Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNauji bordiūrai dabar dažnai būna granitiniai - pvz., Vakariniame aplinkkelyje. Žymiai geriau atrodo už tuos Brežnevo.
Comment
-
Būtent kad granitinius deda labai retai ir tai ne pinigų, o nesuvokimo klausimas. Buvau nustebęs kad prie MMM pastato kur rodos privatus investuotojas ir kapeikų neskaičiuoja ir rūpinasi savo įvaizdžiu sudėjo betoninius bordiurus ir plyteles, ne tik aplinkos vaizdas iškart įgavo sovietizmo dvasią bet kai kurie bordiūrai jau nudaužyti nors pastatas net neatidarytas. O kai pradės privažinėti visokie kurjeriu autobusiukai ir statyti vienu ratu ant šaligatvio tai nudaužytų skaičius išaugs dramatiškai. Čia kaip ir su tais dangčiais viduryje kelio - galima ir nedėti - tai kodėl deda, nu nes atsilikeliams projektuotojams atrodo kad taip ir turi būti ir jie nesuvokia kad gali būti kitaip.
- 1 patinka
Comment
-
/\ Kad trinkelės ne sovietinis reliktas. Visame pasaulyje jas naudoja, tik dydžiai ir formos skiriasi. O sovietai jas iš vakarų ir nusižiūrėjo savo laiku ir tai ne visur naudojo. Didžioji dalis Rusijos miestų dar ir dabar su banguotais asfaltuotais šaligatviais gyvena. O kaip žinia Baltijos šalyse visada viskas labiau priminė vakarus net tada, tai ir trinkelės čia atsirado iš vakarų labiau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąKažkaip užsienyje neužkliuvo akis už masiškai suskilinėjusių plytelių ir nudaužytų bordiurų, ne trinkelės problema, o tai kad jos betoninės, jei dėtu visur granitines problemų nebūtų nes jos ilgaamžės.Paskutinis taisė Ginthus; 2017.10.02, 10:02.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąProblema ne tiek pats betonas, bet jo kokybė. Yra vietų, kur poros metų senumo šaligatviai tiesiog ištisai ištrupėję gabalais viduryje šaligatvio, kur jokie kurjerių autobusiukai nesiprkuoja. Turbūt naudoja nekokybišką (lietuvišką?) betoną tų plytelių/bordiūrų gamybai.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Be abejo, sprendžiant pagal subjektyvią (anglišką?) vertinimo sistemą
Comment
-
Su šaligatviais šalia naujų statybų bėda dažnai ta, kad sudėjus pigias ir nelabai tvirtas betonines trinkeles ir bordiūrus ant jų vėliau dar važinėja statybininkų sunkvežimiai ir jį visiškai suniokoja (geras pavyzdys šalia Žalgirio 135). Kitas, kad pas mus vis dar paplitęs statymas važiuojamojoje gatvės dalyje, dažnai lipant ant šaligatvio. O tas suniokos bet kokias betonines ar minkšto akmens trinkeles.
Tokį statymą per kažkurį laiką, įrenginėjant civilizuotas stovėjimo aikšteles, gal ir visai reiktų uždrausti.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKitas, kad pas mus vis dar paplitęs statymas važiuojamojoje gatvės dalyje, dažnai lipant ant šaligatvio. O tas suniokos bet kokias betonines ar minkšto akmens trinkeles.
Visa esmė, kad pas mus šaligatviai įrengiami skaičiuojant labai lengvas apkrovas, todėl neatlaiko net lengvųjų automobilių užvažiavimų. Jau nelkalbant apie tai, kad pvz. sniegas žiema būna valomas traktoriais ar poreikis kt. spec. tarnybų technikai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nieko tai nesuniokotų, jei įrengtų atitinkamus pagrindus. Kažkaip trinkelėmis išgrįstos važiuojamosios dalys nesugriūna po pirmo mėnesio.
Visa esmė, kad pas mus šaligatviai įrengiami skaičiuojant labai lengvas apkrovas, todėl neatlaiko net lengvųjų automobilių užvažiavimų. Jau nelkalbant apie tai, kad pvz. sniegas žiema būna valomas traktoriais ar poreikis kt. spec. tarnybų technikai.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pastaruoju metu jau daro ir šaligatvius stipresnius. Sovietmečiu išvis tik nuimdavo velėną ir papildavo smėlio kokių 15cm. Dabar dažniausiai jau ir skaldos sluoksnį suprojektuoja, kad nors pasitaikančius užvažiavimus atlaikytų.
Comment
-
Comment