Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

NMC - naujasis miesto centras

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė D.P Rodyti pranešimą
    Kaip supratau Konstitucijos 29 statyti pradės šiemet, jei planuojama pabaiga 2014m.
    Įdomiausias mna pasirodė Vilniaus Vartų išplėtimas (Arches darbas, 15 skaidrė)
    14 skaidrėje "Pinus proprius" pastatas šalia Vilniaus Vartų irgi jau šiemet ruošiamas statybai.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013

      A. Zuoko pranešimas Lietuvos ekonomikos konferencijoje. Dedu į šią temą, nes jame labai daug kalbama apie NMC. Įdomu tai, kad atsiranda kalbos ir apie Ibrahim, apie "Vėtrūnos" pastatus. Taip pat apie negirdėtą projektą prie Vilniaus vartų (čia jau kita pusė nuo NMC, bet vistiek..).

      Labai įdomios skaidrės. Pažiūrėkit

      P.S. Na ir straipsnis vilnius.lt: A.Zuokas Lietuvos ekonomikos konferencijoje: „Vilniaus centrinės dalies investicijų potencialas – 2 mlrd. litų“
      Nežinau kiek tiesos, bet esu girdėjęs apie Vėtrūnos finansinius sunkumus ir galimą bankrotą. Įdomu kas tokiu atveju būtų su Vėtrūnos dangoraižiais.
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        "Vėtrūna" siekia restruktūrizuotis. Šie NT projektai priklauso UAB "Nekilnojamo turto gama", buvusiai antrinei Vėtrūnos įmonei, dalinai valdomai tų pačių savininkų kaip ir "Vėtrūna", kurie išsipirko ir dalį akcijų priklausiusių Snoras Invest Management..

        "Verslo žinios" (VŽ) rašė, kad abi akcijų pirkėjas lygiomis dalimis valdo Vytautas Banys ir Adolfas Ginaitis, visų trijų perkamų įmonių mažumos akcininkai.
        Nekilnojamojo turto gama“, buvusi UAB „Vėtrūna“ antrinė įmonė, valdo dešiniajame Neries krante esantį biurų centrą „Vilniaus verslo uostas“.

        „NT Panorama“ planavo statyti 68.000 kv. m ploto pastatų kompleksą Vilniuje, o jį turėjo papuošti du modernūs bokštai. „Stelita“ drauge su „Nekilnojamojo turto gama“ planavo įgyvendinti „Projektą D“ – pastatyti modernų daugiaaukštį pastatą, jame turėjo būti aukščiausios A klasės biurų, prekybos centrų.

        http://vz.lt/article/2012/8/1/snoro-...#ixzz2KzOxcF4H

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Tunelio idėja tai jo. Ji buvo dar 2000 ar anksčiau. Bet aš turėjau omeny pačią vizualizaciją, kuri yra iš post 2008.
          Nu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Nu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina
            Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.

            Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.

              Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
              Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                  Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
                  Jau dabar yra dalis tos gatvės atkarpos (kuri eina po Ozu).

                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                    Be jokios abejonės. Apie tai ir šneka. Manau, kad lengviau pastatyti tiltą nei gatvę toje teritorijoje.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Jau dabar yra dalis tos gatvės atkarpos (kuri eina po Ozu).

                      Atvaizdas
                      Na galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                      Comment


                        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                        Na galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
                        Kalvarijų gatvėje ne ką geresnė situacija, išvažiavimai iš kiemų kas 10 metrų, ten dar yra kai kur bent lėtėjimo/greitėjimo juostos. Šiaip ar taip, svarbu nukreipti dalį srauto nuo Kalvarijų ir Geležinio vilko gatvių.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                          Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.
                            Žinau, pats ten stoviu, bet jeigu nebus Kernavės gatvės bent iki Ozo, tuomet kamštyje vis tiek užstrigsi Kalvarijų gatvėje ar Kontitucijos pr. Aišku, nebent reikia nuvažiuoti iš centro iki Konstitucijos pr., tik jiems kelionė sutrumpėtų.
                            Flickr

                            Comment


                              Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
                              Atėjo, pamatė, pastatė...

                              Comment


                                Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                                Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
                                Kaip tai "po pieva"?
                                Tuomet upės lygyje gaunasi. Gal tunelį po upe daryti? Kiek tai kainuos?

                                Comment


                                  Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                                  Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
                                  O tai dabartinis variantas netinka? Kernavės tiltas eitų ne virš pievos, kiek tolėliau nuo jos, pereitų į tunelį prie galerijos.

                                  Comment


                                    Principas toks? Tai aš nusiteikias tokiam kategoriškai prieš. Faktiškai perskrodžia.

                                    Taip aš sutinku, nusileidus iki upės lygio investicijos būtų didelės.

                                    Atėjo, pamatė, pastatė...

                                    Comment


                                      Kaip suprantu, čia senas labai pasiūlymas. Naujausia versija ko gero yra pateikta puslapiu atgal (žiūrėti 882# komentarą).

                                      Comment


                                        Ten pavaizduota Mečetės gatvės išėjimas per tiltą kernavės į šnipiškes, dar viena sankryža goštauto gatvėje ir nelabai išsivaizduoju kaip pro lukiškes vienpusio eismo nauda.
                                        Atėjo, pamatė, pastatė...

                                        Comment


                                          Buvo jau aptartas šitas dalykas kažkur forume. Tas senas variantas atmestas kaip per brangus, tokio ilgio ir formos tiltas pareikalautų per daug lėšų, o tą pievelę jau spėjo įsimylėt žalieji, taigi faktiškai tokiam tiltui jau atia. Tiltas nuo Mečetės g. – vienintelis įmanomas variantas. Arba, aišku, palikti taip, kaip yra dabar.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X