Projektas tikrai geras seip nesitikejau,kad isrinks. Kaip kokiam Briuselyje. Tik del tos aklinos plytibes sienos nelabai graziai atrodo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šiuo atveju nėra nei kiek nei išpūsta, nei užaštrinta.
Pamiršote parašyt "kolkas". Kolkas nėra svarbi sankryža (gal nelabai supratot ką turėjau omeny, svarbi pėsčiųjų srautų jungtis, mega automobilių sankryžos ten laimei niekada ir nebus) nes kolkas nėra kur per ten eiti. Atsiradus Japoniškam sodui, šiam projektui ir Lvivo 93-99 tai bus labai judri vieta, darbo metu gal net judriausia NMC sankryža po šios. Plius žiūrint nuo kitos labai svarbios NMC vietos, nuo Quadrum/Lvivo 59 (ateity, sakyčiau, potencialiai kokybiškiausia ir labiausiai "miestietiška" NMC vieta) Lvivo gatvės perspektyvą "uždarys" šita 7 aukštų aklina siena iš blokų.
Na ok, paprastas klausimas: per kur į Japonišką sodą eis Europos, Tower, Lvovo 59, ir senesnių KP ir Lvivo gatvės daugiabučių gyventojai?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠiuo atveju nėra nei kiek nei išpūsta, nei užaštrinta.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąPamiršote parašyt "kolkas". Kolkas nėra svarbi sankryža (gal nelabai supratot ką turėjau omeny, svarbi pėsčiųjų srautų jungtis, mega automobilių sankryžos ten laimei niekada ir nebus) nes kolkas nėra kur per ten eiti. Atsiradus Japoniškam sodui, šiam projektui ir Lvivo 93-99 tai bus labai judri vieta, darbo metu gal net judriausia NMC sankryža po šios. Plius žiūrint nuo kitos labai svarbios NMC vietos, nuo Quadrum/Lvivo 59 (ateity, sakyčiau, potencialiai kokybiškiausia ir labiausiai "miestietiška" NMC vieta) Lvivo gatvės perspektyvą "uždarys" šita 7 aukštų aklina siena iš blokų.
Na ok, paprastas klausimas: per kur į Japonišką sodą eis Europos, Tower, Lvovo 59, ir senesnių KP ir Lvivo gatvės daugiabučių gyventojai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Alvio Rodyti pranešimą
Jei tiek bėdų ta siena kelia (o ji tikrai iškrenta iš vaizdo, nes kitoje pusėje stiklas, o čia chruščiovo laikų 7-aukščio siena), galima susisiekti su vystytojais ir architektais, išdėstyti argumentus.
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Įdomu ar buvo kas nors iš forumiečių rašęs? Gavot atsakymus?
Aš parašiau:
Vilniaus miesto savivaldybė viešai skelbia apie tam tikro lygio architektūros reikalavimus, skelbia apie tikslus sekti Vakarų Europos miesto pavyzdžiais - šio pastato pagrindinis fasadas yra prastesnis, nei daugiaaukščių parkingų fasadai Vakarų Europos miestuose.
Siūlau peržiūrėti projektą ir perprojektuoti pagrindinį fasadą pakeičiant metalo konstrukcijas į Vakarų Europos miesto centrui tinkantį fasadą, kuris nedarkytų Užupio ir konkrečios gatvės vaizdo.
Atsakymas:
Pastaba atmetama, nes pareiškėjas nesuformulavo konkrečių pastabų ir/ar pasiūlymų projekto sprendiniams, o išsakė savo subjektyvią nuomonę architektūrinei estetikai. Viešo svarstymo metu mes, projekto autoriai, paaiškinome ir pagrindėme architektūrinės estetikos koncepciją, taip pat informavome, jog projektiniai pasiūlymai buvo rodyti, derinti ir jiems gauti pritarimai iš Kultūros paveldo departamento ir VMSA kultūros paveldo apsaugos skyriaus.
- 3 patinka
Comment
-
Deja po kolkas vis tiek labai nejaukus Konst. Pr. Turbut kad ir ka sodinant vis tiek nepavyks jo padaryt maloniu vaiksciojimui.
Norint is ties sukurt jaukesne aplink teks bent jo dali kist po zeme/pastatu. Verslo pastatas pakisant gatve po zeme kazkur ties Europa butu geras variantas. Tuo paciu padarant aikste/praejima kur pestieji galetu pereiti nelaukiant 10 minuciu prie sviesoforo. Pozemines perejos irgi nieko gero.
Jei VMS sugeba derint verslo pastata ant GV, tai sugebetu ta pati ir ties Konstitucijos pr.
- 4 patinka
Comment
-
Sutinku, kad ir ką ten pasodinsi - visiškai panaikinti vaizdą į platų Konstitucijos prospektą nepavyks, pavyktų tik statant garso sieneles kaip autostradose, tik kažin ar nuo ko Konstitucijos prospektas taptų jaukesnis. Turim tai ką turim ir iš tų galimybių, kurias turim, buvo padarytas labai neblogas variantas, o tai yra vizualiai važiuojamoji dalis buvo atskirta nuo pėsčiųjų., padarytos dvi atskiros zonos pėstiesiems ir automobiliams, palyginimui kaip atrodė prieš tai, kur jautėsi, kad tai yra vientisa zona.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Pvz. Šeškinėje ties pavojingai matymą blokuojančiais krūmais perėja buvo aplamai panaikinta. Tikėtina, dėl eismo įvykių.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Nuotruakoje jau matosi pora pradėjusių slinkti, kampu pakrypusių trinkelių.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąL. Kačinskio g. planuoja siaurinti, turėtų atsirasti dar ir centrinė želdynų juosta. Tai ji neturėtų būti greito ir intensyvaus eismo gatvė, kokia yra Buivydiškių g.
Perėja, panašu, turėtų būti paslinkta į šoną. Bet galėjo ir pasikoreguoti dalykai.
Net padarius 30 km/h greitį, toks greitis mirtinas. Dar kyla klausimas kas geriau, ar mirti vietoj, ar likti pvz. sunkiausios formos (įskaitant ir protiniu) neįgaliuoju visą gyvenimą.
In a crash between a car and a pedestrian, there is a 10 per cent risk that a pedestrian will be killed at 30 km/h, 40 per cent risk at 40 km/h, and a 90 per cent risk at 50 km/h.
https://roadsafety.transport.nsw.gov...%2050%20km%2Fh.
Matyt, ne be reikalo yra reikalavimas 5 m nuo perėjų neparkuoti mašinų. Krūmai su medžiu niekuo nesiskiria, dar net blogiau, nes visada „priparkuoti“.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kaip kitiems atrodo, saugu ties perėja abipus pilnai apželdinti tankiais ir aukštais krūmais dar su medžiu?
Drįstu teigti, kad susiaurinus važiuojamąją dalį – laikantis nurodyto leistino greičio pavojus tik didėja, nes nelieka manevro laisvės atsitraukti nuo nematomą zoną sudarančios kliūties. Pažiūrėkit į pirmą nuotrauką Šeškinėje, pėstysis net įžengęs į perėją nebūtinai būtų partrenktas to furgono, bet neiškišus galvos nesimatys ar nieks neatvažiuoja. Siauroj gatvėj iškišus snapą gautum per snapą iš veidrodėlio tais min. 30 km/h. Net jei eitų kalba tik apie žemesnius žmones (vaikus, pensininkus).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Medžių prie pat perėjų neturėtų būti, bet kur jūs ten radot aukštus krūmus? Jie max iki šlaunies ir nelabai įsivaizduoju kaip tokiame plote galėtų tapti aukštesni.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAtsiprašau, bet drįsčiau tegti, kad tai yra nesąmonės. Danijoj, Švedijoj, Olandijoj pilna tokių gatvių ir perėjų ir tai yra saugiausios pėstiesiems šalys Europoje. Aišku prieš perėjas ten daro realiai greitį mažinančius kalnelius (tokius, kuriuos jūs fiziškai negalėsit pravažiuot greičiau, nei tarkime 20 ar 30km/h nesugadinęs automobilio), apie kuriuos jau esu kalbėjęs anksčiau kitose temose, bet net čia forume daug kas buvo prieš, nes "mašinos gaila" ir "esamos ir taip gerai veikia, nes man taip atrodo".
EDIT: Jei VMS'as kelis metus iš eilės būtų pilnai 100 % klausęs, ką aš ir keli kiti siūlydavo per infrasturktūros projektų viešinimus, tai būtume Olandija kvadratu, nes net dabartinei Olandijai aš turiu priekaištų, apie kuriuos nesiplėsiu.Paskutinis taisė dondc; 2022.07.21, 12:39.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment