Atjungi javascriptą ir turėtų leisti. O man Linuxe leidžia tiesiog pažymint tekstą ir jį įpeistinant viduriniu pelės mygtuku (be jokių Ctrl-Ins ar Ctrl-C).
Nezinau ar matet Talino NMC gatves lygyje. Mano nuomone ju NMC tikrai daug tankesnis, kompaktiskesnis ir gyvesnis - vertas C raides tiems kas megsta tokius rajonus vadinti NMC. Musu NMC zudo monstriskai platus K. Prospektas ir dideliam plote issibarste pavienai pastatai apsupti subyrejusiu sovietiniu artefaktu ir labai purvino kaimo. Tarp kitko as nestumiu ant musu nmc, jis nera blogas, bet visada norisi siekti aukstesniu standartu.
Labai geras straipsnis, puikiai sudėliota info. Aišku mums, besidomintiems, jame gal nėra nieko labai naujo, bet koks nors eilinis mirtingasis jį perskaitęs tikrai daug sužinotų (kaip kažkada esu minėjęs - dauguma vilniečių net nėra girdėję apie planuojamą Libeskindo kristalą).
Beje, kažkada forume plaukiojo idėja apie Vikipedijos straipsnį, skirtą Vilniaus NMC, bet taip ir liko.
Tik nepaminėta tai, kad NMC iš tikrųjų buvo pradėtas nuo viešbučio ir univermago. 2000 m. buvo atnaujinta sena idėja (gal būtų atnaujinta/nenutrūkusi ir anksčiau, bet devyniasdešimtaisiais buvo svarbesnių problemų).
Nezinau ar matet Talino NMC gatves lygyje. Mano nuomone ju NMC tikrai daug tankesnis, kompaktiskesnis ir gyvesnis - vertas C raides tiems kas megsta tokius rajonus vadinti NMC. Musu NMC zudo monstriskai platus K. Prospektas ir dideliam plote issibarste pavienai pastatai apsupti subyrejusiu sovietiniu artefaktu ir labai purvino kaimo. Tarp kitko as nestumiu ant musu nmc, jis nera blogas, bet visada norisi siekti aukstesniu standartu.
Konstitucijos prospektas tikrai visa NMC gadina. Suskaido NMC ir apskritai tokio platuma gatve neturetu egzistuoti verslo centre. Visas NMC rajonas kartu su Zveryno ziedu suplanuota tai kad isstumtu visa pesciuju, ir dviratininku srauta ir skatintu nuosavu automobiliu naudojima.
Nezinau ar matet Talino NMC gatves lygyje. Mano nuomone ju NMC tikrai daug tankesnis, kompaktiskesnis ir gyvesnis - vertas C raides tiems kas megsta tokius rajonus vadinti NMC. Musu NMC zudo monstriskai platus K. Prospektas ir dideliam plote issibarste pavienai pastatai apsupti subyrejusiu sovietiniu artefaktu ir labai purvino kaimo. Tarp kitko as nestumiu ant musu nmc, jis nera blogas, bet visada norisi siekti aukstesniu standartu.
Nu tai pas mus būtų kažkas panašaus buvę, jei NMC būtų plėtojamas kur nors Žirmūnuose. Taline NMC žymiai tankesnis, bet tas tankumas pagrinde senų pastatų dėka. Iš gatvės lygio ten net nesijaučia, kad jame esi, nes tie aukštybiniai gana išsibarstę ir užstojami žemesnių pastatų. Mūsų NMC priešingai - plėtojamas pievoje, šalia visokių trobų, kurioms nelemta ilgai beegzistuot.
Taline po kolkas NMC gaal ir maloniau būt (jautiesi kaip tiesiog paprastam rajone), bet Vilniaus žymiai perspektyvesnis, daugiau plotų yra laisvų užstatymams ir tankinimui, be to nuo kitos Neries pusės žiūrint vaizdas žymiai įspūdingesnis nei Taline.
Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.
Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.
Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
Na, jį galima išlaikyti platų, tačiau siaurinti vizualiai ir dalinai fiziškai. Pavyzdžiui, iš abiejų pusių yra A juostos, kurios dar turi įvažas. Jų nereikia. Galima naikinti įvažas, taip atveriant daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams (ypatingai aktualu abiejose Europos a. pusėse). Taip pat turi skiriamąją juostą, kuri yra tiesiog išasfaltuota ir uždažyta baltais dažais. Vietoje jos galima įrengti tikrą žalią skiriamąją juostą su intensyviais želdynais.
Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.
Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
Bet koks centras be pesciuju? Negincyju kad K. prospektas draugiskas automobiliams, bet butent del to ten niekada zmoniu nebus. Populiariausia praktika yra intensyvaus eismo gatves uzkasti negiliai po zeme, tai puikiai imanoma. Is optimistiskos puses tai jei kada nors tai bus daroma, liks pakankamai ploto naujai linijai pastatu. Kai turesiu daugiau laiko galesiu padaryt jums grubu projekta kad geriau suprastumet kodel taip geriau.
Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.
Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
Nereikia kalbeti apie eismo srauto nukreipina, o turi buti daroma tai kad naudoti nuosava automobili butu nepatogu. Kiti Europos miestai didina nuosavu automobiliu mokescius, siaurina gatves, skiria daugiau demesio pestiesiams, dviraciams, VT. Kodel zmones pvz Danijoje vaziuoja su dviraciu taip daznai? Nes infrastruktura, ir patis vairuotojai turi skirti prioriteta dviratininkam, plius nuosavo automobilio mokesciai yra astronominiai.
Vilniaus NMC, sakyčiau, puikiai atspindi naujo lietuvio post-agrarinį mentalitetą. Miestas, tik ką išslipęs iš kaimo, dar tik bandantis pabėgti nuo jo. Bet kol kas nelabai toli nubėgęs, vos pasuki už kampo - randi tą kaimą, iš kurio tik neseniai atvykai.
Platus Konstitucijos prospektas - bajorai pėsčiomis nevaikšto. Tai erdvė, kur gali pasipuikuoti savo BMW X999 ir dar kartą pasitvirtint sau ir kitiems, kad esi gyvenime nemažai pasiekęs. Seni varguoliai piktai ir niūriai žvelgia, laukdami autobuso, tačiau tu nuo jų toli, prospektas platus.
Jaunos liaunos studentės pavydžiai žvilgsniu palydi tavo Escalade, lėtai slenkantį kamštyje. Tu puikiai, žinai, kad kas antra gali būti tavo ir šitas žinojimas maloniai kutena tavo ego.
Sutinku su kasparas.v , nes mūsų NMC atrodo kaip dalis atitrūkusi nuo likusio miesto, erdvė pribarstyta įvairių ,nors ir neblogų pastatų. Pagrindinė priežastis statyti aukštybinius pastatus, tai brangi žemė ar jos trūkumas. Dabar tai daugiau panašu į norą įrodyti, kad Vilnius neprastesnis , todėl bumpt pastato kažkur šalia lauko šikinyko dangoraižį.
Todėl, kad Šnipiškės pačios savaime buvo visada atitrūkusios, kaip svetimkūnis mieste. Iš viso, kas iki 2000 metų buvo važiuojant iš Kalvarijų g. į Karoliniškes ar Šeškinę? Praktiškai vien mažaaukštė statyba, kaip rajoniniame miestelyje. Dabar tai nors panašu į miesto centrą. Bet padaryti dar reikia daug.
Man atrodo Konstitucijos prospekto išplėtimas buvo labai savalaikis ir sprendžia dabar daug kamščių problemų, kurios kilo ir kiltų dėl to, kad išsiplėtė ir toliau plečiasi NMC.
Kad mažesnis Konstitucijos prospektas būtų "skiriantis", o labiau jungiantis, man norėtusi pėsčiųjų viadukų virš Konstitucijos prospekto. Pavyzdžiui, ties Europa pastatyta požeminė perėja geriau galėtų būti pėsčiųjų viaduku - galima net išvengti laiptų nuo Baltojo tilto pusės įkomponuojant nuolatinį pakilimą ir kitoje pusėje įeitų į Europos prekybos centro antrą aukštą.
Kažkas panašaus dar galėtų būti ties Forum Palace ir Moksleivių rūmais.
Man atrodo ir saugumo bei estetine prasme viršuje einantis pėsčiųjų srautas yra tvarkingiau, negu požeminis.
Comment