus daugiausiai daugiabučių jau bus artimesnės kitos alternatyvos. Ok, manau laikas baigti šią diskusiją, man atrodo kad iš esmės projektas tikrai geras, nors ta siena nelabai patinka nelaikau jos kažkokiu baubu kas darytų tą vietą viena iš baisiausių NMC ar pan. kaip išsireiškėt.

          Comment


            Projektas atrodo gerai vizualizacijose (nors kai kuriais kampais ir atrodo kaip pastoliai) bet manau kai pradės statytis realybėje galima prognozuoti forumiečių nepasitenkinimą. Realybė neatitiks vizualizacijų.

            Comment


              Parašė Alvio Rodyti pranešimą

              Jei tiek bėdų ta siena kelia (o ji tikrai iškrenta iš vaizdo, nes kitoje pusėje stiklas, o čia chruščiovo laikų 7-aukščio siena), galima susisiekti su vystytojais ir architektais, išdėstyti argumentus.
              Žinau, būtinai tai padarysiu ir kviečiu tai padaryti ir kitus, tik va praeitą kartą gavau tokį atsakymą:

              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Įdomu ar buvo kas nors iš forumiečių rašęs? Gavot atsakymus?

              Aš parašiau:

              Vilniaus miesto savivaldybė viešai skelbia apie tam tikro lygio architektūros reikalavimus, skelbia apie tikslus sekti Vakarų Europos miesto pavyzdžiais - šio pastato pagrindinis fasadas yra prastesnis, nei daugiaaukščių parkingų fasadai Vakarų Europos miestuose.

              Siūlau peržiūrėti projektą ir perprojektuoti pagrindinį fasadą pakeičiant metalo konstrukcijas į Vakarų Europos miesto centrui tinkantį fasadą, kuris nedarkytų Užupio ir konkrečios gatvės vaizdo.

              Atsakymas:

              Pastaba atmetama, nes pareiškėjas nesuformulavo konkrečių pastabų ir/ar pasiūlymų projekto sprendiniams, o išsakė savo subjektyvią nuomonę architektūrinei estetikai. Viešo svarstymo metu mes, projekto autoriai, paaiškinome ir pagrindėme architektūrinės estetikos koncepciją, taip pat informavome, jog projektiniai pasiūlymai buvo rodyti, derinti ir jiems gauti pritarimai iš Kultūros paveldo departamento ir VMSA kultūros paveldo apsaugos skyriaus.

              Kaip ir daug kartų prieš tai, kai jokie viešieji svarstymai nesustabdė nuo aklinų sienų, parkingų tarp gatvės ir pastato, parkingų vietoje pirmųjų aukštų ir daugelio kitų perliukų pastatymo.

              Comment




                Rerkonstruojamas ir ex planetariumas:

                Comment


                  Planetariumo transformacijos:

                  Click image for larger version  Name:	20220707_113323.jpg Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	1978499
                  Click image for larger version  Name:	20220704_140220.jpg Views:	0 Size:	1,22 MB ID:	1978500
                  Click image for larger version  Name:	20220704_140319.jpg Views:	0 Size:	1,70 MB ID:	1978501

                  Comment


                    Artery/Hero/Flow
                    Click image for larger version

Name:	hrr.jpg
Views:	1418
Size:	594,2 kB
ID:	1980636

                    Comment


                      Padaro Konstitucijos prospektą geresniu
                      Click image for larger version

Name:	P20720-101108.jpg
Views:	1267
Size:	2,03 MB
ID:	1980698 Click image for larger version

Name:	P20720-101133.jpg
Views:	1300
Size:	1,90 MB
ID:	1980697

                      Comment


                        Deja po kolkas vis tiek labai nejaukus Konst. Pr. Turbut kad ir ka sodinant vis tiek nepavyks jo padaryt maloniu vaiksciojimui.

                        Norint is ties sukurt jaukesne aplink teks bent jo dali kist po zeme/pastatu. Verslo pastatas pakisant gatve po zeme kazkur ties Europa butu geras variantas. Tuo paciu padarant aikste/praejima kur pestieji galetu pereiti nelaukiant 10 minuciu prie sviesoforo. Pozemines perejos irgi nieko gero.

                        Jei VMS sugeba derint verslo pastata ant GV, tai sugebetu ta pati ir ties Konstitucijos pr.

                        Comment


                          Sutinku, kad ir ką ten pasodinsi - visiškai panaikinti vaizdą į platų Konstitucijos prospektą nepavyks, pavyktų tik statant garso sieneles kaip autostradose, tik kažin ar nuo ko Konstitucijos prospektas taptų jaukesnis. Turim tai ką turim ir iš tų galimybių, kurias turim, buvo padarytas labai neblogas variantas, o tai yra vizualiai važiuojamoji dalis buvo atskirta nuo pėsčiųjų., padarytos dvi atskiros zonos pėstiesiems ir automobiliams, palyginimui kaip atrodė prieš tai, kur jautėsi, kad tai yra vientisa zona.

                          Comment


                            Dar kelios Konstitucijos pr. apželdinimo nuotraukos:










                            Comment


                              Gatvelės prie Cupo rekonstrukcija, aišku geriau nei buvo bet atrodo toks gan biudžetinis variantas:

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Kaip kitiems atrodo, saugu ties perėja abipus pilnai apželdinti tankiais ir aukštais krūmais dar su medžiu?

                                Pvz. Šeškinėje ties pavojingai matymą blokuojančiais krūmais perėja buvo aplamai panaikinta. Tikėtina, dėl eismo įvykių.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	838
Size:	1,79 MB
ID:	1980797

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	835
Size:	2,52 MB
ID:	1980799

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	816
Size:	2,22 MB
ID:	1980798

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  L. Kačinskio g. planuoja siaurinti, turėtų atsirasti dar ir centrinė želdynų juosta. Tai ji neturėtų būti greito ir intensyvaus eismo gatvė, kokia yra Buivydiškių g.

                                  Perėja, panašu, turėtų būti paslinkta į šoną. Bet galėjo ir pasikoreguoti dalykai.

                                  Comment


                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                    Pradėjus želdinimą Konstitucijos pr. „Facebook“ uždaviau klausimą vyr. miesto inžinieriui, kodėl nuardžius plyteles, dviračių takas nebuvo aprėmintas vejos bortais? Sakiau, žiemą pravažiavus traktoriui valant sniegą – dviračių takas nuslinks į veją. Apsimetė, kad viskas gerai. Netrukus įkasė vejos bortus. Kaip suprast šioje nuotraukoje – čia nebus sniegas valomas?

                                    Nuotruakoje jau matosi pora pradėjusių slinkti, kampu pakrypusių trinkelių.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      L. Kačinskio g. planuoja siaurinti, turėtų atsirasti dar ir centrinė želdynų juosta. Tai ji neturėtų būti greito ir intensyvaus eismo gatvė, kokia yra Buivydiškių g.

                                      Perėja, panašu, turėtų būti paslinkta į šoną. Bet galėjo ir pasikoreguoti dalykai.
                                      Greitis Buivydiškių g. yra toks pats, kaip ir čia, 50 km/h. Kategorija viso labo C.

                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,87 MB ID:	1980813 Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,14 MB ID:	1980814 Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	283,4 kB ID:	1980815

                                      Net padarius 30 km/h greitį, toks greitis mirtinas. Dar kyla klausimas kas geriau, ar mirti vietoj, ar likti pvz. sunkiausios formos (įskaitant ir protiniu) neįgaliuoju visą gyvenimą.

                                      In a crash between a car and a pedestrian, there is a 10 per cent risk that a pedestrian will be killed at 30 km/h, 40 per cent risk at 40 km/h, and a 90 per cent risk at 50 km/h.

                                      https://roadsafety.transport.nsw.gov...%2050%20km%2Fh.
                                      Drįstu teigti, kad susiaurinus važiuojamąją dalį – laikantis nurodyto leistino greičio pavojus tik didėja, nes nelieka manevro laisvės atsitraukti nuo nematomą zoną sudarančios kliūties. Pažiūrėkit į pirmą nuotrauką Šeškinėje, pėstysis net įžengęs į perėją nebūtinai būtų partrenktas to furgono, bet neiškišus galvos nesimatys ar nieks neatvažiuoja. Siauroj gatvėj iškišus snapą gautum per snapą iš veidrodėlio tais min. 30 km/h. Net jei eitų kalba tik apie žemesnius žmones (vaikus, pensininkus).

                                      Matyt, ne be reikalo yra reikalavimas 5 m nuo perėjų neparkuoti mašinų. Krūmai su medžiu niekuo nesiskiria, dar net blogiau, nes visada „priparkuoti“.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Kaip kitiems atrodo, saugu ties perėja abipus pilnai apželdinti tankiais ir aukštais krūmais dar su medžiu?
                                        Medžių prie pat perėjų neturėtų būti, bet kur jūs ten radot aukštus krūmus? Jie max iki šlaunies ir nelabai įsivaizduoju kaip tokiame plote galėtų tapti aukštesni.

                                        Drįstu teigti, kad susiaurinus važiuojamąją dalį – laikantis nurodyto leistino greičio pavojus tik didėja, nes nelieka manevro laisvės atsitraukti nuo nematomą zoną sudarančios kliūties. Pažiūrėkit į pirmą nuotrauką Šeškinėje, pėstysis net įžengęs į perėją nebūtinai būtų partrenktas to furgono, bet neiškišus galvos nesimatys ar nieks neatvažiuoja. Siauroj gatvėj iškišus snapą gautum per snapą iš veidrodėlio tais min. 30 km/h. Net jei eitų kalba tik apie žemesnius žmones (vaikus, pensininkus).
                                        Atsiprašau, bet drįsčiau tegti, kad tai yra nesąmonės. Danijoj, Švedijoj, Olandijoj pilna tokių gatvių ir perėjų ir tai yra saugiausios pėstiesiems šalys Europoje. Aišku prieš perėjas ten daro realiai greitį mažinančius kalnelius (tokius, kuriuos jūs fiziškai negalėsit pravažiuot greičiau, nei tarkime 20 ar 30km/h nesugadinęs automobilio), apie kuriuos jau esu kalbėjęs anksčiau kitose temose, bet net čia forume daug kas buvo prieš, nes "mašinos gaila" ir "esamos ir taip gerai veikia, nes man taip atrodo".

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Medžių prie pat perėjų neturėtų būti, bet kur jūs ten radot aukštus krūmus? Jie max iki šlaunies ir nelabai įsivaizduoju kaip tokiame plote galėtų tapti aukštesni.
                                          Krūmai neaugs, kaip ir „neaugo“ Konstitucijos pr. šoninėse juostose? Vileišio g. sodinukai pradžioje irgi taip atrodė. Dabar atrodo, kaip Šeškinėj.

                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Atsiprašau, bet drįsčiau tegti, kad tai yra nesąmonės. Danijoj, Švedijoj, Olandijoj pilna tokių gatvių ir perėjų ir tai yra saugiausios pėstiesiems šalys Europoje. Aišku prieš perėjas ten daro realiai greitį mažinančius kalnelius (tokius, kuriuos jūs fiziškai negalėsit pravažiuot greičiau, nei tarkime 20 ar 30km/h nesugadinęs automobilio), apie kuriuos jau esu kalbėjęs anksčiau kitose temose, bet net čia forume daug kas buvo prieš, nes "mašinos gaila" ir "esamos ir taip gerai veikia, nes man taip atrodo".
                                          Tai kalbam apie čia ir, apie dabar. Nei greitį mažinančių priemonių, nei sumažinto 50 km/h greičio čia nėra, o nesąmonės yra, kai VMS'as žmonėms siūlo būti partrenktiems mažesniu greičiu, nei bandytų to visomis galimybėmis išvengti.

                                          EDIT: Jei VMS'as kelis metus iš eilės būtų pilnai 100 % klausęs, ką aš ir keli kiti siūlydavo per infrasturktūros projektų viešinimus, tai būtume Olandija kvadratu, nes net dabartinei Olandijai aš turiu priekaištų, apie kuriuos nesiplėsiu.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2022.07.21, 12:39.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X